Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ
Страници: 1 ... 117 118 [119]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ  (Прочетена 361761 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Еомер
Миксера
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1100, CB600f
Публикации: 3420

Support your local 00

355901912
« Отговор #1770 -: февруари 28, 2021, 21:22:00 »

Здравейте колеги, имам хорнет 2008 година, интересува ме, как сте настройли задния амортесьор, на колко е, гледам има 3,4,5 степен, колко е оптималното и на колко са ви настроени?
Лично аз на всеки мотор си настройвам окачването на макс твърдо... не знам, може би щото съм 130 кила  Smile
Активен
ivokomandos
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 2008
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #1771 -: февруари 28, 2021, 21:52:19 »

Аз съм 86кг, за сега не мисля да возя никой, трябва да погледна на колко е точно. Идеята е да си се возя с него, няма задачи и снаражение.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5935



Ел. поща
« Отговор #1772 -: февруари 28, 2021, 21:52:38 »

Лично аз на всеки мотор си настройвам окачването на макс твърдо... не знам, може би щото съм 130 кила  Smile
Лично ти,трябва на всеки мотор да му сменяваш пружините...гадно,а Very Happy Very Happy Very Happy
Макса за заводското окачване беше 115 или 125кг.При всички случаи си над,та...

Иначе колега всеки един японски мотор е направен за средна тежест 85кг и ако си някъде около тях ви виж в нета и си му направи фабричните настройки и мотора ще заспи

Ама ако не те свърта,отиваш на писта Дракон и търсиш механика на Доксата.Едно височко слабичко момче и ще ти настрои мотора специално за твоя ръст и килограми и каране.На мен ми взе 60 лева и повярвай ми си заслужи всеки един лев
Активен
Еомер
Миксера
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR1100, CB600f
Публикации: 3420

Support your local 00

355901912
« Отговор #1773 -: февруари 28, 2021, 22:12:19 »

Лично ти,трябва на всеки мотор да му сменяваш пружините...гадно,а Very Happy Very Happy Very Happy

Хммм..... допустимата максимална маса на мотора е 386кг, самия мотор пълен отвсякъде е 198кг  Surprised
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5935



Ел. поща
« Отговор #1774 -: февруари 28, 2021, 22:16:40 »

Хммм..... допустимата максимална маса на мотора е 386кг, самия мотор пълен отвсякъде е 198кг  Surprised
Абе това е да не скъсаш опашката,на окачването е други килограми,ако искаш да работи коректно.
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 138


« Отговор #1775 -: април 29, 2021, 16:21:44 »

Здравейте на всички. Имам следния въпрос за моя Хорнет 600 f3.
В началото докато загрее до нормален режим на работа ,при подаване на газ заглъхва. Не набира до към 2...2500 оборота след това си върви както трябва.
При достигане на нормална работна температура проблема го няма.
В началото при заглъхването като дръпна смукача проблема изчезва.
Ако някой има някаква идея от какво може да е нека помага.
Благодаря предварително.
Активен
SimoSV
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 63


Ел. поща
« Отговор #1776 -: април 29, 2021, 19:45:56 »

При достигане на нормална работна температура проблема го няма.
В началото при заглъхването като дръпна смукача проблема изчезва.

Това някаква шега ли е? Sad
Съвсем нормално поведение на двигател с карбуратор и ръчен смукач Very Happy
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3207



« Отговор #1777 -: април 29, 2021, 21:14:20 »

При нормален карбураторен двигател, смукачът би трябвало да става излишен някъде при 50, макс 60 градуса. След това би трябвало да почва да се дави.
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 138


« Отговор #1778 -: април 29, 2021, 22:31:10 »

При нормален карбураторен двигател, смукачът би трябвало да става излишен някъде при 50, макс 60 градуса. След това би трябвало да почва да се дави.
Да точно това се случваше до преди да се появи проблема.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3207



« Отговор #1779 -: април 29, 2021, 23:02:40 »

Да разбираме ли, че в момента между 50 и 100 градуса пак търси смукач, иначе не ще да работи?
Активен
SimoSV
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 63


Ел. поща
« Отговор #1780 -: април 30, 2021, 09:35:05 »

В началото докато загрее до нормален режим на работа ,при подаване на газ заглъхва. Не набира до към 2...2500 оборота след това си върви както трябва.
При достигане на нормална работна температура проблема го няма.

Колега, това което си написал, е нормално за карбураторен двигател. Ако оше с паленето на студен двигател тръгва да върви без смукач, то тогава имаш прекалено богата смес. Или нещо не успяваш да обясниш, или аз съм затъпял окончателно. А вземи напиши повече от един ред...не боли Very Happy
И като информация - в началото на отваряне на дроселните клапи, важно значение за смесообразуването има системата за празен ход. Частично запушване на горивен жигльор за празния ход е възможно да доведе до описания от теб ефект. Но тогава ще усещаш и при загрял двигател разлика в реакцията при подаване на газ
« Последна редакция: април 30, 2021, 09:38:29 последно от SimoSV » Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 138


« Отговор #1781 -: април 30, 2021, 11:08:24 »

Извинявам се колеги,страхувах да не съм досаден.
Този мотор го карам от 2010г.а,понякога и сина ми. По миналия сезон,започна да се проявява този проблем,миналата година почти не е каран.....проблеми...
Въздушния филтър е на 3...4000км. за мотора имам три гърнета оригиналното,едно "скорпион" и едно "A.R.T",което и да е на мотора разлика не се усеща.
Когато е студен,дърпам смукача до край,пали от раз,след като отлепи леко стрелката за температурата,започвам леко да го връщам, докато го върна целия.
Започва да се чува нещо като,как да го опиша,преплитане...неравномерна работа.
Тогава н място или в движение при подаване на газ тръгва да заглъхва да гасне или да забива. Ако дръпна смукача проблема изчезва.
Понеже няма градуси,когато стрелката,за температурата, стигне до средата на скалата проблема вече го няма. Докато не е изстинал на 100% пали работи и върви както трябва.
Щях да забравя,миналото лято му слагах добавка на ба....ал за почистване на карбураторите.....нищо.
До сега карбураторите,не са пипани за почистване или синхронизация,а и в нашия район не виждам кой може.
Утре ще махна филтъра да видя дали пак ще има тоя проблем.

Активен
Zepp44
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 64



« Отговор #1782 -: април 30, 2021, 22:02:35 »

 Според мене проблема идва от карбураторите щом не са пипани толкова години значи им е дошло времето за профилактика особено предвид "качеството" на родните горива
Активен
SimoSV
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 63


Ел. поща
« Отговор #1783 -: май 01, 2021, 09:45:54 »

До сега карбураторите,не са пипани за почистване или синхронизация,а и в нашия район не виждам кой може.

Почистване и синхронизация е добре да се направи.
Но иначе е нормално на студен двигател да глъхне при подаване на газта без смукач.

Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3207



« Отговор #1784 -: май 01, 2021, 11:39:54 »

Явно системата за празен ход иска почистване. Всичко по карбовете също. Щото да глъхне докато стигне 90 - 100 градуса не е много нормално.
Активен
Страници: 1 ... 117 118 [119]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.122 секунди с 20 запитвания.