Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgПоследни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10
 1 
 -: Днес в 18:19:50 
Започната от Вагман - Последна публикация последно от KokoVmaxa
Здрасти на всички,
Както ще се види по-нататък в този пост, луд умора нЕма! Даже и през зимата. EFI конверсията няма какво повече да се допълва, затова темата леко преминава в проект: "Подобрения по моя Интрудер 800". Както вече бях споменал, следващата стъпка бе смяна на
 задната барабанна спирачка с дискова такава. Все повече се убеждавам, че тази намеса не е много обоснована от гледна точка на вложени пари и труд, но аз, по отношение на тунинга не съм добър в този род оценки. Важното е, че моторът ще стане уникален, без аналог в световен мащаб.  Cool  Още по-важно за мен е и кефа, постоянно да майсторя нещо по машините. Аз не съм толкова "карач". По-скоро съм по правенето, изработката и "къстъм" доработките.
И така, започнах с дългото издирване на части на добра цена. Първо се сдобих със задно колело от Интрудер 1400. Планът беше да използвам само главината и да я прехвърля на каплата от моя 800. После се сдобих и със заден спирачен диск от 1400.






Последва разглобяване на спиците и отделяне на частите.





Ето и сравнение м-у 800 колелото и главината от 1400. Както се вижда са еднакви, ама почти.



Снимка от задвижването:



Тук вече се вижда как седи на мотора, естествено след леки стругарски корекции на 1400-главината:





След известни анализи се отказах от купуването на заден спирачен апарат от 1400. Първо, те са по-редки за намиране и второ, държат неоправдано висока цена. Отделно се окаа, че оригиналното му закрепване няма да стане на рамото на 800. Имах опции за закупуване на десетки различни задни апарати, така или иначе щеше да има приспособяване, но логичния избор да купувам еднакви накладки за преден и заден апарат надделя. Така реших да използвам преден апарат и за задната спирачка.






Така стигнах и до сглобяването. Първо естествено смених лагерите и после малко излъсках главината и я пръснах с лак. После си направих стойка с която да засеча позицията на каплата спрямо главината така, че после да не се окаже, че гумата опира в люлеещото се рамо.











Започнах с реденето на спиците. Оказа се, че спиците са доста различни по форма и дължина, а и според това, дали са от 800 или 1400 главината. Освен това, резбата им се оказа нек'во средно нещо между 4 и 5мм.



Тези са от 800:



Накрая се оказа,че половината спици ще са от 800, а другата от 1400 каплите.

Това отляво си отива, както карбураторите от мотора:







Спрях дотук, защото трябва да измисля как да направя спиците от 1400 да изглеждат по-добре, понеже са потъмнели, както се вижда на двете монтирани:



Друго, което се случи през последните седмици е, че се оказа, че задната гума бе станала на кокал. Нямаше сваляне! Накрая ми я свалиха в един сервиз за коли, но я одраскаха леко при борбата. Нищо чудно - DOT 2012 година Sad! Така се сблъсках с цените на мотоциклетните гуми. Малко се изненадах от проучването, защото никога не съм купувал. Ако някой може да даде съвет къде, колко, марка, мотогумаджия с баланс... ще съм безкрайно благодарен. Размерите са: 150/90-15 и 80/90-21
Благодаря!


Як проект и все по красив и практичен!
 Диск на този мотор е много добре - че не е като да имат спирачки Сузанитите

 - Гума......... Пиши ми на ЛС да ти дам опции със марка модел дот и цена

 2 
 -: Днес в 16:35:26 
Започната от Сърбина - Последна публикация последно от Che_
тази таблица е за друг вид литиеви клетки
LI-ION  са 4.2V пълни - това са най разпространените

LiFePO4 се водят тези които съм имал на мотора, за такива е таблицата

 3 
 -: Днес в 16:32:44 
Започната от Сърбина - Последна публикация последно от Che_
Зареждих го със зарядното, което имах - зарядно за мотори от Louis.de, но не е за литиеви.
Сегашният пак го заредих с каквото имам в момента - някакво 1.5А Car&Motorcycle Automatic tickle charger....
Дали съм навредил по някакъв начин на батериите, не знам, но поне JMT-то нищо не му е станало защото съм го зареждал преди повече от 2г.

 4 
 -: Днес в 16:26:48 
Започната от Сърбина - Последна публикация последно от rumensat
тази таблица е за друг вид литиеви клетки
LI-ION  са 4.2V пълни - това са най разпространените
но каквито и да се използват трябва да има платка контролер за зареждане и синхронизиране на клетките

 5 
 -: Днес в 16:21:04 
Започната от Сърбина - Последна публикация последно от hellbull
Да това за в студеното време дето трябва да пуснеш някой консуматор първо и аз го знам. Значи да не се притеснявам, че мотора ми зарежда с малко по-високо напрежение. А ти твоя акумулатор като си го зареждал какво зарядно ползвш такова дето е за лиетеви акумулатори ли? Така или инъче сигурно и такова ще си взема но в нас имам едно старо руско и едно умно зарядно но за литиевите си трябва зарядно за такива акумулатори.

 6 
 -: Днес в 16:10:22 
Започната от Сърбина - Последна публикация последно от Che_
максималното напрежение за лития при зареждане е 12.6 волта - 3 елемента по 4.2в или 3 двойки по 4.2в
така че за да се съобрази с мотора има вътрешен регулатор.

не съм много съгласен точно с тези цифри, защото поне моя под 13.1V му пада индикатора за заряд(от 3 светещи лампички на 2), така че няма как да се зарежда на 12.6V






 7 
 -: Днес в 15:50:32 
Започната от Сърбина - Последна публикация последно от rumensat
какво дава мотора не е от значение с литиевата батерия , тя си има собствен регулатор за зареждане и за превишен ток на разряд.
максималното напрежение за лития при зареждане е 12.6 волта - 3 елемента по 4.2в или 3 двойки по 4.2в
така че за да се съобрази с мотора има вътрешен регулатор.
не трябва да пада повече от 3.5 -3.4 на елемент или общо 10.2 v , което може да бъде проблем за инжекционите.

 8 
 -: Днес в 15:36:21 
Започната от Gredata - Последна публикация последно от Grobarq
Ей го и моя любим мотор в целият си блясък.
Нека настройката на швейцарски часовници започне - сега: https://youtu.be/whmooNfW86c?t=67

Тогава и аз да кача един от моите любимци:

https://youtu.be/PjgutcgxyFw



https://youtu.be/WM2BeUW0BfU



 9 
 -: Днес в 15:03:15 
Започната от Gredata - Последна публикация последно от Kunev
Ей го и моя любим мотор в целият си блясък.
Нека настройката на швейцарски часовници започне - сега: https://youtu.be/whmooNfW86c?t=67

 10 
 -: Днес в 14:31:10 
Започната от Сърбина - Последна публикация последно от Che_
Обикновено литиевите акумулатори си имат защита от презареждане и едва ли ще има проблем, щом по книга му дават 15.5в.
Аз от години "карам"(по-скоро стои в гаража) с литиев. Имах нa JMT и нямах забележки към него, въпреки че паля мотора веднъж на 3-4 месеца, не е падал.
Веднъж беше паднал, защото го бях забравил на контакт, заредих го и от тогава си работи като нов.
Взех го края на 2019-та за 80 паунда от английския амазон, а миналата година го продадох на познат, който го сложи на неговата Zx12r....аз го карах на дърто Kawasaki gpz900r 1985-та година.
За другия ми мотор(Aprilia RSV Mille) пак сложих литиев в началото на миналия сезон, марката е BC, но просто такъв ми изпадна в немския ибей.
Нямал съм проблеми с него до миналата седмица(не бях ходил при мотора поне 3 месеца), когато видях че няма никакъв ток. Но предполагам е защото имам някъде консумация по мотора и без контакт, което е често срещано при този модел априлии, та ще търся от какво е или ще го откачам от мотора като го оставям за дърлго време.

Като цяло са по-надежни от другите акумулатори, а разликата в теглото е огромна!850гр е моя, а геловият Vartat, с който купих мотора беше 4700!  Smile
Единствено студа им "пречи" ако мога да го нареча така и им трябва някакво време да се "събудят" преди да вдигнат волтажа и да можеш да запалиш.
Обратно на другите акмулатори, трябва да го оставиш няколко минути на фарове(или друг консуматор) и тогава си вдига напрежението.....луда работа.


Страници: [1] 2 3 ... 10


Страницата е създадена за 0.175 секунди с 17 запитвания.