Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Съботно-неделен турбо-проект на село... :-)))
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Съботно-неделен турбо-проект на село... :-)))  (Прочетена 647 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Lepa Brena
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 142



« -: юли 18, 2021, 23:16:30 »

...скоро не се бях занимавал с някоя щуротия и тия дни ми дойде музата. Идеята е да стане трутинетката малко/още по пъргава/респонсна...кой както му харесва,грандомански коне няма да се гонят, за да не събираме пак зъбни колела от скорости по улиците.Двг. няма да се пипа/разрежда и ще си кара с неговата карантия,респективно няма да се кара с голямо налягане от турбо компресора.  Компа...оригиналния си,само флаш.Евнтуално  друга бенз. помпа и горивен регулатор ма първо чек ...на колко ще се изтаванят ориг
 инжектори...това накрая И така какво свърших на село: Smile





































« Последна редакция: юли 18, 2021, 23:39:09 последно от Lepa Brena » Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 759



« Отговор #1 -: юли 19, 2021, 07:11:16 »

Много готино изглежда.
Къде ще позиционираш интеркулера?
С това "упражнение" може да постигнеш завидни нива на икономичност, ако се справиш с "турбо дупката" най-напред.
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: три
Публикации: 1015


No cop, no problem.


« Отговор #2 -: юли 19, 2021, 09:54:50 »

Респект за труда и чиста завист за уменията и възможностите  rulez1
Може и да греша, обаче изгорелите газове яко ще се чудят как точно да ги вземат всичките тия завои в пространството.
Активен
BGdaredevil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ600 51J
Публикации: 127


Ел. поща
« Отговор #3 -: юли 19, 2021, 10:06:37 »

 rulez1

Може ли малко повече инфо за подопитното?

 glasses

Нетърпеливо чакам резултатите от тест драйв и новите показатели.
Активен
Lepa Brena
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki z650
Публикации: 142



« Отговор #4 -: юли 24, 2021, 08:06:11 »

Благодаря,упражнението е за кеф ,но не е за първи път. Проблемите са все едни и същи ,няма място,няма как да се прецени предварително мех.якост на орг.чаркове в двг... ,т.е. не се прави още масово за да се знае конкретен модел как и колко.

Всъщност без кулер с впръскване на вода-метанол...или само вода в пълнителния колектор....или по нашенски всмукателния,кой както иска.За момента мисля няма нещо по ефективно измислено, с който и кулер да се сравнява.....или поне на мен не ми е известно.. въздух-въздух...или въздух-вода. Неудобството е че пак няма  място,помпата прави 20 бара и смуче 6-7 ампера ток,а мотоциклетите не се славят с много мощни генератори по принцип.  Отделно място за казанче....неудобството да се налива на няколко стотин км вода. Изобщо за улично приложение не е много удачно. Но като стигна до него.....ще видим...квот сабя покаже. Smile

Оригиналната абривиатура е Kawasaki Z650 модела EH 650 мисля беше....
52,2kw 67 коня, 65Nm при 6500мин-1 Максимална скорост мисля му даваха 200 км.ч
6-скорости 172кг. без течности. Сгъстен на 10,8:1 и изглежда почти така в орг.състояние:



Не е лоша моторетка,типичното за един и два цилиндъра..."къса китки" двуцилиндров с по 4 клапана ,DFI ,По нестандартното при него е, че седалката е на 79см. и като цяло  доста нисък център на тежеста по нисък е от всички произведени пистарки и чопъри до сега  :-)малко си като седнал на земята.... Smile Та не знам към кой "клас" тряя се причисли.

Днес малко изработки в багажника ме очакват че намерих некви железа в тревата .... Smile



и закуска за шампиони за раннобудните... Smile





« Последна редакция: юли 24, 2021, 08:09:00 последно от Lepa Brena » Активен
AlexM
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R, GAS GAS EC300
Публикации: 332



« Отговор #5 -: юли 26, 2021, 08:16:27 »

Браво, часовникарска работа.... а задължително ли е да е с кулер?
Загрява ли?
Смесите как ги докара със стоковият компютър, уестгейта със какво го управляваш или стационарно го надуваш, с какво налягане?
Тия Кавазакита нямаха ли проблем с налягането на маслото, като сложиш и магистралата за турбото да не падне още повече налягането.
Изхода към картера къде ще хванеш?
Сложи си някви евтинджос уреди преди да експериментираш поне налягане и температура на масло.
Като гледам изработката на колектора, много мастори могат да ти завидят......
Ще следя с интерес, страхотен проект....
« Последна редакция: юли 26, 2021, 08:24:39 последно от AlexM » Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Съботно-неделен турбо-проект на село... :-)))

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.046 секунди с 22 запитвания.