Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 119601 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 642


V-я си FR-а


« Отговор #255 -: март 29, 2015, 17:51:17 »

Пичове, до тук с пудренето и кипренето на машините (чакам си само спортните ръчки). От тук насетне яко каране в яко време. Все пак тези мотори са направени да служат на нас, а не ние на тях. Лека и безаварийна мотогодина!  Very Happy
Активен
VooDoo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: "Yamaha" MT-09 Tracer
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #256 -: март 29, 2015, 17:53:50 »

Този мотор сякаш вчера е излязъл от фабриката на  "Мечтите"(Honda).  Very Happy
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #257 -: март 29, 2015, 21:07:10 »

Благодаря ви момчета! Колкото му се радвам толкова и се дразня от лепенките на резервоара. Имат забележки които на мен ми се набиват в очите и стоя и си мисля далш да не взема две оригинални лепенки от Хонда, да дам резервоара пак... Да се махнат оригиналните и да сложа новите над лака. Това обаче означава, че ще се наложи боядисване...лакирване и т.н. Тоест пак един месец чакане и още един куп пари . Под определен ъгъл се виждат забележки по лявата лепинка... Не е фрапиращо наистина но аз си го знам вече и ме дразни. Въпроса е дали просто да не му обръщам внимание или да си тровя пак нервите с майстори. Иначе друга дабележка няма. Всичко останало е на 6 с плюсче. Да се тасяваме сезона да е по-сух и да караме, че с тия валежи не е приятно.
Активен
Monahikos
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet
Публикации: 54



Ел. поща
« Отговор #258 -: март 29, 2015, 21:24:09 »

Според мен няма смисъл да наливаш още 3-400 лв и куп нерви.Карай си мотора и не го задълбавай толкова.Така и така го направи нов.Знам какво ти е,щото донякъде с теб много си приличаме в  педантичното отношение към машините,но мисля,че е излишна допълнителна интервенция.Желая ти много безаварийни километри.Поздрави.
Активен
karadzhov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 600F Hornet '04, Yamaha TTR 250
Публикации: 463


« Отговор #259 -: март 29, 2015, 21:24:57 »

Изглежда безупречно, поздравления! По добре заложи вече на каране, както си вали от време на време излиза някой слънчев ден и ще си скубеш косите защо не си на пътя. Пожелавам ти десетки хиляди безаварийни километри на тази чудна машина.
Активен
Kojo
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: VFR1200F DCT,GSX-R 750 K2
Публикации: 128



Ел. поща
« Отговор #260 -: март 29, 2015, 21:47:53 »

Имат забележки които на мен ми се набиват в очите и стоя и си мисля далш да не взема две оригинални лепенки от Хонда, да дам резервоара пак... Да се махнат оригиналните и да сложа новите над лака. Това обаче означава, че ще се наложи боядисване...лакирване и т.н. Тоест пак един месец чакане и още един куп пари . Под определен ъгъл се виждат забележки по лявата лепинка... Не е фрапиращо наистина но аз си го знам вече и ме дразни. Въпроса е дали просто да не му обръщам внимание или да си тровя пак нервите с майстори.

Здравей колега. Когато се качиш на стършела ,забележките виждат ли се? Опсссс /както казват англичанчетата/ някой друг може ли да ги види? Знам какво е и при мен нещата стоят по подобен начин но е време за каране. Приготовленията приключиха.
Лека и доходна и много безаварийни...
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #261 -: март 29, 2015, 22:05:09 »

Благодаря ви! Мотора и преди го харесвах не по-малко от сега. Той си беше перфектен но няколкото дребни деруги ме дразнеха на фона на перфектната боя и състояние. За това и се навих да го направя на 100% безупречен, а и сезона го позволяваше. Истината е, че сега ви си кара и то много. Нямам търпение да се стабилизира малко времето, за да отскоча до Бургас или по-далече. Да се насладя на мотора, защото колкото и дй съм педантичен и какъвто и перфекционист да съм, повиче обичам да карам от колкото да обслужвам и правя. Проблема в случая е, че имах възможността да направя всичко на 101% идеално, а просто защото си позволиха своеволия доста по-различни от уговорката ни крайния резултат не ме задоволи напълно. Всичко е наистина добре направено...перфектно но забележките които са допуснали на едната лепенка ми убиха кефа от иначе хубаво свършената работа. Ако се навият да го направят за 1 седмица бих го дал пак...така и така . Лепенки ще поръчам и сам ще си ги поставя. Но ако не може да стане за 5 работни дни няма да го пипна. Относно протектора, ще сложа да... Искам да е оригинален за Хонда, както всичко останало по мотора. Ще е HRC и колегата  dan_koloff ще ми помогне пак. Без неговата помощ нямаше да събера мотора толкова бързо. Той се нагърби да поръчва от Хонда гарнитурка и лепенки... Да ги вземе и изпрати, както и ми даде доста съвети как и къде  трябва да има силикон оригинално...къде подсигурител за болтове и прочие. Времето минава бързо, така, че скоро ще започнем да плануваме събирането ни. Май месец наближава.
Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #262 -: април 11, 2015, 19:18:21 »

Колеги, с какво масло си карате Стършовците? Аз съм му слагал само 10w50 Repsol и 15w50 Bardahl. Този сезон съм решил да пробвам с MOTUL 300v. Колебая се между 15w50 или 10w40. За Хорнет 900 го дават 10w40, но не знам дали не се отнася за по-нови двигатели...???  Surprised Моят е на около 37000км., та питането ми е 10w40 подходящо ли е за него? Весело изкарване на празниците!  Mad Май месец се вижда в далечината и ако тогава случим време като днешното ще е прекрасно!  hpoter
« Последна редакция: април 11, 2015, 19:22:31 последно от lonewolf_bg » Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #263 -: април 11, 2015, 19:33:10 »

Втори сезон с Motul 5100 10w40. От 4 литровата туба ми остават едни 200-250 грама. Досега не ми се е налагало да доливам. С първото изкарах 6000 км. Изтече видимо потъмняло, но така бистро както го налях. Държа да отбележа, че изключително рядко карам с над 160 и почти никога не влизам в червения сектор на оборотомера.
По каталог му дават Motul 5100 и 7100 10w40. Има известна логика да го караш и с 10w50 заради жегите лятото, но според мен по скоро зависи от начина на употреба на машината. Може да натопиш пръст в него и да го опиташ, но едва ли разлика ще намериш, освен 40 лева допълнително, които ще дадеш. Smile
По километраж от днес - 36400 км.
 
« Последна редакция: април 11, 2015, 19:40:13 последно от Хари Бюкюджян » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #264 -: април 13, 2015, 17:46:47 »

Момчета, аз от три години започнах да карам само с масло с вискозитет 10в50 и съм много доволен. В жегите е добре за двигатиля, не, че е грешно да ке налива 10в40 или 15в50. Карам с Мидланд , защото няма ментета и е на поносима цена.
Вчера имах възможноста да таправя едно по-сериозно каране от 120 км извън градско. Карахме заедно с една К7 1000 . От уж спокойно в първете 10 км каране, се превърна тест за машината и уменията ни. Пътя изцяло с нов асфалт без движение...с приятни бързи завои и дълги прави. Поддържахме скорост в диапазона 140-240 км/ч, като главно се движехме с 160 км/ч. На няколко пъти пробвах възможностите на стършела. Двй пъти ускорих до 220 км/ч и веднъж до 240 км/ч. Какво ми направи впечатление... Мотора е стабилен и при висока скорост НО адски силно му липсва аеродинамика и е просто мъка да караш с над 200 км/ч. Доста бързо правш 200 км/ч но след 220 км/ч е муден. Стрелката закова на 240 км/ч но според мен асо го позволянаше пътя щеше да отиде дъ около 250-255 км/ч. Според вас има ли начин мотора ми да е ограничен някак си ? В немския талон беше писан 74 кВ с данъчна отстъпка в Германия. Сега пак ми е писан 74 кв. Дали не е "скопен" в немско заради данъците или просто толкова си върви модела ? Катъ разход с толкова сериозно каране за точно 110 км до бензиностанцията ми изгори 7,1 л бензин. Като по изчисления излиза, че гори 6,5 л на 100 км при яка гонка. Дори все още не мога да повярвам, но е факт... При вас как а разхода ? Тякой пробвал ли си е мотора на максимална скорост ?  Идеята ма нъобще не е да пробвам възможностите му, а и есва ли скоро ще вдигна пак над 140 км/ч. С този мотор усоволствието е до 160 км/ч след това си е тегано заради вятъра.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #265 -: април 13, 2015, 19:38:34 »

Да не си забравил да включиш 6-та?...  Smile

"Като по изчисления излиза, че гори 6,5 л на 100 км при яка гонка.." - това си е така и при мен. Въпреки, че само веднъж си "играх" така. Smile Почти при всички пътувания го зареждам грубо 5/100 и досега съм нямал случай да сбъркам в сметките. Винаги хартисва някое друго кило, без да се съобразявам много в рязката работа на дясната ръкохватка.  Smile

Със сигурност някъде е ограничен, но аз още не съм стигнал до там. Карал съм го максимум с 220 и осезаемо може още, просто мен си ме е страх! Smile

Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #266 -: април 13, 2015, 21:25:24 »

Моя го пробвах за максимална скорост и на 6-та, преди червения сектор беше с 240км/ч, но е адски страшно с това широко кормило, направо имам чувството, че струята ще вдигне предницата и ще ме преобърне  Sad
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #267 -: април 13, 2015, 22:48:11 »

Значи най-вероятно аз си въобразявам, че е ограничен, просто защото съм очаквал повече вървеж след 200-220 км/ч но аеродинамиката никаква я няма и струята е толкова силна, че каската ми, която е доста стегната опря в носа ми и не успях да си наведа главата до уредите, нещо което при CBR-a не се усещаше. Честно казано не погледах дори оборотомера, гледах само километража и пътя защото правата свършваше и идваше бавен завои.
Сигурен съм, че ще подмине 240 км/ч но колко още ще направи по километраж не знам. Както и да е, това не е от значение и след като вече му знам възможностите едва ли ще го пробвам втори път. Идеален е за каране и с 160 км/ч но след това е кофти. Просто разхода ме учуди доста силно, очаквах нещо от рода на 8-9 л/100 км с такова каране, а то какво се оказа, 7.100 л за 110 изминати км, като не никъде не съм карал нормално (тоест с 120-140 км/ч). Малкия Хорнет също е икономичен но с такова каране разхода му ще скочи поне на 8 л/100км.
Аз съм с оригинално кормило и не усетих нещо особено при висока скорост, доста добре се държеше машината и не беше страшно, а просто неприятно.
Остава ли нашата уговорка за май месец и Равда?
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #268 -: април 13, 2015, 23:00:54 »







Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #269 -: април 14, 2015, 05:22:12 »

Остава ли нашата уговорка за май месец и Равда?
Aз съм твърдо "ЗА", живея с тази мисъл последните месеци! Само големи, кръгли фарове по пътя...  Razz Да е живот и здраве, разбира се!  rulez1
Активен
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.052 секунди с 21 запитвания.