Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgБорсаТЪРСЯ...Тема: Стартерно реле - соленоид - шалтер
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Стартерно реле - соленоид - шалтер  (Прочетена 3240 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
dimo_atanasov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ATV
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #15 -: октомври 24, 2017, 13:39:17 »

Мерси! Но на буксата на kill swich-а кои изводи да свържа с уреда?  Confused
« Последна редакция: октомври 24, 2017, 13:40:50 последно от dimo_atanasov » Активен
dimo_atanasov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ATV
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #16 -: октомври 26, 2017, 09:06:25 »

Каква я свърших - отчет!

Замерих кабелите на стартер бутона. Пуска ток при натискане и спира при отпускане - той е елиминиран от проблема.
Суич бутона действа. На буксата на изводите му го замерих и затваря и отваря веригата /замерено съпротивление/ -  отпада и той.
За всеки случай днес взех контактен спрей за да почистя и рефрешна всички букси.
На високоволтовите кабели на соленоида /незнам дали се казват точно така/ има ток постоянно, което е разбираемо......и всъшност където влиза в работа това реле. На букса за релето също всичко е ок. При натискане на стартер бутона стига ток до нея /трябва да включи релето/ и при отпускане на стартер бутона спира подаването на напрежение.
Забравих да кажа, че когато се яви проблема с повторното самостоятелно непрекъснато стартиране при опит да спра мотора се опитах да го изключа с контактния ключ, който спира подаването на ток, но това не стана и стартерът продължи да върти. Логично е проблемът да е в залепнало реле, тъй като при залепнало реле има контакт на високоволтовите кабели, а те са под постоянно напрежение.
Това си обяснявам логично и до това заключение стигнах.
Моля хората с по-богат опит и познания да ме консултират.
Пак стигам до намиране на подходящ селеноид за АТВ Pentord 250cc. /подходящи са релетата за Ямаха Раптор/
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1147



WWW
« Отговор #17 -: октомври 26, 2017, 10:12:08 »

Забравих да кажа, че когато се яви проблема с повторното самостоятелно непрекъснато стартиране при опит да спра мотора се опитах да го изключа с контактния ключ, който спира подаването на ток, но това не стана и стартерът продължи да върти.

Toва че върти при това положение вече може найстина да е от залепнали контактори в релето,  обаче и ако запали без да има контакт от ключа...... трябва да се намери китаеца правил инсталацията и да се разстреля  Surprised

Иначе по темата, почти всяко реле което може да се нагласи на твоя мотор, просто ти трябва някой еладжия за да ти го свърже.
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1758



« Отговор #18 -: октомври 26, 2017, 11:01:18 »

Каква я свърших - отчет!

Замерих кабелите на стартер бутона. Пуска ток при натискане и спира при отпускане - той е елиминиран от проблема.
Суич бутона действа. На буксата на изводите му го замерих и затваря и отваря веригата /замерено съпротивление/ -  отпада и той.
За всеки случай днес взех контактен спрей за да почистя и рефрешна всички букси.
На високоволтовите кабели на соленоида /незнам дали се казват точно така/ има ток постоянно, което е разбираемо......и всъшност където влиза в работа това реле. На букса за релето също всичко е ок. При натискане на стартер бутона стига ток до нея /трябва да включи релето/ и при отпускане на стартер бутона спира подаването на напрежение.
Забравих да кажа, че когато се яви проблема с повторното самостоятелно непрекъснато стартиране при опит да спра мотора се опитах да го изключа с контактния ключ, който спира подаването на ток, но това не стана и стартерът продължи да върти. Логично е проблемът да е в залепнало реле, тъй като при залепнало реле има контакт на високоволтовите кабели, а те са под постоянно напрежение.
Това си обяснявам логично и до това заключение стигнах.
Моля хората с по-богат опит и познания да ме консултират.
Пак стигам до намиране на подходящ селеноид за АТВ Pentord 250cc. /подходящи са релетата за Ямаха Раптор/

Може ли да премериш между двата болта на соленоида дали има връзка? Ако има без да подадеш ток с управляващите кабели, значи е залепнал соленоида. Така, както си го описал не става ясно просто.
Според мен можеш да сложиш какъвто намериш соленоид. Нищо особено не е.
Активен
dimo_atanasov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ATV
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #19 -: октомври 27, 2017, 13:14:32 »

Когато е студен мотора връзка няма. На място си работи и гасне като по часовник. Но проблемът се появи като го покарах малко и като загря повече и после се стартираше непрекъснато. Като разкачих всичко, изстина и после пак беше като часовник.........ба си!
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1758



« Отговор #20 -: октомври 28, 2017, 08:39:20 »

В тоя случай въобще не е ясно дали проблема е в шалтера, или някъде другаде.
Активен
Petko Stefanov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R 1200 GS LC Adventure
Публикации: 27



« Отговор #21 -: октомври 28, 2017, 21:24:48 »

Проблема е в релето.Залепва и може да изгори стартера.Тия ги продават в магазини с резервни части за скутери по 20-тина лева.Скоро изгорих две такива,ама аз ги слагах на джет...Търси нещо по качествено!
Активен
dimo_atanasov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ATV
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #22 -: октомври 30, 2017, 12:24:10 »

Благодаря,

По-качествено - 95 лв в и-бей и 131 от дилър на Ямаха в БГ. Едни и същи - оригинални за Ямаха Раптор 2003 г. по каталог.
Ще взимам такова явно.

Поздрави,
Активен
ичиконти
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA V45 MAGNA
Публикации: 375



Ел. поща
« Отговор #23 -: октомври 30, 2017, 13:16:01 »

А може ли да се разглоби?Моето ту зацепваше, ту не.Разглобих, запоих нови кабелни обувки и сега имам проблем само по един път на сезон.Ама не е като твоя проблема, ами не иска да даде контакт.Купих едно китайче за 10 лева, но то ми изгори датчика на свободната.
Активен
dimo_atanasov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ATV
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #24 -: октомври 30, 2017, 13:43:46 »

Китайче е и може да се разглоби, ама не ми се рискува. Предпочитам да взема ново и да не бера ядове.
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgБорсаТЪРСЯ...Тема: Стартерно реле - соленоид - шалтер

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.324 секунди с 20 запитвания.