Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 53   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 125260 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
danmaxi
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda hornet 900
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #540 -: март 23, 2016, 17:23:05 »

Обслужен съм и съм на линия , стига да не съм зает на датата която решите , идвам .
« Последна редакция: март 23, 2016, 17:33:07 последно от danmaxi » Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900; Yamaha MT-09 Tracer
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #541 -: март 23, 2016, 19:17:20 »

Колеги,за да можем да се видим всички най-удачните дати остават 23.0516г. и 24.05.16г..Аз и IvanTT обмисляме варианта да отидем още на 21.05.16г. и да покараме по Черноморието. Ако някой от вас има желанието и времето да се присъедини към нас е добре дошъл да покараме заедно.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #542 -: март 25, 2016, 12:50:54 »

Мен ме устройват 23 и 24. Как са другите? Кой има възможност за тогава? Трябва да започнем да планираме нещата.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #543 -: март 25, 2016, 12:53:45 »

Мен ме устройват 23 и 24. Как са другите? Кой има възможност за тогава? Трябва да започнем да планираме нещата.


Аз съм ок от 21-и до 24-и!
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #544 -: март 25, 2016, 13:18:17 »

Важното е, на всички да им е удобно.
Има още един кандидат с Хорнет 900... трябва да му се обадя. Той не влиза по форомуте, но преди беше изявил желание да дойде, ако правим сбирка.
Активен
hunter v
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 6


« Отговор #545 -: април 04, 2016, 12:24:36 »

Здравейте,от скоро и аз съм притежател на хорнет 900. Ще съм Ви благодарен, ако ми посочите сайт от където да си закупя маслен филтър и въздушен. Какво ще кажете за това масло  Motul 5100 10w40. Подходящо ли е за мотора или 10w50?
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #546 -: април 04, 2016, 12:28:41 »

Здравейте,от скоро и аз съм притежател на хорнет 900. Ще съм Ви благодарен, ако ми посочите сайт от където да си закупя маслен филтър и въздушен. Какво ще кажете за това масло  Motul 5100 10w40. Подходящо ли е за мотора или 10w50?

Привет! Добре дошъл в кошера!  Mad
Много безаварийни километри.

Два сезона карах с Мотул 5100 10/40. Наливай смело 3,800 грама. Намира се почти във всеки магазин за подобни продукти. С отсъпката е около 60 лева тубата. Масления филтър също лесно се намира - 9-10 лева, по груби спомени.

Няма смисъл от 10*50..освн ако не ти сочат настрани буталата!..  Smile Very Happy

Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #547 -: април 07, 2016, 23:02:53 »

За съжаление, ще опровергая Хари. Именно за нашия климат най-подходящо е 10в50 или 10в60.
 10в40 става на боза когато температурите лятото скочат над 30 градуса. Да не говорим за градско каране. Пробвано... тествано много, много пъти от мен... и не само.
Преди карах само със синтетично масло 10в40. Проблеми съм нямал никога, НО в големите жеги лятото, мотора винаги ставаше по-шумен. Под шумен имам предвид съединител, скорости, клапани и т.н.
Именно за това минах на масло в вискозитет 10в50. В пъти по-доволен съм. Може да ме подкрепят и доста други колеги, които са го пробвали. По спецификация, Хорнет 900 му дават 10в40, но това маслото е подходящо за немския или английския климат примерно.
10в50 издържа на доста по-високи натоварвания в жегите и няма проблеми.
Така, че аз съм с двете ръце за 10в50 или 10в60!!!
15в50 вече е малко гъстичко, но за летния сезон също е подходящо и е по-добрия вариант от 10в40!
Ако става дума мои приятел си кара мотора със синтетично масло 20в50. Но в студените дни става прекалено гъсто и не е много препоръчително.
10в50 е най-добрия избор. Не си губи свойствата при високи температури, също така е тънко и няма проблем да се кара с него и зимата.
« Последна редакция: април 07, 2016, 23:06:10 последно от Plamen_Shopov » Активен
hunter v
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 6


« Отговор #548 -: април 08, 2016, 10:56:41 »

Благодаря Ви за инфото. И все пак да ми посочите някой сайт от който сте доволни и намирате нужните консумативи. Примерно за въздушния филтър се оказа, че го няма навсякъде и цени вариращи 30—40лв. За масло Мотул от 53лв.до 83.за един и същ продукт.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #549 -: април 08, 2016, 16:05:42 »

...10в40 става на боза когато температурите лятото скочат над 30 градуса. Да не говорим за градско каране...
И в най-големите жеги стрелката не минава половината. А пък колкото повече му даваш газ, толкова по-малък е шанса да прегрее....Първото, което ще се случи, е вентилатора да ти свари топките! Smile Просто не грее до толкова, че да промени и така зададената му от производителя вискозитет при 40 градуса външна температура. Виж, ако си говорим за различни марки и качество на масло, то тогава навлизаме в една тема, дето няма излизане... Но ако считаш, че с 50 или 60 се презастраховаш, то за мен това е илюзия....
...НО в големите жеги лятото, мотора винаги ставаше по-шумен. Под шумен имам предвид съединител, скорости, клапани и т.н.
Виждал си ти шумен мотор!!!! Хорнета работи като електродвигател!!  Ела да видиш трибуквеното чудо!!! Хахахах!!
 
А иначе да ви кажа под секрет - БМВ-то дърпа почти като 9-ката, ПОЧТИ.. А съм сигурен, че в по-опитни ръце може и повече. Smile При 200 върви като параход и дърпа като влак. Ветрозащитата му е учудващо добра, но с куфарите клати доста при високи скорости..Харчи 5/100 при яко газ :)Поведението му на пътя е в класи нагоре!Колкото по-лош пътя, толкова по-добре! :)Изключително тих през гърнето и необичайно, за мен, шумен като двигател..
Зверски спирачки!!...Много, ама много по-добри от на 9-ката... Хорнета след 180 не го търси да спира, това щеше да ме метне през слюдата!.. Виждате ли колко съм ухилен??? Smile)))
Хубав и слънчев уйкенд! Аз няма да карам, при нас заваля!

Виж на дъжд още не знам как се държи, не че ми е мерак да разбирам!...
Активен
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #550 -: април 08, 2016, 16:18:43 »

 ...... Ела да видиш трибуквеното чудо!!!....

Тези трибуквените(BMW, KTM) много ги карат в Швеция- сигурно има защо.
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 292



Ел. поща
« Отговор #551 -: април 08, 2016, 16:41:14 »

И в най-големите жеги стрелката не минава половината. А пък колкото повече му даваш газ, толкова по-малък е шанса да прегрее....Първото, което ще се случи, е вентилатора да ти свари топките!

Хари, това със стрелката е за температурата на антифриза, а не тази на маслото. При маслото пък, колкото повече газ даваш, толкова температурата му е по-висока.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #552 -: април 08, 2016, 18:38:13 »

стрелката е за температурата на антифриза..

Кой ти мисли вече за антифриз?!?!!? Smile

Но да, прав си, че все пак маслото загрява различно. Тук по скоро някой инжинер може да каже каква максимална температура може да стигне маслото при определена работна температура на двигателя и максимални обороти, примерно.
Не вярвам все пак разликата да е толкова голяма, че да предизвика някаква кой знае каква драма, ако разбира се маслото не е влязло във фаза "мляко с какао". А и да не забравяме, че все пак 9-ката има охладител на маслото!
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 292



Ел. поща
« Отговор #553 -: април 09, 2016, 08:14:44 »

При сериозно ръчкане, маслото спокойно може да удари 150 градуса, а при нормално каране в горещ ден си варира между 80-100-120 градуса. Точно поради това в техническите спецификации на маслата дават вискозитет при 30 и 100 градуса и точно там на високите температури 10/50 успява да си запази вискозитета много по-добре от 10/40.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4542



Ел. поща
« Отговор #554 -: април 09, 2016, 09:18:12 »

да налея малко масло в огъня Smile

като обсъждате маслата,нали имате в предвид че да кажем мотул има 5100 7100 и 300в и все си е 10в40
Активен
Страници: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 53   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.175 секунди с 21 запитвания.