Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб
Страници: 1 [2] 3 4 ... 52   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб  (Прочетена 122136 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #15 -: януари 01, 2015, 17:13:30 »

Някой кара ли с КиН спортен филтър Хорнета си?
Ако да, нека сподели има ли някаква полза въобще, усетил ли е някакъв плюс или пък минус след поставянето му и на каква цена го е закупил.
На пролет ще сменям маслото и мисля да сменя и въздушния филтър, макар, че е нов. Чудя се дали не е по-добре да купя спортен, все пак няма да го сменям след това, а само почистване и мазане.
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #16 -: януари 01, 2015, 18:09:38 »

Ето го Лапачо.... Smile Снимката е направена в топлите дни преди да паднат температурите - покарах го до Пловдив и Хисар.



Иначе аз съм със спортен филтър - така го купих. Моят приятел е с обикновен......

Разлика не виждам, карайки и двата мотора.

Що се отнася до горивния филтър - не бързай да го сменяш. Какъв е смисълът, ако при пределно натоварване няма заглъхване?!

« Последна редакция: януари 01, 2015, 18:13:52 последно от IwanTT » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #17 -: януари 01, 2015, 18:51:50 »

Мотора не заглъхва при никакво натоварване. Няма проблеми, върви си идеално, пали и работи перфектно. Няма и какво да правя по него, освен да сменя задните накладки, друг приоритет нямам. Маслото е ново, но мисля на пролет пак да си го сменя с по-тънко, 10в50 или 10в60, в момента е с 15в50. Все още се двоумя дали да не купя две спортни гърнета, за да променя звука и визията малко. А от къде закупи роубара на твоя мотор, колега?
Искам нещо такова да се получи и при мен. Тапите ще ги свалям, хубави са, но не пазят толкова колкото роубара.
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #18 -: януари 01, 2015, 19:17:50 »

Като става дума за промяна на генерацията и филтъра, аз съм на мнение, че това не бива да се прави лекомислено. Вярвам, че  си на ясно за следното: въздушният филтър, подаването на гориво ( карбуратор или инжекцион) и изпускателната система са всъщност една система, в която трябва да има "равновесие". Искам да кажа, че всичко е свързано.

Да, при инжекциона има възможност разликата от смяна на филтъра или гърнето да се компенсира от системата за управление, защото тя е по-адаптивна в сравнение с карбуратора. Това важи с още по-голяма сила при по съвременните инжекционни системи, където има възможност да "смениш картата" или иначе казано да промениш параметрите на управлението .

 Да, но Хорнетът е с инжекцион от доста старо поколение и няма такава възможност. Даже някои от датчиците  на съвременните инжекциони ги няма. Това може и да е за добро, защото е изключително НЕ капризен и дуракоустойчив.
 
Като недостатък мога да кажа за леко по-високият разход на гориво в сравнение с   по-съвременните мотоциклети ( средни стойности : 5-6,5 л/100, в зависимост от карането) и по - малка адапривност.
В подкрепа на това ще кажа , че когато се качих на Гросглокнер ( ледник в Австрия на 2400м) малките обороти на мотора паднаха драстично, аха да угасне.

В заключение: Виждал съм Хорнети със сменена генерация, но не мога да кажа това как и дали се е отразило върху разход , върху чистотата на ауспуха и т.н. Ауспухът на моя мотор е  стерилно чист - мирише на пролет Smile
А за себе си съм избрал да не променям нищо, от което зависи работата на двигателя , в частност гърнетата.
« Последна редакция: януари 01, 2015, 19:24:35 последно от IwanTT » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #19 -: януари 01, 2015, 20:00:47 »

Напълно ми е ясно това за изпускателната система и въздушния филтър. Усещал съм загуба на мощност заради спортно гърне при карбураторен мотор.
При инжекциона някои твърдят, че се компенсирало това от електрониката, но аз силно се съмнявам, стандартната електроника да компенсира по-лесното изпускане на газовете, защото разликата в сравнение със стоковите гърнета и отворените не е малка. Именно за това все още се двоумя дали да си правя този експеримент със спортните ауспуси. Добре ще е ако имам за проба Хорнет 900 със сменени гърнета, за да видя има ли някаква разлика в мощността в различните диапазони на оборотите. Например при стария ми мотор загубих мощност в ниските обороти след като сложих спортно гърне.
На мнение съм, че един спортен филтър няма да навреди и най-вероятно електрониката ще компенсира разликата в съотношението въздух-гориво, но при по-голяма разлика, тоест при поставянето на отворени гърнета без пауър командър няма как да се компенсира тази разлика. Почти съм сигурен, че мотора ще стане малко по-слаб поне в ниските и средни обороти ри поставянето на спортни гърнета.
Разбира се не го твърдя на 100% защото не съм карал Хорнет 919 със спортни гърнета, при който да не пипано нищо друго.
Иначе варианти има, командър + филтър + гърнета или цяла генерация. Това ще има разлика и то осезаема, но е скъпа инвестиция, а не виждам смисъл за момента, защото мотора и така си върви идеално. Единствената ми забележка е, че е опасно тих. Изпреварваш, ускоряваш, а дори не се чува, само едно свистене.
Чел съм, че тази инжекционна система която се използва при Хорнет-а и при ЦБР 600 Ф4 не е особено съвършена и има не малко недостатъци, единия е високия разход на гориво. Лично аз съм доволен от разхода, дори ми се струва доста икономичен мотора, защото при стабилно каране ми даде средно около 5.5-5.6, като извън града все още не съм го засичал, но съм сигурен, че ще падне и на 5 дори и надолу, ако го караш с 100-120 км/ч.
Все пак не е малък и лек мотор и разхода ми се вижда приличен.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #20 -: януари 04, 2015, 01:50:56 »

Колеги, аз ли съм в грешка или Хорнет 919 от 2005 год има по-различен въздушен филтър от тези до 2005 г.
Търсех случайно ролбар за Хорнета и попаднах на КиН филтър за модела.
Освен стандартния въздушен филтър, който се намира в кутията от ляво до двигателя, да не би да има и друг филтър? Не видях в Менюала нищо такова.
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #21 -: януари 04, 2015, 19:34:21 »

Не, няма разлики във филтъра. Разликите са в окачването (предно и задно), разлики има в кожуха на километраж и обортомер, разлики има и в компютъра ( има часовник, trip2, шават стрелките при подаване на контакт и т.н.) Не претендирам да съм изчерпателен, може да има и други разлики.

А това за което говориш е възможно да е някакъв елемент от допълнителната пречистваща система, която монтират на мотоциклетите за Калифорния ( в САЩ ги наричат "919") - като на този мотор от снимката, макар да не е 2005г ( зад двигателя)




« Последна редакция: януари 04, 2015, 19:43:26 последно от IwanTT » Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #22 -: януари 04, 2015, 22:20:36 »

Значи спокойно мога да си поръчам един КиН филтър от Ибей. За разликата в окачването знам, но мислех, че се отнася само за предното а не и за задното. И за разликата в кожуха на приборите не знаех (километраж и оборотомер). Знам, че имат часовник и трип2 , което си е доста полезно. При CBR-a редовно ползвах trip2 за да знам кога съм смазвал веригата. Странно, че при модела до 2005 го няма. А с какво се отличава задното окачване след 2005 год и с какво се отличава кожуха на км и оборотомера. Ванка, не каза от къде си купил ролбара за твоя Стършел? Търся именно такъв.
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #23 -: януари 04, 2015, 22:59:24 »

За разликата в кожуха на уредите:

2002-2003:



2006-2007



Що се отнася до разликата в задното окачване - търся подходяща снимка , на която да се види, ама не намирам. От 2004 задният аморитисьор има възможност за регулировка -  в долния му край има една врътка, като за отверка.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #24 -: януари 05, 2015, 07:52:59 »

Най-вероятно ще е както при спортния брат CBR, там има"врътка" за регулиране и на газовата бутилчица и долу на самия амортисьор. Вероятно защото Хорнета като нов е бил по-евтеният вариант в сравнение с пистовия мотор, са направени такива компромиси с окачването и есктрите, като часовника и трип2 до 2005 год. Според мен е трябвало серийно да се монтира и централна стойка и слюда, а не като екстри по избор за които се е заплащало. Като се има предвид, че мотора тежи 218 кг зареден една централна стойка би била повече от полезна. Жалко, че в темата се вкрючиха толкова малко хора. Значи все пак собствениците на големия стършел не сме толкова много. Надявам се да организираме едно събиране по подобие на други фенове.
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #25 -: януари 09, 2015, 19:03:32 »

https://www.youtube.com/watch?v=69THFjd7GX8
Ето нещо интересно, което не бях виждал до сега и в интернет. Хорнет 900, турбо. Жалко, че няма друго видео на мотора.
Активен
MetalHeart
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 919 Hornet
Публикации: 106


Завършен идиот


Ел. поща
« Отговор #26 -: февруари 04, 2015, 10:28:33 »

Да взема и аз да се обознача като горд собственик на Хорнет 900.  Very Happy
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 963



« Отговор #27 -: февруари 04, 2015, 14:52:30 »

ама дай повече инфо: защо, как, кога , снимки, първи впечатления.....


А иначе съм мотивиран да се сберем някъде к'ат се стопли времето.
Активен
MetalHeart
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CB 919 Hornet
Публикации: 106


Завършен идиот


Ел. поща
« Отговор #28 -: февруари 04, 2015, 16:38:57 »

ама дай повече инфо: защо, как, кога , снимки, първи впечатления.....


А иначе съм мотивиран да се сберем някъде к'ат се стопли времето.


Защо: Защото размазах по-малкия брат 600 2001г. и дилемата беше пак 600 само че 2004+, ЦБР ф4и и даже се огледах в "животното" Х-11,след разни размишления и огледи, Пламен Шопов рече: Що не погледнеш и Хорнет 900....
Как: По обява от Плевен, нов внос и т.н. Отидохме с двама приятели с кола, с парите в джоба и екипа в багажника.
Уговорката беше да не се хвърлям, че ако нещо не е читаво ще има и други мотори. Мда ама само като го запалихме и му чух гласа през карбоновите Ароу, вече бях извадил парите...  Smile
Кога: Предния му видях сметката октомври 2013 с този се сдобих ноември същата година.



Снимки:


Първи и последващи впечатления:  Cool Cool Cool
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2907


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #29 -: февруари 04, 2015, 18:08:49 »

Не си сгрешил с Хорнета. Доста по-добре е в пжчти всяко отношение от Ф4, а да не говорим за Хорнет 600. Единствено Х11 ми харесва повече, ама той наистина си е животно, голямо, тежко и много мощно, но пък не се намират лесно. Аз съм изключително навит за една среща някъде в централна България с нощувка или две, на по скара и бира, да се опознаем. Колкото повече Хорнет маниаци се съберем толкова по-добре. И тъй като темата е и за взаимопомощ, ще споделя, че попаднах на сносни цени на частите в ............. Въздушен филтър, стандартен, DELO - 20 лв. Накладки CL Bracing 38 лв. синтеровани задни, маслен филтър Филтрекс - 16 лв. Имат и качествени слюди  PUIG на цени около 100 лв.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 52   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Honda Hornet 919 - Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.061 секунди с 20 запитвания.