Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 122009 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
OBI_1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7 Kymco People S 250
Публикации: 820


зелено, зелено


Ел. поща
« Отговор #75 -: февруари 12, 2015, 10:15:46 »

Синьото си е екстра, по-свежо и модерно изглежда. Бордото е по-стилно. Така ме кефи синьо, че се чудя дали и моя голтак да не стане от сив син.
 Едва ли фз6 има по-висока максимална. Не забравяйте, че Ямаха най много лъжат в километража и оборотомера Smile
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900; Yamaha MT-09 Tracer
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #76 -: февруари 12, 2015, 10:45:36 »

Каква е разликата между женски и мъжки Хорнет, чак сега разбирам, че имало такива
Това си е закачка между мен и IwanTT. Cool
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #77 -: февруари 12, 2015, 11:26:40 »

ПРЕДИ:


Мисля и аз вече да се оборудвам със странични куфари. Можете ли да разкажете нещо повече.
Отзиви, впечатления и т.н.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #78 -: февруари 12, 2015, 17:15:04 »

Днес направих поръчка на масло Midland 10w50 и и за пръв път го намирам на толкова ниска цена от 21,95 лв за литър. Ако някой реши да купува нека пише, ще му кажа от къде да поръча, тоест от вносителя на маслото, а ако се съберем повече хора ще има и отстъпка. Също така току що направих поръчка на въздушен, маслен филтър и задни накладки CL Bracing всичко за скромната сума от 72 лв. Разпитах за накладките и ме увериха, че били доста по-висок клас от TRW , дори едно ниво над Brembo, та ще видим как ще се държат, след като ги сменя. Надявам се да е така и да остана доволен. Следващата стъпка е да сваля капака на съединетеля тези дни и да го изпратя за покриване с карбон, за това и бързах да купя маслото. Има вариант май да се достави и краш бар за Хорнет 900 от ............, от където и поръчах на може би най-добрата цена в България, накладките, преди това и слюда PUIG.
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900; Yamaha MT-09 Tracer
Публикации: 62



Ел. поща
« Отговор #79 -: февруари 12, 2015, 19:20:36 »

Мисля и аз вече да се оборудвам със странични куфари. Можете ли да разкажете нещо повече.
Отзиви, впечатления и т.н.

Страничните куфари са голямо предимство и удобство.Ето една снимка на предишният ми мотор без системи за багаж "като клушар".А сега сами виждате какво и удобството . Very Happy

Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #80 -: февруари 12, 2015, 21:43:19 »

 А дали това масло е добро, някой, някакви отзиви.....?  10W50 4T

Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #81 -: февруари 12, 2015, 23:23:09 »

Страничните куфари са голямо предимство и удобство.Ето една снимка на предишният ми мотор без системи за багаж "като клушар".А сега сами виждате какво и удобството . Very Happy


Еднакво еволюираме с теб колега! До август 2014 год карах точно този модел, Ф4, карбуратор от 99-00 год.
Не знам каква разлика си усетил след като си се качил на големия стършел, но на мен ми харесаха спирачките и силните ниски и средни обороти, иначе ф4-ката при по-висока скорост е по-бърза, особено след 180-200км/ч, но за мен това не е от значение.
Относно Кастрола, ако е истински няма да е лош вариант. Аз ги избягвам умишлено и него и Мотула защото е пълно с ментета. Този път мислех да налея Agip 10w60, кой е на цената на Mildand 10w50, но все пак заложих на това от което съм доволен, вече около 8 смени на маслото при Ф4-ката и Хорнет 600.
Ако не държиш да е с вискозитет 10в50, бих ти препоръчал 10в40 пак на Мидланд, отново е пълна синтетика и отговаря на всички съвременни стандарти, а е само 16 лв литъра.
Има и 5в40 на 20 лв. и 20в50 на 16 лв.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3502



« Отговор #82 -: февруари 13, 2015, 06:43:27 »

Аз ще напиша нещо,което съм го писал много пъти! Кастрол-а е супер,но просто си го купувайте от Германия! Няма да съжалявате! Дори излиза на по-добра цена от тук!
Активен
yeti
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX-9 R
Публикации: 211



Ел. поща
« Отговор #83 -: февруари 13, 2015, 09:10:49 »

А дали това масло е добро, някой, някакви отзиви.....?  10W50 4T



MIDLAND според мен излезе страхотно масло, ямахата я карахме на пистата бая с него, никакви проблеми, никакъв разход,моторът работи по начин както когато го наляхме, скоростите влизат чудесно.По мои сметки моторът направи 500-600 км на писта,втора-трета и 1000-1500 извън. При кавазакито същата работа...А и Димитър щи го земе на добра цена...Маслото е швейцарско и определено няма ментета..
« Последна редакция: февруари 13, 2015, 09:12:23 последно от yeti » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #84 -: февруари 13, 2015, 09:48:44 »

Именно заради това, че няма ментета си го купувам вече над 3 години и сменям по 2-3 пъти на сезон само с него.
Никакви проблеми съм нямал и съм много по-доволен от Мотул, примерно, а да не говорим за тая боза Репсола.
Цената е приемлива според мен, 21.80 лв, като има и безплатна доставка. Преди съм го купувал и по 32 лв и по 25 и т.н. но въпроса е, че не знаех кой е вносителя. Днес си получих маслото, заедно с лепена на която да се напишат километрите и каталог. Казаха, че за по-големи и чести поръчки ще има отстъпки.
Няколко приятеля се запали покрай мен и наляха такова масло, сега за друго не искат да чуят.
А други които не са слагани нищо по-различно от масовите, Маотул, Кастрол, се смеят, какво било това измислено масло. А аз се смея под мустак, защото знам, че 90% от предлагания Мотул и Кастрол у нас е пълно менте, докато с по-рядко срещано масло като Мидланд този момент го няма, а и да не говорим, че са сред най-добрите в производството на синтетични масла и добавки.
Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #85 -: февруари 14, 2015, 12:51:28 »

Здравейте, колеги! С повечето от Вас се познаваме от bikerz.bg, там нещата поумряха, но за моя радост виждам, че тук постовете не са отпреди няколко месеца  Very Happy
Такаа...прехвърлих набързо темата и моето мнение За или ПРОТИВ спортен филтър е твърдо ЗА! Най-малкото, че излиза по-изгоден във времето. Аз купих за Хорни през далечната 2010 спортен филтър Simota от wemoto около 80лв. и от тук взех кит за почистване и омасляване на филтъра-40лв-това са 3 обикновени хартиени филтъра. Сега само си го почиствам, продухвам и омаслявам при смяна на маслото и ако се сетя в средата на сезона го изчиствам. Някои ги чистят с обезмаслител и омасляват с някакво тънко масло, но аз предпочетох това, което дават за почистване на конкретния филтър.
Спортните ауспуси също намирам за необходими, понеже е задължително освен да те виждат, ами и да те чуват ;) Купих си преди няколко години PipeWerx - английски, чисто нови, около 650лв. двата + доставката. Не са толкова шумни като повечето стокови гърнета, изкорубени отвътре Smile но вадят плътен звук и се усещат добре.
Ролбарът също намирам за задължителен, предпочитам го пред краштапите. Купих го веднага като взех мотора от Бултрако за около 160лв. Забелязах обаче, че заварките на две места са се напукали и затова ще ги подсиля за новия сезон.
За маслото... карал съм с repsol 10w50 през 2010 и 2011, но се появи едно чукане откъм клапаните, след това започнах да сипвам Bardahl 15w50 нещата се оправиха. Последните 2 години не мога да намеря маслен филтър...променили са някакви номера и като взема, този, който дават за Ф4-Ф5 и не се навива до край. Затова вземам оригинален за Хонда от 20лв.  Smile
Решил съм задължително да му сложа демпфер. Обаче не знам какъв точно. Искам да е горе на кормилото, но за модела с монтажен кит струват 500$+ Гледам китайските-около70 долара идва демпфера, но няма монтажен кит. Мислих да си правя, но май ще е сложно. Има за големия брат СВ1300 демпфер с монтажен кит-120$- мисля да преправя него, понеже е най-близък по захващане с Хорнета. Тези дългите, които се хващат за кола и рамата не ми допадат много и според мен едно падане на мотора от степенка ще го повреди. Намерих един от тези дългите-Targa, японски със скоби за СВ750 за около 200лв. Той пък минава от левия кол към дясната част на рамата... Лошото е, че не съм виждал наживо демпфер на Хорнет, а не мога да добия добра представа от снимките.
Това е за СВ1300:


Така е монтиран японския на СВ750:


A този дингил го дават за нашия Стършо:


Гледах в чуждите форуми един пичага е сложил стоков демпфер от Сузуки, но не е написал дали ползва пълния си ход на кормилото и може ли да го заключва  Very Happy


Ще го мисля, но май ще е този за СВ1300 пък к'вото излезе. Вие на какво мнение сте?
А ето го и моя Hornet:


Запланувал съм леки козметични промени за този сезон, но демпферът първо!  Very Happy



Активен
lonewolf_bg
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XĹ600->Honda Hornet 600->Honda Hornet 900->Honda CBR 954
Публикации: 66



Ел. поща
« Отговор #86 -: февруари 14, 2015, 13:04:31 »

P.S. Относно сбирка на Стършелите - твърдо ЗА!!!
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #87 -: февруари 14, 2015, 20:23:39 »

За демфер и аз съм мислил, но единствено визуално ми харесва този малкият, дето се монтира между резервоара и кормилото. Тези дългите, освен, че са много грозни, са и уязвими.
Да, ама аз съм си сложил една чантичка:



При пътуване тя ми е много удобна ( дрехи за дъжд, GPS, телефон документи , дреболии и т.н.). За това , поне за сега съм се отказал от монтаж на демпфер - чантичката е заела мястото на демпфера. Освен това имам приятел с HORNET 600, който си сложи демпфер (китайски):



Освен , че е красив, други ползи няма - не се усеща демпфиращият ефект.

Да, но мога да кажа за удобството на СКОТОЙЛЕРА. Имам го и е много пряка работа. Не че е толкова по-чисто от спрея, но определено веригата е винаги смазана и чиста,
« Последна редакция: февруари 14, 2015, 20:48:30 последно от IwanTT » Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #88 -: февруари 14, 2015, 20:43:42 »

За сбирката:

Според мен Всички я искат. Само че някой трябва да поеме инициатива - Дата, Място, Формат

Дата: Месец МАЙ, в рамките на два дни ( събота и неделя)
Място: Централна България (района на Габрово, Казанлък , В. Търново.....) Лично аз и "PetarM"  ще дойдем, където и да е.
Формат: За първа сбирка, предлагам   къща за гости - 1 нощувка ( рано ще е за палатки)

Според мен, трябва да се дадат пари предварително ( става дума за 20-30 лв. все пак), за да се запазят места за нощувка, предлагам всеки да преведе съответната сума на човека, който ще се наеме с тази неблагодарна задача. По този начин от една страна ще заяви желание за участие в сбирката, а от друга.... и да се случи нещо  и да не успееш да дойдеш, човекът който организира нещата, няма да е ощетен или поставен в неудобна ситуация.

ИМА ЛИ НЯКОЙ, КОЙТО ДА СЕ СЪГЛАСИ ДА ПОЕМЕ ОРГАНИЗАЦИЯТА ЗА :
- Уточняване на броя желаещи да се включат, уточняване на дата и  място
- Намиране на къща за гости с необходимия капацитет
- Събиране на парите и и преводът им към хотела
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #89 -: февруари 15, 2015, 01:01:51 »

За сбирката:

Според мен Всички я искат. Само че някой трябва да поеме инициатива - Дата, Място, Формат

Дата: Месец МАЙ, в рамките на два дни ( събота и неделя)
Място: Централна България (района на Габрово, Казанлък , В. Търново.....) Лично аз и "PetarM"  ще дойдем, където и да е.
Формат: За първа сбирка, предлагам   къща за гости - 1 нощувка ( рано ще е за палатки)

Според мен, трябва да се дадат пари предварително ( става дума за 20-30 лв. все пак), за да се запазят места за нощувка, предлагам всеки да преведе съответната сума на човека, който ще се наеме с тази неблагодарна задача. По този начин от една страна ще заяви желание за участие в сбирката, а от друга.... и да се случи нещо  и да не успееш да дойдеш, човекът който организира нещата, няма да е ощетен или поставен в неудобна ситуация.

ИМА ЛИ НЯКОЙ, КОЙТО ДА СЕ СЪГЛАСИ ДА ПОЕМЕ ОРГАНИЗАЦИЯТА ЗА :
- Уточняване на броя желаещи да се включат, уточняване на дата и  място
- Намиране на къща за гости с необходимия капацитет
- Събиране на парите и и преводът им към хотела


Аз съм ЗА! Набързо наум ми идва едно място в Еленския Балкан и едно на морето(Василико, Царево). Лично за мен, колкото по далече от Русе, толкова по-добре! Smile
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.488 секунди с 21 запитвания.