Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 119603 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #165 -: март 01, 2015, 09:05:01 »

Тръбите на колекторите не са хромирани, а са от неръждаема стомана. А крайните тръби, тези до гърнетата са:
- 2002-2003 са от обикновена стомана и са боядисани в черно, но  в следствие нагряването и мърсотията не изглеждат чернни.
- 2004-2007 са от неръждаема стомана

Т.е. зависи от годината на производство.

Моя мотор е 2003, дори мисля, че е произведен 2002 год, а тръбите му са от неръждаема стомана.
Аз също не мисля, че черните са такива просто защото са прегорели и не добре поддържани.
Дори и да не ги почистваш добре, тези от неръждавейката няма да потъмнеят толкова много.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3492



« Отговор #166 -: март 01, 2015, 09:18:44 »

С каквото и да напръскате веригата,до пролетта всичко ще изсъхне! Просто сега я почистете леко,смажете я отново и "яко каране"!
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #167 -: март 01, 2015, 09:41:27 »

С каквото и да напръскате веригата,до пролетта всичко ще изсъхне! Просто сега я почистете леко,смажете я отново и "яко каране"!
Моя мотор стоя 2 месеца без да се пали и кара, изкарах го и след като покарах цялата джанта беше в масло, също и от предния пиньон течеше смазка. Явно за 2 месеца не е изсъхнала. Аз разбира се мазах обилно, а Перматекса който ползвам е доста тънка смазка и няма свойството да съхне. Именно заради това и мажа по-често, на 200 км, защото не се задържа на веригата толкова дълго колкото техлонов спрей.
Видях верига на Сузуки ТЛР, смазвана само с Перматекс и на 40 000 км беше в отлично състояние (не говоря за разпъването, което е нормално).
Активен
Monahikos
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet
Публикации: 54



Ел. поща
« Отговор #168 -: март 01, 2015, 15:42:36 »

Пламене,виж десетата цифра от номера на рамата.Тя е годината на производство на мотора.Така ще знаеш със сигурност.Поздрави.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #169 -: март 01, 2015, 17:11:57 »

Цифрата е 2. Може би съм прав, че е произведен 2002 год.
Както и да е, това не е от значение.
Утре ще свалям резервоара и ще го давам на мой приятел, да го остави в един реномиран сервиз в Стара Загора. Дадоха гаранция, че от драскотината няма да има и следа и няма да си личи въобще къде е била.
Днес покарах мотора, навъртях 40 км, без дори да се екипирам, но студ не усетих.
Почистих го и го прибрах в гаража. Свалих вече протектора на резервоара, а утре след като изляза от нощната смяна, ще се захвана със свалянето на резервоара и капака на съединителя. Мисля, да правя всичко на веднъж, капака за обличане с карбон, за да могат нещата да се съчетая и след като си получа резервоарчето, да поставя директно и него и готовия капак.
Ще последва ново масло, филтри и спирачна течност отзад.
Активен
Vlado
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR929RR, ИЖ Юпитер 5 с боковой прицеп,ИЖ Планета 2
Публикации: 656


CBR929stunt


« Отговор #170 -: март 01, 2015, 20:09:17 »

Пламене,с парите от изработката за тоя карбон ще си боядисаш  капака с оригинална боя.Виждал съм облечени такива капаци стои малко като карнобатски тунинг,голяма цигания.Останал съм с впечатление,че си тертиплия момче и съм изненадан от това твое решение.Естествено това си е мое мнение и не ангажирам никой с него,да не се обиди сега някой карбон-маняк.Много харесвам Хорнет 919 и за това пиша и чета в темата, за което се извинявам.Поздрави.
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 130


« Отговор #171 -: март 01, 2015, 20:20:11 »

Пламене,с парите от изработката за тоя карбон ще си боядисаш  капака с оригинална боя.Виждал съм облечени такива капаци стои малко като карнобатски тунинг,голяма цигания.Останал съм с впечатление,че си тертиплия момче и съм изненадан от това твое решение.Естествено това си е мое мнение и не ангажирам никой с него,да не се обиди сега някой карбон-маняк.Много харесвам Хорнет 919 и за това пиша и чета в темата, за което се извинявам.Поздрави.
+1 и аз мисля че с карбон си заслужава да скриеш нещо , при което няма на къде да мърдаш.Моите капаци са пръскани и трябва да знаеш че да забележиш.С карбона ...няма какво да казваш че ...видиш ли имало е нещо и затова е там, или пък за красота може би.Аз на моя хорнет имам карбонов ауспух ART и доста ме дразнеше на общия фон, ама вече му свикнах. Всеки сам решава в крайна сметка.
« Последна редакция: март 01, 2015, 20:31:09 последно от alex22 » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #172 -: март 01, 2015, 20:31:06 »

Идеята ми по принцип не е да прекривам нещо, а да има по-добра визия. По капака няма поражения, само боята съм свалил. Мислил съм за това да ги дам за боядисване и да не ги правя с карбон. Утре ще си помисля дали да не ги пратя с резервоара заедно. Капака на динамото е много леко одраскан, но ми се иска и той да бъде боядисан. Въпроса ми е когато го сваля трябва ли да сменя след това гарнитурата между него и блока на двигателя ? Също така има ли някаква философия при свалянето и поставянето му после ? Интересувам се, ако сменям гарнитура от къде мога да си купя нова оригинална ?
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 130


« Отговор #173 -: март 01, 2015, 20:53:21 »

При мен не се наложи смяна на гарнитура , нищо че се скъса на едно място при свалянето.При монтажа я намазах със силикон и до сега няма проблем.Трябва да внимаваш с намотките и зъбното на стартера, като сваляш капака осичката може и да се измъкне, трябва да се намеси хубаво, защото при монтажа магнитие на динамото ти го дърпат, ама и да не уцелиш гнездото няма как да легне капака.Казвам това с мисълта че всичко е като при по-малкия брат.Може и да има разлика.Ето ти и снимки и схеми ама за 600.






« Последна редакция: март 01, 2015, 20:56:06 последно от alex22 » Активен
Vlado
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR929RR, ИЖ Юпитер 5 с боковой прицеп,ИЖ Планета 2
Публикации: 656


CBR929stunt


« Отговор #174 -: март 01, 2015, 21:05:56 »

Бултрако имат гарнитура,също така мисля и в Луис продават гарнитури и са много евтини.Няма нищо сложно в свалянето и качването на капака,просто трябва да си подготвен,че магнита дърпа намотките и има малко усилие.Пробвал съм да сложа без гарнитура капака на цбр 919 само със силикон,но стяга в зъбчатката на стартера.Недей да си осираш двигателя с тоя карбон,веднага правя асоциация с някоя калибра с карбонов капак.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #175 -: март 01, 2015, 21:41:07 »

А боядисване на място дали няма да стане пак ? Да мина с 2000 водна капака след като съм махнал драскотината, да го шприцовам и пръсна отгоре с боя, а след това мат лак? Всичко това без да го размонтирам ? В ибей съм виждал гарнитурите и знам, че са по 5-6 евро, но в България не знам къде се предлагат. Не ми се иска да го отварям , до сега не е отварян никога. За капака на съединителя е просто, там няма какво да се размести, а и гарнитурата е гумена. Него лесно ще го смъкна. В краен случай ще оставя капака на динамото с драскотината, за да има някаква забележка все пак.
Активен
Vlado
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR929RR, ИЖ Юпитер 5 с боковой прицеп,ИЖ Планета 2
Публикации: 656


CBR929stunt


« Отговор #176 -: март 01, 2015, 21:57:06 »

Няма да стане без сваляне.Има доста завъртяни места около болтовете където няма да може да изчистиш и пръснеш качествено.Нищо няма да му стане като го свалиш,почистиш и боядисаш.Най-важно като сложиш да стегнеш с динамометричния ключ.Обади се в Хонда и ще си купиш гарнитура.За майтап съм си поръчвал шайбата ,която стои под пружинката на лостчето за съединителя на капака.Дойде си в запечатана торбичка Хонда с парт номер.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #177 -: март 01, 2015, 22:20:37 »

Именно защото трябва да се стяга с динамометричен ключ, да се вмимана с динамото и стартера, не ми се иска да го пипам и най-вероятно ще го оставя така. А идеята ми беше само частично да бъде боядисан на място, но вероятно ще си личи. Може пък и да се навия да го сваля ако остане време. Но за сега ми е приоритет другия капак и резервоара. Днес двама души ме разобеждаваха да не го пипам и, че не си заслужавало да се прави тази драскотинка, но на мен ми е като трън в очите.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #178 -: март 01, 2015, 23:52:54 »

Пламене, разбирам мерака моторът ти да изглежда перфектно, обаче ще ти дам един съвет - карай си го така! Сезонът тепърва започва. Радвай му се! Когато си на пътя, кой ще забележи, че капакът ти бил за боядисване или, че фарът ти бил налепен с мухи?...Аз лично държа на 100% да е технически изправен. Пък, че имал тук там нещо по козметиката - голямо важно! Стига ми да знам, че като "си види ключа" ще запали и ще ме закара там "където нямам никаква работа". Време да го красиш ще дойде. Следващата зима, примерно! Мое мнение!  Mad

ПС - не знам дали знаеш, че като отвориш капака, ще текне маслото...освен ако нелегнеш мотора на обратната страна agranom
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #179 -: март 02, 2015, 05:18:11 »

Маслото ще го пусна. Знам, че ще текне ако не съм го изпуснал. По принцип и така си го харесвам, все пак не може да няма нито една драскотина, но тъй като сезона не е започнал си мисля, че мога да ги отсстраня тези неща. Хари, иначе си много прав! По-важното е тех. да е наред.
Активен
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.092 секунди с 21 запитвания.