Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 115198 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
danmaxi
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda hornet 900
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #420 -: септември 22, 2015, 12:57:05 »

Хари не съм сменял лагери /те си бяха в идеално състояние/ лек луфт в предницата при натискане на предна спирачка почукване . Просто смазване реголировка/била много важна според майстора/ , смяна на масло сервизиране на коловете /имаше известен проблем в единия/. Просто попаднах на майстор който е работил в BMV и поддържа всички мотори на кат /невероятен майстор - знае всяка гайка по мотора с каква сила трябва да бъде затегната абе с две думи доеолен съм от човека - друг няма да ми барне мотора/.
Колкото до збирката за мен ще е удоволствие /дано само не съм зает, но знам ли предварително няма да е проблем да намеря свободно време/
« Последна редакция: септември 22, 2015, 13:00:13 последно от danmaxi » Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #421 -: септември 27, 2015, 10:07:04 »

Ей, хора, позабравихме се, бе...май наистина е време да се видим наживо Smile За мястото и времето на срещата нямам претенции, може и с коли да го направим, че и на мен също ми свърши гумата на мотора...
Честито на danmaxi за мотора, безаварийно и ухилено бръмчене! Хари, като вземеш БиЕмДабълЮ-то пак ще трябва да идваш на нашите сбирки, нали знаеш, че няма бивш собственик на Хорнет'19!!!  Razz
Петър и Иван, браво, карачовци!!! Зашеметяващ преход, момчета, ще разказвате подробно като се видим... Mad
« Последна редакция: септември 27, 2015, 10:11:08 последно от lonewolf_bg » Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #422 -: септември 27, 2015, 10:54:07 »

Здравейте.Нека всеки да напише кога ще му е удобно и да направим сбирката.А за место ще се реши в последствие.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #423 -: септември 27, 2015, 12:37:48 »

Дайте да го спретнем около Казанлък? Красиво е... приятно и ще е удобно най-вероятно за всички. Но 100% ще съм с колата аз. А ако времето е хубаво в най-добрия случай може да е с малкия Хорнет. Не, че е проблем да взема една гума с която да избутам сезона, но се глася на пролет за две чисто нови METZELER ROADTEC Z8, като на Иван. Карах с такива гуми и бях много доволен.
Казвайте на кой кога му е удобно, аз ще гледам да се съобразя с другите.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #424 -: септември 27, 2015, 13:41:19 »

Аз съм ок с всяка една дата. Казанлък като място е добре.
Активен
danmaxi
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda hornet 900
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #425 -: октомври 04, 2015, 17:21:52 »

Малко помощ и инфо за слюда - моля , моята се пукна /счупи/ търся си друга .
Активен
furious88
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda hornet 919
Публикации: 3


« Отговор #426 -: октомври 04, 2015, 18:40:20 »

Здравейте колеги! От скоро съм собственик на Хорнет 900 и искам да се допитам до вас за някой неща. При мотора се появяват  неприятни вибрацйи след 5000 оборота. Усещат се най вече в ръкохватките и степенките на краката. Чудя се това нормално ли е, или има някакъв дефект в мотора.  Сигурен съм че вибрацийте идват от двигателя. Гумите ми са нови и балансирани, венците и веригата също. Примерно карам с 220 и мотора вибрира при натискане на съединителя и падане на оборотите вибрацийте изчезват. Давайте съвети!
Мотора е 2003 година и има pawer comander  (чудя се дали от този comander  не идват тези проблеми)
Благодаря предварително...
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #427 -: октомври 04, 2015, 20:08:19 »

Малко помощ и инфо за слюда - моля , моята се пукна /счупи/ търся си друга .


  Ето от тук можеш де си избереш нещо.Мотркото.
« Последна редакция: октомври 04, 2015, 20:10:52 последно от PetarM » Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #428 -: октомври 04, 2015, 21:57:17 »

Добре си дошъл в "Клуба"!!!! Smile) "..Примерно карам с 220 и мотора вибрира"..Така, както си започнал, нашето подфорумче леко ще заприлича на една дълго обсъжданата тема във форума на Ламборджини - "Леки вибрации след 320 км/ч.Mоля за съвет!" Smile)

"Моят" мотор има краш тапи монтирани не на двигателя, а на рамата. Доста честно, при скорости под 100, си опъвах краката и си поставях ботушите върху тапите. Малко тип стойка чопър. Няма да им се даваме на "бръснарските столове", я!:)))  Ще си изкривя душата, че от време на време не съм усещал някоя излишна вибрация в петите. Но все пак да не забравяме, че мотоциклета е една сглобена от десетки детайли конструкция, която няма как да не изпадне в резонанс при определени условия. Моментно!!!


При 5 хил оборота, се движиш със 140-150...Лично "моя" тогава вървеше най-мазно. Данчо(danmaxi) може вече да потвърди или отрече. Никакви притраквания, придърпвания, вибрации и прочие...
От там до 8-9 хил оборота се наслаждавам(х) на звука на стоковите гърнета, Пламене!.... Smile))))))
С две думи, за мен не е нормално да имаш такива усещания по мотора.

Що се отнася до командера - колегите да кажат! Не знам как би трябвало "да се държи " лампата FI при наличието на комадер и кога какво индикира при евентуален проблем. Ако питаш мен - махни го, виж индикира/свети ли FI. Провери/смени свещи! Покарай го и виж работи ли нормално без него.

Как се държи на празен ход? Запуши му с ръце гърнетата, когато работи на празен ход!

До колкото съм чувал на Хорнетите им тракали съединителите. Макар, че на всички от "Клуба" съм сигурен, че не тракат. Smile...Нито на празен ход, нито на натоварен! Smile))
Иде зима - спретни му една ревизийка на съединителя (пружини, дискове..). Другото, което знам за тези двигатели, че са като шведското Волво. Сменяш ли му редовно маслото, ще те надживее. Наскоро обаче чух мнение, че падне ли мотора на страната на алтернатора, удариш ли коляновия вал в бетона и се криви. С две думи - дали е възможно да имаш вибрации по тази причина?...При 220?.. Smile)) Шегичка! Smile

Момци, поздрави!Кара ми се, че две не виждам. Доста глупости съм вършил в живота си, ама да си продам мотора, май бе поредната!...Няма ли да вали сняг вече, че ми писна да гледам ухилени мотористи!!! Smile))))



Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3470



« Отговор #429 -: октомври 05, 2015, 06:52:45 »

Това за вала е за двигателя на следващия модел "Файърблейд"929.Тази вибрация при определни обороти ли е или при определена скорост?
Активен
furious88
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda hornet 919
Публикации: 3


« Отговор #430 -: октомври 05, 2015, 08:16:00 »

Благодаря за бързите отговори! Лампата fI никога не ми е светела при работещ двигател. Вибрацийте се усещат и на място при форсиране на празен ход. Истината е, че като вървене мотора се представя много добре, работата на двигателя е много тиха и равномерна, пали на четвърт въртене дори и да не е пипан един месец. Няма никакви странични шумове по двигателя и съединителя. За вървенето си върви чудесно, поема си при леко подаване на газ при малка скорост дори и на 6та предавка, абе с една дума страхотен  е. Проблема е че като мина 160км път с него и пусна ръкохватките и ме бодът яко иглички в ръцете. Все пак не е болка за умиране, но ако си има причина за това нещо защо да не я отстраня. От както съм взел мотора не съм сменял нищо, нито масло нито филтри, свещи и т.н, но се съмнявам от това да е проблема.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #431 -: октомври 05, 2015, 08:38:36 »

Проблема е че като мина 160км път с него и пусна ръкохватките и ме бодът яко иглички в ръцете. Все пак не е болка за умиране....

Аз затова минавам на КТМ!!! Хорнета е прекрасна машина, но е уморителен за дълъг път. Ей тука Петър и Иван ще ми скочат на врата!... Smile Smile

А може би стискаш много кормилото? Smile

Идеята за свещите е ако прекъсва/притриса, тогава вторично да се получават и вобрациите. Започва да припатква и в гърнетата. Цялостното му обслужване е около 200 лева.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #432 -: октомври 05, 2015, 10:27:16 »

Благодаря за бързите отговори! Лампата fI никога не ми е светела при работещ двигател. Вибрацийте се усещат и на място при форсиране на празен ход. Истината е, че като вървене мотора се представя много добре, работата на двигателя е много тиха и равномерна, пали на четвърт въртене дори и да не е пипан един месец. Няма никакви странични шумове по двигателя и съединителя. За вървенето си върви чудесно, поема си при леко подаване на газ при малка скорост дори и на 6та предавка, абе с една дума страхотен  е. Проблема е че като мина 160км път с него и пусна ръкохватките и ме бодът яко иглички в ръцете. Все пак не е болка за умиране, но ако си има причина за това нещо защо да не я отстраня. От както съм взел мотора не съм сменял нищо, нито масло нито филтри, свещи и т.н, но се съмнявам от това да е проблема.
На място Хроент 919, на обороти вибрира. Но в движение никога не съм усещал вибрации на 5000 оборота. Трябва да върви много гладко. Особено ако го сравня с Хорнет 600, 919-ката е по-мазна и гладка... Мисля, че не е нормално да има каквито и да е вибрации. Командура е хубаво нещо в комбинащия с едни гърнета и филтър, но при командъра е много важно да е правилно настроен, защото трябва да му се вкара правилния софтуер, ако не е настроен може да ти е в минус замотора, а не в плюс.
Относно умората след 160 км преход си е нормално... мотора е добър и по-дълги пътувания, но не е турист. Аз лично минавам около 200 км преди да усетя каква умора в ръцете и т.н.
Не знам от какво мое да идват вибрациите, но определено не е от свещи.
Гумите щом са нови и балансирания отпадат. А веригата дори и да беше стара, се усеща като придръпване, ако е разпъната неравномерно, така, че не е фактор от който може да вибрира мотора. А и при теб е нова...
Прегледай предницата. Но от там може да има вибрации единствено по време на движение, не и при форсиране на място.
« Последна редакция: октомври 05, 2015, 10:30:35 последно от Plamen_Shopov » Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #433 -: октомври 05, 2015, 11:50:23 »

За игличките в ръцете - провери какви са ти балансьорите на кормилото и дали въобще има такива. За двигателя - провери най-напред дали нямаш някой разхлабен крепежен болт.
Активен
furious88
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda hornet 919
Публикации: 3


« Отговор #434 -: октомври 05, 2015, 18:08:48 »

За балансьорите на кормилото има такива, но не знам дали вършат някаква работа защото са много леки, а доколкото знам трябва да са тежки. Мисля да карам така, пък на пролет като направя обслужването на двигателя дано вибрациите намалят. Може ли да ми кажете колко литра антифриз събира Хорнет 900 за да го сменя поне него за да нямам ядове после.
Активен
Страници: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.487 секунди с 21 запитвания.