Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ
Страници: 1 ... 105 106 [107]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ  (Прочетена 182432 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3222



« Отговор #1590 -: май 18, 2018, 22:39:26 »

Не е необходимо бензиностанцията да е на точно 100км! Пълниш до долното ръбче,караш,пълниш,караш и засичаш! Километражите отдавна са електронни,бензино-колонките също изписват до "стотна"...останалото е математика! След две-три засичания,осредняваш и си готов! Ако не ти се смята,"попълваш" си един лог-файл в някоя от интернет-страниците за целта и получаваш толкова много инфо/статистика,че чак лошо ти става!
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 611


V-я си FR-а


« Отговор #1591 -: май 18, 2018, 22:47:54 »

Хахахаха, лошо няма, ама аз не съм превозвач, когато си карам мотора не ги гледам тези неща, имам си осем чертички, като падне на 1,2 наливам пак и толкоз  Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3222



« Отговор #1592 -: май 18, 2018, 22:50:39 »

Лошо няма! Въпроса е всички да са доволни! Аз обаче,отдавна твърдя,че засичането на разхода,от време на време,е хубаво за "хващане" на техн.проблеми още в ранната им фаза!
« Последна редакция: май 18, 2018, 23:09:25 последно от ildivvy » Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1104


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #1593 -: май 18, 2018, 23:04:54 »

Хахахаха, лошо няма, ама аз не съм превозвач, когато си карам мотора не ги гледам тези неща, имам си осем чертички, като падне на 1,2 наливам пак и толкоз  Smile

+1
Никога не съм знаел колко точно ми харчат моторите..  Surprised
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2669



Ел. поща
« Отговор #1594 -: май 19, 2018, 06:10:23 »

къде живееш,да дойда да го пална тоя цреп,да се не мъчиш


кво е това 10-12 за 1,6 90 коня Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Бе то е виновен компа й.. който е и с реле за рестарт, че колата е на метан и яко трупа грешки..ма идиотите са го ръгнЛи тва реле директно. След ключа нейде и работи и на бенз..
Инак колата е френска  Very Happy Very Happy
Активен
Plamen_Shopov
Пламен Шопов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 919 03'/Honda Hornet 600 01'/Honda SLR 650/ИЖ Планета 5 06'
Публикации: 2889


И дай вам Бог, того вдвойне, чего желаете вы мне


« Отговор #1595 -: май 19, 2018, 17:09:27 »

Да си засичеш колко ти гори мотора е елементарно. Аз винаги зареждам на Петрол А96 и пълня до ръба на резервоара. Занулявам си километража и на следващото зареждане, пак пълня до ръба, отново на Петрол. Виждам колко литра е изгорил, виждам и пробега и си смятам разхода на бензин за 100 км. В зависимост от корането при Хорнет 919 варира от 5л/100 км до 4.3л/100км, извън градско. В градо също съм го засичал и е между 5.5 и 6л/100км.
Активен
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 19


Ел. поща
« Отговор #1596 -: май 20, 2018, 23:02:12 »

Моите резултати са осреднени за около 2 месеца каране - над 2000 км вече /различни бензиностанции, бензин 95, като основно сам си зареждам или присъствам на зареждането - та до едно и също място е/.
Добре - явно има нещо. А сега от къде да почна проследяването на проблема, ако има реално такъв!? Според мен мотора си върви добре, пали и си поддържа празни обороти, не се дави, при подаване равномерно на газ или при рязко подаване, вдига си обороти. Свещи не съм сменял, ама каквито и да са - няма да има такъв ефект предполагам, несинхронизирани карбуратори - си мисля, че много лесно ще се усетят. Идея нямам в случая как да подходя. Другият вариант е да почна по електрическата схема и да го прегледам какви датчици и сонди има това нещо и да ги замеря.
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 337


Vmax owner


« Отговор #1597 -: май 20, 2018, 23:53:02 »

В зависимост от корането при Хорнет 919 варира от 5л/100 км до 4.3л/100км, извън градско. В градо също съм го засичал и е между 5.5 и 6л/100км.

Тежка завист ме налегна Razz
Моя харчи толкова електролит!
Активен
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 19


Ел. поща
« Отговор #1598 -: май 21, 2018, 10:06:41 »

Гледам електрическата схема на този модел 2003-2004 и според мен има един "TP Sensor", който би указал някакво влияние - няма ламбда сонди или нещо друго. Не видях този сензор как се проверява или настройва.
Като го карам по мануала си мисля, че нещата които мога да проверя са:
- въздушния път и вторичната система
- някаква система за вредни емисии като идея нямам това може ли да укаже влияние
- цедката на резервоара
Ама все си мисля, че ако е някакъв такъв проблем - въздух, цедка - ще се усети веднага.
Oт предишния собственик знам, че той е карал мотора 2 години и не е сменял свещи, та те не знае от кога са, ама и те не биха дали такъв ефект.
Имате ли идея от къде мога да го подхвана !?
Активен
alex22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: mz etz 150 // honda hornet 600f3
Публикации: 127


« Отговор #1599 -: май 21, 2018, 14:18:17 »

Според мен първо от въздушния филтър. Ако е мръсен той би оказал влияние на разхода. Цедката на резервоара и да е запушена, няма да му стига гориво. При мен установих че е запушена и като карам при нормално отворен каран ,след 120 не достига гориво и си го карам на резерва, при нея няма проблем дори и след 140
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1039



Ел. поща
« Отговор #1600 -: май 21, 2018, 14:28:57 »

не знам защо, но имам чувството че един говори за 900, друг за 600  Smile
Активен
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 19


Ел. поща
« Отговор #1601 -: май 21, 2018, 14:41:25 »

А-а той пламен си каза за 900-та, моят си е 600. Въздушният филтър мога да го погледна пак, но го бях отворил като го взех и си беше чист, не съм сигурен дали беше омаслен /мисля, че беше/ BMC. Попаднах и на сайта fuelly.com - ами ако може да е критерий и там средният разход е 5.5л/100км Very Happy ..
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3222



« Отговор #1602 -: май 21, 2018, 14:57:34 »

Разхода го гледайте в www.spritmonitor.de , без значение на МПС-то! Много добър/богат сайт!
Активен
Aleks.zh
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 600 2003г.
Публикации: 19


Ел. поща
« Отговор #1603 -: май 21, 2018, 16:13:28 »

Там е същата работа - 5.5л/100км и това за мотора в годините 2003-2004. Ако е без филтъра за година на машината - нещата са още по-зле /за мен Very Happy/ 5.2л/100км - среден разход, ама бях попаднал някъде че с промените в 2003 година - сменят и карбуратори, та да кажем това последното е относително. И все пак моят мотор под 6.9л/100км -> първото ми засичане/каране на мотора Very Happy, не съм го виждал.
Активен
Страници: 1 ... 105 106 [107]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ХОНДА ХОРНЕТ

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.114 секунди с 20 запитвания.