Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Старият, корав и готин Suzuki Intruder 1500 LS
Страници: 1 2 3 [4]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Старият, корав и готин Suzuki Intruder 1500 LS  (Прочетена 19448 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
drfrancky
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Race Custom
Публикации: 7040


atheism-bg.com/


WWW
« Отговор #45 -: март 24, 2013, 20:21:02 »

така е д-ре, но е приятно да го видя на практика...

вчера казах "здрасти" на мотора ти, но ти го беше оставил сам в компанията на някакви момчета, които не знаеха нищо за теб...
явно по-следващ път...


Най-добре се изолира с щитове ...  нищо друго не помага.

На ямахата съм сложил 2 такива и е супер. Отдолу са със скоби и се монтират лесно.

п.п.
Разминали сме се, явно някъде съм мръднал... а мотора като е сам и го налазват разни, ама нали е за това - да му се кефят хората. Smile Звънкай за кафе.
Активен
Liubo_L
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha VStar 1100 Classic
Публикации: 30


Ел. поща
« Отговор #46 -: септември 13, 2013, 21:27:43 »

Здравейте момчета! Продадох си досегашния мотор и се огледах в един интрудер набор 2001. Понеже не съм имал контакт с този мотор до сега ще бъда благодарен ако ми кажете дали има нещо специфично за което да гледам като му правя оглед. Също така ме интересува поведението на мотора защото чувам доста разнородни мнения, че бил много труден за управление заради тежестта си, но предпочитам да получа мнение от първа ръка. Ще го ползвам главно за пътувания на дълги разстояния с преобладаващи завои - избягвам главните пътища и обичам да карам където има по-малко трафик. Окомплектовката обикновено сме аз, жена ми и багаж. Досега карах Ямаха Драгстар 650, който ми беше изключително лек и удобен за управление, но като че ли ми умаля и започнах да усещам сериозен недостиг при изпреварване. Не съм състезател, но ми се иска когато се наложи да разполагам с някакъв резерв от мощност, а не да се надявам на наклон и попътен вятър ако искам да изпреваря някой тир движейки се със 120.
Активен
pursuit
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: If everything seems under control, you're not going fast enough!
Публикации: 390


Suzuki Intruder1500 Custom, Victory Cross Roads LE


« Отговор #47 -: септември 14, 2013, 07:07:06 »

Здравейте момчета! Продадох си досегашния мотор и се огледах в един интрудер набор 2001. Понеже не съм имал контакт с този мотор до сега ще бъда благодарен ако ми кажете дали има нещо специфично за което да гледам като му правя оглед. Също така ме интересува поведението на мотора защото чувам доста разнородни мнения, че бил много труден за управление заради тежестта си, но предпочитам да получа мнение от първа ръка. Ще го ползвам главно за пътувания на дълги разстояния с преобладаващи завои - избягвам главните пътища и обичам да карам където има по-малко трафик. Окомплектовката обикновено сме аз, жена ми и багаж. Досега карах Ямаха Драгстар 650, който ми беше изключително лек и удобен за управление, но като че ли ми умаля и започнах да усещам сериозен недостиг при изпреварване. Не съм състезател, но ми се иска когато се наложи да разполагам с някакъв резерв от мощност, а не да се надявам на наклон и попътен вятър ако искам да изпреваря някой тир движейки се със 120.

Здрасти Liubo_L,

От 2010 съм верен спътник на един Intruder 1500 LC. Взех го от приятел, на когото вярвам.
Беше на реални 4200 мили, сега е на около 8500 мили.


Не съм имал никави проблеми (освен, че близо 30 години бях карал спорадично Smile).  
И аз съм със стил на каране подобно на теб и напълно ме задоволява динамиката му. Не е имало случай да не ми достига демараж/динамика при изпреварване.
Висок съм 173, с нормално дълги ръце. Моят го наследих с доста щироко кормило, но му добавих и 4.5 инчови рейзъри. Кара се лесно, балансът е отличен, а стойката не уморява на дълъг път.
Можеш да наклониш спокойно до докосване на пада до асфалта. (Ако ти стиска Very Happy. В началото аз имах доста задръжки. карах като глътнал бастун Smile Smile Smile)
После свикваш, а е удобно при обратен завой. Ама и сега го правя с предварителна концентрация Smile

Аз, жена ми и багаж (имам винаги пълни дисаги) не поменят съшествено динамиката, но не и аеродинамиката: след 130км/час (с феъринг и дисаги) вече не набира така охотно, но това не е мой проблем, а на ветрогоните от клуба  Very Happy

Максималната ми измината дистанция за ден (с почивка) не е надвишавала 520 км, но като слязах от него не се чувствах уморен, за да не мога да продължа.

Не съм имал технически проблеми, може би защото все още е на около 12,000км, пък и аз се грижа за него повече от добре. Това е класическа, спокойна, добре балансирана машина...

Сега карам и едно негово братче близначе, което сериозно преработих. Отново нямам оплаквания.
Него го олекотихме с около 55кг - така набира, че налага яко да стискам кормилото - за на не ме "развее" като байряк  Smile


Та на твоя въпрос - след като си си намерил "обект на желанието" Very Happy поискай да го покараш (нямам предвид кръгче в махалата), а за да си убедителен сложи парите на масата и след тест райда (по избран от теб маршрут за 1-2 часа) ще знаеш дали това е твоят мотор. После си тръгваш или с парите или с мотора. Smile

ако това не може да се уреди с този мотор, който си харесал, мога да ти дам едно кръгче с моя. Аз съм от софия.

Успех Very Happy




« Последна редакция: септември 14, 2013, 07:25:50 последно от pursuit » Активен
Liubo_L
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha VStar 1100 Classic
Публикации: 30


Ел. поща
« Отговор #48 -: септември 14, 2013, 09:43:07 »

Благодаря за изчерпателния отговор! Имах притеснения дали ръстът ми е достатъчен за такъв тип мотор, но като гледам с теб сме един калибър, та явно е въпрос на свикване. Преди няколко дни се качвах на едно силверадо 1600 и имах усещането, че съм на ендуро. Ориентировъчно какъв разход на гориво да очаквам от интрудера при спокойно каране с двама човека и багаж?
За накланянето в завоя, мисля че няма да имам проблеми след като се поопознаем малко с машината. С Драгстар-а си лягах доволно в завоите
В понеделник съм на оглед и на място ще го решавам. По снимки много ми грабна окото, въпреки жълтият цвят. Ако не забележа нещо притеснително по всяка вероятност ще скачам Very Happy
Активен
sbatchev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA VT500 ; SUZUKI Intruder VS1400
Публикации: 141


667-THE NEIGHBOUR OF THE BEAST


Ел. поща
« Отговор #49 -: септември 14, 2013, 14:56:47 »

Браво докторе - и решетката пред радиатора дето спретнахме на къстъм моторчето стои супер!
Поздрави!
Активен
pursuit
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: If everything seems under control, you're not going fast enough!
Публикации: 390


Suzuki Intruder1500 Custom, Victory Cross Roads LE


« Отговор #50 -: септември 14, 2013, 23:05:44 »

Браво докторе - и решетката пред радиатора дето спретнахме на къстъм моторчето стои супер!
Поздрави!

Благодарение на усилията ти Светльо!
Отново благодаря Mad
Активен
jovany
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HD Sportster 1200, HD Heritage Springer 107ci+trailer
Публикации: 317


HOG


« Отговор #51 -: септември 15, 2013, 10:44:45 »

Разхода? Е тука вече разлаяхме кучетата....   Very Happy
Нямам лични впечатления, но от приятели с такива машини знам че се храни подобаващо.
По-стария вариянт е с 4 скорости и разхода е приблизително 7 извън града и 10 в града. Зависи от стила на каране.
По-новия модел е с 5 скорости и харчи по-малко, но пак е доста.
Иначе е разкошен круизър с отлична визия.

Късмат с избора!
Активен
pursuit
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: If everything seems under control, you're not going fast enough!
Публикации: 390


Suzuki Intruder1500 Custom, Victory Cross Roads LE


« Отговор #52 -: септември 15, 2013, 12:26:10 »

Разхода? Е тука вече разлаяхме кучетата....   Very Happy
... знам че се храни подобаващо ...и разхода е приблизително 7 извън града и 10 в града. Зависи от стила на каране.
 
Иначе е разкошен круизър с отлична визия....
да, така е - 1500 сс...

иначе S-класа с газова инсталация  Smile Smile Smile
Активен
pursuit
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: If everything seems under control, you're not going fast enough!
Публикации: 390


Suzuki Intruder1500 Custom, Victory Cross Roads LE


« Отговор #53 -: февруари 01, 2014, 19:47:59 »

я вижте достопочтенните 300 килограмови юнаци какво правят (и то - по двойки  Sad )

Burnout Intruder 1500 - DP665
Активен
pursuit
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: If everything seems under control, you're not going fast enough!
Публикации: 390


Suzuki Intruder1500 Custom, Victory Cross Roads LE


« Отговор #54 -: февруари 01, 2014, 19:59:49 »

добър съвет - ако прозира светлината през филтъра значи става...
предполагам важи само за K&N.

ако жена му беше загасила пералнята, щяхме да слушаме по-комфортно
но вероятно като един добър съпруг пере, но не простира Very Happy


Suzuki Intruder 1500LC Air Filter Check.mov
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1489



« Отговор #55 -: февруари 22, 2021, 12:41:08 »

Здравейте
Добро ли е това масло за Интрудера, пълна синтетика
CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W50
Че в момента е на добра цена. Very Happy



До сега съм карал само с MOTUL 5100 4T 10W40 полусинтетика

Активен
dambatamoto
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Bmw r1150gs,yamaha wr 400
Публикации: 130



Ел. поща
« Отговор #56 -: февруари 22, 2021, 16:19:38 »

Бившият ми интрудер 1400 го карах с Кастрол 15/50 полусинтетика и му беше добре,маслото ми се струваше читаво.
Активен
Страници: 1 2 3 [4]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Старият, корав и готин Suzuki Intruder 1500 LS

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.267 секунди с 20 запитвания.