Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 53   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 125854 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #690 -: януари 05, 2018, 21:01:43 »

Той единия баварец е с 6 цилиндъра, в един ред... Ако има такъв на две гуми, ще е боксер, да...
Има и 4, има и 6 цилиндрови редови,К-сериите. Там разликата, която ще усетиш, ще е в поведението на мотоциклета от към окачване, спирачки, задно предаване-кардан(да караш кардан, е най-лесният начин да се отучиш да връщаш газ в завой Smile))). Боксер, ако няма да го вземаш за да пътуваш(500-800 км/ден, с багаж), не си вземай! Ти си малко по различен "ездач" и няма да ти допадне. Прекрасен двигател, но я няма тая "ряз" от 9-ката... Не, че не върви и той с 200, но не му е там силата. Говорим за "въздухарка" 90-105 коньовите.  Водния е друга бира!
Защо трябво да се откача радиатора?
Без да се откача не излиза ли?
Третия цилиндър е точно под рамата, единствения вариант да влезе ключа за свещи в лулата е от към радиатора. Дори в оригиналния мануал мисля го пишеше - сваляш радиатора и тогава развиваш свещта. Като цяло може да го откачиш от горните полтове и да го "лашнеш", колкото да влезе ключа. Ванката беше споменал за някакъв друг чалъм, но нека той пак да каже!
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #691 -: януари 06, 2018, 13:20:17 »

Има и 4, има и 6 цилиндрови редови,К-сериите. Там разликата, която ще усетиш, ще е в поведението на мотоциклета от към окачване, спирачки, задно предаване-кардан(да караш кардан, е най-лесният начин да се отучиш да връщаш газ в завой Smile))). Боксер, ако няма да го вземаш за да пътуваш(500-800 км/ден, с багаж), не си вземай! Ти си малко по различен "ездач" и няма да ти допадне. Прекрасен двигател, но я няма тая "ряз" от 9-ката... Не, че не върви и той с 200, но не му е там силата. Говорим за "въздухарка" 90-105 коньовите.  Водния е друга бира!Третия цилиндър е точно под рамата, единствения вариант да влезе ключа за свещи в лулата е от към радиатора. Дори в оригиналния мануал мисля го пишеше - сваляш радиатора и тогава развиваш свещта. Като цяло може да го откачиш от горните полтове и да го "лашнеш", колкото да влезе ключа. Ванката беше споменал за някакъв друг чалъм, но нека той пак да каже!
Ясно... ще го сваля щом трябва. В немско преди да купя мотора са му сменяли свещите с Денсо... така пипеше н сервизната квижка и като ги проверих, бяха като нови и отговаряха на това което пишеше. Но сега реших да сложа иридиеви и ще се наложи явно да свалям радиатора. 
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #692 -: януари 06, 2018, 13:46:25 »

Не знам защо си решил да ги сменяш. На колко км са? Ако мотора не дава някякви индикации(припуква и припатква в гърнетата) , то упражнението не си заслужава. Според мен няма да усетиш разлика в работата на свещите, с изключение на по-дългия експлоатационен период.
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900; Yamaha MT-09 Tracer
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #693 -: януари 06, 2018, 18:00:13 »

Здравейте,колеги Стършели!
Честита Нова Година,много безаварийни километри на всички.
Предлагам тази година сбирката на Стършелите да я направим на 26 и 27.05.2018 год.,мястото се знае от всички(за новите попълнения мястото е Равда).
Аз и IvanTT ще отидем още 24.05.2018 год. и ще бъдем там.
Всеки който има желание,да си подреди плановете и до края на април или началото на май да потвърди присъствието си.
За да можем да се обадим да подготвят стайте.
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #694 -: януари 06, 2018, 22:11:16 »

Новите ауспуси , по-шумни от оригииналните.





Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #695 -: януари 07, 2018, 01:26:44 »

Повече ли бучат от мив-ките на Пламен? Smile
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #696 -: януари 07, 2018, 13:30:41 »

Моят мотор с нищо не може да е ПО в сравнение с Хорнета  на Пламен.

Всъщност има само едно нещо.... по-редовен е на сбирките   Very Happy

Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #697 -: януари 07, 2018, 17:19:29 »

Не знам защо си решил да ги сменяш. На колко км са? Ако мотора не дава някякви индикации(припуква и припатква в гърнетата) , то упражнението не си заслужава. Според мен няма да усетиш разлика в работата на свещите, с изключение на по-дългия експлоатационен период.
Нищо им няма, просто искам иридиеви,сега съм със стандартни.
Към Ванката, гърнетата са супер!
Може да ги сравним на пролет... шегувам се.
Активен
dan_koloff
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA HORNET 919 ''IRONCLAD''
Публикации: 420



Ел. поща
« Отговор #698 -: януари 10, 2018, 08:59:48 »

Здравейте,колеги Стършели!
Честита Нова Година,много безаварийни километри на всички.
Предлагам тази година сбирката на Стършелите да я направим на 26 и 27.05.2018 год.,мястото се знае от всички(за новите попълнения мястото е Равда).
Аз и IvanTT ще отидем още 24.05.2018 год. и ще бъдем там.
Всеки който има желание,да си подреди плановете и до края на април или началото на май да потвърди присъствието си.
За да можем да се обадим да подготвят стайте.

Честита Нова Година на всички! Много безаварийни километри пожелавам, дали на кола или мотор нека са без аварийни!
Относно сбирката и аз ще съм там или сутринта на 24.05 или ще тръгна след обяд. Но ще гледам да съм по морето още на 24.05. Който не може на 24.05 или 25.05 да идва направо на 26.05 когато ще е сбирката. Макар, че ще е по-готино да сме повече дни там има къде да се покара доволно... Има много време до тогава, но нека се знае за да си направи всеки, който има желание да дойде плановете с почивките. И не зависимо от времето, ВИ МОЛЯ, да се съберем защото се събираме един път в годината и не е добре да бием път 3-ма човека...
Активен
zMax
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #699 -: февруари 11, 2018, 11:05:27 »

Здравейте, колеги!

Първо искам да ви благодаря за всички разисквани казуси и проблеми свързани с модела, защото ми помогнахте да осъзная, че този мотор си заслужава! Макар, че докато се сдобия с мотор, вие вече си разпродадохте хорнетите...
Та, накратко... една майска сутрин на миналата година се събудих с мисълта, че е дошъл моментът да се кача на двуколесно, но не какво и да е, а именно хорнет 600. Курсове за "А" категория, изчитане на всичко за модела, принтиране на куп листчета с полезна информация и ето, че дойде момента, в който отивам с парите и се качвам на един хорнет и....греда. 186см съм, 100 кг... изглеждах нелепо... неудобно... Съвсем случайно имаха и един екземпляр на по-големия брат, седнах и чувството беше, сякаш този мотор е правен за мен. 15 минути по-късно се прибирах към София с фактура в джоба. За оставащите 2 топли месеца успях да пояздя първия си мотор, навъртайки 3000 км. градско. До ден днешен се радвам, че направих този избор.

И сега идва моментът за обслужване. Когато му направих първата смяна на масло, се оказа че нищо не му е сменяно, освен акумулатор и гуми. И сега ми се иска да го обслужа подобаващо- жила за съединител и газ, свещи, филтри, колове, верига с пиньони (макар, че още не мога да се ориентирам дали е за смяна.. тук теорията и практиката се разминават... все пак съм новобранец).

Питането ми е, дали правите групови поръчки от Luis или някой чужд сайт? Или поне да ме насочите, в случай че някой бг сайт/магазин си заслужава (да не са с надценка 150%). 
Имам и куп други въпроси по самия мотор, но ще се обърна към сервиз, за да не досаждам прекомерно Smile

П.С. Като разуча, как се вмъква изображение, ще кача и снимка на зверчето. Smile

Поздрави,
Иво
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3121



Ел. поща
« Отговор #700 -: февруари 11, 2018, 11:40:11 »

Първо,честито..
Верига,свещи,жила се сменят при нужда
Маслото в двг и колове ще го смениш,щото си е консуматив и с оглед на незнанието за пробега им.
Жилата се смазват и ако се движат леко, не се сменят!
Филтрите с маслото..свещите и тях можеш,но като ги извадиш,имат ли ресурс,покарай ги още.
Верига и пиньони - ако не са износени,карай докато ти излезе подходяща оферта.
Гумите ще ги смениш с подходящите за теб по стил на каране,цена и марка..
За масла и гуми,теми има десетки и няма двама на едно мнение( то и затова има толкова марки и модели)
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #701 -: февруари 11, 2018, 12:24:58 »

Мисля, че си направил подходящия избор. 919 е по-добър от 600, а не е кой знае колко по-мощен и за това е идеалния избор за по-едър човек, дори и новобранец.
Относно маслото...аз карам с Мидланд от 2011 година...вече няколко мотора смених но винаги ги карам с 10w50 на Midland и нямам нарекания към маслото.
Мишо и той кара с такова масло. Цена-качество е просто супер.
Свещите си ги смени... Денсо или NGK и поне ще знаеш, че са нови. Те не са скъпи.
Маслото в предницата се сменя на около 10К км или 2 години. То си е консуматив както и спирачната течност и антифриза.
Веригата и пиньоните може и от България да се ги вземеш от МотоБум или ...............а и не само.
Сменяй ги ако са износени само. Моя мотор е на 32К км и е с оригиналните. Не са износени и веригата нее разпъната.
За гуми вече каквито си избереш. Ако караш агресивно вземай полуслик...ако не караш агресивно вземай си шосейни и си свиркай.
« Последна редакция: февруари 11, 2018, 12:27:22 последно от Plamen_Shopov » Активен
dan_koloff
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA HORNET 919 ''IRONCLAD''
Публикации: 420



Ел. поща
« Отговор #702 -: февруари 11, 2018, 13:10:20 »

Здравейте, колеги!

Първо искам да ви благодаря за всички разисквани казуси и проблеми свързани с модела, защото ми помогнахте да осъзная, че този мотор си заслужава! Макар, че докато се сдобия с мотор, вие вече си разпродадохте хорнетите...
Та, накратко... една майска сутрин на миналата година се събудих с мисълта, че е дошъл моментът да се кача на двуколесно, но не какво и да е, а именно хорнет 600. Курсове за "А" категория, изчитане на всичко за модела, принтиране на куп листчета с полезна информация и ето, че дойде момента, в който отивам с парите и се качвам на един хорнет и....греда. 186см съм, 100 кг... изглеждах нелепо... неудобно... Съвсем случайно имаха и един екземпляр на по-големия брат, седнах и чувството беше, сякаш този мотор е правен за мен. 15 минути по-късно се прибирах към София с фактура в джоба. За оставащите 2 топли месеца успях да пояздя първия си мотор, навъртайки 3000 км. градско. До ден днешен се радвам, че направих този избор.

И сега идва моментът за обслужване. Когато му направих първата смяна на масло, се оказа че нищо не му е сменяно, освен акумулатор и гуми. И сега ми се иска да го обслужа подобаващо- жила за съединител и газ, свещи, филтри, колове, верига с пиньони (макар, че още не мога да се ориентирам дали е за смяна.. тук теорията и практиката се разминават... все пак съм новобранец).

Питането ми е, дали правите групови поръчки от Luis или някой чужд сайт? Или поне да ме насочите, в случай че някой бг сайт/магазин си заслужава (да не са с надценка 150%). 
Имам и куп други въпроси по самия мотор, но ще се обърна към сервиз, за да не досаждам прекомерно Smile

П.С. Като разуча, как се вмъква изображение, ще кача и снимка на зверчето. Smile

Поздрави,
Иво


Здравей, честито за придобивката, много без аварийни и да дойдеш на срещата...SmileSmileSmile

Ако искаш можем да го огледаме какво е за смяна, за да не даваш излишни пари. Иначе на prima vista ти казвам, да си смениш всичките течности, масло, антифриз и сп. течност + филтрите. Ако си от София можем да го погледнем и да направим списък какво да си вземеш. Има време още е студено.

Аз сега съм приготвил: Масло, антифриз и сп.течност Midland + филтрите от Honda, предни и задни накладки Nissin, верига на 520 (конверсия) и пиньони SunStar ама по натам, че имам още 8-10к. живот. Ще каптирам и двигателя с кита на Driven. Flapper mod-a го направихме миналия сезон и всички сме доволни...SmileSmileSmile Гумите са ми нови Dunlop Road Smart III сложих ги в края на миналия сезон...

Иначе за балканчето списъка е дълъг Иван знае...ХиХиХи

Мисля, че е по-добре да огледаме, ако имаш желание, а не да сменяш без причина това и онова.
Поздрави.
Активен
zMax
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #703 -: февруари 11, 2018, 14:57:33 »

Ежегодната ви среща към края на м. Май?- Дам, ще ми е приятно и полезно да се присъединя.

Най-добрият вариант е моторетката да бъде погледната от опитно око. Единственият проблем е, че поради липса на гараж съм го зазимил на 120 км. от София Smile
Досега само акумулатора си смених (за мое щастие предишният собственик ми е завещал цял комплект инструменти, половината от които виждам за първи път). Гумите са дот 2017 предна и 2016 задна с още доста живот. Гледах пиньоните и веригата, но в един момент се осъзнах, че гледам по същия начин, както гледаше някога татко, когато му обяснявах, как се работи с компютър.  Very Happy

Засега ме притесняват само веригата (все пак ми се струва хлабава... не излиза от зъбците при натиск, но... И другото е течът на антрифриз. Като поработи моторът и става малка локвичка. Сълзи от снадката при самия радиатор. Предполагам, че скобата е заминала и е малкият дявол.
Засега ще пообиколя из София да си набавя филтри и течности, а в близко бъдеще ще се радвам да се срещна с някой от вас, да даде акъл дали е наложащо нещо друго.

dan_koloff, да си призная... малко ме надцени. Въпросният Flapper mod, виждал съм това чудо веднъж на една пистарка, но нямам идея, каква е ползата. А за каптирането на двигателя чувам за сефте.
Активен
dan_koloff
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA HORNET 919 ''IRONCLAD''
Публикации: 420



Ел. поща
« Отговор #704 -: февруари 13, 2018, 21:20:05 »

Ежегодната ви среща към края на м. Май?- Дам, ще ми е приятно и полезно да се присъединя.

Най-добрият вариант е моторетката да бъде погледната от опитно око. Единственият проблем е, че поради липса на гараж съм го зазимил на 120 км. от София Smile
Досега само акумулатора си смених (за мое щастие предишният собственик ми е завещал цял комплект инструменти, половината от които виждам за първи път). Гумите са дот 2017 предна и 2016 задна с още доста живот. Гледах пиньоните и веригата, но в един момент се осъзнах, че гледам по същия начин, както гледаше някога татко, когато му обяснявах, как се работи с компютър.  Very Happy

Засега ме притесняват само веригата (все пак ми се струва хлабава... не излиза от зъбците при натиск, но... И другото е течът на антрифриз. Като поработи моторът и става малка локвичка. Сълзи от снадката при самия радиатор. Предполагам, че скобата е заминала и е малкият дявол.
Засега ще пообиколя из София да си набавя филтри и течности, а в близко бъдеще ще се радвам да се срещна с някой от вас, да даде акъл дали е наложащо нещо друго.

dan_koloff, да си призная... малко ме надцени. Въпросният Flapper mod, виждал съм това чудо веднъж на една пистарка, но нямам идея, каква е ползата. А за каптирането на двигателя чувам за сефте.


Ето това е схемата на PAIR Valve System, каптира се на двете места, които съм отбелязал с червено. Естествено има китове за тая работа де...SmileSmileSmile Тая цялата простотия е направена да покрие определени норми на изгорелите газове и е абсолютно ненужна. Тя причинява и така наречените ''backfire''  в генерацията особено се усеща при отворена генерация. Взима въздух на около 4000 оборота от филтърната кутия и го вкарва в изходящите газове с цел разреждане на изгорелите газове, естествено бърка съотношението въздух/гориво и т.н.
Активен
Страници: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 53   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.348 секунди с 21 запитвания.