Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво направих по мотора днес  (Прочетена 123121 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #165 -: януари 29, 2013, 19:55:05 »

е...не всички имаме съвършенните мотори....
Активен
staif
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda
Публикации: 337


Ел. поща
« Отговор #166 -: януари 29, 2013, 22:23:35 »

Колкото и да е съвършенно ,всичко си иска обслужване..Та в тоя ред на мисли вчера докато му се наслаждавах на моя "кон" видях че амортисьрите са леко провиснали в захвата им- извадих ги и се оказа че гументе втулки са поизносени..е голям зор се оказа да намеря подобаващи с които да ги заменя,,долните ги припаснах от биалетка на ауди  (станаха префектно) ама кво му е трябвало на тъпия 'опънат ориз' да прави горните по различни и то със свивка в средата на диаметара им hummer За тях друго решение не ми хрумна освен да отрежа парче мъркуч за виско налягане(понеже е по устоичив)
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #167 -: януари 30, 2013, 20:03:17 »

Колкото и да е съвършенно ,всичко си иска обслужване..Та в тоя ред на мисли вчера докато му се наслаждавах на моя "кон" видях че амортисьрите са леко провиснали в захвата им- извадих ги и се оказа че гументе втулки са поизносени..е голям зор се оказа да намеря подобаващи с които да ги заменя,,долните ги припаснах от биалетка на ауди  (станаха префектно) ама кво му е трябвало на тъпия 'опънат ориз' да прави горните по различни и то със свивка в средата на диаметара им hummer За тях друго решение не ми хрумна освен да отрежа парче мъркуч за виско налягане(понеже е по устоичив)
Добро решение на проблема , а снимки , можеш ли да уредиш , да видим, да не се мисли топлата вода отново Smile))))
Активен
чичо Панчо
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Marauder VZ800
Публикации: 30



Ел. поща
« Отговор #168 -: февруари 02, 2013, 18:38:36 »


 И най нашумелия проблем в целия проект - къде могат да пренаредят спиците наново и да се балансират предната и задната капли...
[/quote]
Братле,звънни на този номер 087865020 търсиш Минчо,кажи му че доктора ти е дал номера мисля че ще ти свърши работа.С приятелски поздрав. Very Happy
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #169 -: февруари 02, 2013, 19:58:50 »

И най нашумелия проблем в целия проект - къде могат да пренаредят спиците наново и да се балансират предната и задната капли...

Братле,звънни на този номер 087865020 търсиш Минчо,кажи му че доктора ти е дал номера мисля че ще ти свърши работа.С приятелски поздрав. Very Happy


Мерси МНого братле. Дълго се чудих как и къде могат да решат този проблем.Утре ще му звънна.
   НО..понеже имаме продължение по създаването на бобъра , продължение подкрепено със снимков материал , нека да изложа моя и на аверчето трудът.
  Днес докарахме друга рама за Шадоу .Идеята бе да се разменят само колонките за вилката..но , решихме да не се гъбаркаме с геометрията  (не че нямаше да стане и така , но губим време....имаме си план - на Бакаджика ако не мине котка път да сме там и да го покажем...), а да действаме направо.. според план графика.
 Рамата бе насадена на повдигача, ПОставена бе задната гума за  солидност, и се почна...

  резнем тук..резнем там....


   Старата рама , взе да да изчезва от поглед...взе да се стапя Smile)) Сега това остана от първата рама , на която има снимки как мотора заприлича на бобър.
  остатъка....
 

Жалко...но трябваше да се присади всичко на друга рама...доста бе пострадала оригиналната рама , с тези доста зле удари , тя се бе посукала уви доста лошо...както споменах..нямахме време тепърва да се изправя...
 ПОне голям плюс...шефът засега не казва нищо че ползваме това достатъчно огромно помещение за прераждането на мотора....
 


 от Шадоу-а остана само купчина разглобени детайли...




Но..все пак...няма да се размине и на новата рама..и тя бе орязана , според проекта
 


   И..понеже времето напредва бързо и неумолимо , трябваше да привършваме...но все пак , затворихме рязовете , разглобихме всичко и по тъй голата рама , избихме лагерите на вилката , свалихме задвижването на задната спирачка , изправихме стойката за едната степенка , премахнахме и датчика за стипенката...  където трябваше заваряхме..където трябваше изпилвахме...

   Но....поне в Понеделник , рамата , заедно с вилката заминават на пясъкоструйка и прахово боядисване .
 За да можем в Съботата , да сглобяваме вече на чисто и да сме с една крачка по близо до финала

 Както спомена колегата къде могат да пренаредят спиците наново..Каплите ще имат същата участ.. и те на пясъкостуйка и прахово...барабар със спиците , аузпусите и те. Понеже на "Кобрите" взе да им пада хрома , ще бъдат боядисани с черна жароустойчива  боя заедно с двигателя. Спирачния диск и магарето на задната спирачка и то в черно жароустойчиво. Целя проект е замислен като изцяло черен бобър с леки козметични акценти от полирана неръждавейка...Но...нека дойде момента на първото палене и на първото яздене на бобъра....
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #170 -: февруари 04, 2013, 23:33:40 »

утре..тоест след около 7-8 часа карам рамата на пясъкоструйка и прахово боядисване, Цялата процедура ще струва към 80 лева. Закупих и тръби от които ще направя и кормило.Тръбите ми излязоха като заготовки към 6 лева 3 метра, но 2 от тях са огънати кръгово. Ще се заварят и ще стане готино къстъм кормило. След това и то на пясъкоструйка и прахово с цвета на рамата, тоест черен мат.
 В събота започваме предварителното сглобяване.
Относно каплите, все още се чудя , дали да използвам стандартните на Шадоу , защото може и да не успея да се включа в крайният срок, а по точно за Бакаджика...Лошото е че и те ще трябва да се бластират и боядисат прахово..пак с цвета на мотора , само ринговете ще са бели....или да ги оставя хромирани...не знам..ще се реши както се оказва засега пак в последния момент.
 
Активен
klontiiiiiiiiii
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki RM250,Suzuki Katana,Honda NX TERMINATOR
Публикации: 478



Ел. поща
« Отговор #171 -: февруари 05, 2013, 01:13:54 »

Маалиии проекта ще ги убиии ,пръсва поздрави и ни дръжте в течение за развитието! Very Happy Mad Mad
Активен
zig
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI XF-650 FREEWIND
Публикации: 193



Ел. поща
« Отговор #172 -: февруари 05, 2013, 11:59:13 »

Давайте съвет. 1-Рег.номер е с вече ново място.Над края на левият ауспух/ до тук добре/ 2- НО дефакто се чудя калника така ли да си остане или да го смъкна по гумата с около 30-тина сантиметра. И двата варианта ме кефят и затова не мога да реша. Както е сега калника единственият му кусур е че при дъжд или след дъжд хвърля на гърба на жената/нали не е на моя  Very Happy  пък и ако си вали обилно и сме си мокрички ама хич не ни е"е за калника/



Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 650


Live to ride


« Отговор #173 -: февруари 05, 2013, 16:01:28 »

Аз мисля, че е по-хубаво да го удължиш. Просто застани отстрани и го направи както ти харесва, и както според те ще си върви с предния калник. Успех и да покажеш снимки после.
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1815


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #174 -: февруари 05, 2013, 16:04:36 »

Днес си смених масления радиатор с нов и нямам търпение да платя гражданската и да го разтрия.В Ловеч се чуваха мотори  Very Happy
Активен
zig
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI XF-650 FREEWIND
Публикации: 193



Ел. поща
« Отговор #175 -: февруари 05, 2013, 16:15:20 »

Аз мисля, че е по-хубаво да го удължиш. Просто застани отстрани и го направи както ти харесва, и както според те ще си върви с предния калник. Успех и да покажеш снимки после.

Кофтито е в това, че и двата варианта ме кефят. И в крайна сметка не знам какво да правя. Може би  ще го удължа защото съм свикнал да го гледам така. И за да има някаква разлика що пък не. Но все пак ще почакам и за  други мнения. Mad
Активен
werty
Кулинарен рокер
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Intruder М800
Публикации: 1716


Летя ниско с .... 90

495290597
Ел. поща
« Отговор #176 -: февруари 05, 2013, 19:38:02 »

И според мен , ще е добре да е по-дълъг . Първо ще му придаде завършеност и малко по-ретро вид , второ високия калник е за широка гума , сега малко стои като на ендуро  Very Happy
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #177 -: февруари 05, 2013, 20:53:33 »

Така....Днес се захванах с кормилото. През обедната ми почивка взех подготвените тръби Ф 25х1,5, от които 2 бяха огънати по диаметър. След мислене какво и как реших да ги направя както си трябва , тоест..според другите , които не са мотористи , точно братно на тяхното мнение...но защо ли да ги слушам...все пак аз изцяло сам си финансирам проекта . Тяхните предпоставки бяха че кормилото ще има ясно изразени ъгли... това е супер..все пак такива кормила не се виждат всеки ден. След майсторене и почти никакво напасване се получи това :




















Нека все пак да кажа че това е работния вариант но не и окончателен.Закарах кормилото за окончателно заваряне и изравняване на геометрията.
  Тези дни и то както казах по рано , заминава на пясъкоструйка и бо с цвета на мотора.
 А до тогава ще падне търсене на идеи за аксесуари за бобъра в интернет. Утре ще преработвам стандартния капак на филтърната кутия за Шадоу. Пак ще си е триъгълна но...Smile После на снимките и на живо ще го видите....
 а дотогава..Иска ми се малко по дълги обедни почивки..от 12 до 17 часа например Smile)))))))))))))
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #178 -: февруари 06, 2013, 18:41:14 »

Днес поработих много малко , и то главно у дома - отрязох капака на филтърната кутия..сега ще трябва да купя малко мрежа , после заигравка с лъскави нещица , светлинки..докато се сглоби целия пъзел.. а после разглобяване , бластиране , прахово и пак сглобяване.
Активен
the slow heart
Suzuki Intruder 750cc
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 988


somewhere over the rainbow


« Отговор #179 -: февруари 06, 2013, 19:08:43 »

През обедната ми почивка ...

Кефиш  Mad
Активен
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 33   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.478 секунди с 21 запитвания.