Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 ... 51 52 [53] 54 55   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 190126 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 6016



Ел. поща
« Отговор #780 -: септември 29, 2019, 09:03:09 »

банда,пратете на лично номера на Пламен Шопов,че ми трябва по личен въпрос

благодаря предварително
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2924


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #781 -: януари 20, 2020, 18:06:59 »

банда,пратете на лично номера на Пламен Шопов,че ми трябва по личен въпрос

благодаря предварително
Съжалявам, че чак сега влизам тук.
Ако на някой му трябва номера ми, ето това е.
0896 33 63 40
Винаги съм готов да помогна, ако мога.
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 675


V-я си FR-а


« Отговор #782 -: февруари 24, 2020, 10:01:05 »

...
Аз на пролет ще оборудвам с Метзелер RoudTec Z8, имат добро сцепление и голям пробег.
...

Привет колеги, здраве и безаварийни километри през новия сезон. Търся впечатления за Метцзелер Z8 , до сега съм карал само с Batlax- и на Бриджстоун, но ми се струват някакси
нестабилни в завои, дори и при топъл асфалт и сериозен пробег... Верно, че на малкия Хорнет са му "кашкавалени" шарнирите, но на VFR-a мисля, че са си ок.. и все пак отново леко плъзване в завои, а не карам като Маркез все пак. Мисълта ми е практически впечатления от Z8-ците, така и така са в един ценови клас с Бриджстоуна. Иначе в дъжд, Батлакса е направо бетон...  Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07'
Публикации: 3808



« Отговор #783 -: февруари 24, 2020, 12:11:25 »

За кой модел 'Батлакс' става дума,защото се доста модели..? Метцелер-а Z8 не е ли съвсем туристическа гума? В този ред на мисли,защо не пробваш Batlax S21, примерно? Виж какво излиза като 'впечатления' за твоя мотор: https://www.mopedreifen.de/Motorrad/HONDA/VFR+800+AB+2002.html?id=694 . На Хорнет-а не му е 'кашкавален' шарнира. Според мен, най-вероятно от другаде излиза това усещане...
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 675


V-я си FR-а


« Отговор #784 -: февруари 24, 2020, 12:48:48 »

Така си дойде от Англия с почти чисто нови Battlax bt- 023 gt, на Хорнета бях с 023 обикновените. Просто търся малко по- добро сцепление (без да е полуслик) и с пробег 10к- 12к километра , примерно... та за това се чудех дали да не пробвам немеца, по спомени имапе добри отзиви...
Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900; Yamaha MT-09 Tracer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #785 -: февруари 24, 2020, 13:27:59 »

Здравейте,колеги!Два сезона карах с Z8 ,хубава гума с сравнително голям пробек около 12к-13к ,но лично мое осещане ,че не държи!Но миналата годена пробвах BRIDGESTONE Battlax S20 Evo,това е много добра гума!По субективно усещане се държи много добре на пътя.   
« Последна редакция: февруари 24, 2020, 13:33:35 последно от PetarM » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup
Публикации: 3084


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #786 -: февруари 24, 2020, 18:59:05 »

  Smile Surprised Aз пък само да попитам - защо мислите че само в гумите е проблема ? А примерно с Наляганията които карате - спрямо начина ви на каране ?
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1734


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #787 -: февруари 24, 2020, 19:27:44 »

Така си дойде от Англия с почти чисто нови Battlax bt- 023 gt, на Хорнета бях с 023 обикновените. Просто търся малко по- добро сцепление (без да е полуслик) и с пробег 10к- 12к километра , примерно... та за това се чудех дали да не пробвам немеца, по спомени имапе добри отзиви...

Гума с пробег 12К км и със добро сцепление няма как да има..Едното изключва другото просто...  Surprised
Z8 е туристическа гума,твърдичка е..S20,S30 Evo и нагоре вече е друга работа,но там пробега няма как да стигне 12К.. Аз бих ти препоръчал Pilot Power 2CT двукомпонентна турист гума мека,с мноогоо добро сцепление на смешна цена..при мен изкарва 6-7К макс,но това зависи от мн фактори..стил на каране,возене на пасажер редовно и т.н.  Very Happy Гарантирам ти,че Мишелина сравнение с Z8 ще ти се стори като сликова гума  Smile

  Smile Surprised Aз пък само да попитам - защо мислите че само в гумите е проблема ? А примерно с Наляганията които карате - спрямо начина ви на каране ?

+1
Тва е дълга и важна тема която трябва да се разисква..защото много "стари мотористи" не знаят и нямат идея колко е важно налягането и сами си прецакват и гумите и поведението на мотора..
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #788 -: февруари 24, 2020, 22:43:20 »

  Smile Surprised Aз пък само да попитам - защо мислите че само в гумите е проблема ? А примерно с Наляганията които карате - спрямо начина ви на каране ?

+1






Тва е дълга и важна тема която трябва да се разисква..защото много "стари мотористи" не знаят и нямат идея колко е важно налягането и сами си прецакват и гумите и поведението на мотора..



+1

В няколко теми малко се зачеква тази тема...ама...а де Surprised
Верно на шарнира на мотора е обозначено с какво налягане трябва да са гумите...,но ...
" Но-тата" са много... Като основните са коя година е създаден мотора и заводски с какви гуми е обут.






Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3377



« Отговор #789 -: февруари 24, 2020, 23:29:44 »

Днешните гуми със сигурност са по-добри от предишните.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6784


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #790 -: февруари 25, 2020, 22:51:49 »

Днешните гуми със сигурност са по-добри от предишните.

По- добри са спор няма, но....
По- доброто сцепление на гумата пряко зависи и от налягането в нея. Както и износването и. В същото време производителя дава препоръчително налягане на база теглото на мотора + теглото на водача ( ма колко тежи водача Surprised ) на определен модел гума монтирана на мотора при производството.
Ти купуваш мотор прпизведен 2000г и решаваш да му сложиш някакви гуми които теб те кефят. (То и да искаш онези от 2000-та година ги няма като модел) Четеш какви са препоръките, помпиш....ма нещо занася по завоите...



Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3377



« Отговор #791 -: февруари 25, 2020, 23:09:16 »

Ми трябва да се намери балансът между всички дадености. Преди време бая се разискваше тази тема и в общи линии Фенът и Коко поддържаха мнението, че по-ниското налягане държи по-добро сцепление. Това е абсолютно вярно, обаче скъсява прекалено живота на гумата. Една и съща гума, качена на мотоциклети с различно тегло, ще трябва да се помпи с различно налягане,за да мъкне сответното тегло без да се разпадне някъде.
Воден от съветите им, тази зима оставих налягането с 0.2 - 0.3 по-ниско и сцеплението закономерно се подобри. Но налягането пак остана по-високо от това, което те по принцип препоръчват. Същата гума със сигурност няма да има проблеми с по-лек мотор, напомпена с по-ниско налягане. Ако обаче мотористът е два пъти по-тежък от мен, ми се струва, че трябва да качи налягането Surprised
Активен
drexter
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919
Публикации: 6



Ел. поща
« Отговор #792 -: октомври 26, 2020, 16:41:34 »

Здравейте от Пловдив,

пресен новбранец в шофирането на мотоциклети.
От миналата седмица съм ви и колега с един голям сив стършел Smile
Благодарение и на Пламен Шопов, който също изказа мнение по обявата, се сдобих с този мотор и вече му навъртях 400км Smile

Чувствам се очарован от удовлствието да караш мотор и определено зарибен, чакам всяко следващо каране Smile


Активен
PetarM
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4; Honda Hornet900; Yamaha MT-09 Tracer
Публикации: 72



Ел. поща
« Отговор #793 -: октомври 27, 2020, 08:30:34 »

Колега,честито и безаварийни километри.
Радвай се на машинат и на преживяванията с нея.
Активен
drexter
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919
Публикации: 6



Ел. поща
« Отговор #794 -: октомври 29, 2020, 11:23:47 »

Благодаря!

Трябва да ви кажа, че ми беше много интересно да наваксам цялата тема още от самото начало 2014г до сега, и четох ккато книга Smile
почти на един дъх (от време на време трябваше да обръщам и внимание на работата за жалост, колкото и да не ми се искаше).

Та икам да ви кажа че вие не ме познавате, но аз вече добих една добра представа за всеки от вас Smile
Ще се радвам да се запознаем и на живо, стига семейството ми да ме пусне Smile

В момента съм вглабен в търесене на все повече информация за мотора, и консумативите за него.

 - Ще сменям гуми и се чудя вие с оргиналния размер гуми ли карате? Имам един приятел, който също кара 919 и отзад е с 190/50/17 вместо 180/55/17. Визуално изглежда доста по-добре, но дали се оачква и ефекта да е положеителен?
   Не разбрах Пламен в крайна сметка какви гуми взе и дали е останал доволен от тях. И аз май ще се насоча към Metzeler RoudTec Z8
 - Ще сменям накралдки мисля да сложа Ferodo синтеровани
 - За маслото ще се довера на Пламен и ще пробвам MIDLAND 10w50, въпреки че вече от втори човек чувам че за тези мотори се взимало маслото само от Бултрако, не знам защо така говорят и какво е точно това масло. Ще трябва да разпитам още.
 - Имам чуденка за така начречената "Bafflectomy" дали си заслужава и дали може да се получи по-зел вместо да се подобри звука?
 - също така със сигурност мисля да направя този Flapper mod
 - Мотора ми е само с един ключ, та поръчах 3 нови ключа и транспондери за да си направя някой друг резервен ключ.
 
Можете ли да ми препоръчате добър сервиз за Пловдив, към който мога да се обърна за обслужване и евентуални ремонти?



Активен
Страници: 1 ... 51 52 [53] 54 55   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.365 секунди с 20 запитвания.