Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ
Страници: 1 ... 92 93 [94] 95 96   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ  (Прочетена 156726 пъти)
ku4o и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 29


Ел. поща
« Отговор #1395 -: декември 02, 2017, 22:49:40 »

Здравейте. От вчера съм собственик на Хорнет 600 2004г.Първи голям мотор ми е в сравнение с тези, които съм карал до сега. Та оставил съм го да зимува в гаража и се чудя трябва ли да му пълня резервоара до горе и защо?
Активен
Painter
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL V-Strom650, ex: Honda Bros, Kawasaki KLE 500.
Публикации: 982


Live to live. Ride to ride. Never mix these 2


« Отговор #1396 -: декември 02, 2017, 23:14:21 »

  Идеята е да не остава въздух в резервоара. Относителната влажност на въздуха се покачва с температурата му, съответно при охлаждане излишната влага се отлага като конденз по стените на резервоара (ако не е пълен), после прави мизерии и ръжда.
Гаража ти на топло под сграда ли е или нейде отвън, пада ли много температурата в него когато стане студено ? Ако няма резки скокове в температурата не е чак толкова фатално. Но все пак не е зле да е пълен докато мотора е в покой. Именно заради евентуален конденз.

 ПС: то и в бенза си има водичка...
 ПС2: Ако резервоара е пластмасов това си губи смисъла ;)
« Последна редакция: декември 02, 2017, 23:20:49 последно от Painter » Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 29


Ел. поща
« Отговор #1397 -: декември 03, 2017, 01:11:53 »

 
Гаража ти на топло под сграда ли е или нейде отвън, пада ли много температурата в него когато стане студено ? Ако няма резки скокове в температурата не е чак толкова фатално. Но все пак не е зле да е пълен докато мотора е в покой. Именно заради евентуален конденз.
Гаража ми е тухлен заобиколен от други такива с бетонна плоча от горе. Ще го напълня за всеки случай...
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2353



Ел. поща
« Отговор #1398 -: декември 03, 2017, 06:24:34 »

Сложи поне добавка,ако не стсбилизатор..че горивата вече не са тва което трябва да са
Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 29


Ел. поща
« Отговор #1399 -: декември 03, 2017, 15:23:30 »

Сложи поне добавка,ако не стсбилизатор..че горивата вече не са тва което трябва да са
Okay
Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 29


Ел. поща
« Отговор #1400 -: декември 09, 2017, 19:29:15 »

Някой знае ли от къде мога да си намеря конзолата с копчетата за фар и контакт на хорнет600 2004г , че моя фар свети постоянно. Просто нямам копче за фар.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2353



Ел. поща
« Отговор #1401 -: декември 09, 2017, 20:10:23 »

Нарочно е направен така,колега
Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 29


Ел. поща
« Отговор #1402 -: декември 09, 2017, 20:32:31 »

Нарочно е направен така,колега
Фабрично ли?
Активен
veso-o
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki k 3
Публикации: 167


Ел. поща
« Отговор #1403 -: декември 09, 2017, 21:17:21 »

Да!За някои пазари са оборудвани по този начин...
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1194



WWW
« Отговор #1404 -: декември 09, 2017, 22:09:08 »

Някой знае ли от къде мога да си намеря конзолата с копчетата за фар и контакт на хорнет600 2004г , че моя фар свети постоянно.

Toва е така заради някакъв закон... от незнам си коя година (в щатите май беше 1979г).

Мисля че шанса ти е само конзола от мотоциклет произведен в/за Япония. (поне 80-те години със сигорност го е нямало този закон)

Да!За някои пазари са оборудвани по този начин...

За Щатите и Европа си е така (за другите пазари не съм наясно)
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1774



« Отговор #1405 -: декември 10, 2017, 01:28:07 »

Фабрично ли?

След определена година всички фабрично са така.
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 692


Who can stop the Cop


« Отговор #1406 -: декември 10, 2017, 07:12:38 »

Най-ефтиния вариант е камък. Иначе слагаш допълнително ключе/бутон.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3208



Ел. поща
« Отговор #1407 -: декември 10, 2017, 22:51:51 »

що се занимаваш с глупости??за къв дедов ти е тоя ключ да ти изключва фаровете?

имал съм няколко мотора без такъв ключ и само един беше "побългарен" от предишния собственик. е вервай ми,само с него имах ядове с тия фарове.

съвета ми е -не пипай нищо и си карай мотора

Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 507


V-ery F-#cking R-eliable


« Отговор #1408 -: декември 11, 2017, 11:18:58 »

И аз това се чудя на колегата защо се занимава с излишни разправии?! Първо- в България е задължително целогодишното ползване на фаровете, а за МОТОР е дори недостатъчно,за да те "виждат" колегите автомобилисти! На предишния си мотор му бях турил "селски" ксенон , само и само да ме виждат. Сега пък карам денем на дълги, поне VFR-a има фарове  Very Happy
Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 29


Ел. поща
« Отговор #1409 -: декември 13, 2017, 22:51:32 »

Окей  няма да го барам , и без това не ми се занимава. Имам един въпрос за предницата на мотора. Нещо ми се струва ,че много трудно движа кормилото на ляво и дясно.В движение също трудно завивам. Чудя се дали е от предната гума ( понеже е доста зле) или нещо трябва да се смазва?
Активен
Страници: 1 ... 92 93 [94] 95 96   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.272 секунди с 21 запитвания.