Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Cafe Racer ZONE
Страници: 1 [2] 3 4 ... 102   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Cafe Racer ZONE  (Прочетена 490063 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Andrei
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1071

немам немам немам
« Отговор #15 -: април 12, 2013, 11:41:01 »

РезнАха ми стойката тия от Бул...лазер...за съжаление от 8мм стомана, ма пък 9лв само. Довечера ше видим къв фар ше сглобим.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #16 -: април 12, 2013, 15:46:57 »

това си е още с английския бензин(поне на 3-4месеца), незагрял и без смукач...а и резервара не е захванати трака странно.
Абе, и на мен така ми се стори, адски странен звук има. Наистина трака все едно има разбити биелни лагери, ебаси!  Very Happy

РезнАха ми стойката тия от Бул...лазер...за съжаление от 8мм стомана, ма пък 9лв само. Довечера ше видим къв фар ше сглобим.
Много дебело бе! Sad А защо не от алуминий, или поне да беше по-тънко? Surprised
« Последна редакция: април 12, 2013, 16:01:48 последно от ЧЕФО » Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2159



« Отговор #17 -: април 12, 2013, 16:34:50 »

То така си трака, просто за малък BMW боксер наистина работи поне 2 пъти по-бавничко, от колкото би трябвало, но ето че си има причина.
Активен
stinat
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX1100EТ
Публикации: 298



Ел. поща
« Отговор #18 -: април 12, 2013, 17:21:11 »

Нямаше ли вече такава тема?
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #19 -: април 12, 2013, 17:36:14 »

Не точно. В раздел "Мотоенциклопедия" има тема, ДЕФИНИРАЩА какво е кафе рейсър, обаче се оказа, че доста хора имаме интерес към този стил и започнахме да пълним темата с инфо, различно от целта на темата, а именно дефиниране на стила. За това създадох нова тема в раздел "Фен клуб", в която да си обсъждаме фенските работи, а другата да си остане само за дефиниция, както я е замислил автора и. С времето тази тема ще се напълни с полезно инфо, снимки и наши проекти.
« Последна редакция: април 12, 2013, 17:37:55 последно от ЧЕФО » Активен
Andrei
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1071

немам немам немам
« Отговор #20 -: април 12, 2013, 23:11:34 »











Цвета е 'нео пънк'или домързе да го лъсна докрай с флекса....абе горе долу се получи нещо.
Активен
Andrei
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1071

немам немам немам
« Отговор #21 -: април 13, 2013, 01:35:59 »

И стига с това олекотяване Very Happy

едва ли спестените 1-2 кила ше направат конкуретноспособен Кафе рейсър дори срещу старо ГПЗ или Катана.

П.П. Аз по маломощен мотор от това БМВ не съм имал от 15 години. Ше вида как ше справя с 'културния шок' на 200 кила и 34 коня. Па ако не мога, ше живна другия проект
 





Активен
BEERO
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 543


Стари машинки, добри обноски...oldschool...

462345923
« Отговор #22 -: април 13, 2013, 01:59:54 »

Кавазакът не го ли продаде?
Активен
BMW R71
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R71
Публикации: 100


Ел. поща
« Отговор #23 -: април 13, 2013, 07:35:11 »

Ако го продаде ще му счупя ръчичките през кръста Smile

БМВто става супер. Поздравления
Активен
Andrei
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1071

немам немам немам
« Отговор #24 -: април 14, 2013, 16:09:39 »








тия дни за да не работим по БМВ-то си правих ремонтна стойка от един стар крик и малко железа изостанали от знам ли кво...изкривих се цел ден за таа стойка. Стана горе долу стабилна и вдига поне 200кила.
Активен
radomit
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF 1000A
Публикации: 578


Ел. поща
« Отговор #25 -: април 14, 2013, 17:18:13 »

аз имам много неприятен спомен от този тип VW крик .. точно от модела с пластмасовия винт .. имай едно наум
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #26 -: април 15, 2013, 10:42:07 »

И стига с това олекотяване Very Happy
Е, как стига бе колега, нали за кафе говорим все пак? Surprised Ами че философията на кафето се състои в следните модификации:
-олекотяване
-разпределяне на тежестта
-вдигане на мощността
-подобряване на окачването
-подобряване на спирачките.
 Surprised

Факт е, че ако човек си постави за цел олекотяването, то грамче по грамче, може да свали теглото на машината с 40-тина килограма, а 40 кила си е голяма разлика да знаеш, ама е и много работа.
И не ми казвайте, че не е възможно. Доказано е от практиката. Surprised  Жоро-зъболекаря свали толкова от съвременен мотор, дето са уж "максимално" олекотени, пък какво остава за тия дърти тучове? Very Happy

И да уточня. Само казвам, че олекотяването е в същността на кафето и трябва да бъде цел при всяко болтче, ако искате да имате истинско кафе. А иначе, всеки е свободен да си прави мотора по собствен вкус, все пак си е негов и отразява собствената му визия за кафе. Това не значи, че другите не могат да коментират и да питат защо така и защо не иначе? Нали за това е темата, не само да се хвалим и тупаме по рамото, а и да се критикуваме и споделяме собствени виждания. И без сръдни. Няма лошо в това. Very Happy

Лично аз смятам да олекотявам до максимум и да се стремя към проста и изчистена конструкция, без излишни работи по мотора.
« Последна редакция: април 15, 2013, 10:46:07 последно от ЧЕФО » Активен
Andrei
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1071

немам немам немам
« Отговор #27 -: април 15, 2013, 12:51:25 »

принципно е така....ама поне според мен вече от целите ,които са били преди 50 години, само визията остава. Даже и да изхвърля стартера, акумулатора, почти цялата инсталация и т.н. ще получа мотор с тегло 175 кг и 50-тина коня...е то 125-ците ше ме 'убиват'
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2159



« Отговор #28 -: април 15, 2013, 14:32:12 »

Гуцито е над 80 коня, ама е над 200кг супер ниско, с огромно 1550mm междуосие и 18ки гуми... Да, през 1978г. когато е произведено то, една ВАЗ-2101 е била 60-тина коня, едно Иже Планета 3 е било едва 18к.с. в сравнение с това Гуцито е било ракета, но повечето ретро мотори са куци коне така или иначе в сравнение със сегашните.
Те са просто така, за кеф, да се возищ, да ти трака под задника и да се тресе. Да ти прави кеф на теб и на децата по светофарите, които като видят това сурово, грубо железо дето се клати, бълва пушек и огън, подскачат от кеф или зяпат ето така Sad.

Но зависи кой колко може да отдели за един проект. Тунингът си е краста.
При мен обаче, нещата постепено усещам как излизат извън контрол. Smile
« Последна редакция: април 15, 2013, 14:45:24 последно от Доберман » Активен
svetlio/
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: awo s, cb 750
Публикации: 1227



Ел. поща
« Отговор #29 -: април 15, 2013, 14:44:56 »

И на мен ми заприличва вече на наркоманията, добре че нямам деца, все гладни щяха да ходят Smile, ама пък какъв километраж, съм си харесал................. Smile
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 102   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Cafe Racer ZONE

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.155 секунди с 20 запитвания.