Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: И след години вторият ми мотор
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: И след години вторият ми мотор  (Прочетена 12689 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 703



« Отговор #150 -: февруари 05, 2021, 11:31:26 »

Не съм забелязал подобен ефект.
Сложил съм поне 20 на разни приятели, колеги и роднини.
Никой не се е оплакал.
Ползвам готови устройства само от едно момче от Хасково.
И понеже ме разчовърка, излязох да видя на един комшия пежото, на когото слагах преди около 2 години и нещо че ми е на чалъм, ами всичко е ок. Ясно си личи че балона е бистър.
Мисля че в ШИМ-а ти е кахъра приятелю. ... а, и още нещо - на всички съм изпонаслагал Кул-Блу на Осрам ... не знам твоите какви са.
Сега и на мотора ще кацнат пак такива. И понеже ми предизвика интереса със сигурност може често да ме видиш да клеча пред фара и да се взирам в лампата ...  Very Happy
« Последна редакция: февруари 05, 2021, 11:32:57 последно от Kunev » Активен
SimoSV
ниво 2
**
Активен Активен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 63


Ел. поща
« Отговор #151 -: февруари 05, 2021, 13:00:42 »

Мисля че в ШИМ-а ти е кахъра приятелю. ... а, и още нещо - на всички съм изпонаслагал Кул-Блу на Осрам ... не знам твоите какви са.


Точно такива са и моите лампи. ШИМ-а е към дългите. Те са ми дневни. Потъмняха и на Реното и на Кията.
На моторите са Найтбрейкър, с изключение на ендурото, защото е някакъв кофти стандарт лампата.
Моето скромно мнение - Кул Блу светят по-слабо. Да, бяла светлина имат, но найтбрейкъра ги отнася като куцо пиле - домат Smile Smile
Използвам готови модули купени от някъде, вече не знам и аз от къде.
Може да има значение на колко температура светят т.е. колко отворен е ШИМ-а
И друго интересно - като посветят някакво време на номинална мощност, като че ли се поизчиства стъклото, май е частично обратим процеса. Както и да е - аз вече съм без шим Mad
Тази на снимката е от Реното на племенника. Заприходена е за тестове и проби в работилницата.



« Последна редакция: февруари 05, 2021, 13:10:29 последно от SimoSV » Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1182


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #152 -: февруари 05, 2021, 13:37:41 »

...
Моето скромно мнение - Кул Блу светят по-слабо. Да, бяла светлина имат, но найтбрейкъра ги отнася като куцо пиле - домат Smile Smile
...

Светят, ама не могат да изкарат сезон. Вярно, че моите са Н7, за които говорят, че по принцип изкарват малко.
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Yamaha FZ6 Fazer 2004 BMW F900XR
Публикации: 713



Ел. поща
« Отговор #153 -: февруари 05, 2021, 13:53:50 »

О да всичките найшитове и кул-нз-си кво. Направих грешката да си взема такива за Фазера дадох по 30-40лв на крушка (преди 4-5 години това). 1во едната дойде счупена и трябваше да я заменям и второ изкараха точно 3 месеца и двете. После си взех някакви от Лидъл за 5лв. Светят една идея повече, но на 3000К и дори едната оцеля в катастрофата и даже е в новия фар.
Отдавна се отказах от идеята да слагам ЛЕДове и преправки на фар, предназначен за халогени. Това си е мое мнение лично.
Аз бих направил като Коко - да си взема фар предназначен и напавен по ЛЕД технология.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2602


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #154 -: февруари 05, 2021, 16:56:55 »

Светят, ама не могат да изкарат сезон. Вярно, че моите са Н7, за които говорят, че по принцип изкарват малко.
Преди години смених H7 на мотора. На нея пишеше Made in Japan. Мотора ми е 2005 - изкарала е 10+ год. (50К км при мен, часовете не мога да ти ги кажа)
На колата имам H7 - тамтия от 5лв горяха доста. Тия от 10-15лв излязоха прилични
Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 703



« Отговор #155 -: февруари 05, 2021, 17:38:26 »

Точно такива са ...

Интересно. Има значение колко време ти е отворен импулса, колко е затворен, и каква е амплитудата. Това първо, и второ Това се връзва само на късите светлини, за да нямаш проблеми със "закона"
Найт-Бреъкъра е повечко "натопорчен" и наистина свети доста, но за сметка на това е със доста по-къс живот.
За сведение Кул Блу-то е два вида:
 - Cool Blue Boost - груба грешка.
 - Cool Blue Intense - правилният избор.

П.С.
Имай предвид и факта че в българия има страшно много ментета, поне 70% са такива.
Аз се снабдявам с крушки само от Германия !
« Последна редакция: февруари 05, 2021, 17:41:33 последно от Kunev » Активен
SimoSV
ниво 2
**
Активен Активен

Мотор: Сузуки ДР 250 КТМ Duke 125 Suzuki SV 650
Публикации: 63


Ел. поща
« Отговор #156 -: февруари 05, 2021, 19:21:23 »

И кул блу и найтбрейкъра са купувани от едно място - истински са. На Ситроена имам пак от там Силвър стар на Осрам и са втора година вече.
И понеже стана дума за амплитуда - то няма как амплитудата да не е близка до напрежението на електросистемата на колата. Като извадим неизбежния пад на напрежение по кабели и куплунзи. Даже на Кията съм поставил доп. реле за късите /затова са ми на дългите дневните/ за да елиминирам загубите от почти два /2/ волта. И от тогава имам къси...а не свещи за рожден ден Smile
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3027


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #157 -: февруари 06, 2021, 18:22:54 »

 Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
Като извадим неизбежния пад на напрежение по кабели и куплунзи. Даже на Кията съм поставил доп. реле за късите /затова са ми на дългите дневните/ за да елиминирам загубите от почти два /2/ волта. И от тогава имам къси...а не свещи
ЕТО ЕДНО ИНТЕРЕСНО и ПОЛЕЗНО МНЕНИЕ БАЗИРАНО НА ОПИТ !!
« Последна редакция: февруари 06, 2021, 19:06:46 последно от KokoVmaxa » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3802



« Отговор #158 -: февруари 06, 2021, 18:40:46 »

В кабелите няма пад на напрежение, но по 'връзките' изпълнени с 'авто-клеми', пада е сериозен! Това е най-малоумния тип разглобяема връзка на ел.верига! И на двата си мотора съм сменил тези връзки по веригата за зареждане и резултата е огромен! Съветвам всеки, който си прави нещо по мотора и разбира от токове, да ги сменя! Никога няма да сгреши! Светенето при 12,5В и 14,2В е съвсем различно, примерно...
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3027


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #159 -: февруари 06, 2021, 19:07:45 »

 Те за тва обичам БМВ  Very Happy При тях НЯМА такива НЕЩА  Very Happy също като Зелената Букса на Сузуки.. Сивата на Хонда,.,.,.,.,.,. и т.н.
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 1182


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #160 -: февруари 08, 2021, 08:18:40 »

В кабелите няма пад на напрежение, но по 'връзките' изпълнени с 'авто-клеми', пада е сериозен! Това е най-малоумния тип разглобяема връзка на ел.верига! И на двата си мотора съм сменил тези връзки по веригата за зареждане и резултата е огромен! Съветвам всеки, който си прави нещо по мотора и разбира от токове, да ги сменя! Никога няма да сгреши! Светенето при 12,5В и 14,2В е съвсем различно, примерно...

Конкретрна тип връзка или всички имаш предвид?

Твоето решение със запояване ли е?

Активен
Kunev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL-650 V-Strom
Публикации: 703



« Отговор #161 -: февруари 08, 2021, 14:39:13 »

Вчера довърших монтажа на инсталацията и го докарах до тук:




... Светенето при 12,5В и 14,2В е съвсем различно, примерно...

О-о-о - да! Сега свети като локомотивен фенер
« Последна редакция: февруари 08, 2021, 14:52:25 последно от Kunev » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3802



« Отговор #162 -: февруари 08, 2021, 20:32:29 »

Конкретрна тип връзка или всички имаш предвид?

Твоето решение със запояване ли е?



Всички от изобразените, без тези, които са за свръзка с болтче към тоководещата част(тези с кръгъл отвор) са кофти решение! Когато ги сменям, аз използвам обикновени клеми за инсталация в индустриално ел.табло (работя в отдел 'Поддръжка' в завод)! Там всичко е затегнато с болтчета и връзката е с нищожно съпротивление! Лично аз не харесвам дори варианта за пружинни клеми, които стават все по-масови и им гарантират тока през тях,но...такъв съм си! Иначе става и със запояване, но предпочитам 'разглобяемите съединения'! Веднъж годишно проверка и всичко е ОК!
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2602


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #163 -: февруари 09, 2021, 10:05:17 »

Всички от изобразените, без тези, които са за свръзка с болтче към тоководещата част(тези с кръгъл отвор) са кофти решение!

Защо ?
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3802



« Отговор #164 -: февруари 09, 2021, 10:28:18 »

За кое от двете твърдения е въпроса  Surprised? Едното е добро, защото стегнатоста на връзката се гарантира от стегнатоста на болта и гайката! Другото е зле, защото стегнатоста се 'гарантира' от пружинния натяг, който прави огъвката на тенекията на клемата! Просто не е достатъчна и при по-големи токове започва да се нагрява и стапя корпуса на буксата! Виждано е милиони пъти! За по-слаби токове става горе доло, но принципа и на работа е 'гаден'.
Активен
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: И след години вторият ми мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.051 секунди с 21 запитвания.