Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Вело мотор
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Вело мотор  (Прочетена 1970 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 177



« -: Ноември 10, 2012, 23:28:12 »

здравейте колеги захванах се с един проект  Very Happy в момента зглобявам вело мотор  rulez2 rulez2 rulez2 glasses обаче стигнах до задния венец и не знам какъв венец да сложа и как да го захвана за каплата  мислех да купя от тези които ги слагат на китайските двигателчета но не мога да намеря такъв, моля които има опит с тези самоделки да даде мнение мотора е Рига 49 цц  и е монтиран на велосипед балкан тип згаваем тези които са по известни като понита с малката седалка  Very Happy зъпчатката  на двигателя мисля че е 13 или 15 зъба не съм сигурен   Mad Mad Mad Mad Mad Mad
Активен
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 177



« Отговор #1 -: Ноември 10, 2012, 23:58:52 »

 Very Happy
Активен
sasko12345
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: kolelo s motor
Публикации: 361


Ел. поща
« Отговор #2 -: Ноември 11, 2012, 02:42:58 »

dimoto.eu Звънни тук и попитай за венец имат аз от там си купих. Моя съвет е обаче да го захванещ някак си  не с онези гумени тампони ами ако може да се шърти самия венец на едната посока а на другата да зацепва абе като венец на колело. Много по добре е така карах такова 3 години.
Активен
asus166
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Simson s 50 Balkan 50 Riga 13
Публикации: 177



« Отговор #3 -: Ноември 14, 2012, 15:10:08 »

благодаря колега ще се обадя да поръчам  rulez2 Mad glasses
Активен
sasko12345
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: kolelo s motor
Публикации: 361


Ел. поща
« Отговор #4 -: Ноември 14, 2012, 16:14:16 »

снимай да видиме
Активен
petkoff
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: ИЖ Планета 2
Публикации: 95



« Отговор #5 -: Ноември 24, 2012, 16:12:56 »

Преди 20-ина години и аз монтирах такова двигателче на моят велосипед. За заден пиньон (зъбчатка) използвах пиньон от средно движение на соц. мотор. (мисля че стъпката на всички е еднаква). Само избих педала и разширих дупката. Закрепих го с планки, но както каза колегата, не беше добра идея, защото след време започна да къса спици.
Активен
sasko12345
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: kolelo s motor
Публикации: 361


Ел. поща
« Отговор #6 -: Ноември 26, 2012, 12:19:33 »

Къса спици няма планки няма работи. sickbikeparts.com e тука се продава главина която е пригодена за този венец и с нея всичко е ок продават се и скорости за този двигател
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1752


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #7 -: Ноември 26, 2012, 17:53:08 »

И аз да споделя моя опит със вело-моторите, тъй като първия ми мотор бе именно такъв. Не помня на каква възраст, но преди 15 годишен съм бил, имах колело чопър, значи рамка БМХ със предна вилка от голямо мъжко колело-седеше повдигнато като чопът от 60-те с резервоар тип ковчег, задна капла БМХ 20 цолова, а предна малка от балканче-велосипед 16 цолова. Кормило от стол, тип monkey apes, и модифицирана седалка с облегалка от въпросното балканче с облегалка, което всички до болка познаваме. Та сложих му двигател от рига, за зъбак използвах зъбно колело от някаква машина за тапети и чисто нова верига от симсон 25,000 лв дадох тогава ама кеф цена няма.Обтегача не помня от какво беше. Нито ми е късало спици, нито нищо. Зъбака беше голям и бързо набираше, както и по баирите нямах грижи. Много хубаво се изправяще само с газ, тъй като, беше доста висок отпред. Дигаше около 35,40 макс. Все пак бе с малки гуми. С него отидох на първия си събор 99г. на Плевен и тогава много ми се изкефиха с него. Бях му махнал централното и там бях набил един кол от ролетни щори алуминиев да си слагам краката. По-късно му направих ролбари от  кормило на мотор и там изнесох задната спирачка с жило и съединителя беше suicide clutch. Адската машина като не говоря за некъв барутник а за добре направен малък чопър. Никога няма да го забравя, подарих го на един съфорумник преди много години, още преди да се появи форума в който така или иначе късно се регистрирах, а преди само четях. Ако скоро ми се отвори възможност за Ригов двигател пак бих си направил подобно изчадие за в града, дори и да ми се смеят. 600-ката която карам за в Ловеч е безмислена. Който е идвал знае, че този град се кръстосва с колело за 30 минути от край до край. Следя темата с интерес и ако някой има питане нека ми пише, защото много дълго време се занимавах с този проект и ще се радвам да помогна с каквото мога. Поздрави  Very Happy


п.п Даже му бях измислил запалване с шайба която закачих на съединителя отдясно (бях разпробил капака) и захваната с болт обратна резба, навивах около шайбата ремък от шевна машина Сингер и така го палех. Но за съжаление не го оставих така до край. И го палех с бутане. Най- големия проблем който ми направи-счупи ми магнитната плочка на запалването. Дадох 12,500 за чукче и наковалня и 20,000 лева за магнита , като смятайте тогава ми даваха 500 лева за училище, говорим за старите кинти.....
« Последна редакция: Ноември 26, 2012, 18:04:04 последно от Сърбина » Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилРетро (Модератор: Restavratora)Тема: Вело мотор


Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.084 секунди с 21 запитвания.