Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Street fighter ZONE
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Street fighter ZONE  (Прочетена 18148 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 418


« Отговор #60 -: март 22, 2018, 22:29:45 »

Само едно разяснение - успешен тест по горната схема, за който го ползва, не гарантира, че регулаторът е изправен, защото напрежението, което се подава от един обичаен мултимер е много малко - около 2V и ток около 1mA, а работното напрежение, което трябва да издържат диодите без да се отпушат в обратна посока е доста по-голямо, т.е. тестваш, показва запушено при 2V, но когато генераторът му подаде 50-60-80 V се отпушва. Този тест е отправна точка, откъдето да тръгнеш и да търсиш проблема.

NikDaPhreak, за протокола, сега отново гледам "карикатурките" и още повече недоумявам:
При това свързване няма как да симулират отрицателен полупериод, ако прекъснатите линии означават свързване подред на 3-те крачета за фазите, единственото, което ще измерят е дали пропускат в права посока 3 от диодите (катодната група), така, че ще остане да мерят дали запушват в обратна посока и освен това трябва да измерят другите 3 диода (анодната група) за същите 2 неща, така че ще имат 3 от общо 12 измервания, това с + 1 и после 2 акумулатора, нищо не става, ако обърнеш поляритета, отпушваш и двете групи диоди и имаш почти късо съединение, ако няма защита и лампата светва (но още с 12 V, т.е. само с първия добавен акумулатор), без да влизаме в повече подробности.
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #61 -: март 22, 2018, 22:54:29 »

Само едно разяснение - успешен тест по горната схема, за който го ползва, не гарантира, че регулаторът е изправен, защото напрежението, което се подава от един обичаен мултимер е много малко - около 2V и ток около 1mA, а работното напрежение, което трябва да издържат диодите без да се отпушат в обратна посока е доста по-голямо, т.е. тестваш, показва запушено при 2V, но когато генераторът му подаде 50-60-80 V се отпушва. Този тест е отправна точка, откъдето да тръгнеш и да търсиш проблема.



Много си прав!Моя уред пуска почти същите стойности при тест, но реално големия волтаж си казва думата! А и аз недоумявам как нов акумулатор в гаранция се е съсипал от само себе си?! Просто мотора не е бил при мен за да го следя след монтажа на новия регулатор и батерията. Сега ще поръчам нова и ще следя нещата как са. Все пак говорим за мотор на 26 години, но и качеството на консумативите вече не е това, което беше!  Very Happy
« Последна редакция: март 22, 2018, 23:18:51 последно от Сърбина » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1621



« Отговор #62 -: март 23, 2018, 15:01:32 »

NikDaPhreak, за протокола, сега отново гледам "карикатурките" и още повече недоумявам:
При това свързване няма как да симулират отрицателен полупериод, ако прекъснатите линии означават свързване подред на 3-те крачета за фазите, единственото, което ще измерят е дали пропускат в права посока 3 от диодите (катодната група), така, че ще остане да мерят дали запушват в обратна посока и освен това трябва да измерят другите 3 диода (анодната група) за същите 2 неща, така че ще имат 3 от общо 12 измервания, това с + 1 и после 2 акумулатора, нищо не става, ако обърнеш поляритета, отпушваш и двете групи диоди и имаш почти късо съединение, ако няма защита и лампата светва (но още с 12 V, т.е. само с първия добавен акумулатор), без да влизаме в повече подробности.
Прекъснатите линии означават - пробвай първо краче, после премести на второ и накрая - на 3то. Ако обърнеш полярността на акумулатора ще провериш пропуска ли другият чифт диоди в обратна поска. Измерванията никак не са малко на брой ако искаш да измериш всичко. При следващия тест с 1 акумулатор ще получиш 12-13 волта на входа и почти толкова на изхода на реле-регулатора - пропуска напрежение. При тест с 2 последователно вързани акумулатора ще получиш 14+ до 24. При втория вариант всяка крушка с нажежаема жичка ще светне по-силно, а ако имаш 24 волта, 12 волтовата ще светне и ще угасне (пробив). Ако ползваш 24 волтова крушка много лесно ще видиш разликата в яркостта, но трябва да я пробваш и директно на 2та акумулатора, за да сравниш дали имаш между 12 и 15 примерно и над 20 (пробив). Ако е 12 волта, 2-5 вата има реален шанс лесно да видиш някаква разлика. При по-мощните... зависи. Излез от клишето на мерене с мултицет, поиграй си с вариантите и ще намериш някоя и друга хитринка, за която не си се замислил. Аз като прочетох коментара ти се върнах да видя кое точно е карикатура и се замислих... На път с пробна лампа и акумулаторите на 2 други мотора можеш да измериш реле-регулатор, дори без мултицет (примерно). Не, че в куфарите на Голдуинга няма и мултицет, ама е полезно да знае човек някоя и друга хитринка.
Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 418


« Отговор #63 -: март 23, 2018, 21:51:50 »

Не съм напълно съгласен с всичко, но няма повече да навлизаме в подробности, да не изместваме темата, мисля, че достатъчно добра скоба отворихме, всеки може да си прави изводи и да вземе решение.

Напълно съм съгласен с теб, че трябва да се мисли извън стереотипите в аварийни ситуации.  Mad

Може да имаме само разминаване кое е извън стереотипите и кое не, все пак си мисля, че ситуацията да се озовеш сам на пътя с мултимер е по-лесно постижима, отколкото с +2 акумулатора.
Като оставим постижимостта, за мен методът с акумулаторите не е удачен, най-малкото, защото за един лаик ще бъде много лесно, било то и от проста несръчност да ги свърже на късо и да направи хубава беля.
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #64 -: март 28, 2018, 14:40:23 »

След малко отивам за акумулатор и имам да изгладя някои дребни забележки, надявам се с повечето от вас да се видим в София тази събота. Свиркайте, че съм кьорав като видя софиянки!  Very Happy Very Happy



« Последна редакция: март 28, 2018, 14:47:11 последно от Сърбина » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4084



Ел. поща
« Отговор #65 -: март 28, 2018, 16:08:43 »

ако свалиш още малко гърнето,може и за пачи крак да го ползваш Smile Smile Smile Smile

предполагам от снимките така изглежда  Surprised
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 343


Vmax owner


« Отговор #66 -: март 28, 2018, 23:42:51 »

.... с повечето от вас да се видим в София тази събота.

Ще те потърся за едно селфи със таз "стока"

Спестявам си всякакви коментари за това което е на снимките, но харесвам куража ти да  го правиш публично!  Mad
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #67 -: април 01, 2018, 14:17:27 »

Ще те потърся за едно селфи със таз "стока"

Спестявам си всякакви коментари за това което е на снимките, но харесвам куража ти да  го правиш публично!  Mad

Кат вика ония от Ямбол "Дис ис нат ди енд, дис ис джъст ин дъ бигининг!"  Това е мотора на цар Киро от Юнал рейсинг. Ся ще видиш като налея в него една кофа с пари!  Very Happy Very Happy На откриването не присъствах, защото ме извикаха на работа да подготвяме прелеза в Орешака за откриването му и така. Не съжалявам, вчера се возих, бих желал да го обсъждаме на живо.  Very Happy
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #68 -: април 02, 2018, 18:54:42 »

След днешното "Одиране" установих, че умишлено изработения "уродлив" ауспух, който не жули в земята и не го ползвам за пачи крак е прекалено шумен, дори и за умерено каране. За 15 мин. 2 патрулки ме търсеха, града е малък. Установих лек теч от водно съединение, което ще отстраня и като цяло голяма веселба падна. Огледалата за евраците от нета не са като на Краза, почти нищо не се вижда, но пак е нещо. Поради монтажа на така наречените "спортни" филтри, се получава дупката в междинните обороти и след това откача.Иска джет кит или пипане. Леверите на китайските ръчки от вибрациите си се местят както им падне. Затова не правете проекти през просото, а както си му е реда. Евтиното излиза скъпо! Поне са ефектни при паркиран мотор. Или ще го довърша и ще се возя, или ще го продам за реквизит на чалга клип и ще ползвам документите за друг проект. Поздрави и помнете, че само черна Нинджа може да убие черна нинджа!
« Последна редакция: април 02, 2018, 19:01:15 последно от Сърбина » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4084



Ел. поща
« Отговор #69 -: април 02, 2018, 19:18:52 »

не се пали сега де,не се заяждах.просто на последната снимка така изглеждаше аспуха

като гледам не си схванат в ръцете,можеш да си изработиш един ДБ килър и бая да намалиш шума,ако само това е проблема

ако искаш ще ти кажа как се прави,или ще си видиш една снимка в нета и ще си го копираш
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #70 -: април 02, 2018, 20:11:39 »

И аз ще те открехна за един метод за Db Killer и не се засягам, Чефо ме яде, а той знае, че не съм от вчера, разбира се не съм на неговото ниво, но като гледам напоследък тенденциите, не виждам и тук в нашия град, кой е на моето в раздел "Self made" само паляци и разбирачи, Ваньо Теорията ми викаха пхаха (леко скромно прозвуча) правя си експерименти с кочината и не се паля. Споделям за да се забавлявам и да се поддържаме! Хората са важни, не железата!  Very Happy

п.п. А Чефо мълчи какво стана с CX-a. Признавам си, когато идва в Ловеч да го натовариш не дойдох от страх да не ме набиеш! Аз бързо бягам, ама като съм с мотора зор работа!  Very Happy Very Happy
« Последна редакция: април 02, 2018, 20:18:59 последно от Сърбина » Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1813


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #71 -: юни 01, 2018, 20:05:46 »

Не съм писал отдавна тука. Тоя мотор

все още си го карам аз, обаче една вечер съм бушувал нещо и си загубих регистрационната табела. И от там почна филма майка. Първо 3 седмици нямаха номера за мотори в КАТ-Ловеч, после отидох без мотора, трябвало и той да е там и онзи ден отивам, пак нерви и чакане и педалите ми викат, регистрираме го, но го спираме от движение, заради промяна в конструкцията. Викам пич виждаш, че е преправен, ама аз така съм го купил и го карам 7 години (права се на пеперуда) викам всичко е ток майка, ко искаш? Не може и те така, ся ще купувам магаре. Добре, че не порязах всички останали части нейде та ще го връщам в оригиналния вид назад, щото не бил 1+1. Шефа на Кат вика, ако сега трябва да ме повозиш къде ще седна? Викам си на кура ми къде да седнеш тъпа кука, ти си нямаш идея тоя мотор дето няма живи набори как е изглеждал заводско ама ти знае устата. Та споделям, че пак съм във филмите хаха.Та да знаете ако ви се случи, не е забавно. Айде наздраве и до скоро.  Very Happy Very Happy
« Последна редакция: юни 01, 2018, 20:11:09 последно от Сърбина » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 541



« Отговор #72 -: юни 15, 2018, 09:47:34 »

Тази заострена опашка не е ли потенциално опасна да се забие някъде из тебе, ако имаш лошия късмет да се изтърсиш с мотора Surprised
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Street fighter ZONE

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.189 секунди с 20 запитвания.