Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 119552 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #150 -: февруари 26, 2015, 11:59:10 »

Изобщо не бива да имаш притеснения за стаите - по един креват и една баня (може и обща) , това е необходимо.
Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #151 -: февруари 26, 2015, 13:50:51 »

Изобщо не бива да имаш притеснения за стаите - по един креват и една баня (може и обща) , това е необходимо.
+1  rulez2
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #152 -: февруари 26, 2015, 14:30:24 »

Стаите определено няма да са лоши, но няма и да са като в 5 звезден хотел. Лично аз отсядам там всяко лято и съм доволен, чисто, приятно.
Айде да идва този май, че нямам търпение.
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #153 -: февруари 26, 2015, 18:34:11 »

Супер Cool да идва този май.
« Последна редакция: февруари 26, 2015, 18:36:42 последно от PetarM » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #154 -: февруари 27, 2015, 13:07:00 »

Да идва, да идва ама има още два месеца до тогава.
Днес в Ямбол времето е супер и вече видях от терасата една Кава ЗХ10Р да минава по улицата...
 Така съжалявам, че не нямам гараж все още и не мога да взема стършелчето тук.
Преди час звънях в Мотобум. Исках да поръчам ролбар Каппа, на цена от 159 лв. Честитка, оказа, се че го нямат наличен и най-лошото, не се произвежда вече. Варианта е на СВ-Мотеч, краш бар за 130.00 евра и ще бъде доставен към края на март, заедно с други поръчки.
Разгледах ролбара в сайта на Мотеч, честно казано този на Каппа ми се вижда по-симетричен и красив, но най-важното е да пази мотора, а този на немската фирма Мотеч, е доста надежден, поне от снимките. Реших да си гопоръчам, тъй като и в Ибей, не намирам добър ролбар на ниска цена. Има вариант за 220 лв, но не ми се струва много качествен.
Явно ще прежаля 260 лв и най-накрая ще се сдобия с ролбар за Хорнета.
Вчера разговарях и по повод драскотината на резервоара ми. Останах леко разочарован. Дават ми цена от 200 лв, за да я оправят, като ще бъде боядисан участък от 4-5 см около самата драскотина, но за да не си личи нищо, ще трябва да се прелакира целия резервоар на мотора. Това не ме очарова особено, поради простата причина, че ако ще го прелакират, ще трябва да махна лепенките за HISS, инструкцията и другата малка лепенка под нея. Не е кой знае какво, но много държа на оригиналния вид и не ми се иска да ги махам. А да се лакира върху тях също е възможно, но аз не го одобрявам, защото оригинално над лепенките няма лак. Единствено големите лепенки на резервоара, Хонда и крилете, са под лаковото покритие. Та все още се чудя какво да правя. Да давам ли въобще резервоара или да го оставя така? Вариант е и да купя нови, оригинални лепенки и да ги сложа след като бъде прелакиран.
« Последна редакция: февруари 27, 2015, 13:10:24 последно от Plamen_Shopov » Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #155 -: февруари 27, 2015, 13:36:30 »

Ще ти пратя лепенки HISS и лепенка с инструкцията. Не са купени от ХОНДА . Когато ги получиш, ако ти харесат, можеш да вземеш решение дали да прелакираш резервоара.  Дай на ЛС адрес
« Последна редакция: февруари 27, 2015, 13:48:52 последно от IwanTT » Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #156 -: февруари 27, 2015, 13:39:15 »

С онези маркери за заличаване на драскотини няма ли да стане? Хубавите май струват около 20-30лв. Имам спомен, че мои приятели бяха ползвали и казаха, че има доста добър резултат.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #157 -: февруари 27, 2015, 14:02:47 »

С онези маркери за заличаване на драскотини няма ли да стане? Хубавите май струват около 20-30лв. Имам спомен, че мои приятели бяха ползвали и казаха, че има доста добър резултат.
Става но за леки драскотини. Погледни назад в темата, там се вижда драскотината. Боята я няма никаква и е до метал. Хубавото е, че поне метала не е подбит, само, че с маркер няма да се получи. Има ваирнат със същата боя да се нацапа със специална четка, за да не останат следи, но пак  ще си личи. За това най-добрия вариант е боядисване на участъка, след това прелакиране на резеровара с висококачествен и твърд лак, който ще е по-добър от оригиналния и ще се драска много по-трудно. Самия лак е скъп, но и за работа вземат не малко пари.
Ванка, ще ти дам адреса си и ако са хубави лепенките, ще дам резервоара за прелакиране и заличаване на драскотината.
Благодаря ти предварително!!!
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #158 -: февруари 28, 2015, 17:18:05 »

Малко снимки от днес! Направих две кръгчета от по 500 метра!.. Smile Слънчево, но студено за мАтор!..
Все пак вдигнах температурата поне да двигателя, изпробвах новия куфар и новата стойка.
Не обръщайте внимание, че е прашен!Все пак го чака смяна на масло, чистене на верига, так чак тогава основното пролетно почистване. Smile







Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #159 -: февруари 28, 2015, 17:36:48 »

Супер е мотора ти!!! А стойката наистина е като оригинална. Професионална работа. Чудя се дали да не сложа и на моя. Днес съм на работа, но времето до преди 3 часа беше супер. Стори ми се доста топло. Сега пак вали при нас. На моя мотор винаги му чистя веригата преди да го зазимя и я смазвам обилно. В гаража стои завит и пак е прашен когато го изкарам. Явно трябва да купя и едно хубаво покривало.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #160 -: февруари 28, 2015, 21:42:39 »

Без забележка! Като на снимка от Мобиле! Smile))) Има по някоя черта тук и там. Основната му забележка е, че капака на динамото е за пребоядисване. Миналата година от голям мерак да е чист, го мих с Меглио. Груба грешка! Покритието на алуминия потъмня. Реших, че с ЦИФ ще се оправи. Брутална грешка! Докато се усетя вече беше твърде късно. Решил съм, че докато не дойде време да се отваря, няма да го бутам. Засега ще се отдам основно на каране. Време за полиране и ремонти не остана тази зима. Very Happy

Централна стойка силно препоръчвам! Макар, че аз още се уча както да го вдигам, така и да го спускам. Вечния страх, че ще ме люшне на обратната посока все още не ме напуска. Добре, че имам багажник, иначе не знам къде ще го хвана и как ще го вдигна. Мотора, де!.... Smile)))

Мотора го измих целия преди да го покрия с брезента. Имам бризент от ДЖигула, който пък е шит от самолетен бризент. Опитах се да го пера миналата година. Едвам го намокрих. Голям майтап. Качествен чешки продукт от ерата на комунизЪма, когато изстребителите и моторите са се правели от желязо. Smile Пази, но въпреки всичко пепелта си намира пролуки. Веригата я чистих преди да го зазимя. След което я напръсках с някакъв Репсол. Не си го купувайте. Всичко е изветряло. Изглежда мазна, но щом я чух да ми звънти днес...

Времето лъже още. За съжаление вече има записали се в статистиката. За едно кръгче градско бива, но за по-сериозно каране е твърде рано.
« Последна редакция: февруари 28, 2015, 22:00:04 последно от Хари Бюкюджян » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #161 -: февруари 28, 2015, 22:53:47 »

И при мен има една малка забележка на капака на динамото, за разлика от дясната страна, там е просто от изпускане на една страна, без да се е стъргал или пързалял.
Мислех да давам и този капак за боядисване, но се отказах, нека си има някаква забележка. След като оправя тази на резервоара, което между другото е единствената по боята на мотора, ще е перфектен визуално.
Много е свежа самата боя, личи си, че не захабена, че всичко е като ново. Но са паднали на дясно, макар и падането да е било леко, може би с много ниска скорост, си има последствия. Драскотина на резервоара, драскотина на капака на съединителя, леко чукнато лостче за задната спирачка и балансюр на кормилото.
Аз пръскам веригата с Перматекс, доста съм доволен от него, не е тефлонов спрей, а е като масънаглце, веригата винаги е чиста и не полепват боклуци по нея, само, че след 200 км е суха и трябва да се пръска по-начесто.
Благодарение на Иван, днес получих лепенки за HISS и инструкцията на резервоара. Все още не съм ги видял, но специално заради това реших утре да отида до Тополовград, а и да сваля резервоара.

Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #162 -: февруари 28, 2015, 22:58:32 »

Едно не разбрах, защо на някой Хорнети 900, като този на Хари например, тръбите от колекторите до крайните гърнета са черни на цвят, а на други Хорнети, както е при мен, са като хромирани.
Това зависи от годините на производство или от нещо друго? Нямам си никаква идея, а винаги ми е било интересно.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #163 -: март 01, 2015, 01:08:01 »

Според мен се дължи на изгарянето на хрома, в комбинация с лоша поддръжка. Като знам лятото как полепват мухите и мрасотията по тях, едно неправилно миене им действа като абразив. Започне ли да пада хрома, процеса е необратим. И стават натурални! Smile
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #164 -: март 01, 2015, 08:13:53 »

Тръбите на колекторите не са хромирани, а са от неръждаема стомана. А крайните тръби, тези до гърнетата са:
- 2002-2003 са от обикновена стомана и са боядисани в черно, но  в следствие нагряването и мърсотията не изглеждат чернни.
- 2004-2007 са от неръждаема стомана

Т.е. зависи от годината на производство.
« Последна редакция: март 01, 2015, 08:17:26 последно от IwanTT » Активен
Страници: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.12 секунди с 21 запитвания.