Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 120259 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Анархистов
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 2005
Публикации: 56



Ел. поща
« Отговор #555 -: април 09, 2016, 09:32:00 »

Човек ще каже,че вие само лятото карате на 40 градуса жеги а в действителност ако карате мотора целогодишно (поради кризата зима вече няма) и направите статистика ще се окаже ,че средната температура не е повече от 10-15 градуса.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #556 -: април 10, 2016, 11:49:53 »

При сериозно ръчкане, маслото спокойно може да удари 150 градуса, а при нормално каране в горещ ден си варира между 80-100-120 градуса. Точно поради това в техническите спецификации на маслата дават вискозитет при 30 и 100 градуса и точно там на високите температури 10/50 успява да си запази вискозитета много по-добре от 10/40.
Много точно и добре казано!!!
Няма какво повече да обясняваме!
Лично съм пробвал да карам с 10в40 и 10в50, разликата е осезаема дори за невежа!
 Не може с един и същ мотор с две еднакви масла но с различен вискозитет да работи много по-различно в жегите. Когато карах с 10в40 CBR-a, в най-големите жеги винаги ми се чуваше съединителя, скоростите влизах шумно и двигателя работеше по-шумено...
 След това минах на 10в50, мотора е отнасял повече тормоз в по-големи жеги и никога не е ставал така шумен както когато карах с 10в40. Просто и логично, значи разлика има. И не става дума за две различни марки масла, а за едно и също масло, само, че с различен вискозитет.
Не говорим за MOTUL и т.н.
Няма да казвам при ендурото колко по-осезаема е разликата когато караш с 10в40 и 10в50.
Миналия сезон го изкарах с 10в40, защото ми дадоха подарък 3 литра синтетично масло и нови филтри, когато купувахме мотора.
Въздухар, един цилиндър. В горещите дни 10в40 става на боза при него... там дори няма да го коментираме.
Който си мисли, че разлика няма, е в голяма заблуда. 10в40 е идеално за нашите условия през зимата, пролетта и есента. Ако караш по-сериозно лятото, става на помия.
Така, че 10в50 и 10в60 въобще не си е презастраховане, а нещо необходимо в България. Все пак лятото редовно караме при температури над 35 градуса...когато даваме много газ на мотора, сами може да се досетим колко гр. вдига маслото и как си губи свойствата.
Това, че на таблото показва 90 градуса или стрелката е по-средата, не означава, че маслото не е вдигнало много по-високи температури.

Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha TDM 900
Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #557 -: април 11, 2016, 11:47:26 »

Човек ще каже,че вие само лятото карате на 40 градуса жеги а в действителност ако карате мотора целогодишно (поради кризата зима вече няма) и направите статистика ще се окаже ,че средната температура не е повече от 10-15 градуса.

Покарай едно лято с едното, а следващото с другото и ще разбереш. А и при грубо 30лв. разлика в цена на туба 4 литра защо да не поглезиш мотора. При нормален годишен с две смени на масло това са 60 лв. годишно- нищо не е.
Активен
Анархистов
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 2005
Публикации: 56



Ел. поща
« Отговор #558 -: април 11, 2016, 14:17:08 »

Така и направих. Миналата сипах 10в40 тази 50. Колегата с който карам ми казва ,че сега мотора е по-тих и аз го чувам малко по-тих но не знам дали си втълпявам но скоростите ми тракат повече. На края на лятото ще кажа как е  Very Happy
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha TDM 900
Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #559 -: април 11, 2016, 15:36:18 »

А марката на маслото една и съща ли е? От промяната на вискизитета щракането на скоростите не се променя.
Активен
Анархистов
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 2005
Публикации: 56



Ел. поща
« Отговор #560 -: април 14, 2016, 21:16:05 »

Щрака ми главата на мен. Забравих ,че го бях карал на баня и след като го смазах вече нищо не трака. И марката на маслото не е една и съща Smile
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #561 -: април 18, 2016, 21:02:54 »

В големите жеги скоростите по принцип тракат повече при превключване когато маслото ти е много рядко и станало на боза. Това беше първия плюс който усетих когато сложих 10в50... скоростите влизаха много по-мазно дори след 2000 км пробег и в големите жеги.
Между другото искам да попитам кой ще идва на сбирката в Равда на 23 и 24 май?
Да започваме малко по-малко да се организираме.
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #562 -: април 18, 2016, 21:49:36 »

Аз и IvanTT ще сме още на 21.05. в Равда и ще ви чакаме.Ако някой желае да е с нас да заповяда.
Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #563 -: април 19, 2016, 08:17:48 »

Аз ще съм за 23 и 24. Засичам още 2 19-ки в Казанлък, ще ги издиря кои са, що са и ако се навият за сбирката ще заявя тук и тяхното присъствие. За сега съм сам.  Smile
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #564 -: април 19, 2016, 11:39:10 »

По първоначални планове с IvanTT,ще пътуваме на 21.05. до Равда.След това ще покараме по Черноморието на 21.05. и 22.05..А на 23.05. ще се видим с останалите.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #565 -: април 20, 2016, 06:26:16 »

Аз ще дойда на 21-и. Среща на изхода на Риж? Smile
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #566 -: април 20, 2016, 18:06:48 »

Аз ще дойда на 21-и. Среща на изхода на Риж? Smile
Ок,Хари.Както миналата година така ще го направим и тази.На същото място ще се чакаме.
Активен
dan_koloff
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA HORNET 919 ''IRONCLAD''
Публикации: 420



Ел. поща
« Отговор #567 -: април 20, 2016, 21:06:14 »

По първоначални планове с IvanTT,ще пътуваме на 21.05. до Равда.След това ще покараме по Черноморието на 21.05. и 22.05..А на 23.05. ще се видим с останалите.

Аз съм на 20.05 на караваната и ще се чуем да покараме, после ще се кача с вас към Равда... Very Happy Ще черпя по бира на караваната... Very Happy
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #568 -: април 21, 2016, 04:30:04 »

Значи за сега ще сме същите пациенти и тази година... Ако някой друг реши да се включи, нека да заповяда.
Активен
dan_koloff
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA HORNET 919 ''IRONCLAD''
Публикации: 420



Ел. поща
« Отговор #569 -: май 08, 2016, 20:30:05 »

Време е да се преброим, че срещата наближава и Пламен трябва да запази места... Кои ще идват на 23-24.05.2016? За другите е ясно че някой ще сме по-рано по морето... За сега знам със сигурност за:
Иван, Петър, Хари, Никола (София), Боби и Хриси (София), Пламен, Аз... Никола от Казанлък мисля, че ще идва, имаше и още някои желаещи да ми пишат на лични да разменим телефони... Smile
Активен
Страници: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.105 секунди с 21 запитвания.