Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 49 50 [51]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 99411 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Дамян Атанасо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CB 919 F HORNET
Публикации: 15



Ел. поща
« Отговор #750 -: юли 24, 2018, 14:05:10 »

Предния калник на хорнет 600 и 900 еднакви ли са?
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2898


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #751 -: август 08, 2018, 21:57:12 »

Предния калник на хорнет 600 и 900 еднакви ли са?
Мисля, че нямат никаква разлика. Поне като ги гледам на живо ни виждам.
Активен
Дамян Атанасо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CB 919 F HORNET
Публикации: 15



Ел. поща
« Отговор #752 -: август 09, 2018, 20:38:04 »

Проблема с калника го реших като успях да спася моя.
Нещо, което може да послужи на друг в моето положение. Ако ви трябва дръжка за пасажера за хорнет 900, която трудно се намира. Потърсете от CBR F4 абсолютно същата е.
Активен
Дамян Атанасо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CB 919 F HORNET
Публикации: 15



Ел. поща
« Отговор #753 -: август 15, 2018, 16:45:09 »

Какво съдържа комплекта с инструменти на хорнет 900 и има ли друг модел, от който може да се вземе. Като цяло какво има под седалката като допълнително оборудване?
« Последна редакция: август 15, 2018, 17:34:28 последно от Дамян Атанасо » Активен
Дамян Атанасо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CB 919 F HORNET
Публикации: 15



Ел. поща
« Отговор #754 -: септември 25, 2018, 21:50:30 »

Ето това трябва да е комплекта с инструменти.



1. Шнур за каска
2. Сервизно ръководство
3. Комплект инструменти
4. Калъф за манометър
5. Отвертка   (NO. 2+-)
6. Дръжка отвертка
7. Инструмент заден амортисьор
8. Клещи
9. Ключ за свещи (16.5)
10. Шестограм 5мм
11. Манометър
12. Гаечен ключ 8мм
13. Гаечен ключ 10х12
14. Гаечен ключ 10х14
15. Дръжка за ключ
16. Ключ 22мм
17. Ключ 27мм
18. Калъф за инструменти



Парт. номера е 89010-MCZ-000
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2898


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #755 -: октомври 06, 2018, 14:54:50 »

Привет стършели! Някой да не си търси случайно нов Хорнет 919?
След 4 години с този мотор, мисля, че това ще ми е последния сезон в който го карам.
Иска ми се нещо по-екстравагантно и нетипично.
Заглеждам разни кафе рейсъри и вероятно ще настъпи момента в който ще трябва да се разделя с голяма "оса".
Или пък ще си ги правя колекция в гаража и за колата няма да има вече място.
Повечето го знаят мотора, но на кратко за него, или пък не толкова кратко.
Мотора е внесен от Германия лятото на 2014 год на напълно реални километри.
Имал е един собственик немец, като е закупен от Хонда в гр. Маинц и до последно е обслужвам там. Като има попълнена сервизна книжка с всички ремонти и обслужвания по него.
Първия собствение е сменял маслото между 4000 и 5К км когато го е карал или от дата до дата, защото мотора е каран достатъчно рядко и пристигна с пробег малко под 24К км.
В момента е на реални 36 000 км.
Като от както е в мен маслото съм го сменял всеки сезон на не повече от 2800-3000 км с Midland 10w50.
Няма смисъл да описвам какво съм правил по него през 4те години в които е мой, само ще отбележа, че съм добавил спортна слюда Puig, къси спортни ръчки, спортни гърнета MIVV X Cone, с брутален звук, краш барове SW Motech и някой други дреболии.
Като всичко е купувано ново!
Технически е повече от перфектен. Винаги го обсльжвах сам но тази година се доверих на най-добрия сервиз, RBT Custom, а именно Коко Вмакса.
Май месец ми обслужи мотора от-до, като бяха сменени свещите с NGK Iridium, почистени на ултразвук инжекторите, сменен регулатор за обратното гориво с нов оригинален, не че има алтернатива де. Премахната беше PAIR системата и вакуумите от въздушния филтър. Сменено бе и масло на предницата + нови семеринги и прахоуловители.
Сменени си и всички течности (вече от мен), масло 10w50 (в момента на 1900 км), спирачна течност Ferodo, антифриз Midland.
Задните накладки са нови по спомен Ferodo, предните са Nissin на 60%, но вероятно до края на месеца ще ги сменя с Brembo.
Веригата и пиньоните са просто перфектни, оригиналните на мотора. Смазвам ги и ги почиствам на всеки 200 км!
Гумите са на 1 сезон задната и на почти 2 сезона предната. Като пояснявам, че тези два така наречени сезона аз почти не съм карал мотора.
Визуално мотора е като нов... мие се редовно и се третира с вакса на Car Pro (в топ 3 в света).
Цената естествено ще е съобразена със състоянието на мотора и под 5500 лв не бих се разделил с него. Като ще дам и оригиналните гърнета които нямат драскотина!
Ще се радвам ако го вземе някой познат или някой който ще го оцени. Обява не съм пускал, защото мотор ще търся чак следващата година...в края на зимата или пролетта.



Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1863


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #756 -: октомври 08, 2018, 09:49:19 »


Ще се радвам ако го вземе някой познат или някой който ще го оцени.





 Sad hummer Confused Confused Confused Confused
Активен
Man4o
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 41



« Отговор #757 -: октомври 10, 2018, 12:32:47 »

Мотора ти изглежда страхотно. Харесвам старите машини. Деветстотката хем има ретро визия, хем като параметри може да се мери с почти всеки съвременен гол мотор. Да ти кажа честно цената ми е малко над планираното, но ако мотора си заслужава - 1000 лв над средната цена може да се дадат.
Казваш че мотора е внесен от Германия. Там има и  ограничени по мощност екземплари - под 74kW.
Би ли снимал талона на мотора? Ако си е 81kW имам интерес.

PS  на снимките се вижда жулнато на левия капак на двигателя, въпреки ролбара. При падане почти винаги има поражения по резервоара. а твоя е перфектен. Пребоядисван ли е мотора?

Извинявай за подробностите в които изпадам, но бих платил такава цена само за "дествен" мотор.
« Последна редакция: октомври 10, 2018, 12:43:27 последно от Man4o » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2898


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #758 -: октомври 22, 2018, 23:40:23 »

Мотора ти изглежда страхотно. Харесвам старите машини. Деветстотката хем има ретро визия, хем като параметри може да се мери с почти всеки съвременен гол мотор. Да ти кажа честно цената ми е малко над планираното, но ако мотора си заслужава - 1000 лв над средната цена може да се дадат.
Казваш че мотора е внесен от Германия. Там има и  ограничени по мощност екземплари - под 74kW.
Би ли снимал талона на мотора? Ако си е 81kW имам интерес.

PS  на снимките се вижда жулнато на левия капак на двигателя, въпреки ролбара. При падане почти винаги има поражения по резервоара. а твоя е перфектен. Пребоядисван ли е мотора?

Извинявай за подробностите в които изпадам, но бих платил такава цена само за "дествен" мотор.
Ако имаш интерес ела да го видиш на живо. Няма да е пресилено ако кажа, че едва ли си виждал на живо друга такава 919-ка, поне не и нова и не и в България. В момента върви повече от стокова 19-ка. Не е ограничен и не е бил. К
Коко може да ти каже в какво състояние е мотора... да го чуеш от човек който се занимава само с това.
Има лека драскотина на левия капак, от преди краш баровете. Така е внесен, както и на единия балансьор на кормилото. Имаше драскотина и на дясното капаче, но то е пребоядисано. Лявото ме домързя да го демонтирам и така и си остана вече над 4 год.
Цената не мисля, че е над средната... поне защото това което се продава на пазара е далеч от състоянието на този мотор. И дори да се вложат едни 2000 лв едва ли ще станат като него.
« Последна редакция: октомври 22, 2018, 23:44:18 последно от Plamen_Shopov » Активен
Adiizo-la
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: не
Публикации: 2


Ел. поща
« Отговор #759 -: ноември 13, 2018, 05:05:48 »

Не знам защо си решил да ги сменяш. На колко км са? Ако мотора не дава някякви индикации(припуква и припатква в гърнетата) , то упражнението не си заслужава. Според мен няма да усетиш разлика в работата на свещите, с изключение на по-дългия експлоатационен период.
« Последна редакция: ноември 16, 2018, 08:39:58 последно от RaTTo » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1863


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #760 -: ноември 13, 2018, 09:23:19 »

Не знам защо си решил да ги сменяш. На колко км са? Ако мотора не дава някякви индикации(припуква и припатква в гърнетата) , то упражнението не си заслужава. Според мен няма да усетиш разлика в работата на свещите, с изключение на по-дългия експлоатационен период.


Gclub มือถือ

 Свещите са сменени ..... еми щото имаше съмнения в тях , и бяха купени , затова и бяха монтирани
 Ако мотор ти "припуква" и "припатква" в гърнетата е индикация за Проблем със свещите ?
 Според мен , само ти най-вероятно няма да усетиш разлика когато стари ОБИКНОВЕННИ Свещи се подменят със НОВИ ИРИДИУМНИ , най-вероятно само на Колонката когато караш пълно-пълно ще ти направи впечатление........ евентуално  Surprised
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2898


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #761 -: ноември 19, 2018, 19:55:37 »

Коко си го каза точно...
След всичко което прави аз усетих огромна разлика в разхода на гориво, особено извън града. А и разлика във вървежа има.
А бе каквото е пипнал все съм видял полза. Да не говорим за SLR-a, който сега пали с мисъл за разлика от преди.
Активен
Страници: 1 ... 49 50 [51]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.106 секунди с 21 запитвания.