Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Мнение за конкретни обяви на Yamaha TDM 850 4TX
Страници: 1 ... 13 14 [15]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мнение за конкретни обяви на Yamaha TDM 850 4TX  (Прочетена 18131 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5604



Ел. поща
« Отговор #210 -: юни 23, 2020, 19:20:24 »

малееее,като се почне с тия вериги Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile :-)все едно са златни дееба

Спрея на Коко е добър

С ВД40 е най-чисто и най-шумна веригата и трябва по на често.Мисля че четох за около 250км

Евтините спрейове са...като че ли е по-добре без тях.

Общо взето не и се панирай много,много на веригата

Скот ойлера струва повече от 2 нови вериги комплект,та...не ти е опция,ако не мислиш да векуваш с това пегасо

Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2953



« Отговор #211 -: юни 23, 2020, 19:37:28 »


П.П.
Първото значение на naphtha в английско - българския речник е "суров петрол".

Никой не използва naphtha за суров петрол. Използвано е с това значение преди повече от век. В момента му казват crude, или crude oil. naphtha се ползва за газ за осветление и е близък до керосина, и реално са по-агресивни от дизеловото гориво, но не и колкото бензина. WD-40 основно е naphtha. Дизеловото гориво не би трябвало да уврежда О пръстените на веригата. Устойчиви са на такива неща. Все пак има подобни уплътнения по горивните системи на дизеловите машини.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Готин
Публикации: 2800



« Отговор #212 -: юни 23, 2020, 21:28:53 »

Има лека разлика от това да се втвърди гумено уплътнение на шарнирни части и такова на неподвижни. Ама няма значение, щом значи керосин.
Активен
Jorom
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Pegaso 650i
Публикации: 80



« Отговор #213 -: септември 18, 2020, 23:49:58 »

Отдавна не съм писал.
Имах ГОЛЕМИ проблеми с китайския комплект бендикс, купен от ОЛХ за 280 лв от предишния собственик! Ексцентриците на лагера понеже са от меко желязо се бяха замазали/заоблили и бендикса заклинваше! Последните дни преди да откаже тотално да пали мотора, само дето не му се молих да запали! Добре че не изрони зъбчатките тоя боклучав бендикс! Сетих се че предишния собственик ми даде в насипно състояние елементите от оригиналния лагер, които са от яко желязо, а не от кашкавал....липсваше само пружинката която си набавих от семеринга, и вече нямам никакви проблеми с бендикса/паленето!
  
Скоро попаднах на колега в Бс с 4ТХ и го помолих да си разменим моторите за малко градско, и не съм впечатлен от ТДМ-а който карах, но според мен му имаше нещо щото не вървеше особено! Кютук с висок център на тежестта! Мисля че пак щях да предпочета моя, дори и да бях пробвал 4ТХ преди покупката



Вчера си направих една разходка до Турция, донесох си от комшиите РСР 6,35мм 90 джаула. Другите пушки ги взимах с колата от комшиите, но сега реших да се възползвам от последните дни с хубаво време и отидох с мотора.







« Последна редакция: септември 19, 2020, 00:09:05 последно от Jorom » Активен
Страници: 1 ... 13 14 [15]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Мнение за конкретни обяви на Yamaha TDM 850 4TX

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.065 секунди с 21 запитвания.