Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 5 6 [7]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: EFI конверсия на 97' Suzuki Intruder VS800  (Прочетена 35179 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5626



« Отговор #90 -: януари 29, 2022, 14:13:52 »

Добре си работи. Тъкмо ще зарежда устойчиво акумулатора.
Активен
Вагман
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки Интрудер VS800
Публикации: 34


« Отговор #91 -: януари 29, 2022, 20:09:41 »

Добре си работи. Тъкмо ще зарежда устойчиво акумулатора.
Не, не.... с новият регулатор си зарежда на 14+ волта даже и под 1100 об и с вкл. къси светлини. Не е нужно да ги повишавам над 1100, колкото е според мануала. Само ще зяносва излишно бензина.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5626



« Отговор #92 -: януари 29, 2022, 20:17:09 »

Аха. Е, в такъв случай значи може и да са по-ниски. Аз на моя не гледам какво пише в ръководството, ами ги глася с мултицета Very Happy
Активен
Вагман
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки Интрудер VS800
Публикации: 34


« Отговор #93 -: септември 05, 2022, 18:35:29 »

Здрасти на всички. Мина доста време от последния ъпдейт. Няма нищо особено да се е случило. Това което се случваше е когато успея да карам,  да събирам впечатления и данни, да променям настройки с цел подобряване на работата на двг и не на последно място да си усъвършенствам уменията на каране. Досега всичко се развива добре. Няма възникнали никакви повреди. Успях да настроя студения старт да е както на съвременен мотор. Както се очакваше, по-големите дроселови клапи направиха мотора доста по "рязък" при подаване даже и на малка газ. С други думи, липсва "резолюция"на параметъра "подаване на газ". Това се вижда и по време на каране, когато примерно на 5та предавка, на равен път и 70-80 км/ч, дроселовата клапа е отворена само 5-7%, демек иска малко подаване на газ. С това поведение започнах да свиквам и да си нагласям карането по характеристиките на мотора. Не е нещо кой знае какво като проблем. Имах проблем със свързването на телефоните ми през WiFi с компютъра. И двата започнаха да губят връзка и да не се свързват, което ме ядоса, защото помислих ,че нещо вифи модула се е скапал. По-късно се оказа, че 7 инчовият ми Уиндоус таблет няма проблем с връзката и започнах да го използвам него. Може би нещо ъпдейтите на андроид на телефоните не се харесваха с вифи модула на компа.
 Ами това е. Ще продължавам да навъртам километри и да опознавам машината. Вчера пообикалях и се качих до Железница, където направих снимките по-долу. После ме задра дъжд по пътя надолу и беше изпитание за уменията ми Confused Направи ми впечатление, че барометричния сензор докато бях на околовръстното шосе показваше 94,4кРа. Не знам каква е надморската височина на с.Железницам, но на мястото на снимките налягането вече беше паднало на около 89кРа. Това означава, че колкото повече се качваш нависоко, толкова по-малко в крайна сметка кислород ще влиза в цилиндъра. Помислих си, ако бях с карбураторите, това нямаше как да бъде регистрирано и съответно коригирана горивната смес, постъпваща в цилиндрите, което обаче вече е възможно с настоящата конверсия към efi.













Благодаря за вниманието.
Активен
Andrei
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1073

немам немам немам
« Отговор #94 -: септември 24, 2022, 21:05:20 »

трябва некой ден да обсъдим 'мапинга' на В2. В началото на годината тъсех ТЛ1000с, но като заместител купих ВТР1000, който получи конверсия към инжекция и вече има 1500-2000км. Малко е тегава историята с мапването на В2.

П.С> и все пак си купих и ТЛ1000С
Активен
Вагман
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки Интрудер VS800
Публикации: 34


« Отговор #95 -: ноември 24, 2022, 15:04:11 »

Здравейте отново,
Нека да приключа и този сезон с последните новости около проекта. Това лято покарах няколко стотин км. Така е, когато си само един "weekend" пишман моторист. Нямам проблеми с конверсията. Имам и друг проект в непрекъснато развитие, който ми отнема част от свободното време. Последната новост е, че най-сетне ми пристигна и втората широколентова ламбда сонда, която беше монтирана и свързана с компа.   Сега вече мога да следя и записвам какво става като горивен процес и смеси във всеки цилиндър поотделно и най-важното, ще мога да регулирам горивото на всеки цилиндър самостоятелно така, че да постигам желаната гориво-въздушна смес. Ето и клипче от първото палене в гаража с включени двете сонди.

https://youtube.com/shorts/W2r9BwuAUns?feature=share

Какви са оставащите стъпки по подобряването на машината? Всъщност остана само една, защото не мога да издържам втори "вечен" проект. В момента събирам части за конверсия към задна дискова спирачка и изнесени напред стъпенки и педали. Все още нищо за показване обаче, защото не съм почнал с разглобяването и натамъняването на нещата. Зимата е пред мен!

Благодаря за нестихващия интерес към темата.
Активен
Вагман
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Сузуки Интрудер VS800
Публикации: 34


« Отговор #96 -: февруари 06, 2023, 20:37:36 »

Здрасти на всички,
Както ще се види по-нататък в този пост, луд умора нЕма! Даже и през зимата. EFI конверсията няма какво повече да се допълва, затова темата леко преминава в проект: "Подобрения по моя Интрудер 800". Както вече бях споменал, следващата стъпка бе смяна на
 задната барабанна спирачка с дискова такава. Все повече се убеждавам, че тази намеса не е много обоснована от гледна точка на вложени пари и труд, но аз, по отношение на тунинга не съм добър в този род оценки. Важното е, че моторът ще стане уникален, без аналог в световен мащаб.  Cool  Още по-важно за мен е и кефа, постоянно да майсторя нещо по машините. Аз не съм толкова "карач". По-скоро съм по правенето, изработката и "къстъм" доработките.
И така, започнах с дългото издирване на части на добра цена. Първо се сдобих със задно колело от Интрудер 1400. Планът беше да използвам само главината и да я прехвърля на каплата от моя 800. После се сдобих и със заден спирачен диск от 1400.






Последва разглобяване на спиците и отделяне на частите.





Ето и сравнение м-у 800 колелото и главината от 1400. Както се вижда са еднакви, ама почти.



Снимка от задвижването:



Тук вече се вижда как седи на мотора, естествено след леки стругарски корекции на 1400-главината:





След известни анализи се отказах от купуването на заден спирачен апарат от 1400. Първо, те са по-редки за намиране и второ, държат неоправдано висока цена. Отделно се окаа, че оригиналното му закрепване няма да стане на рамото на 800. Имах опции за закупуване на десетки различни задни апарати, така или иначе щеше да има приспособяване, но логичния избор да купувам еднакви накладки за преден и заден апарат надделя. Така реших да използвам преден апарат и за задната спирачка.






Така стигнах и до сглобяването. Първо естествено смених лагерите и после малко излъсках главината и я пръснах с лак. После си направих стойка с която да засеча позицията на каплата спрямо главината така, че после да не се окаже, че гумата опира в люлеещото се рамо.











Започнах с реденето на спиците. Оказа се, че спиците са доста различни по форма и дължина, а и според това, дали са от 800 или 1400 главината. Освен това, резбата им се оказа нек'во средно нещо между 4 и 5мм.



Тези са от 800:



Накрая се оказа,че половината спици ще са от 800, а другата от 1400 каплите.

Това отляво си отива, както карбураторите от мотора:







Спрях дотук, защото трябва да измисля как да направя спиците от 1400 да изглеждат по-добре, понеже са потъмнели, както се вижда на двете монтирани:



Друго, което се случи през последните седмици е, че се оказа, че задната гума бе станала на кокал. Нямаше сваляне! Накрая ми я свалиха в един сервиз за коли, но я одраскаха леко при борбата. Нищо чудно - DOT 2012 година Sad! Така се сблъсках с цените на мотоциклетните гуми. Малко се изненадах от проучването, защото никога не съм купувал. Ако някой може да даде съвет къде, колко, марка, мотогумаджия с баланс... ще съм безкрайно благодарен. Размерите са: 150/90-15 и 80/90-21
Благодаря!

« Последна редакция: февруари 06, 2023, 20:45:07 последно от Вагман » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 5626



« Отговор #97 -: февруари 06, 2023, 21:53:50 »

А ти в кое населено място си всъщност, че нещо му загубих края Surprised Гумите се поръчват и в най-лошия случай идват за седмица дори от чужбина. Гумаджията вече според това къде си.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 7624


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #98 -: февруари 06, 2023, 22:29:09 »

Здрасти на всички,
Както ще се види по-нататък в този пост, луд умора нЕма! Даже и през зимата. EFI конверсията няма какво повече да се допълва, затова темата леко преминава в проект: "Подобрения по моя Интрудер 800". Както вече бях споменал, следващата стъпка бе смяна на
 задната барабанна спирачка с дискова такава. Все повече се убеждавам, че тази намеса не е много обоснована от гледна точка на вложени пари и труд, но аз, по отношение на тунинга не съм добър в този род оценки. Важното е, че моторът ще стане уникален, без аналог в световен мащаб.  Cool  Още по-важно за мен е и кефа, постоянно да майсторя нещо по машините. Аз не съм толкова "карач". По-скоро съм по правенето, изработката и "къстъм" доработките.
И така, започнах с дългото издирване на части на добра цена. Първо се сдобих със задно колело от Интрудер 1400. Планът беше да използвам само главината и да я прехвърля на каплата от моя 800. После се сдобих и със заден спирачен диск от 1400.






Последва разглобяване на спиците и отделяне на частите.





Ето и сравнение м-у 800 колелото и главината от 1400. Както се вижда са еднакви, ама почти.



Снимка от задвижването:



Тук вече се вижда как седи на мотора, естествено след леки стругарски корекции на 1400-главината:





След известни анализи се отказах от купуването на заден спирачен апарат от 1400. Първо, те са по-редки за намиране и второ, държат неоправдано висока цена. Отделно се окаа, че оригиналното му закрепване няма да стане на рамото на 800. Имах опции за закупуване на десетки различни задни апарати, така или иначе щеше да има приспособяване, но логичния избор да купувам еднакви накладки за преден и заден апарат надделя. Така реших да използвам преден апарат и за задната спирачка.






Така стигнах и до сглобяването. Първо естествено смених лагерите и после малко излъсках главината и я пръснах с лак. После си направих стойка с която да засеча позицията на каплата спрямо главината така, че после да не се окаже, че гумата опира в люлеещото се рамо.











Започнах с реденето на спиците. Оказа се, че спиците са доста различни по форма и дължина, а и според това, дали са от 800 или 1400 главината. Освен това, резбата им се оказа нек'во средно нещо между 4 и 5мм.



Тези са от 800:



Накрая се оказа,че половината спици ще са от 800, а другата от 1400 каплите.

Това отляво си отива, както карбураторите от мотора:







Спрях дотук, защото трябва да измисля как да направя спиците от 1400 да изглеждат по-добре, понеже са потъмнели, както се вижда на двете монтирани:



Друго, което се случи през последните седмици е, че се оказа, че задната гума бе станала на кокал. Нямаше сваляне! Накрая ми я свалиха в един сервиз за коли, но я одраскаха леко при борбата. Нищо чудно - DOT 2012 година Sad! Така се сблъсках с цените на мотоциклетните гуми. Малко се изненадах от проучването, защото никога не съм купувал. Ако някой може да даде съвет къде, колко, марка, мотогумаджия с баланс... ще съм безкрайно благодарен. Размерите са: 150/90-15 и 80/90-21
Благодаря!




Радост е да те чете човек и да блажи окото с идеите ти Smile
В началото на темата те питах и помня, че писа, че си от София.
По повод моторджийските гуми темата е ...
Но прехвалени те Гуми7 след като ми пратиха дърта гума ги сложих последни в списъка.
Звъннах на Ади 95 в София. Говорихме с човека и до сега помня думите му " Да вие моторджите сте чувствителни на тема ДОТ"
Нямаше размера който търсех, каза, че ще ми го поръча и до седмица ще е при тях.( Гуми7 ми я поръчаха от Германия за 14 работни дни. С почивните станаха 20 дни... И се опитаха да ми пробутат стара гума...)
Та Ади 95 обеща да ми звънне като дойде гумата от Германия и да ми продиктува ДОТ-а. Звънна на 4-тия ден. Гумата с ДОТ на 6 месеца.
С две ръце ти препоръчвам да се свържеш с тях!
http://adi95.bg/bg/

Качих линка към сайта им, но форума има цензура и не знам дали ще се види Surprised

"aдрес: София, ул. "Бойчо Бойчев" 93 (Околовръстен път между разклоните за Овча Купел 2 и Суходол)

мобилен: 0888800734; 0884306649; 0889198875 "



П.П. Гуми7 и Маргел са под една и съща педалска шапка
« Последна редакция: февруари 06, 2023, 22:32:12 последно от Grobarq » Активен
KokoVmaxa
Fan of DUCATI but BMW User
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: K75 , F800R , R1100S , R1200C , R1250GS Hp , 748R , HD FXDBI '08
Публикации: 3721


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #99 -: февруари 07, 2023, 18:19:50 »

Здрасти на всички,
Както ще се види по-нататък в този пост, луд умора нЕма! Даже и през зимата. EFI конверсията няма какво повече да се допълва, затова темата леко преминава в проект: "Подобрения по моя Интрудер 800". Както вече бях споменал, следващата стъпка бе смяна на
 задната барабанна спирачка с дискова такава. Все повече се убеждавам, че тази намеса не е много обоснована от гледна точка на вложени пари и труд, но аз, по отношение на тунинга не съм добър в този род оценки. Важното е, че моторът ще стане уникален, без аналог в световен мащаб.  Cool  Още по-важно за мен е и кефа, постоянно да майсторя нещо по машините. Аз не съм толкова "карач". По-скоро съм по правенето, изработката и "къстъм" доработките.
И така, започнах с дългото издирване на части на добра цена. Първо се сдобих със задно колело от Интрудер 1400. Планът беше да използвам само главината и да я прехвърля на каплата от моя 800. После се сдобих и със заден спирачен диск от 1400.






Последва разглобяване на спиците и отделяне на частите.





Ето и сравнение м-у 800 колелото и главината от 1400. Както се вижда са еднакви, ама почти.



Снимка от задвижването:



Тук вече се вижда как седи на мотора, естествено след леки стругарски корекции на 1400-главината:





След известни анализи се отказах от купуването на заден спирачен апарат от 1400. Първо, те са по-редки за намиране и второ, държат неоправдано висока цена. Отделно се окаа, че оригиналното му закрепване няма да стане на рамото на 800. Имах опции за закупуване на десетки различни задни апарати, така или иначе щеше да има приспособяване, но логичния избор да купувам еднакви накладки за преден и заден апарат надделя. Така реших да използвам преден апарат и за задната спирачка.






Така стигнах и до сглобяването. Първо естествено смених лагерите и после малко излъсках главината и я пръснах с лак. После си направих стойка с която да засеча позицията на каплата спрямо главината така, че после да не се окаже, че гумата опира в люлеещото се рамо.











Започнах с реденето на спиците. Оказа се, че спиците са доста различни по форма и дължина, а и според това, дали са от 800 или 1400 главината. Освен това, резбата им се оказа нек'во средно нещо между 4 и 5мм.



Тези са от 800:



Накрая се оказа,че половината спици ще са от 800, а другата от 1400 каплите.

Това отляво си отива, както карбураторите от мотора:







Спрях дотук, защото трябва да измисля как да направя спиците от 1400 да изглеждат по-добре, понеже са потъмнели, както се вижда на двете монтирани:



Друго, което се случи през последните седмици е, че се оказа, че задната гума бе станала на кокал. Нямаше сваляне! Накрая ми я свалиха в един сервиз за коли, но я одраскаха леко при борбата. Нищо чудно - DOT 2012 година Sad! Така се сблъсках с цените на мотоциклетните гуми. Малко се изненадах от проучването, защото никога не съм купувал. Ако някой може да даде съвет къде, колко, марка, мотогумаджия с баланс... ще съм безкрайно благодарен. Размерите са: 150/90-15 и 80/90-21
Благодаря!


Як проект и все по красив и практичен!
 Диск на този мотор е много добре - че не е като да имат спирачки Сузанитите

 - Гума......... Пиши ми на ЛС да ти дам опции със марка модел дот и цена
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: EFI конверсия на 97' Suzuki Intruder VS800

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.316 секунди с 22 запитвания.