Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 46 47 [48]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 75537 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
zMax
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #705 -: февруари 17, 2018, 21:55:32 »

Оооо, и аз ще се уредя с такова по-натам!  Very Happy

Сега ми е влязла една щуротия в главата... гледам, че са изскочили индикатори за скорости за по 30 лв. В трафика все ръгам неутрална, извън града все търся 7-ма... няма оправия.
Знаете ли някой да прави подобни инсталации в София или не сте се занимавали с таквиз ми ти глупости? Smile     
Активен
dan_koloff
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA HORNET 919 ''IRONCLAD''
Публикации: 402



Ел. поща
« Отговор #706 -: февруари 18, 2018, 11:13:23 »

Оооо, и аз ще се уредя с такова по-натам!  Very Happy

Сега ми е влязла една щуротия в главата... гледам, че са изскочили индикатори за скорости за по 30 лв. В трафика все ръгам неутрална, извън града все търся 7-ма... няма оправия.
Знаете ли някой да прави подобни инсталации в София или не сте се занимавали с таквиз ми ти глупости? Smile     

Аз имам още един комплект за каптиране, така че има налични в БГ...ХиХиХи
Индикатор за скорости или си вземи хубав (в ebay.co.uk има но са на цени от 100-200лв.) или не слагай, тия за по 30лв. не струват, но това си е мое мнение....
Активен
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13662


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #707 -: февруари 18, 2018, 11:38:39 »

Оооо, и аз ще се уредя с такова по-натам!  Very Happy

Сега ми е влязла една щуротия в главата... гледам, че са изскочили индикатори за скорости за по 30 лв. В трафика все ръгам неутрална, извън града все търся 7-ма... няма оправия.
Знаете ли някой да прави подобни инсталации в София или не сте се занимавали с таквиз ми ти глупости? Smile     

Вместо да кичиш мотора с ненужни броячи,  регулирай си скоростния лост с една идея по-ниско за да вкарваш втора, а не свободна. И натискай лоста с повече сила от първа на втора. Запомни на какви обороти си на шеста предавка с обичайната ти скорост, примерно 120. Така с един поглед към оборотомера ще знаеш дали си на шеста.
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 561


V-я си FR-а


« Отговор #708 -: февруари 18, 2018, 11:53:07 »

Интересно ми е колегата , който иска да си сложи т.нар. shiftindcator от колко време кара мотор и колко горе долу километри има навъртяни с настоящия му мотор. Не знам защо така, но всеки начинаещ , включително и аз преди година две, искат да си сложат такова нещо. Аз лично се отказах, защото просто след едно известно време свикнах да преценяВАм (а не преценяМ) , с тази скорост и звук на двигателя на коя предавка съм. Така не се разсейвам да блея в таблото, нито гледам обороти , нито километри в час ( излъгах- гледам километрите, като си правя мини "ластици" от 0-100 на всеки светофар от големите булеварди, когато няма пред мен коли. Мислех и нивелир да си сложа, и термосензор на гумите ( да знам колко са загрели), термо-хигрометър, ветропоказател също...ама се отказах де, реших да се "мъча" незнаейки точните условия в които карам и реших просто да карам. Майтапа на страна, но особено в града, освен ако не си от Мелник, това да блееш в уредите, вместо очите ти да са на 4 страни , следейки идиотите из трафика , си е меко казано безразсъдно
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 116


« Отговор #709 -: февруари 18, 2018, 13:37:24 »

Здравейте колеги. Аз съм от темата за по малките на кубатура хорнети и първо искам да честия придобивката на zMax и да попитам,с колко е по голям големия хорнет, става въпрос за габарити, сравнявах от тук там и се появяват разлики в милиметри....кое освен двигателя е по голямо че да е по удобен, защото и аз съм 186см. и 100 и малко кила,пък не се оплаквам от неудобство на малкия хорнет, не че имам нещо против големия двигател.
Що се отнася до кубатура лично на мен за гол мотор и 600 ми стига.
За индикатора за скоростите и аз съм против излишните неща по "таблото" там слагам само камерата и повече бих се заинтересувал от добри огледала, от колкото други нещица по кормилото,за да хвърлям по едно око на тези и зад мен, не за друго.
И един въпрос към dan_koloff това за въздуха , важи ли и за малкия двигател?
« Последна редакция: февруари 18, 2018, 13:39:03 последно от alex22 » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3016



« Отговор #710 -: февруари 18, 2018, 14:09:25 »

Май не са само милиметри... Осезаема си е разликата! Някъде бях чел за 10-ина процента,но ми се вижда доста! При всички случаи се усеща!
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 116


« Отговор #711 -: февруари 18, 2018, 18:45:04 »

Ако това е вярно, май разликата не е толкова голяма....





Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 909



Ел. поща
« Отговор #712 -: февруари 19, 2018, 13:13:53 »

Здравейте колеги. Аз съм от темата за по малките на кубатура хорнети и първо искам да честия придобивката на zMax и да попитам,с колко е по голям големия хорнет, става въпрос за габарити, сравнявах от тук там и се появяват разлики в милиметри....кое освен двигателя е по голямо че да е по удобен, защото и аз съм 186см. и 100 и малко кила,пък не се оплаквам от неудобство на малкия хорнет, не че имам нещо против големия двигател.
Що се отнася до кубатура лично на мен за гол мотор и 600 ми стига.
За индикатора за скоростите и аз съм против излишните неща по "таблото" там слагам само камерата и повече бих се заинтересувал от добри огледала, от колкото други нещица по кормилото,за да хвърлям по едно око на тези и зад мен, не за друго.
И един въпрос към dan_koloff това за въздуха , важи ли и за малкия двигател?

разликата е, че като караш Хорнет 900 имаш чувството че караш мотор, та мотор.
Като караш 600 имаш чувството, че караш компромис, а не машина.

приликите са:
че и двата са ...мотор
че се казват хорнет
конфигурацията на таблото
кормилото (за което не съм 100% сигурен)
...задният спирачен апарат и още нещо дребно

разлики:
всичко останало...
спирачки, двигател, седалка, опашка, резервоар, предница, задна вилка, капли, дискове, апарати, помпи, верига, окачване, фар, ауспуси... всичко останало
« Последна редакция: февруари 19, 2018, 13:22:09 последно от HondaPBR125 » Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 116


« Отговор #713 -: февруари 19, 2018, 15:08:11 »

разликата е, че като караш Хорнет 900 имаш чувството че караш мотор, та мотор.
Като караш 600 имаш чувството, че караш компромис, а не машина.

приликите са:
че и двата са ...мотор
че се казват хорнет
конфигурацията на таблото
кормилото (за което не съм 100% сигурен)
...задният спирачен апарат и още нещо дребно

разлики:
всичко останало...
спирачки, двигател, седалка, опашка, резервоар, предница, задна вилка, капли, дискове, апарати, помпи, верига, окачване, фар, ауспуси... всичко останало
Благодаря за отговора все пак, но ставаше въпрос за габаритие, не детайлите по двата модела.
« Последна редакция: февруари 19, 2018, 15:22:44 последно от alex22 » Активен
zMax
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #714 -: февруари 19, 2018, 19:42:28 »

ЧЕФО отново ми бе много полезен, пу-пу! Smile
Явно ме гони още емоцията заради новия мотор и се замислям, за какви ли не глупости.

Alex22, какво да ти кажа... качвал съм се на малкия, краката ми сякаш бяха прекалено сгънати, седалката ми беше тясна (сигурно имам голям "Г") и ми убиваше, стоях леко прегърбен... Формално разликата в габаритите не е фрапираща, но лично аз усещам големия брат по-тежък, по-висок и по-широк (ако трябва да го обърна на матекатика... едни 15%). Дори, когато го спра до малко хорни, разликата е осезаема и за неопитно око като моето. Често му се радвам, като влюбен тийнейджър и меко казано не съжалявам, че не взех 600.
Това естествено е лично мнение. Ако малкият брат ти е удобен, пъркай си и да не ти пука....само не се качвай на голям, за да видиш, какво е Very Happy Very Happy Very Happy
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2843


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #715 -: февруари 19, 2018, 20:43:29 »

Относно разликата в големия и малкия Хорнет...ами има си я.
И двата мотора ги имам в гаража и ги карам. Естествено малкия го карам по-рядко. Него сш го кара брат ми.
Но разликата е осезаема и в габаритите и в поведението.
Големия Хорнет е по-тежък...но с по-добър заден шарнир и предница. По-стабилен е и не се огъва като кашкавал в бързите завои в сравнение с Хорнет 600.
Защитата от вятъра е една идея по-добра. Поне на краката де. А спирачките нямат нищо общо. Големия Хорнет спира в пъти по-бързо.
Просто апаратите са други... и задната спирачка е много по-добра. Изобщо по-удобен...по-масивен и по приятен за каране е.
Активен
Страници: 1 ... 46 47 [48]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.257 секунди с 21 запитвания.