Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 115398 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #435 -: октомври 05, 2015, 18:13:59 »

Може ли да ми кажете колко литра антифриз събира Хорнет 900 за да го сменя поне него за да нямам ядове после.

3.2 литра в двигател и 0,8 л. в казанчето

Като пуснеш кормилото на ход, тресе ли?
« Последна редакция: октомври 05, 2015, 18:15:42 последно от Хари Бюкюджян » Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #436 -: октомври 06, 2015, 22:31:51 »

Данчо, пазиш ли щипките от слюдата? Smile)) Имам идея! Smile
Активен
danmaxi
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda hornet 900
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #437 -: октомври 07, 2015, 15:03:03 »

Да
Активен
kainy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet CB900F
Публикации: 177



Ел. поща
« Отговор #438 -: декември 17, 2015, 15:44:02 »

Понеже се отбелязах в грешната тема, да поправя грешката Smile

И това е най-удобния момент да попитам за съвет, кой е най-удачния начин да повдигам мотора за през зимата, че ей го още 1 седмица макс и трябва да го прибирам...

Засега, като изключим направи си сам варианти, ако не се лъжа имам 3 избора:

1. Универсални стойки, като ме съветват да сложа предна, която да повдига трожника, не да виси на амортесьорите. Има ли смисъл да се втилясвам толкова или не е голяма драма. Предполагаемия разход е около 120-130лв с нормални стойки и към 160-170лв ако предната е на трожника.

2. Централна стойка - нямам фетиш към това мотора да е колкото се може по-лек, така че не ми пречи да му бодна такава стойка, но засега намирам само такива за по около 300лв и не знам дали толкова си струва оригиналната част или е менте на което ще му замине пружината след 10 качвания. Големия плюс е че ще мога да го вдигам навсякъде естествено.

3. Крик. Най-евтиния вариант, въпреки че не знам къде точно може да се подпре мотора отдолу, че да не се килне напред Smile. Освен това така и не намерих точно какъв крик да търся, смисъл дали има подходящи за мотор или трябва да приспособя нормален маслен такъв.

Та това е засега. Надявам се за в бъдеще да пиша само с въпроси за подобрения по мотора и къде да ходим, а не за проблеми и аварии Smile
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #439 -: декември 17, 2015, 16:10:32 »

Добре дошъл в групата!

Изборът ти е повече от правилен! Ще се радвам на пролетната сбирка на 9-ките да се запознаем.
Макар, че до тогава аз мисля да съм сменил марката и модела. Иван ми е обещал да не ме пъди от групата заради това. Все още! Smile))

Моят мотор изкара предната си зима на страничната си стойка. Следях му само налягането в гумите и го местех напред назад с идеята да не се изкривят. Тук сигурно някой ще припадне от смях, ама мерака си е голяма работа..пък и да дам повод на колегите да ми се присмиват, че не го карам, ами го бутам. Smile

Един съвет от мен - напълни резервоара до горе - избягваш риска датчика за резервата да се прецака!
Ако не си сменял антифриз и мислиш напролет да свършиш тази работа - изтегли в една спринцовка от разширителния съд и я остави във фризера. Моя мотор зимува в склад, чиято температура е равна на външната.
Вадиш акумулатора и го прибираш някъде на стайна температура. Ако е здрав, след месец два го зареди отново.И преди да го сложиш напролет пак.
Измиваш мотора хубаво от мухите, подсушаваш, покриваш го и си готов! Ако питаш Пламен Шопов обаче - това съвсем не е достатъчно! Smile))))))

Централната стойка на този мотор сигурно му е най-хубавата екстра. Ако можеш снабди се такава!Но за да можеш да я ползваш безпроблемно, ще трябва да си сложиш и стойките на ГИВИ за задния куфар. Иначе просто няма да има за какво да го хванеш, за да го повдигнеш. Но като се замисля с твоя ръст и килограми, може да не ти е проблем! Smile)

Що се отнася до пружината - телта върши чудеса!...Питай Danmaxi! Smile))

Поздрави,

 
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #440 -: декември 17, 2015, 16:45:44 »

Моят 6-а година стои нон-стоп на странична стойка и му няма нищо. Ама е Сузуки, де  Surprised На жена ми обаче е Хонда и пак стои на странична стойка и му няма нищо. Ама щом имате мерак, действайте.

П.П. Централната стойка си е безспорна екстра.
Активен
kainy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet CB900F
Публикации: 177



Ел. поща
« Отговор #441 -: декември 17, 2015, 17:28:28 »

Благодаря за съветите.

Точно за утре бях планирал да го дам да ми сменят маслото и антифриза и понеже и аз съм във външен гараж, мислех да сложа повечко концентрат и на пролет чак като мине 15-20 градуса да го разредя малко.

Подготвил съм си и зарядно за акумулатора. А понеже е с нови гуми не ми се иска да рискувам, още повече като ще седи на студ.

Веригата само няма да я чистя защото ще я сменям веднага на пролет.

Другото за което четох беше ауспусите да се пръснат вътре с wd40 и да се затапят. Предполагам да не се пълнят с конденз или нещо друго, не знам.

За пълния резервоар го знам, само трябва да реша кога ще спирам, щото всяка седмица уж последна, а все по резервоар-два пълня Smile
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #442 -: декември 17, 2015, 18:04:58 »

Здравей колега! Честита придобивка! Мотора го знам от обява в интернет...
Моя зимува на странична степенка, но ако имаш централна стойка е по-добре разбира се. Има и тапи за ауспуси... аз обаче ги запушвам с парцал. Не съм чувал да се пръска вътре ВД40...
Смажи си добре веригата, за да не ръждясва. Измий го, свали си акумулатора. Запуши ауспусите и го завий. Няма кой знае какво да се подготвя мотора за зимния съм. Аз моя няма да го зазимявам. Днес при нас беше +2 градуса и минах пак около 20 км. Вярно, че е кофти с износена задна гума и адски студен асфалт, но си начесах крастата.
Активен
kainy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet CB900F
Публикации: 177



Ел. поща
« Отговор #443 -: декември 17, 2015, 20:08:24 »

То и аз смятам да съм в готовност за излитане веднага щом температурата е седмица две над 1-2 градуса и няма дъжд/сняг, което имайки на предвид последните зими, ще се случва често Smile. Естествено ще се огранича само с ходене на работа, но ми е достатъчно.
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #444 -: декември 17, 2015, 20:21:09 »

А моят гараж е сух. Нищо не зазимявам. Просто от време на време пускам да посвети фара и после го връзвам към токоизправител. В сухи и относително топли дни го покарвам.  Very Happy

Не слагай централна стойка, защото щом си тежък в някакъв момент при каране ще друсне и степенката ще застърже. Най малкото ще се стреснеш, но може , не дай боже, да паднеш. На мен ми се е случвало, когато на мотора сме двама и карам малко по бързо.

Що се отнася за зимуването не на гумите............. не намирам разлика - моторът е 200 кила,  на гума да се пада по 100-120 кила, при напомена до 2,5 АТ гума мисля че  е проблем...
« Последна редакция: декември 17, 2015, 20:30:02 последно от IwanTT » Активен
kainy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet CB900F
Публикации: 177



Ел. поща
« Отговор #445 -: декември 17, 2015, 20:55:49 »

При всички случаи ще ми трябва нещо да го вдигам зареди веригата. Четох за някви крикове по метро и практикер, но темата хем беше старичка хем не се споменаваше модел/тип или снимка поне Smile.

Също предполагам че ако го държа на нормална предна стойка е все едно си е на земята (спрямо напрежението в/у амортесьорите)
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #446 -: декември 17, 2015, 21:21:33 »

Естествено да е вдигнат е по-добре... Но не е фатално ако стои и на страничната степенка (на пачия крак...). Напомпи си гумите повече от нормалното, защото ще спаднат мъничко. Не е хубаво да са меки. Аз примерно правя задната 3 атмосфери, а предната 2.7 ... на пролет са си около 2.8 задната и 2.4 предната.
Макар, че както казах, не зазимявам мотор вече. Просто времето позволява да се кара все още...
Гаража ми е топъл и сух, но пак запушвам ауспусите когато не карам мотора... и го завивам с покривалото.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #447 -: декември 17, 2015, 21:33:34 »

Ето от онзи ден... как зазимявам моторЯ.

Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #448 -: декември 18, 2015, 11:13:18 »

Ех, че е хубавец!  Very Happy

Мишо, чакаш ли още  да му омръзне на Пламен?
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 130


« Отговор #449 -: декември 18, 2015, 13:06:54 »

Понеже се отбелязах в грешната тема, да поправя грешката Smile

И това е най-удобния момент да попитам за съвет, кой е най-удачния начин да повдигам мотора за през зимата, че ей го още 1 седмица макс и трябва да го прибирам...

Засега, като изключим направи си сам варианти, ако не се лъжа имам 3 избора:

1. Универсални стойки, като ме съветват да сложа предна, която да повдига трожника, не да виси на амортесьорите. Има ли смисъл да се втилясвам толкова или не е голяма драма. Предполагаемия разход е около 120-130лв с нормални стойки и към 160-170лв ако предната е на трожника.

2. Централна стойка - нямам фетиш към това мотора да е колкото се може по-лек, така че не ми пречи да му бодна такава стойка, но засега намирам само такива за по около 300лв и не знам дали толкова си струва оригиналната част или е менте на което ще му замине пружината след 10 качвания. Големия плюс е че ще мога да го вдигам навсякъде естествено.

3. Крик. Най-евтиния вариант, въпреки че не знам къде точно може да се подпре мотора отдолу, че да не се килне напред Smile. Освен това така и не намерих точно какъв крик да търся, смисъл дали има подходящи за мотор или трябва да приспособя нормален маслен такъв.

Та това е засега. Надявам се за в бъдеще да пиша само с въпроси за подобрения по мотора и къде да ходим, а не за проблеми и аварии Smile


Честито.Много добър избор си направил.Що се отнася до стойка за зимуване или за ремонт...смяна на гуми ...абе доста е добра и функционална,аз ползвам такава:



плюс една за повдигане  при смазване на веригата и др.Естествено съм ги правил, иначе са си скъпички
Активен
Страници: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.243 секунди с 21 запитвания.