Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Въпроси относно Хонда ЦБР 929
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Въпроси относно Хонда ЦБР 929  (Прочетена 1006 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Djibri
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 929
Публикации: 2


Ел. поща
« -: март 12, 2021, 22:49:12 »

Здравейте. Закупих си наскоро Honda CBR 929, 2000г. Има няколко проблема, които не мога да разреша на този етап. Ако някой се е сблъсквал с тях бих се радвал да сподели мнение. Почвам ги по ред.

1. Оборотомера не работи. Цялото табло си свети и работи, но оборотомера не работи. Цялото табло ли се сменя с ново (втора ръка) ?
2. Левия преден мигач не работи. Цъка си релето, но свети само отзад. При замерване не стига ток изобщо до крушката. След 2 дни каране изведнъж зарадоби за 2 минути и после пак се прецака. Къде може да търся проблема (с оригиналните мигачи е още).
3. Когато натисна с пръст бушониерата, мотора се опитва да загасне в зависимост от силата на натискане. Това нормално ли е ? Ако го натисна леко по-силно направо изгасва. Не знам дали има значение, но акумулатора е за смяна ( така го купих, ще пробвам да го заредя да видим дали има живот в него. Не знам дали има нещо общо).
4. Като мотора загрее се чува някакво тракане от време на време от към съединителя. Като го натисна спира да трака. Предполагам е за смяна. Може ли да се кара така известно време и какви рискове крие това ?
Активен
Zepp44
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 65



« Отговор #1 -: март 12, 2021, 23:23:49 »

 Колега да не се засегнеш нещо ама от описанието ми се струва че си взел пълен леш, предполагам не си дал много пари за него, че то моето Иж-е има по-малко проблеми от тоз мотор. Относно въпросите мога да ти отговоря само на последния, най-вероятно е касетата напълно нормално за тези мотори стига да не е някакъв фрапиращ шум ще кара така още години, а за електрическата част нека се изкажат по знаещите, успех все пак  Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3217



« Отговор #2 -: март 13, 2021, 00:05:58 »

1. Сигурен ли си, че идва сигнал до тоя оборотомер, защото ако не идва и да го смениш няма да тръгне.
2. Очевидно до мигача не стига сигнал, за да работи, имаш лоша връзка някъде. Голяма играчка е да откриеш къде точно.
3. Още лоши връзки.
Как палиш като акумулатора е за смяна?
За съединителя .... има тракане и тракане. Може да не е нещо тревожно, може и да е.
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 2660


Сутрин бира и ракия - край няма мойта простотия!

7183168
Ел. поща
« Отговор #3 -: март 13, 2021, 08:41:26 »

2. Свали и отвори самият мигач. 99% вероярност на намериш проблема точно там.
3. Не е нормално, не е свързано с акумулатора и да - лоша връзка.
Трябва да я намериш и да я оправиш но очевидно е около таблото с предпазителите.
Активен
BGdaredevil
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ600 51J
Публикации: 132


Ел. поща
« Отговор #4 -: март 15, 2021, 09:11:25 »

Колега -- сваляш всички куплонзи - почистваш внимателно с малка отверка/нож/контактен спрей където може; ако имаш диелектрична грес - сложи мъничко; проверяваш всички кербовани кабелни връзки и ако е необходимо притягаш -- започни от бушониерата след акумолаторните възки. Провери дали зарежда както трябва -- всичко м/у 14 и 14.7 волта е приемливо. За оборотомера проследи кабелите м/у ЦДИто (запалването) и таблото.

Кабелните проблеми са най-най-досадното нещо - търпение и методичност му е майката. Успех.
« Последна редакция: март 15, 2021, 09:13:28 последно от BGdaredevil » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 3750



« Отговор #5 -: март 15, 2021, 10:00:17 »

1. Ако оборотомерът е здрав, проблемът ще е в токовете към него. Ако обаче самият уред е сдал багажа, ще трябва да си търсиш ново табло. За този модел поне предложения за втора ръка има много.
2. Колегите са написали достатъчно по въпроса.
3. За бушониерата - увери се, че кабелите към и от нея са хванати здраво. Щом с натиск губиш контакт, има нещо хлабаво там. Това не е добре. Слабите връзки водят до искрене, то - до нагар и понякога до самозапалване.
4. Щом със стискане на ръчката шумовете изчезват, значи имаш някакви излишни хлабини там. Ако не буксува и позволява да включваш предавките без усилие, вероятно ще кара още време. Когато решиш да сменяш маслото, не е лошо да го погледне някой свестен механик за всеки случай.
Активен
Djibri
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 929
Публикации: 2


Ел. поща
« Отговор #6 -: март 31, 2021, 16:01:56 »

Здравейте колеги. Благодаря ви много за съветите. Отстраних всички проблеми по мотора освен чукането в касетата на съединителя. Покарах малко повечко мотора и ми направиха впечатление следните неща. След като загрее тракането е осезаемо повече. Когато натисна съединителя няма тракане. Усеща се повече и на ниските обороти. Когато превключвам предавките и давам газ, има едно придърпване придружено с чукането. Прави го на всички предавки. Понякога е доста повече, понякога трака и придърпва съвсем малко. Случи ми се на 2 пъти когато много трака и придърпва и спра. Почти нямам ход на полусъединител. Когато започна да отпускам съединителя, мотора направо гасне. След ново запалване и потропване, все едно нещо зацепва като хората и няма проблем.
Тъй като искам да остраня и този проблем, ако закупя нови феродови дискове, нови метални дискове и нови пружини, ще спре ли да чука и да придърпва мотора ? Или е нужно да се смени самата касета също ?
« Последна редакция: март 31, 2021, 16:04:54 последно от Djibri » Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 3217



« Отговор #7 -: март 31, 2021, 20:54:32 »

Ами отвори капака, разгледай тоя съединител, почети. С обяснението на звуци във форум е като гинеколог да прави аборт по телефона. Съединителя се сваля лесно, ще е добре да имаш поне един шублер под ръка.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1100S Boxer Cup SBX , R1200R , R1250GS , K75 , 748R ,
Публикации: 3205


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: март 31, 2021, 22:08:14 »

.......... Аз пък щот съм ходжа правя предсказание:
 Имаш две опции относно тоя проблем!
 1-ва - РЕМОНТ на КОШНИЦАТА(CLUTCH BASKET)
 2-ра - НОВА КОШНИЦА(NEW CLUTCH BASKET)(не друга втора ръка - защото ще си в същия филм)

 Ремонт на касета се състои в отваряне(разнитване) "почистване"(фреза) на леглата и Изработка на Нови демпферни пружини по НОВИТЕ Легла за тях  Very Happy

 Тези симптоми са типично 1:1 на масова болест на SUZUKI DL1000 V Strom - от мен да го запомниш , за тях само ремонта на самата кошница от другаря ЦАНЕВ е Точно 300.00лв към момента


  КОШНИЦА и КАСЕТА са ДВЕ РАЗЛИЧНИ НЕЩА , крайно време е леко да се образоваме вече - заради това съм ви го и написал на оня чуждестранния език Very Happy(това е за ония с правописа и пунктуацията)
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Въпроси относно Хонда ЦБР 929

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.458 секунди с 21 запитвания.