Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 33   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво направих по мотора днес  (Прочетена 131763 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1920



« Отговор #255 -: март 06, 2013, 02:20:12 »

Балкана върви доста прилично, имайки предвид какви са му конкурентите (особено на М1то). А за Севиджа - май ще го огрее тия дни да го почна и него. Нещо ми писна от камарата кошници и съм ги подкарал да ги стягам. Но... Ще видим. За откриването трябва да имам поне 2 работещи мотора, че да не ме изненада някой ;-)
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #256 -: март 06, 2013, 02:24:48 »

Ако стане чудо и на 23-ти съм пред Ал. Невски ти звъня веднага щом пристигна, понеже го има като вариант. Да разкарам малко старата кошара до Софето, с една приятелка сме се навили. Не господ ами парите да са с нас там сме!!! Айдее не останааа  Very Happy

п.п. А за Балкана съм разказвал хиляди пъти в темите какво се случваше по Беклемето и по Шипка  Smile Smile Smile Мотора си върви та даже показва среден пръст на половината мотори, ами навремето, защо не са вложили още малко техническа мисъл в него? Като ключа за паленето, релето и пружината на скоростите?  Very Happy
« Последна редакция: март 06, 2013, 02:28:57 последно от Сърбина » Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #257 -: март 06, 2013, 02:38:40 »

Според статията пратена от коегата, моите дневни светлии са от сертифицираните, че са и даже същите,Не знам защо ги разкарах , след като бях ги монтирал
 Сега Колега Ник. с какво бих могъл да ни бъда полезен ? Между другото, търся спирачен диск за Хонда Шадоу 400-ка или  600-ка
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #258 -: март 06, 2013, 02:58:08 »

Светлините ти са сертифицирани, но видя ли изискванията, спрямо монтажа им? излиза, че едва ли не трябва да минеш технотест за тях. Глупаво е според мен, защото ако сложиш на една обикновенна коа едни прости халогени, никой не те закача и не ги мери дали са в нормите! А това за дейлайта е толкова нескопосано измислено с цел унищожаване на малкия и среден бизнес ( тука навлизаме малко в протестните дела и думи ама си е така ) какво им пречат теи умряли диоди? Нали се виждат! Най-важна според тях е безопасността а в същото време се заяждат за някви умряли диоди. Хубаво за колите от края на април спира акция светлина. А моторите целогодишно, шефа на кат ли ще ми купи четки и генератор? Верно, че американските модели нямат опция изключване на фар ( като симсонките ) ама за всичко трябва да се помисли, а тия дето измислят законите нямат капчица мозък в кратуната. Ами ако имам мотор, както имах преди години де, със 6 волтова инсталация какво правим? Щом ти харесват тези светлини монтирай си ги ама им направи едно мързеливо ключе  и като видиш патрулка гаси и пускай фара. Това мога да те посъветвам. Аз за скромните ми 14 или 15 не ги броя вече години на мотор са ме спирали със книжка едва 2 пъти, а без книжка поне 6. На никой не му дреме, но куката е особена порода и трябва да се заяжда, особено с мотористи,защото избива комплекси, че седи на 40 градуса в патрулката а хората си карат моторите със честно изкараните с пот на челото пари! И вика я да го видим тоя ся.... Затова, стойка със жило на номера и мембраната горе на капачката пък да видим ще  ми пише ли..? Имаше тука една тема как си криете номерата и има ли смисъл. Ми има! Изолирбанд ама на 3М, че поне е читав и дране! Това е от мен, лягам, че едвам гледам вече  Smile Smile Smile
Активен
Доберман
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 2155



« Отговор #259 -: март 06, 2013, 09:14:57 »

Е, нали е бобър, не му требват повече светлини от минимума според мен. Surprised
Да не предобриш дизайна...
« Последна редакция: март 06, 2013, 09:45:13 последно от Доберман » Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #260 -: март 06, 2013, 11:21:29 »

Той ги е бил сложил на неговия си мотор със голямата слюда и радиото, ама не успя да уточни. А може и да ти е убегнало в писаниците  Very Happy
Активен
roadruner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 300


Triumph


« Отговор #261 -: март 06, 2013, 15:22:48 »

... Хубаво за колите от края на април спира акция светлина. А моторите целогодишно, ...

Вече и за колите е задължително целогодишно да карат на фарове.
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #262 -: март 06, 2013, 19:28:14 »

Здравейте колеги. За дневните светлини , уточних че става дума за "големия" ми мотор (който пак е шадоу 600 но е по дълъг,по голям и от фабричния модел) , за него ми трябват тези дневни светлинки , т.к. съм със стандартния акумулатор от 8 а.ч. а това е крайно недостатъчно - светлини под резервоара , усилвател с МП3,допълнителни светлини, а лошото е че заради пластмасите не мога да сложа по-голям акумулатор (на мен ми трябва вече голд уинг или стрейт глайд   Smile) , и докато карам денем на дневни светлини ,да се зареди акумулатора , за повишената консумация през нощното каране.
 А за бобъра е там всичко точно обратното - без мигачи (хич не ги искам , но ги слоших), без музика...и без задна седалка Smile
Активен
manowrik
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: К-750, Vulcan 1500
Публикации: 103


колкото повече, толкова повече

219261731
Ел. поща
« Отговор #263 -: март 06, 2013, 20:58:18 »

колега мислил ли си за джаджите за коли дето ти палят дългите светлини на 20% след като динамото почне да пуска над 13 волта. Аз съм с такова на колата и съм доволен светлината се настроива от 20 до 50% и сами се включват и изключват и консумира по-малко ток
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #264 -: март 06, 2013, 23:51:34 »

колега мислил ли си за джаджите за коли дето ти палят дългите светлини на 20% след като динамото почне да пуска над 13 волта. Аз съм с такова на колата и съм доволен светлината се настроива от 20 до 50% и сами се включват и изключват и консумира по-малко ток
Не..за това не съм мислил..това е добра идея..:)Но въпреки това..фара е малък за този голям отвор..Sad
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #265 -: март 07, 2013, 04:34:12 »

4-ри сутринта е Smile)) Понеже не ми се спеше , та седнах и направих кутия , в която да набутам всичките кабеляци с реленца , с бушони..и с с куп други глупости  със жици. Лошото е че кутията е от правоъгълна тръба и няма да се вписва много с овалните форми на рамата , но....все пак е компромис. Ако бях премахнал амортисьора и бе хард тейл , то тогава много добре се вписваше една чантичка за инструменти пак в моя стил  като топкейса "БУЛДОГ" който монтирах по рано на моята "голяма" Хонда. Но..компромисът е компромис.
  При  моторите тип бобър ,се оказва че най-големия кошмар е криенето на кабелите на инсталацията.
Така съм с още една крачка към завършването на бобъра.
 П.с. да е пробвал някой да раздува резервоар ? Питането е заради това че бившия собственик на мотора е едро момче 130 кг , който бе ударил юнашки мъдури и посмачкал половината резервоар под капачката. Казаха ми за комбинацията боб,вода и топло...но малко нещо не ме очарова този метод.Други освен надуване с компресор или избиване с обратен чук?
« Последна редакция: март 07, 2013, 04:38:38 последно от lcr » Активен
tlfireman
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: много бавен и грозен
Публикации: 154


« Отговор #266 -: март 07, 2013, 07:09:15 »

...П.с. да е пробвал някой да раздува резервоар ? Питането е заради това че бившия собственик на мотора е едро момче 130 кг , който бе ударил юнашки мъдури и посмачкал половината резервоар под капачката. Казаха ми за комбинацията боб,вода и топло...но малко нещо не ме очарова този метод.Други освен надуване с компресор или избиване с обратен чук?
Здравей колега,
Един от най-сигурните и най-често практикувани методи, за "изваждане"на вдлъбнат детайл е
"обратен чук".Технологиите напреднаха до толкова, че химическия обратен чук се предпочита, пред добре познатия, който е на заварка. Ако не е засегната боята на детайла, който е повреден (вдлъбнат), използването на хим.чука е за предпочитане. Това с боб, леща и др. зърнени култури не звучи сериозно. Ако резервоарат ти е за пребоядисване, можеш да нагрееш частта от него, която е поддала и рязко да изстудиш със студен мокър парцал, а ако никога не си се занимавал с тенесиджийство, просто можеш да се обърнеш към човек занимаващ се, с такава дейност.
Успех с проекта и до скоро
« Последна редакция: март 07, 2013, 07:26:52 последно от tlfireman » Активен
staif
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda
Публикации: 337


Ел. поща
« Отговор #267 -: март 07, 2013, 09:23:12 »

Това с боба илещата си е чист мит за издуване на резервоар.Авера ми ги изправя точно по начина на обратния чук(заваря една ос към резервоара на която е нанизан топуз желязо и дъни в обратна посока ,грубо казано)реже  заварката и изпилява внимателно.Другия вариянт е -цепи се резервоара по снадката между дъното и горната част, изправя се и след това се калайдисва снадката му.
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #268 -: март 08, 2013, 13:51:11 »

Не знам дали е мит. Но реално погледнато , научни факти - при покълването  к, стеблото с цветенцето правят натиск , за да пробие асфалт или , научно казано , натиск от 700 нютона. Според други източници , ако се сложи боб в резервоара как се казва до горе , и се налее вода , при стайна температура е възножно да разцепи резервоара...Ако намеря читав резервоар за бобъра , то този аз ще го напълна с боб за да разберем става ли този метод или не става Smile))
Активен
zlati
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX12R
Публикации: 3498


Пауър ис нотинг уидаут гума!


Ел. поща
« Отговор #269 -: март 08, 2013, 14:54:00 »

Ако намеря читав резервоар за бобъра , то този аз ще го напълна с боб за да разберем става ли този метод или не става Smile))


Да не забравиш да туриш сол, червен пипер и джоджен. И вариш един час на слаб огън  Smile Smile

Нали се сещаш, че налягането е равномерно навсякъде и няма да издуе само желаната от теб вдлъбнатина! Ще си имаш варел с капачка за зареждане отгоре ...
Активен
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 33   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.1 секунди с 21 запитвания.