Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ
Страници: 1 ... 111 112 [113] 114   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ  (Прочетена 271030 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
deyan84
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600
Публикации: 11



Ел. поща
« Отговор #1680 -: март 22, 2020, 09:17:16 »

Благодаря на Коко и Крис за инфото. В крайна сметка поръчах SKF кит от Англия.
Вярно, малко по-бавно ще дойдат (ама то и в Бултрако е минимум две семици), но цената е много добра.
Активен
totomoto
totomoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 206


Ел. поща
« Отговор #1681 -: март 24, 2020, 09:09:37 »

Хора изникна ми следния въпрос - на Хорнета, който взех миналата седмица (2009г) има поставен ПауърКомандер. Не държа на подобни щуротии, но мотора си беше така - както и да е. Въпроса ми е сега като тръгна да сменям въздушния филтър какъв да сложа - сток или ? Как да разбера дали командера е мапнат за друг вид (спортен) филтър. Изпускателната с-ма си е сток.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1874



« Отговор #1682 -: март 24, 2020, 11:09:17 »

Вероятно е настроен за филтъра, с който си взел мотора Surprised Слагай същия модел, то ще си покаже с карането.
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2382


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #1683 -: март 24, 2020, 11:26:49 »

Хора изникна ми следния въпрос - на Хорнета, който взех миналата седмица (2009г) има поставен ПауърКомандер. Не държа на подобни щуротии, но мотора си беше така - както и да е. Въпроса ми е сега като тръгна да сменям въздушния филтър какъв да сложа - сток или ? Как да разбера дали командера е мапнат за друг вид (спортен) филтър. Изпускателната с-ма си е сток.
Няма как да разбереш , най-вероятно филтъра ти ще е сменен. Ако Акомулатора е откачан някога за повече от 30 секунди - командъра ти няма настройки (ако е PowerComander като марка говорим) поне до USB3 моделите си губят всичко , тоя ако е 5 може и да не е така , но трябва да провериш.
 Филтър да си сложиш Винаги е хубаво , особено ако и филтъра е Висок клас , само , че въпроса там вече е , дали ше се изплати - тоест ако нямаш намерение да го караш тоя мотор следващите 4 години , просто си купуваш HiFlo въздушен и го сменяш на всяка смяна на маслото , ако ще направиш повече от 45 000 км на този мотор си слагаш Хубав филтър , ако ще му навъртиш някакви 5000 на година ........ просто си карай с оригинален вовеки - не си струва инвестицията
 Инвестиция в АФТЪРМАРКЕТ Филтър си струва ако имате пробег на година за две или повече смени на масла и филтри или просто това не е поредният мотор за година две.
 Пример - Моите мотори винаги са били с Истински Филтри защото или се налага да са с такива или просто не си струва да сменям филтри за времето което ги карам(пробега)
 да речем на Ф800 филтъра го обслужвам на всеки 2-3000км - събира ужасно много мухи/оси/пчели/пепруди и т.н. ако го подменям всеки път за този пробег - то ще трябва да давам по едни 20 кинта грубо всеки път...... при едни 11-12000 км годишно....... ето елементарна калкулация Филтър на DNA Air Filters за тоя мотор струва около 110 лв , К&N е около 100 лв 
 на Р1200Р онзи ден извадих филтъра - за 870км нямаше никакво зацапване , което автоматично означава , че ще се чисти на 10 000 км , тоест там 20 лв на 10 000 км или при по големи пробези , или както в моя случай мотор за следващите години напред - Обслужваем филтър.
Активен
totomoto
totomoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 206


Ел. поща
« Отговор #1684 -: март 24, 2020, 11:42:27 »

https://www.ebay.com/itm/Power-Commander-V-Honda-CB-600-F-Hornet-07-10-Powercommander-5-/152203089373

Това е дивайса. Това с акумолатора е много тъпо. Всеки път когато се сваля трябва да се ходи в сервиз за активиране ли? Няма ли как да си го включвам сам? Не ми се човърка, но май ще е по-добре да го сваля и продам. Имам и някакви графики от диностенд, но не знам как да кача снимки.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4860



Ел. поща
« Отговор #1685 -: март 25, 2020, 00:49:18 »

филтъра ти най-вероятно е спортен и само се пере-виж и провери

аз съм карал над година с такъв командер,ама кат се замисля,не помня дали съм го разкачвал,ама не мисля,че имаш място за притеснения.Не ми се вярва да губи памет.

Съвета ми е да не пипаш нищо а само да обслужваш
Активен
totomoto
totomoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 206


Ел. поща
« Отговор #1686 -: март 25, 2020, 15:29:20 »

Така ги виждам и аз нещата ( с излишното чоплене) просто се чудех. Филтъра на този мотор е на удобно място - ще взема да чекна, когато се пооправи временцето.
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 305



Ел. поща
« Отговор #1687 -: март 26, 2020, 09:43:58 »

Много ще ми е интересно след няколко хиляди километра да дадеш отзив за хормета спрямо ВФР-а. Преди години от хорнет минах на 5-та генерация и се чувствах доста по-добре на ВФР-а и от тогава зная, че повече на нейкед не бих се върнал. Карах Хорнета около 30-32к и си беше екстра, но като видях удобството от някаква ветрозащита се "родих".
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4860



Ел. поща
« Отговор #1688 -: март 26, 2020, 10:29:01 »

Така ги виждам и аз нещата ( с излишното чоплене) просто се чудех. Филтъра на този мотор е на удобно място - ще взема да чекна, когато се пооправи временцето.
виж дали е с цяла генерация или е само с отворено гърне?
Активен
totomoto
totomoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 206


Ел. поща
« Отговор #1689 -: март 26, 2020, 11:52:59 »

Успях да навътря стотина километра градско за 2-3 дена преди да се развали времето. Стойката ми харесва много. Мотора е точно това, което очаквах и исках - усещам го много по-лек и маневрен. Седалката по никакъв начин не отстъпва на ВФР-а. Изненада ме височината - очаквах да е мааалко по- нисък. До колкото знам има три вида височини и моя вероятно е по-висок. Също така SAG-a не мисля, че му е настроен - шока е на най-твърдата степен което няма как да е ОК. Изненада ме също, че АБС-а ми "чуна" след 300метра каране - никога до сега не ми е локвало предно колело. Гумите са чисто нови (не помня модела, някакъв Мишлен са дот 19) и не спирах агресивно. Може би е въпрос на настройка и в момента е мноого чувствотелно. До колкото разбирам спирачките са свързани като на ВФР-а. За ветрозащитата няма как да не си прав - по навик като се разбързам се навеждам напред - естествено без никакъв ефект  Very Happy. Не знам дали споменах, но карам 98% градско, което беше единствената причина да сменя мотора. На дълго ще видим лятото.
 Китане, генерацията изглежда пълен сток - характерното гърне и кюнеца. Ако и филтъра е сток не виждам за какво му е бил този командер на предишния собственик, но аз пък не съм голям спец по темата.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4860



Ел. поща
« Отговор #1690 -: март 26, 2020, 18:33:37 »

Успях да навътря стотина километра градско за 2-3 дена преди да се развали времето. Стойката ми харесва много. Мотора е точно това, което очаквах и исках - усещам го много по-лек и маневрен. Седалката по никакъв начин не отстъпва на ВФР-а. Изненада ме височината - очаквах да е мааалко по- нисък. До колкото знам има три вида височини и моя вероятно е по-висок. Също така SAG-a не мисля, че му е настроен - шока е на най-твърдата степен което няма как да е ОК. Изненада ме също, че АБС-а ми "чуна" след 300метра каране - никога до сега не ми е локвало предно колело. Гумите са чисто нови (не помня модела, някакъв Мишлен са дот 19) и не спирах агресивно. Може би е въпрос на настройка и в момента е мноого чувствотелно. До колкото разбирам спирачките са свързани като на ВФР-а. За ветрозащитата няма как да не си прав - по навик като се разбързам се навеждам напред - естествено без никакъв ефект  Very Happy. Не знам дали споменах, но карам 98% градско, което беше единствената причина да сменя мотора. На дълго ще видим лятото.
 Китане, генерацията изглежда пълен сток - характерното гърне и кюнеца. Ако и филтъра е сток не виждам за какво му е бил този командер на предишния собственик, но аз пък не съм голям спец по темата.
ами ако филтъра не е сток,най-вероятно е искал да продаде гърнето(генерацията) на което е настроен мотора отделно

Активен
totomoto
totomoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 206


Ел. поща
« Отговор #1691 -: март 26, 2020, 18:57:05 »

Мина ми подобна мисъл, авкорст  Sad. Но пък на снимките в профила му във вайбър е със съшата (сток) генерация. Няма как да знам така или иначе - стари мотори, кво да се прави. Ще видя какво ще покаже филтъра. Може да хвърля и един боб  Smile.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4860



Ел. поща
« Отговор #1692 -: март 26, 2020, 19:07:19 »

Мина ми подобна мисъл, авкорст  Sad. Но пък на снимките в профила му във вайбър е със съшата (сток) генерация. Няма как да знам така или иначе - стари мотори, кво да се прави. Ще видя какво ще покаже филтъра. Може да хвърля и един боб  Smile.
аз залагам 5 лева на спортен Smile Smile Smile Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6121


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1693 -: март 26, 2020, 23:36:48 »

Хора изникна ми следния въпрос - на Хорнета, който взех миналата седмица (2009г) има поставен ПауърКомандер. Не държа на подобни щуротии, но мотора си беше така - както и да е. Въпроса ми е сега като тръгна да сменям въздушния филтър какъв да сложа - сток или ? Как да разбера дали командера е мапнат за друг вид (спортен) филтър. Изпускателната с-ма си е сток.


Ти ако караш 98% градско май нямаш особена нужда от този командер....
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4860



Ел. поща
« Отговор #1694 -: март 27, 2020, 00:44:35 »


Ти ако караш 98% градско май нямаш особена нужда от този командер....
що да няма???

след като вече е на мотора и ако е и настроен е пълна глупост да го маха
Активен
Страници: 1 ... 111 112 [113] 114   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.521 секунди с 21 запитвания.