Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 122181 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #240 -: март 21, 2015, 23:03:45 »

Дано да ти го направят до тогава. Проблема при мен е, че 100% моя мотор няма да е сглобен за откриването. Да се надяваме, че до първи април ще го подкарам. Момчета, относто Хорнет 919,  за да не свалям помпата развих болта който влиза в нея и през който минава горивото от помпата към маркуча. Все се канех да ви питам и все забравям. Има ли някаква специфика при него, тоест при повторното му поставяне? Някакво "зацепване" , за да съвпаднат дупките и т.н.?! Това е единственото което ме гложди в момента.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #241 -: март 22, 2015, 20:09:26 »

Днес за първи път с втори човек! 120 км, температура от 5 до 17 градуса, болки в гърлото, сополи, огромна усмивка в шлема и... нито една снимка!  Smile
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #242 -: март 23, 2015, 09:23:39 »

Днес за първи път с втори човек! 120 км, температура от 5 до 17 градуса, болки в гърлото, сополи, огромна усмивка в шлема и... нито една снимка!  Smile
Браво Хари!!! А за пръв път ли возиш или за първи път за тази година някой се вози? Завиждам ви момчета, моя още стои разглобен и не знам въобще кога ще ми донесат боядисани частите.
Вчера в Ямбол караха много хора... беше топло и тихо.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #243 -: март 23, 2015, 17:50:21 »

Ами ако съм напълно честен, първото ми сериозно междуградско с втори човек. Няколкото тигела от по 500 метра с някое гадже от типа "ти нали обеща да ме позвозиш" не ги броя хич.Хубавото е, че и човека знае как да се вози, което доста помага. Въпреки допълнителните 80 кг към общото тегло, всичко си вървеше гладко.С изключение на това, че ме домързя да закача слюдата... Ама как не са му измислили едни ветробрани на хорнета пустите му японци!!! Като на болд'ор-а, примерно!'де са спали?.... Surprised

И още нещо - не слизайте от средно висок бордюр с 9-ката... Sad
« Последна редакция: март 23, 2015, 18:25:28 последно от Хари Бюкюджян » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #244 -: март 23, 2015, 18:25:40 »

Не си испуснал нищо, честно да ти кажа. Аз мразя да возя, дори и жена ми която е 50 кила. Имам доста изминати километри с пасажер и последните две години гледам да не ми се налага да возя някого.
Добре, че и тя не обича да се вози. До морето и обратно, двамата на мотора, плюс две огромни раници багаж, беше една от най-големите мъки, дори и по магистралата, именно след този случай твърдо реших, че ще си купя Х-11 или Хорнет 919 и ще приключа със спортните мотори веднъж за винаги. До този момент все още имах някакви съмнения дали да не си купя литров спортист, дали пък да не е някоя нова 600-ка с изпилен ''двигател'', но разбрах, че това не е за мен.
Интересното е, че на Хорнет 900 все още не сме се возили двамата. Така и не пожела да се повози, карала го е няколко пъти, но да се качи отзад не иска.
Надявам се, че на 1-ви май когато се събираме ще ми е по-комфортно с багаж и жена, от колкото с CBR-a.
Вчера гледах прогнозата за април, ако може да се вярва на дългосрочните прогнози, то времето ще е добро за каране, макар, че към края на април се очаквали валежи. Дано само в началото на май да е сухо, дори и да не е прекалено топло, мисля, че с екипировката няма да ни е проблем да отидем до Равда.
Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #245 -: март 25, 2015, 20:24:47 »

Преди време ви показах какво се случи с ролбара ми.
Подсилих му заварките, но се оказа, че ухото, което
държи генерацията и за което се хваща бара се беше
счупило. Заварихме го на място и си хванах колекторите
там. За ролбарите е крайно неподходящо това място,
затова един мой приятел ги прекрои леко и им направи
захващане за конзолата за централната стойка - стабилна
работа!





 След това майстора пробва здравината на
творението си, подписа гаранционната карта и ме
изпрати по живо по здраво Smile

 
Направих няколко пробни
монтаж/демонтажа, подготвих ги за боя и сега следва
боядисване. Надявам се скоро да кача снимки на Хорни
в новия му образ за сезон 2015.
« Последна редакция: март 25, 2015, 20:26:29 последно от lonewolf_bg » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #246 -: март 25, 2015, 21:57:56 »

Интересното е защо така са направили захващането на твоя ролбар?! При мен отзад е хванат на мястото на дългия болт който минава през рамата. Изглежда сигурно, колко е така не знам и не искам да разбирам. Чакаме снимки на красавеца!
 син ли ще е бара последно? При мен нещата все още са в застой. Чакам ли, чакам... Сезона започва а аз още не съм си получил нещата. Днес обаче си купих нова крушка Н4 за фара. Осрам с 110% по-силна светлина. Не искам да монтирам ксенон просто, а тези крушки и Филипс Екстрем Вижън ги дават за най-добрите халогенни крушки с най-силна светлина от 55 Вата мощност . Скоро се надявам да има снивки на вече събрания мотор. А относно фара ще споделя дали има ефект и струва ли си да дадеш 19 лв за халогенна крушка.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #247 -: март 26, 2015, 20:54:41 »

Малко снимков материал. Още не съм ги видял на живо. Ще ми ги донесат в събота. Използван е най-скъпия лак и боя - Глазурит. Материалите били на стойност точно 90 лв. Три ръце лак на резервоара, боядисвано е само около драскотината, 3-4 см. Другото е просто прелакирано и изпечено в камера. Капачетата са боядисани пак с Глазурит, 3 ръце боя и 3 ръце лак и изпичане. Момчето каза, че са 1 към 1 с оригинална и не си личи никъде, че някога са били пръскани. Вярно, че те нямаха сериозни щети с само с 1000 и 2000 водно ги премахнах драскотините.



Между другото преди малко се прибрах от 200 км пътуване с Хорнет 600. Днес отидох на оглед до Ивайловград и се прибрах на ход с един червен Хорнет 600 от 99 год. Мотора го купихме за мой колега. Има забележки, но е сравнително добър за цената от 2700 лв.
Обаче усетих силно разликата между 919-ката и 600-ката. Мъника не спира... не ускорява ... и в завоите се усуква доста повече от по-големия Хорнет.
« Последна редакция: март 26, 2015, 21:19:53 последно от Plamen_Shopov » Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #248 -: март 26, 2015, 22:41:48 »

Чок гюзел бе, Пламене! Ашколсун! Smile))))

А това с усукването никога не съм го разбирал. В смисъл - кое се усуква, и как го рзбираш?
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #249 -: март 26, 2015, 22:48:13 »

Чок гюзел бе, Пламене! Ашколсун! Smile))))

А това с усукването никога не съм го разбирал. В смисъл - кое се усуква, и как го рзбираш?
Благодаря! Образно го казах Хари... В смисъл такъв, че самия мотор се чувства по-нестабилен в завой. Окачването е по-меко... Олюлява се доста повече от Хорнет 900. Но пък е лесен за каране, просто защото е като играчка между краката ти, когато свикнеш с габаритите на големия стършел.
Да се надяваме, че скоро ще имам снимки на вече сглобения Хорнет 919.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #250 -: март 29, 2015, 00:31:30 »

Преди малко най-накрая видях резервоара и капаците на живо.
Като цяло ми харесва работата.
Единствената ми забележка е, че боята на капаците е малко по-светла от тази на двигателя. Всичко е качествено направено... явно не са улучили на 100% цвета на двигателя. Мисля, че за сега няма да ги пипам, макар, че ще се отличават леко. За сметка на това никъде няма точица или прашинка, лака и боята са супер качество.
Надявам се утре най-накрая да мога да се похваля с няколко снимки на сглобения вече мотор.
Преди 15 мин, поставих капачето на съединителя. Хванах и датчика на капака на агренажната верига и сложих подсигурител на двата болта които го държат. Оставих го така. Утре ще сложа гарнитурата и ще стегна капака. След това ще се захвана с поставянето на резервоара.
Оглеждах го доста и забележка не успях да намеря...
Оригиналните лепенки за HISS и инструкцията залепих внимателно, на точните места, като преди да свалят старите, измерих разстоянията и днес просто си отбелязах с маркер къде трябва да бъдат.
« Последна редакция: март 29, 2015, 00:33:06 последно от Plamen_Shopov » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #251 -: март 29, 2015, 16:11:31 »

Най-накрая мога да се похваля с вече събрания мотор.
Направих доста снимки. Мисля, че се получи добре. Сутринта се захванах с поставянето на резервоара и за 30-тина мин беше на мотора.
След това окончателно сложих и капачето на агренажната верига. Всичко е правено както са процедирали в завода. Там където картера се съединява с блока намазах със силикон. Така е и заводски, след това сложих гарнитурката и стегнах капачето. Има няколко болта на които е трябва да има подсигурител задължително - направих и това.
Налях 3800 мл масло, Midland 10w50 и смених двата филтъра, въздушния и масления. След цялата процедура сложих и краш бара, на вече завършения мотор.
Всичко си дойде на място. Навъртях 20-тина км и нащтраках няколкото обещани снимки.















Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #252 -: март 29, 2015, 17:13:01 »

Де му е маслото, бе? Що не се вижда през джама?  Very Happy
Много хубав, много лъскав! Много мухи тоя сезон да размажеш! Браво!  Mad
Активен
Monahikos
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet
Публикации: 54



Ел. поща
« Отговор #253 -: март 29, 2015, 17:36:27 »

Станал е супер.Честито.Не е лошо да помислиш и за протектор да не иде новия лак. Very Happy
Активен
dan_koloff
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA HORNET 919 ''IRONCLAD''
Публикации: 420



Ел. поща
« Отговор #254 -: март 29, 2015, 17:43:18 »

Най-накрая, станал е перфектен... Сега само каране... Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.103 секунди с 21 запитвания.