Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Животът на една дукеса.
Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Животът на една дукеса.  (Прочетена 33878 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Das Pferd
Публикации: 2884


Keine Zeit für Dummheiten...


« -: декември 18, 2015, 16:38:07 »

тоя на Роската след толкова екстри дето му наби,скоро ще мине в клас звездолет,бах тоа глезен мотор



Абе отдавна се чудех дали да не пусна такава тема, и аз малко да се хваля  Smile и "слагам чавки" на завършените неща. Отделно от това ще имам "публична отговорност" да извървя пътя докрай с набелязаните цели. От много години насам все съм искал с моторите, които притежавах, да се случат някои неща. Къде по финансови, щото ми се иска да карам, не да правя и да не мога да карам, дали заради други приоритети все отлагах, дори и дребни нещица. Срещнах "я", Дукесата, италианската ми курва, която понякога, казват, ще прояви характер, друг път животът ще е песен, когато е решила да ти се покаже. Сега вече желанието е нетърпимо. Мацките с които излизам си ме смятат за откровенно куку и ревнуват, като виждат колко време, пари и мерак влагам, но - решено е. Точка.

Дотук моторът проима:

* Миниволтметър интегриран в Таблото, свети синьо, както и самото табло.

https://youtu.be/REnBNTxKD1U

* Стомпгрипове - якa джиджавка, остава ми да поръчам още един комплект за да довърша формата:



* Автоматично пускане на фаровете след като "чуе", че се вдигне тока, последваща модулация на дългата светлина, модулираща на 4Hz, звукова сигнализация:

https://www.youtube.com/watch?v=limcSG5znOA

* Сигнална стоп светлина с пет премигвания до пълно светване:

https://www.youtube.com/watch?v=xPZXMIZ0dxA

* много интересно - в инсталацията имаше оригинално предвиден бушон за контакт, както и прилежащият конектор, + това беше предвидено и място и по пластмасите за слагането на "запалката", само я купих и сложих:



* куфар Каппа,

Омръзна ми когато ходя по мацки да им нося каската в чанта за резервоар. После сипваме и гориво и е слагай-сваляй-пак слагай. В момента проектирам рамката за плочата на куфара, даже съм готов утре-вдругиден да играят плазмата и абкантът и тръбогибката:



* Тапи:

Както се вижда в тази тема: http://www.motoforum.bg/index.php/topic,97109.0.html моторът ще има тапи с алуминиеви супорти на рамата.

Ще проима:
 
* радиална предна помпа,

С помощта на Китан се сдобих, поне за проба, на радиална спирачна помпа Brembo, но е 16-17-18 мм-ова. Ако не е достатъчно дебитна ще премина към 19 или 19Х20-21 Accossato или Performance Technology-Италия или може и Braking - не знам колко стават Braking, като марка.
 
* спортни метални маркучи навсякъде,

Предстоят до края на зимата,

* автоматичен мазител на веригата с пинизчийски интегрирано казанче, принтирано на 3д, не от жигула.

Инжекторът ще е от Скотойлер, двоен, той не е предвиден за моношарнир, но и там ще играят аутокада, плазмата и абкантът. Казанчето ще изпринтирам на 3D печат от ABS, ще си дойде в каквато форма искам + капачката и винтът, така ще мога използвам някой обем под седалката, или ще виси отстрани покрай супортите за куфарите, но ще е какъвто цвят и форма искам. Системата ще е електронна и ще следи кога и как караш.

* Нови Амортисьор и пружина отзад или употребяван Олинс от Милле - като минимум + пружина на Racetech.

Тука може и да не стане тая зима това, но време има, нов ще ми е нанагорно и се чудя дали по-евтин нов, или Олинс втора ръка от Милле. Задължително Racetech пружина. Обмислям и рециклиране на моят+други карантии и нова пружина, но да го пратя до Щатите ще е убийство...Евентуално Китан ще трябва да помага да го купим и рециклираме в някоя Италианска тунинг фирма, ако ще е Олинс от Милле. Нищо му няма на моя, но искам окачването да е божествено...

* Подмяна на предната карантия на коловете с такава на Racetech + евентуално нови пружини.

Понеже имам добро провисване (sag) с оригиналните пружини, може и да не ги сменям, но с удоволствие ще поръчам карантия от Racetech. Пак може да не е за тази зима.

* Aдаптори на апаратите за преминаване към 320 милиметрови дискове от Милле.

Инженерната ми душа не трае и ще обмисли вариантите да изфрезовам две "планки" с цел изнасяне на апаратите навън и монтиране на дискове от Милле. Идеята е, че за моят са много редки дисковете, а за Милле е фул с дискове и производители, цени. Отделно от това, заедно с радиалната помпа, ще трябва да вади спирачки на ужас.

* Обмислям и минителеметрия за показване ъглите на наклон и силите при завои. - 100 евро е, готов продукт.

Чудя се дали да не си я подаря за НГ. Ето я:



http://www.leanometer.com/en/product.html

И това е без да ме плющят кинти през ръцете - малко-помалко, иначе директно му купувам кит 1102 кубика...  Smile Cool Cool Cool

Та така, слуша ли ме главата?  Smile Smile

Добавка:

Купих си кабел за да си говоря с компа,
* Ремапнах компютъра с последната официална горивна карта на Априлия от 2005-та година. Отделно от това, недай си Боже, бързичко ще мога да му правя диагностика и тестове.


Готиното е, че картите са отключени и ако те бива в цифровите горивни системи не ти трябва Power Commander, имаш си свой, оригинален!  Very Happy Very Happy




« Последна редакция: декември 18, 2015, 17:42:40 последно от Rossen_Bossen » Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #1 -: декември 18, 2015, 16:51:34 »

Супер !!!

Можеш ли да дадеш подробности за миниволтметъра, къде го прекъсваш за да работи само като е на контакт мотора?
« Последна редакция: декември 18, 2015, 16:58:20 последно от karadzhov » Активен
PepeLopez
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Четиритактов
Публикации: 1658


Няма работа да не става и жена да не дава.


« Отговор #2 -: декември 18, 2015, 16:58:04 »

Щях да ти дам по-хубав и по-голям оригинален куфар от априлия барабар с плочата и захватите. Амаааа...
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Das Pferd
Публикации: 2884


Keine Zeit für Dummheiten...


« Отговор #3 -: декември 18, 2015, 17:09:25 »

Щях да ти дам по-хубав и по-голям оригинален куфар от априлия барабар с плочата и захватите. Амаааа...


'Ма там е проблема. Не ща голям куфар. Искам едва каска да побира и толкова. При пътуване ще си слагам страничните...
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2817


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #4 -: декември 18, 2015, 17:16:32 »

Разкажи ми за плазмата
Правиш си четежа на аутокад и после режеш детайла по чертежа ?
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Das Pferd
Публикации: 2884


Keine Zeit für Dummheiten...


« Отговор #5 -: декември 18, 2015, 17:20:58 »

Разкажи ми за плазмата
Правиш си четежа на аутокад и после режеш детайла по чертежа ?


Точно така, мога да изработя доста неща от листов метал, на CNC плазма, CNC щанц-преса, CNC абкант, рундвал и още други машинарийки. Боядисвам прахово. Ако си спомняш - ето това аз го правих - http://forum.moto-zone.bg/index.php?topic=65678.0;prev_next=next Пиши ми на лично, ако те интересува нещо конкретно...

Супер !!!

Можеш ли да дадеш подробности за миниволтметъра, къде го прекъсваш за да работи само като е на контакт мотора?


Много просто, но и тъпо. Понеже е интегриран в таблото, използвам захранването на таблото в паралел. Обаче така мери пада на напрежение върху таблото, та има грешка от половин волт горе-долу, тя пък ми сочи, че трябва да си разплета инсталацията на едно местенце и да я кримпна наново, че им е слаба точка.
« Последна редакция: декември 18, 2015, 17:32:16 последно от Rossen_Bossen » Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #6 -: декември 18, 2015, 17:47:41 »

Аз място на таблото нямам, но мислех за под седалката свързано директно за акумулатора с един малък прекъсвач до него. Няма да го виждам в движение, но все пак когато искам ще е доста по лесно да хвърля едно око под седалката вместо да се "чекна" с акумулатора.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Das Pferd
Публикации: 2884


Keine Zeit für Dummheiten...


« Отговор #7 -: декември 18, 2015, 17:52:23 »

Аз място на таблото нямам, но мислех за под седалката свързано директно за акумулатора с един малък прекъсвач до него. Няма да го виждам в движение, но все пак когато искам ще е доста по лесно да хвърля едно око под седалката вместо да се "чекна" с акумулатора.


Имаш място, просто трябва да си купиш кръгъл с яйце и да го монтираш, ако говорим за Honda CB 600F Hornet. Например такъв -

Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #8 -: декември 18, 2015, 18:03:13 »

Не знам, не си го представям да стои добре. Утре на светло ще огледам мотора и ще помисля, но и под седалката ме задоволява.

Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6746



Ел. поща
« Отговор #9 -: декември 18, 2015, 20:53:33 »

нещо май ще ми остане един заден амортисьор на ВП с бяла пружина.не ще да вляа на моя,а вече ме домързя честно казано да се занимавам с него.ако ти става,може да го спазарим нещо.и кипони ВП май ще му се разминат,а при повечко късмет от твоя страна и предница на ВП.
та ако решиш може да ти направя една цена като за наш човек.

вървежа нема ли да го тунинговаме???
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2159



« Отговор #10 -: декември 18, 2015, 21:08:23 »

Ей го моят волтметър... Smile
Чиста работа. Работи с Android и с iPhone.
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Das Pferd
Публикации: 2884


Keine Zeit für Dummheiten...


« Отговор #11 -: декември 18, 2015, 21:24:25 »

нещо май ще ми остане един заден амортисьор на ВП с бяла пружина.не ще да вляа на моя,а вече ме домързя честно казано да се занимавам с него.ако ти става,може да го спазарим нещо.и кипони ВП май ще му се разминат,а при повечко късмет от твоя страна и предница на ВП.
та ако решиш може да ти направя една цена като за наш човек.

вървежа нема ли да го тунинговаме???

Не, вървежа не е нужен. Искам добро окачване и спирачки, след това самият аз ще трябва да се тунинговам...

Прати снимки, марки и модели, да видим дали стават нещата, ама не вярвам...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6746



Ел. поща
« Отговор #12 -: декември 18, 2015, 21:44:44 »

всичко е при майстора,ма утре трябва да си го взема.ще ти снимам всичко.

Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #13 -: декември 18, 2015, 22:02:12 »

Ей го моят волтметър... Smile
Чиста работа. Работи с Android и с iPhone.

Колега дай подробности, от къде го взе, какви пари, не точи ли акумулатора постоянно?
Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou , Beta 390 RR - S
Публикации: 509



Ел. поща
« Отговор #14 -: декември 18, 2015, 22:13:18 »

Росене......чета и ....се кефя ...типичен пример за човек влюбен в мотора си. А аз си мислех че съм сбъркан. Респект.
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Животът на една дукеса.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.583 секунди с 20 запитвания.