Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 117802 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 780


No cop - no problem.


« Отговор #30 -: февруари 04, 2015, 19:27:05 »

Не знам защо, но в Плевен излизат швейцарски мотори, които са в пъти по-добри от дупнишко-кюстендилските италианки.
Честито
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3483



« Отговор #31 -: февруари 04, 2015, 19:36:15 »

Явно в Швейцария се грижат по-добре за двуколесните си МПС-та.Иначе в Плевен има две момчета (поне така съм забелязал от сайтовете за продажба),които наистина вкарват невероятни мотори. Погледнете само в темата за Сузуки,какво продаде наскоро единия от тях! Още ги сънувам! Предишния ми мотор беше швейцарски внос.От Цюрих,на някакъв чичо.Уникално състояние!
Активен
MetalHeart
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 919 Hornet
Публикации: 106


Завършен идиот


Ел. поща
« Отговор #32 -: февруари 04, 2015, 19:38:52 »

Не знам защо, но в Плевен излизат швейцарски мотори, които са в пъти по-добри от дупнишко-кюстендилските италианки.
Честито

Той и моя е италианец, явно гледан а и продавача повече от коректен, даде ми оригиналните гърнета(продавам ги между другото) комплекта инструменти, два ключа(аз естествено понеже съм идиот, изгубих единия) даже имам тюв сертификат за децибелите на спортните гърнета.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #33 -: февруари 04, 2015, 23:39:06 »

В Италия също има много добри мотори. Спор в това няма. Ф4-ката ми беше от Италия, а беше уникално запазена и читава. А какви пари им търсиш на гърнетата? Хубаво е човек да ги има за резерва.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #34 -: февруари 07, 2015, 08:53:41 »

Колеги, намерил съм централна стойка за CBR F4, искам да я монтирам на Hornet-a, как мислите ще стане ли тази интервенция? Място за захващане на централна стойка има, но въпроса е дали ще пасне тази от Ф4-ката на Хорнета. Все още не съм я купил, искам да знам със сигурност дали ще стане и тогава да си преценя да я купувам или не.
Ще съм благодарен ако някой има централна стойка и я измери за да сравним с тази на ф4-ката.
Активен
OBI_1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7 Kymco People S 250
Публикации: 820


зелено, зелено


Ел. поща
« Отговор #35 -: февруари 07, 2015, 12:08:14 »

Чекнах по каталог дали не еднаква с някой друг мотор, но като част я дават само за хорнет 900. Ще треа да провериш по други форуми или да искаш да ти каже някой друг размер, вероятно има такава, която ще стане за хорнета, въпроса е да пасне лесно и красиво.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #36 -: февруари 07, 2015, 15:23:42 »

Чекнах по каталог дали не еднаква с някой друг мотор, но като част я дават само за хорнет 900. Ще треа да провериш по други форуми или да искаш да ти каже някой друг размер, вероятно има такава, която ще стане за хорнета, въпроса е да пасне лесно и красиво.
Визуално е по-различна от тази на ЦБР-а и май не съм виждал друга подобна, но си мислех, че може и да пасне без преправяне. В Ибий е доста скъпа тази стойка...
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #37 -: февруари 09, 2015, 19:47:06 »

Айде да се обознача и аз. Много въпросчета сте натрупали, ше ми трябва време да отговоря при мен кое как ! Smile

Закупен в края на март 2014-та, от автокъща в Дупница, от аматьор като мен. Но определено аматьор с късмет! Smile
По път за Банско го видях, на прибиране го капарирах, и селд седмица си го получих по Еконта. Без да го карам. Бях влюбен! Smile))
Та ще се опитам да карам под ред.
Първият ми голям мотоциклет. Преди него Хонда СВ500. Нали ви казах - аматьор!
Обслужване:
1. Масло Мотул 5100 10/40, съгласно предписанията. Не мисля, че при моя стил и начин на каране е нужно нещо повече. За 7к километра през изминалия сезон съм налял 3,7 литра в картера. Толкова и си остана.
2. Антифриз - отново Мотул. Не помня кой, помня 2 литра струваха колкото 4-те масло. Стария беше от зелените и след като видях в какво състояние е, след като го излях, за малко съжалих. Но, страх лозе пази! Smile
3. Свещи - 4 бр. нови. Че от тези, с които купих мотора, гърмях като от прекъсвач. Онзи ден го палих на -1, палене от 1/4 и работи като електромотор. Държа в оашката 2 за всеки случай, ако някоя изгърми на път, ама засега само ми пречат.
4. Маслен фитър 8-9 лева (ФИЛТРО) е ясно, въздушен(20-ина лева) тоже!
Общо разходи около 180 лева.
5. И аз извадих късмет да е с нови накладки. При това Brembo.и гуми(Метзелер, високия клас, че не ми се рови сега да се сещам Smile).Преди да го зазимя есента си измих спирачните апарати и смених задните накладки. Феродо(синтеровани), въпреки че за задни може и обикновенни - 25 лева.Не съм ги пробвал още, не знам как спират.
Предните са на 50%, ще изкарат и следващия сезон. Веригата и венците също ще ем изкарат и другия сезон.
6. Четох за горивния филтър - както казва тате - едно нещо работи ли - не се пипа! Smile Минаха времената, в които се чудех кое защо работи!


Данък - В Русе - 100 лева, кръгло. Няма Е3,4,5.Катализатори..дъра бъра.... 100!...

Разход:
100-120 км/час - 4-4,5 л. Мдааа! Изненада нали?
120-150 км/час - 5-6 л.
150-170 км/час - 7,5 л. Тествано и доказано един единствен път между Шумен и Русе. Цвета на адреналина е жълт, преминаващ в кафяв!

Бензин - играх си да зареждам 95, после 100. После тази бензиностация, после онази. Никаква разлика във вървене и разход. Ама и нищо не върна! И накрая го карам само с 95 Smile

Ветрозащита:
Без - с над 140 - тегаво!
С малка слюда - същата работа!
Аз лично сложих накрая 42 см. Изправена напълно цепи вятъра до 170. Недостатък - губите си китайския 44 литров куфар! Но за това в друга тема! Smile

По повод сбирки на собственици на този тип машини. Твърдо ЗА. Поредния повод да се пътува някъде!Предлагам напролет да се организираме някъде около Търново на палатки. Тип мини събор. С тази разлика, че едва ли някой от нас ще "бие" прекъсвачи по цели нощи! Места колкото искаш.

Машина способна да измине много километри на ден! Но след 400-ния километър, единствено мисълта, че ще трябва да си ходя пеш, ме спира да го метна в най-близката канавка! Smile Стоковата му седалка е изключително неудобна за подобни преходи.






Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #38 -: февруари 09, 2015, 23:18:33 »

Чудно от къде, но мотора съм го виждал някъде! Дали в друг форум или обява, не знам, но си спомням почти всеки готин Хорнет 919 който съм видял в нета. От това което прочетох мога да кажа, че научих нещо ново. До сега не съм карал с 100 октана и мислех да пробвам , но явно смисъл няма. Повече от 200 км на ден също не съм минавал , все пак няваше кога и си мислех, че и 500 няма да са ми проблем , но явно съм бъркал. За всеки случай е по-удобен от CBR-а. Разхода и при мен се върти в тези диапазони, поне от това което видях когато го докарах на ход от Крумовград. Планински път, градксо и извън градско с гонене до 180 км/ч ми даде 5,6 л/100 км. Повече от задоволително. По-икономичен е май от малкия брат. За Търново и аз съм много навит. Стига времето да го позволи, мятаме жените отзад и потегляме. Но за палатка трябва да е по-топличко. Аз за сега нямам куфар и не мога да нося много багаж. Приоритет ми е капака на съедителя да се облече с карбон, истински и краш баровете а след това най-вероятно и куфар да купя. Гумите и при мен са Метзелер  Спорт Тач М3 ако на се лъжа и са нови, в момента на 75-80% и двете. За отзад съм предвидил сонтеровани накладки CL Bracing и мисля, че са повече от достатъчни.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #39 -: февруари 09, 2015, 23:29:50 »

Между другото ми е интересно как се поставят краш тапите на рамата а не на самия двигател. При мен са захванати за ушите нй двигателя а това е огромна грешка защото при сериозен удар без проблем ще се отчупи парче от блока, заради краш тапите. Мисля да им сменя местата и да ги сложа на рамата както е при мотора на Хари. Лесно ли се поставят там и маха ли се нещо ? Оригиналнете болтове за захващане на двигателю ги имам и ще си ги върна на мястото.
Активен
Samito
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF R1
Публикации: 680



« Отговор #40 -: февруари 09, 2015, 23:48:09 »

Ако фабрично са захванати там, то бъди сигурен, че е изчислено.
Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #41 -: февруари 09, 2015, 23:58:35 »

Между другото ми е интересно как се поставят краш тапите на рамата а не на самия двигател. При мен са захванати за ушите нй двигателя а това е огромна грешка защото при сериозен удар без проблем ще се отчупи парче от блока, заради краш тапите. Мисля да им сменя местата и да ги сложа на рамата както е при мотора на Хари. Лесно ли се поставят там и маха ли се нещо ? Оригиналнете болтове за захващане на двигателю ги имам и ще си ги върна на мястото.

Да! Грешка е да се поставят на ушите на блока. Тапите ми ги слага Въсьо, тук в Русе. А и няма да крия, идеята беше негова. На рамата има две черни тапи. Махат се, навива се резба. Има достатъчно метал за да хванат болтовете добре. На закриването на сезона, в една много тъпа ситуация и изтървах мотора почти от място. Тапите на рамата и кормилото поеха удара. Без кривини, без нищо.
А на събора на Полски Тръмбеж, след като цяла нощ валя като из ведро, се пльоснах като пич на пътя до басейна. Освен кал по мотора, никакви други поражения.

Мотора сигурно си го виждал по една отказваща обява, защото нещо ме бе "ухапало". Ама ми мина! Smile
Относно багажнците - има оригинални, сравнително достъпни. Голям плюс е, че при падане пази опашката. Един съвет - не си купувай евтин корейски куфар. Красив е, но скарата и дъното са меки. Което от своя страна води до вибрации точно когато куфара е полупълен. Карал съм го до Гърция и обратно с почти 10 кг багаж и 13-140 км час. Нищо не му стана. Но когато имах две фланели и бутилка минерална вода, го загубих. Скарата не издържа. Сега се оглеждам за стойки за странични куфари.

ПС: А и така монтирани, краш тапите, ми позволяват да си подпирам петите на ботушите и да заема стойка тип чопър Smile)))
« Последна редакция: февруари 10, 2015, 00:05:40 последно от Хари Бюкюджян » Активен
Хари Бюкюджян
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 900 Hornet
Публикации: 114



Ел. поща
« Отговор #42 -: февруари 10, 2015, 00:11:08 »

Ако фабрично са захванати там, то бъди сигурен, че е изчислено.

Принципно си прав!И има шпилка, която свързва двете уши. А тя от своя страна е захваната за рамата. Здравата логика показва, че при евентуален удар всичко пак отива в рамата. Но все пак част от удара попада и в блока..
Не знам. На повечето хорнети ги закачат по ушите. Ние експериментирахме и резултата е добър.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #43 -: февруари 10, 2015, 07:40:00 »

От интернет знам, че краш тапите не се захващат за ушите на двигателя. Наскоро пак гледах снимки точно на Хорнет 919 с отчупено парче от блока заради краш тапи. Щом може да се направи резба, ще сваля тапите, ще пуснем по една резба на рамата и ще ги хвана там. Васьо ми е правил тапи и на мен, Хорнет 600 още е с неговите тапи. Тези на 900-ката са фабрични, от алувиний а накрая с тапа от пластмаса. Здрави ми се виждат и не са евтини, но краш бара е светлинни години по-напред, тоест по-добър. Така,е заделя ли пари ще поръчвам или от Ибей или от Украйна. У нас нямат готови и цените са солени пак. Все още се двоумя да давам ли да оправят миниатюрната драскотина на резервоара или да го оставя тяка,  за чар. 200 лв за една драскотина от 1,5-2 см ми се струва адски много.
Активен
OBI_1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki GPZ500S Ninja Kawasaki ZX-9R Ninja Kawasaki ZXR 750 Ninja Kawasaki ZR-7 Kymco People S 250
Публикации: 820


зелено, зелено


Ел. поща
« Отговор #44 -: февруари 10, 2015, 11:00:38 »

Нито рама, нито двигател, не може ли да ги хванете там където се хваща двигателя за рамата?
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.172 секунди с 21 запитвания.