Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМотоспорт (Модератори: joro-600rr, Ice_queen^^)Тема: Подготовка за track days
Страници: 1 ... 6 7 [8]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Подготовка за track days  (Прочетена 38000 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Suzuki
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: °Crescent Rizla° Suzuki GSX-R750 K1
Публикации: 1706


Комплексиран плиткоумен псевдомоторист!


WWW
« Отговор #105 -: ноември 09, 2014, 01:08:05 »

Успешно възстановяване колега. Части за моторите - бол, но за хората няма! За това че давай курбан че си жив и здрав и мисли за другата машина. Преди време и аз като теб си помислих че съм най-великия карач и с един приятел решихме да ходим на гонките на Междене (мисля че така се пише). Каркам си аз и навлизаме в Шипченския проход. Още в начолото на прохода (посока Габрово) има 2 завоя - първо ляв и веднага след него десен. На десния бях "легнал" в моята лента и си мислех "яката работа е да лягаш по завоите" и в този момент един мъдурник с Ауди така сече завоя, че се размина на 20 см от мен. Направо си пуснах топло в екипа  Smile Smile и за части от секундата ми се изпари ентусиазма да лягам по завои на път, по които има насрещно движение и нямаш видимост кой и какво идва срещу теб.
Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #106 -: ноември 09, 2014, 07:11:31 »

Бързо оправяне и възстановяване на 100%
Колега, малко се хората като теб които ще си признаят че те са виновни, евала. Всеки втори на твое място биха обвинили шофьорката, че е тъпа овца и т.н.
И аз и мисля че почти всеки е изпадал в подобна ситуация да навлезе в насрещтното. Някой се е разминавал на косъм, поради щастливо стечение на обстоятелствата друг не.
Аз веднъж пусках Троян-Карнаре, и като теб бях си повярвал и изведнъж срещу мен огромен надпис ВОЛВО... усетих му топлината на радиатора на тоя ТИР, разминах се на честна дума.

Темета стана доста поучителна та всеки новобранец, който иска 1000сс за първи мотор е хубаво да я прочете.
Активен
Begachka
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR
Публикации: 48



« Отговор #107 -: ноември 10, 2014, 00:56:33 »

Подкрепям The Duke по отношение на демфера, колкото по-добър ставаш в карането толкова по-малко ти трябват помощни средства за да си бърз (изключваме върхови постижения, каквито са тези на motoGP и WSBK - не вярвам, че който и да е подготвящ се да кара в тези шампионати ще пусне тема за това във форума). Та и аз ще сравня демфера и тракшъна с помощните колелца. Аз ще сложа и в тази група също и всички други неща, които биха замаскирали собствените ти грешки в карането и биха ти позволили да останеш на мотора с техника, която иначе би те хвърлила в тръните. В тази група за мен също са ABS-са и състезателните гуми. всички тези неща ти позволяват да караш с темпо доста над това, което би позволила техниката ти при нормални условия. Затова се стига до един момент, когато просто не можеш да станеш по-бърз. Ти си мислиш, че е защото нямаш достатъчно добра машина, но всъщност е защото не можеш да караш. Ярки примери за тези, които имат машина, а не могат да карат и обратното с лоша машина обаче с перфектна техника има на всеки трак дей или състезание. Зависи ти от кои искаш да бъдеш. Аз съм карал и падал на Серес в Гърция лично с 954 със сложен и настроен състезателен демфер Тоби 24 степени, с над 150 км в час. Мотора ми направи опит за хайсайд и последваща ножка въпреки демфера. аз застанах на челна стойка и след като паднах в страни от мотора продължих да се търкалям в чакъла със 150 км в час. Сега имам хубава дискова херния за спомен от този ден. Грешката за падането беше изцяло моя и въпреки добре оборудвания мотор, който имах - между другото с чисто нови състезателни гуми. От тогава минаха доста трак дни и не съм падал по същия начин, въпреки, че съм карал по бързо и по неподготвени мотори на това трасе.

Тази година минах първо ниво на Клифорнията и веднага след нея на трак дей. Моторът ми е CBR600RR-2003 и нямам абсолютно никакви допълнителни приспособления за писта. Следващата година със сигурност ще ходя по-често на пистата, защото само там усетих, че мога да се отпусна и да си покарам. Не искам да слагам нищо по него за пистата защото си го карам повече извън нея. Искам обаче да си сменя гумите с чисто нови, но не знам какви да си взема. Ще карам предимно извън града, но със същите гуми искам да карам и на пистата. Не гоня времена и не свалям стотни, а си се кефя, че мога да влизам в завои и да съм сигурен, че няма нищо срещу мен. Моля да препоръчате подходящи модели гуми, ценовият клас е от значение, но средсва за гуми няма да пестя, така че не е решаващ.
Активен
velizaar
666
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: zx6r g1,R6,SXV 550,CBR1000RR,954,TRIUMPH 955I,SUZUKI KATANA
Публикации: 95


ride to live live to ride, feel the flame...


Ел. поща
« Отговор #108 -: ноември 10, 2014, 05:59:28 »

Цитатът на въпросния darknes е пълна глупост,демпфера е абсолютно задължителен при суперспорт моторите особено на писта и е голяма глупост и не компетентност да го сравняваш с "помощни колелца" и т.н..А и нещо друго-хайсайд или така наречената "ножка" нямат общо с демпфера и влизането в резонанс на мотора,причините са други:).Толкова много глупости в един пост не бях чел,дори имам съмнение че е опит за някаква шега,която обаче може да е опасна за начинаещите колеги,търсещи мнение тук.
Активен
tweedle
http://www.bania-design.com
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 600
Публикации: 308


Пропадалище


WWW Ел. поща
« Отговор #109 -: ноември 10, 2014, 11:08:28 »

Цитатът ...

Колега, тук не мога да се съглася с теб. Колегата DarkNess има предвид едно ниво на езда, където тези приспособления пречат на ездача да работи върху техника и да управлява с прецизност машината на писта, един вид намаляват усещането за поведението на машината. Но той говори за спортна езда далеч над средното ниво, не за обикновени условия, където много хора просто дават цялата газ на някоя права по пътищата. Все пак темата е за Трак дните и каране на писта Smile
Активен
velizaar
666
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: zx6r g1,R6,SXV 550,CBR1000RR,954,TRIUMPH 955I,SUZUKI KATANA
Публикации: 95


ride to live live to ride, feel the flame...


Ел. поща
« Отговор #110 -: ноември 10, 2014, 15:40:46 »

Колега би ли се поинтересувал колко професионалисти от MOTO GP,SBK,или дори от нашия пистов шампионат карат без демпфер-нито един...а и просто вече няма суперспорт мотори без фабрични демпфери...виж ABS и тракшън контрола е друго нещо,но тук става въпрос за демпфера специално и да- говоря за писта ,не само за улично каране...на писта ако се дава газ е дори още по-необходим.Но темата е обсъждана доста обстойно по-напред в постовете преди 1-2 години и не ми се разисква повече,просто мнение....ако искат да карат и без спирачни дискове,принципно и това е възможно и говори за особено високо майсторство на спортната езда!
Активен
Begachka
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR
Публикации: 48



« Отговор #111 -: ноември 10, 2014, 20:23:45 »

Тази година минах първо ниво на Клифорнията и веднага след нея на трак дей. Моторът ми е CBR600RR-2003 и нямам абсолютно никакви допълнителни приспособления за писта. Следващата година със сигурност ще ходя по-често на пистата, защото само там усетих, че мога да се отпусна и да си покарам. Не искам да слагам нищо по него за пистата защото си го карам повече извън нея. Искам обаче да си сменя гумите с чисто нови, но не знам какви да си взема. Ще карам предимно извън града, но със същите гуми искам да карам и на пистата. Не гоня времена и не свалям стотни, а си се кефя, че мога да влизам в завои и да съм сигурен, че няма нищо срещу мен. Моля да препоръчате подходящи модели гуми, ценовият клас е от значение, но средства за гуми няма да пестя, така че не е решаващ.

Някой може ли да даде препоръки?
Активен
yeti
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX-9 R
Публикации: 211



Ел. поща
« Отговор #112 -: ноември 11, 2014, 20:21:26 »

От доста сериозен личен опит с този модел това е гумата ,която ти трябва...Ако се разбързаш тук комплекта е 360-370 лева...Гумата държи до 58,5 на Калояново, карана от човек каращ за втори път на писта със стокова R6 2004...След 3 трак дея на двойна езда и още към 1200 км. демонстрира впечатляваща износоустойчивост, дават я страшно добра и на мокро...
http://www.gumi7.com/bg/tire/101512/MICHELIN-PILOT+POWER+3-180-55-R17.html
Активен
Mean
http://na2gumi.blogspot.com
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM 690 SMC R
Публикации: 1616


http://na2gumi.blogspot.com


WWW Ел. поща
« Отговор #113 -: ноември 12, 2014, 17:21:55 »

Някой може ли да даде препоръки?

Dunlop Sportmax SportSmart 1, ако вече няма 1-ци и 2-ка става, макар че е по-смотана.
Активен
Begachka
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR
Публикации: 48



« Отговор #114 -: ноември 12, 2014, 20:06:07 »

От доста сериозен личен опит с този модел това е гумата ,която ти трябва...Ако се разбързаш тук комплекта е 360-370 лева...Гумата държи до 58,5 на Калояново, карана от човек каращ за втори път на писта със стокова R6 2004...След 3 трак дея на двойна езда и още към 1200 км. демонстрира впечатляваща износоустойчивост, дават я страшно добра и на мокро...
http://www.gumi7.com/bg/tire/101512/MICHELIN-PILOT+POWER+3-180-55-R17.html


Dunlop Sportmax SportSmart 1, ако вече няма 1-ци и 2-ка става, макар че е по-смотана.


Благодаря за съветите, точно такива търсих от колеги които са карали с такива!
Активен
Страници: 1 ... 6 7 [8]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМотоспорт (Модератори: joro-600rr, Ice_queen^^)Тема: Подготовка за track days

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.309 секунди с 20 запитвания.