Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес
Страници: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво направих по мотора днес  (Прочетена 123130 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
werty
Кулинарен рокер
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Intruder М800
Публикации: 1716


Летя ниско с .... 90

495290597
Ел. поща
« Отговор #240 -: март 03, 2013, 23:26:17 »

тези светлини са европейски хомологирани , които ги правят легитимни ;)


Ето тук не позна , ако не са заводски за модела - НЕ вървиш .
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1857



« Отговор #241 -: март 04, 2013, 00:30:26 »

Пък аз хванах един безотговорен другар и последните дни почти попиляхме джигателя на вулкана. Добрата новина е, че главите, калпаните и буталата са добре. Лошата новина е, че едната мотовилка твърде много се мотовилквувателствува откъм коляновия вал. Следва цепене на картера тези дни, после ще му мисля какво ще го правя. Лагерите са ясни, ама шийката и самата биела не е ясно още колко точно са зле.
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #242 -: март 04, 2013, 00:33:45 »


Ето тук не позна , ако не са заводски за модела - НЕ вървиш .
добре..няма да споря , работата е следната , че  , ми е нужен по голям фар , за да запуша големия отвор , чисто дизайнерска идея, и другото което е ,  предпочитам да включа дневните светлини за 20-тинаминути , за да се зареди акумулатора
Активен
Nick
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GL1500SE
Публикации: 4083


Чл. 39. (1)


WWW Ел. поща
« Отговор #243 -: март 04, 2013, 00:37:32 »

.......



...



lcr, не стоят добре така светлините. Не се засягай.
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #244 -: март 04, 2013, 08:21:26 »

Добре. може и да не отива на фара, но , неко го монирам , а там вече ще бъде ясно. Ако пак не става, тогава ще се търси голям фар,  нещо около 16-18 см диаметър на рефлектора.
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #245 -: март 04, 2013, 08:23:47 »

Пък аз хванах един безотговорен другар и последните дни почти попиляхме джигателя на вулкана. Добрата новина е, че главите, калпаните и буталата са добре. Лошата новина е, че едната мотовилка твърде много се мотовилквувателствува откъм коляновия вал. Следва цепене на картера тези дни, после ще му мисля какво ще го правя. Лагерите са ясни, ама шийката и самата биела не е ясно още колко точно са зле.

 Ник, и ти сега си и без мотор нали? Няма ли по да ти е евтино да оправиш Савиджа ?
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1857



« Отговор #246 -: март 04, 2013, 11:16:19 »

По-евтино ще е. Днес ще звъня да ходя да видя два двигателя - един от хонда и един от кава и да преценявам мога ли да насадя нещо. Двигател от Севидж за една година и половина вече така и не намерих. Не вярвам утре да се спъна в такъв на разумна цена. Още по-евтино е да оправя Балкана, че и той излопа, но той е в проект за сряда. Няма да пиша общия брой двъколесни в двора, че ма й срам ;-)
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #247 -: март 04, 2013, 16:31:47 »

Ники на "българчето" какво му се случи бре?  Surprised
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1857



« Отговор #248 -: март 04, 2013, 17:46:54 »

Ники на "българчето" какво му се случи бре?  Surprised
Изтропа пак Sad
Не съм го отварял. Казаха ми, че може да има леко крива биела за да чупи така бутала (ако пак е буталото де). В сряда ще го попилея и ще видя какво му е. Ще гледам и биелата как е.
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #249 -: март 04, 2013, 18:49:25 »

Жалко, биелата беше чисто нова, дано  не е от нея.
Активен
Racho
Не скоростта убива, а начина на спиране.
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VN 1500
Публикации: 520


Cogito, ergo sum


« Отговор #250 -: март 04, 2013, 19:27:00 »

добре..няма да споря , работата е следната , че  , ми е нужен по голям фар , за да запуша големия отвор , чисто дизайнерска идея, и другото което е ,  предпочитам да включа дневните светлини за 20-тинаминути , за да се зареди акумулатора

Ето тук има една статия за дневните светлини. Може да ви е интересна.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151134063459189.464272.324669019188&type=3
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1857



« Отговор #251 -: март 06, 2013, 00:21:08 »

Жалко, биелата беше чисто нова, дано  не е от нея.
Мамка й зегерка! Омекнали са и едната е изпаднала! Маминцето й! Попиля хубавото бутало, че и цилиндъра надра! Закрепих го, но ще трябва да търся бутало и сегменти и да шлайфам цилиндър...
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #252 -: март 06, 2013, 00:32:34 »

Когато го събирахме купих от мз зегерки и не са падали, но при тия мотори е така. На едно етз ми го е правило този номер, така, че не е само до мотора. В продавалника преди време имаше чисто ново бутало нормален ремонт за 30 лв и мислех да ти пиша, ама де да знам, че ще ти се наложи да сменяш. Кофти работа братле. Зегерките даже ги поразпънах малко, явно след ремонта нещо се е случло. За части нали знаеш, от Ивчо от www.rustymania.com много пътии ме е спасявал.  Very Happy

п.п Зегерките бяха чисто нови и размерите съвпадаха с Балканските, и въпреки това леко бяха разпънати за да няма аварии.Сега е момента да пробваш с Трабантско бутало, ще ти дам номера на един магазин в Търново, оригинално немско с хромирани сегменти излизаше на по малко от 40лв чистак бърсак. Работят с Еконт, ама и да не работят аз имам приятели там. Само за шлайфа ти остава цилиндъра и малко полите на буталото  Very Happy
« Последна редакция: март 06, 2013, 00:40:26 последно от Сърбина » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1857



« Отговор #253 -: март 06, 2013, 01:47:24 »

Същите зегерки, маминката им! Имам леки притеснения за трабантското бутало. Новото за Балкан го видях в продавалника, но е без сегменти. Ще видя какво ще измисля. Трябва ми 1ви ремонт, че всичкото цилиндър е надрано. За сега го събрах с работило бутало и по-малко надрания цилиндър, че ме дразни да не работи, Утре ще го припаля. Пък може и някой от другите кошници да оправя... Подхванал съм ги по домова книга, дет се вика...
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #254 -: март 06, 2013, 01:56:29 »

Действай, стискам палци.. А за Севиджа дето говорихме, може да се договорим нещо до края на сезона, че съм замислил един проект за зимата (занимавка) , но да видим какъв двигател ще изкопая тази година и как ще се развият нещата. хакнаха ми скайпа и ако пишеш, нека е тука на лични.  Very Happy Very Happy
ако буталото стои още, сегментите в моторбайк са по 6лв парчето, но явно са правени в индонезия, защото ми идва нормален ремонт а не влизат в цилиндъра,който има износване 3-100-тни, та се наложи да играе пилата, а от там се сещаш защо идва затягането и конусното износване. Все пак сме хора не машини. Но като няма части за тези мотори, трябва да се борим някак със тях. В този форум има хора които са възстановили доста Балкани, но нито са ги карали както аз този, нито са ги ползвали по предназначение. Музейни експонати не ми вършат работа, не съм Джей Лено, искам да карам и това е !  Very Happy Иначе Българина е машина !!!
« Последна редакция: март 06, 2013, 02:20:10 последно от Сърбина » Активен
Страници: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.273 секунди с 21 запитвания.