Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мод на оригинално гърне.  (Прочетена 13346 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ditko1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW 318TI
Публикации: 23


Ел. поща
« -: ноември 22, 2012, 15:34:42 »

Колеги искам да си запазя старото гърне, заради клапата (модел kawasaki 636 2006). Отворих гърнето, изчистих го от заглушителите, сега въпросът ми е как ще извади по плътен звук, хора който така го затварят става резлив и на тенекия звук. Ако сложа проходна тръба с дупчици и каменна вата ще стане ли по добре?


Не знам дали ще мога да намеря такава тръба на дупчици и мисля, да сложа обикновена тръба и на длъжно да и направя линии (отвори с флекс)

Ако някой има по добра идея да сподели Smile
« Последна редакция: ноември 22, 2012, 15:38:52 последно от ditko1 » Активен
sat99
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawazaki ZX6R 2011 г ;Aprilia RS 250 2000г
Публикации: 662


Подходящата гума променя всичко :)


« Отговор #1 -: ноември 22, 2012, 15:47:12 »

Перфорирана тръба може да си направиш (свиеш) сам от перфорирана ламарина , има я в бриколаж .
С перфорирана тръба и вата става най - добре . Ако нарежеш тръбата с флекс ,най вероятно ще дрънчи гадно .
« Последна редакция: ноември 22, 2012, 15:49:38 последно от sat99 » Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 975



WWW
« Отговор #2 -: ноември 22, 2012, 20:10:14 »

Направих абсолютно същото и с двата ми ауспуха, като запазих оригиналнатта изолация...... точно както е и на снимката - при мен не е "резлив" гласа.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 975



WWW
« Отговор #3 -: ноември 22, 2012, 20:15:09 »

Ето клип със ...... сорри за качеството



Активен
iunga-moto
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: tuning yamaha r1-много бега
Публикации: 1782

маиката му е въртящия момент:)))))))))


« Отговор #4 -: ноември 23, 2012, 00:20:41 »

слагаи преходната тръба(перорирана ламарина),отсрани ватата и си караи
ето ориентировачен звук
Видео споделяне / VBOX7
Активен
kokaracha
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6R
Публикации: 103



WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: януари 10, 2013, 11:50:46 »

Перфорирана тръба може да си направиш (свиеш) сам от перфорирана ламарина , има я в бриколаж .
С перфорирана тръба и вата става най - добре . Ако нарежеш тръбата с флекс ,най вероятно ще дрънчи гадно .

Прегледай темата: http://www.motoforum.bg/index.php/topic,60437.0.html
Тръба можеш да намериш на http://www.aspo-bg.com/index.php?lang=bg&section=about_us
Активен
kokaracha
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6R
Публикации: 103



WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: януари 10, 2013, 11:58:37 »

За да получиш басов звук, трябва да се филтрират другите. Това става точно с перфорирана тръба, около нея рехава изолация (едра стоманена вълна) и след нея огнеупорна вата. От отворите (процента на светлата част) зависи кои честоти ще се заглушат и кои ще преминат. Естествено това е цяло изкуство и в много от производителите имат цял екип който се занимава с акустиката, но при мен се получи задоволителен резултат като вървене и звук за тези пари Very Happy.
Активен
mpetrov
Archangel's
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF R1 , Yamaha Road Star Warrior
Публикации: 2045


Biker Angel be my guide


Ел. поща
« Отговор #7 -: януари 10, 2013, 13:41:00 »

напиши в youtube BUFFLE и марката на мотора и ще видиш как става и с какво..Колегите са ти казали но там е нагледно..Аз на моя му купих BUFFLE КИТ и сега е невероятен
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1848


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: януари 10, 2013, 17:42:43 »

.......... добре де , за по стари мотори има вече гърнета под път и над път за без пари почти , ква е идеята да си усереш оригиналното и после да вземеш да чупиш пръсти  Surprised
Активен
ditko1
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW 318TI
Публикации: 23


Ел. поща
« Отговор #9 -: февруари 06, 2013, 20:16:36 »

Спортно гърне втора ръка за по седалка е над 400лв. отделно че ги няма...не са по 100лв. като страничните втора ръка.
« Последна редакция: февруари 06, 2013, 20:18:09 последно от ditko1 » Активен
ceco_cgm
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki GPZ 400 R
Публикации: 29



« Отговор #10 -: февруари 06, 2013, 21:50:37 »

При теб колега има възможност тръбата да се направи с 2 леки завоя в самото гърне след което и направи отвори с дрелка или нарези със флекс колкото може повече, заваряваш в двата края и пълниш с вата но не тъпчи много нито я оставяй рехава.Правил съм го не веднъж добре се получава.Успех
Активен
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #11 -: февруари 07, 2013, 03:06:01 »

 Интересно Mad Аз също съм мислил по въпроса, но нямам никакъв дотъп до инструментариум тука.
 Идеята ми е такава, ако пратя на някой от вас (който има възможности и поглед на нещата), ей такова гърне
 


 Естествено съпроводено от чертеж с това, което искам,. дали някой ще се наеме да го направи за 100 евро и да ми го прати обратно?
 Там сложната част е, че трябва да има трипътник още при входа и две перфорирани тръби към изхода.
 Другия момент са изходите - трябва да са прецизни, димек в същата ос като старите само с по голям диаметър - диаметъра на перфорираните тръби (примерно 55мм), които ще излизат от гърнето (не е нужно да се надат неперфорирани накрайници)
 Не е нужно да е красиво направено при изходите, нужно е да е точно.

 Ако има навит, ще се радвам да направим опит и да сътворим нещо наистина ново - в нета има само дрилинг,. а и един съфорумник е сътворил нещо подобно, но е постнато в чужд форум. Искам да направим нещо по изпипано Very Happy

 За фейзера ауспусите са много скъпи и ми се ще да направим нещо добро, което да поснем в нета Very Happy
Гърнето ще го купя, за да не се налага да експериментирам с моето Very Happy
Активен
pavlov_playlife
KELEMETO
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 919 RR & NSR 400
Публикации: 1021


Дядо Соичиро Хонда си знаел работата


Ел. поща
« Отговор #12 -: февруари 07, 2013, 15:20:17 »

колеги гърнето което искам да поправя/скъся е такова....въпросът ми е след отрязването му заварка или с нитове е по-практичният вариант и ако е заварка с какво?
Активен
tlfireman
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: много бавен и грозен
Публикации: 154


« Отговор #13 -: февруари 07, 2013, 15:56:42 »

колеги гърнето което искам да поправя/скъся е такова....въпросът ми е след отрязването му заварка или с нитове е по-практичният вариант и ако е заварка с какво?


Декоративна заварка с TIG
 Поздрави
Активен
Dabich
ПРОДАВАМ CBR F4i '02
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Кабрио
Публикации: 979



« Отговор #14 -: февруари 07, 2013, 21:06:23 »

Интересно Mad Аз също съм мислил по въпроса, но нямам никакъв дотъп до инструментариум тука.
 Идеята ми е такава, ако пратя на някой от вас (който има възможности и поглед на нещата), ей такова гърне
 


 Естествено съпроводено от чертеж с това, което искам,. дали някой ще се наеме да го направи за 100 евро и да ми го прати обратно?
 Там сложната част е, че трябва да има трипътник още при входа и две перфорирани тръби към изхода.
 Другия момент са изходите - трябва да са прецизни, димек в същата ос като старите само с по голям диаметър - диаметъра на перфорираните тръби (примерно 55мм), които ще излизат от гърнето (не е нужно да се надат неперфорирани накрайници)
 Не е нужно да е красиво направено при изходите, нужно е да е точно.

 Ако има навит, ще се радвам да направим опит и да сътворим нещо наистина ново - в нета има само дрилинг,. а и един съфорумник е сътворил нещо подобно, но е постнато в чужд форум. Искам да направим нещо по изпипано Very Happy

 За фейзера ауспусите са много скъпи и ми се ще да направим нещо добро, което да поснем в нета Very Happy
Гърнето ще го купя, за да не се налага да експериментирам с моето Very Happy


Прати ми чертеж на dabovi@ abv.bg без разстоянието. Да видим може ли да направим нещо!
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Мод на оригинално гърне.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.119 секунди с 23 запитвания.