Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: И след години вторият ми мотор
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: И след години вторият ми мотор  (Прочетена 12814 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2604


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #165 -: февруари 09, 2021, 10:31:00 »

Аз разбрах, че не харесваш тези връзки с болтчето и гайката. Затова попитах "защо".
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 704



« Отговор #166 -: февруари 23, 2021, 10:56:55 »

Сега пък друго се чудя. Предистория. Беше ме ужилила една муха да ползвам габаритните светлини като ДРЛ понеже те така и така са си винаги включени при контакт. Речено - сторено. Обаче ... голяма грозотия ... сега съм "по-лек" със поне 120 - 130 лв. и си имам една шепа лед крушки за спомен  Smile
Чуденката е, дали ако монтирам 24V/5W лампа няма да кандисам. Защо 24 ли - ами защото достъпа до тях е доста затруднен конструктивно, и така се надявам да живеят по-дълго предвид ниското напрежение на което ще работят. Те така или иначе са проформа. Не знам само дали няма да стане ептен кандило. Ако светне жълто добре, стига да не изглежда оранжево-розово или червенеещо се приема.
А, и още нещо, сутринта го усетих. при бутане в гаража или завой при бавно движение на дясно, отпред скърца със звук приличащ все едно стържа със стиропор по стъкло. Пробвах и с леко и средно натисната спирачка в движение - скърца като чирпанския влак ... и то едно такова като от половината колело, а не постоянно ... скръц-скръц ... скръц-скръц ... скръц-скръц Направо ме влудява ... Одеве на работа трима души се дупихме край колелото и не можахме да разберем какво аджеба скърцоти така ...
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2604


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #167 -: февруари 23, 2021, 11:16:56 »

А, и още нещо, сутринта го усетих. при бутане в гаража или завой при бавно движение на дясно, отпред скърца със звук приличащ все едно стържа със стиропор по стъкло. Пробвах и с леко и средно натисната спирачка в движение - скърца като чирпанския влак ... и то едно такова като от половината колело, а не постоянно ... скръц-скръц ... скръц-скръц ... скръц-скръц Направо ме влудява ... Одеве на работа трима души се дупихме край колелото и не можахме да разберем какво аджеба скърцоти така ...
Залагам на хуйовинка по спирачките  Very Happy
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 704



« Отговор #168 -: февруари 23, 2021, 11:58:05 »

То и аз залагах най-много на това, но тогава защо се влияе от посоката на която съм завил ???
Направо си е "музикална чуднотека"  Surprised
Активен
BGdaredevil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ600 51J
Публикации: 112


Ел. поща
« Отговор #169 -: февруари 23, 2021, 12:08:31 »

5 Стинки от кристалната топка:
Накладките плуват в апарата - като завиеш накладката примърдва към диска и съвсем леко опира... Посоката идва от това че мърдането е само в 1 накладка но от коя страна - има значение дали е външната или вътрешната накладка...
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 704



« Отговор #170 -: февруари 23, 2021, 12:41:25 »

Има логика, и вероятно има много такива случаи. Мен ме озадачава факта че при леко нормално "стисната" спирачка пак си чурулика ...
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2604


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #171 -: февруари 23, 2021, 12:47:37 »

Има логика, и вероятно има много такива случаи. Мен ме озадачава факта че при леко нормално "стисната" спирачка пак си чурулика ...

А сигурен ли си че и двете накладки са натиснали диска?
Диска идеално гладък ли ти е ?

Доколкото съм си играл с спирачни апарати, когато в тях няма накладки, едните буталца излизаха повече от другите. Това се случваше и при почистени буталца и гумички. Такъв е моя опит, който не е голям
Активен
BGdaredevil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ600 51J
Публикации: 112


Ел. поща
« Отговор #172 -: февруари 23, 2021, 12:50:43 »

Има логика, и вероятно има много такива случаи. Мен ме озадачава факта че при леко нормално "стисната" спирачка пак си чурулика ...

Да не се правя на по-умен ама когато е леко натиснато нямаш гаранция. че всички буталца излизат еднакво (еднаквото става когато опрат накладките в диска). Обикновено излиза само най-чистото буталце и в твоя случай то не е при скърцащата накладка -- така поне си го обяснявам.
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 704



« Отговор #173 -: февруари 23, 2021, 14:23:54 »

Вероятно е така. Поне това ми се струва най-логично. Ще видя след известно време дали няма да се напасне системата, защото апаратите са със нови накладки, иначе са почистени и са със нови гуменяци.
Активен
aleyan
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 500 S, бивш Honda Transalp 650
Публикации: 87


Ел. поща
« Отговор #174 -: февруари 23, 2021, 16:00:04 »


Чуденката е, дали ако монтирам 24V/5W лампа няма да кандисам. Защо 24 ли - ами защото достъпа до тях е доста затруднен конструктивно, и така се надявам да живеят по-дълго предвид ниското напрежение на което ще работят. Те така или иначе са проформа. Не знам само дали няма да стане ептен кандило. Ако светне жълто добре, стига да не изглежда оранжево-розово или червенеещо се приема.


Да споделя моя опит с 24 волтова крушка. Монтирах такава по недоглеждане на основния фар. Като цвят на светлината нямаше промяна. Само дето по някое време реших, че не виждам вече добре в тъмното (одъртявам демек). Грешката я видях при опит да натикам лед крушка във фара.  Smile
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3123



« Отговор #175 -: февруари 23, 2021, 16:44:27 »

Вероятно е така. Поне това ми се струва най-логично. Ще видя след известно време дали няма да се напасне системата, защото апаратите са със нови накладки, иначе са почистени и са със нови гуменяци.

Колко време ти е нужно да свалиш двата апарата и да пробваш без тях?
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 990 Adventure
Публикации: 3870



« Отговор #176 -: февруари 23, 2021, 16:51:20 »

Това е звука на мотор лишен от свобода. Просто ти скърца със зъби. Докато го буташ из гаража все нещо ще цъка, чука, щрака, съска, стърже и т.н Има едни малки камбанки, които се връзват ниско, някъде по мотора да гонят злите духове. Ама да работят трябва да дрънчат, което означава, че мотора трябва да е в движение. Ремонта все в някакъв момент трябва да спре.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3229



« Отговор #177 -: февруари 23, 2021, 16:55:32 »

Не ми се рови, ама в закона май беше записано, че мотоциклетите денем трябва да се движат с включена къса светлина на фара. Опцията за дневни светлини като при автомобилите не е законна. Ако смяташ да се движиш с нещо като дневни светлини, почти сигурно е, че рано или късно ще те глобят.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5941



Ел. поща
« Отговор #178 -: февруари 23, 2021, 16:59:30 »

Това е звука на мотор лишен от свобода. Просто ти скърца със зъби. Докато го буташ из гаража все нещо ще цъка, чука, щрака, съска, стърже и т.н

Право в десятката Very Happy
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 704



« Отговор #179 -: февруари 23, 2021, 17:15:15 »

Колко време ти е нужно да свалиш двата апарата и да пробваш без тях?

Няколко минути ... не се бях сетил за това ...

Не ми се рови, ама в закона май беше записано, че мотоциклетите денем трябва да се движат с включена къса светлина на фара. Опцията за дневни светлини като при автомобилите не е законна. Ако смяташ да се движиш с нещо като дневни светлини, почти сигурно е, че рано или късно ще те глобят.

Така е. Това с LED-a беше идея която няма да реализирам, затова искам по-дълговечна крушка, поради затруднения достъп към нея.
Активен
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: И след години вторият ми мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.165 секунди с 21 запитвания.