Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес
Страници: 1 [2] 3 4 ... 33   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво направих по мотора днес  (Прочетена 122684 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
morgens
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Warrior
Публикации: 151



Ел. поща
« Отговор #15 -: октомври 24, 2012, 21:04:01 »

Аз в момента разширявам задната джанта от 6 на 8,5 инча като стане готова ще кача снимки.
Активен
manowrik
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: К-750, Vulcan 1500
Публикации: 103


колкото повече, толкова повече

219261731
Ел. поща
« Отговор #16 -: октомври 24, 2012, 21:41:40 »

сложи и някоя снимкана самия процес на преработката
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: октомври 24, 2012, 22:07:28 »

Аз в момента разширявам задната джанта от 6 на 8,5 инча като стане готова ще кача снимки.
 Да колега:) както каза колегата MANOWRIK , сложи снимки на процеса на работа Smile)) Ще бъде интерестно да се види Smile По принцип...и мен това ме интересува..но, нека оставим въпросите за после Smile)) УСпех !:)
« Последна редакция: октомври 24, 2012, 22:09:29 последно от lcr » Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #18 -: октомври 26, 2012, 23:40:52 »

Отанах много доволен от моята работа с филтъра Smile много добре се получи Smile)) мотора си пали осезаемо по лесно отколкото със стария Smile))
   Сравних техническите характеристики на обикновенния филтър за ДВГ и ХЕПА филтър (в случая ХЕПА филтър за прахосмукачки).Както се оказа, Хепа филтърът се използва не само в домашното приборостроене , а също така в машиностроенето и автомобилостроенето.С тази разлика че , конвенционален хартиен  филтър за ДВГ трябва да не пропуска твърди частици с размер по голям от 5 микрона. ХЕПА филтър обща употреба от висок клас (G1 - G4) трябва да не пропуска твърди частици с размер над 2 микрона. Клас F5-F9 , да не пропуска твърди частици над 0,9 микрона.Клас H10-U17 да не пропуска твърди частици от 0,1 до 0,5 микрона.
 Излиза че ХЕПА филтрите са по подходящи за нашите двигатели  Surprised  
   След малко по обстойно лазене из нета , се оказа че тези филтри се използват масово в новите поколения автомобили както  въздушни филтри , така и в климатичните системи, поради факта че този филтръ дава по добри резултати от конвенционалния хартиен филтър.

   Относно цената... Всеки който кара Шадоу  знае, колко струва оригиналния въздушен филтър - от 65 лв нагоре , Е..аз спестих...като дадох 20 лв за този, и за 5 минути..., тоест..вие видяхте снимките.

   Сега остана да разбера как ще е с разхода на гориво. Very Happy
 Но...при всички положения трябва да е по малко от това което бе за момента , или малко под 4 на 100км , със скорост от около 90 км/час извънградско каране
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 650


Live to ride


« Отговор #19 -: октомври 27, 2012, 11:15:59 »

Това за т.н. круиз контрол ми интересува и мен. Ако ще си го правиш сам мисля, че е хубаво да може лесно и най-вече бързо да се маха, тъй като се ползва на дълги пътувания, а инак по мое мнение не седи хубаво на дръжката. Но аз съм "минималист" за "джаджите" и може и да бъркам. Очаквам инфо за развитието на таз част.
« Последна редакция: октомври 27, 2012, 11:18:03 последно от krasimir77 » Активен
Kurmambek
Най-трудно е да се отговори на въпрос, на който отговорът е очевиден !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Най-добрия !!!
Публикации: 756



Ел. поща
« Отговор #20 -: октомври 27, 2012, 11:31:59 »

Ами какво съм правил днес, май само го запалих, че мислих да излизам с него, ама ми се видя студеничко и си го оставих на централна в гаража  Smile
Активен
Sirius
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VTR 1000 F
Публикации: 1444


239393039
Ел. поща
« Отговор #21 -: октомври 27, 2012, 12:16:59 »

Изпуснах го.  Smile
Активен
the slow heart
Suzuki Intruder 750cc
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 988


somewhere over the rainbow


« Отговор #22 -: октомври 27, 2012, 13:13:15 »

Това за т.н. круиз контрол ми интересува и мен.



две симетрични тела от неръждаема стомана на мястото на оригиналните тапи,
дясното е допълнено с гайка, която има малко по-едра обратна резба -
така блокира масура притискайки одебеления гумен ръб на ръкохватката.
При нужда от рязко връщане на газта няма проблем тъй като блокировката
е мека и фрикционна. Нормално се разблокира с нормалното връщане на газта,
и блокира с навиването. Може и без накатка че закъсва конците на ръкавицата.
Може и с напречна игла с пружина да се блокира обратната гайка, както е направено това,
макар да не е задължително ако резбата е подбрана подходящо притискането е достатъчно
да я предпазва от саморазвиване.
Активен
morgens
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Warrior
Публикации: 151



Ел. поща
« Отговор #23 -: октомври 27, 2012, 16:21:44 »

сложи и някоя снимкана самия процес на преработката


Късно е чадо.





Джантата е направена от 6 на 8,5 инча и от 17 на 18 цола. Донора е 18 цолова джанта от ямаха FZR 600. Процеса е следния; режат се бордовете на двете джанти като преди това се изчислява къде точно да се отрежат за да стане джантата желания размер и да могат да паснат. От там при заварчика после шлайфане полиране и ето резултата по горе.
Активен
the slow heart
Suzuki Intruder 750cc
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 988


somewhere over the rainbow


« Отговор #24 -: октомври 27, 2012, 16:47:55 »

Джантата е направена от 6 на 8,5 инча и от 17 на 18 цола. Донора е 18 цолова джанта от ямаха FZR 600. Процеса е следния; режат се бордовете на двете джанти като преди това се изчислява къде точно да се отрежат за да стане джантата желания размер и да могат да паснат. От там при заварчика после шлайфане полиране и ето резултата по горе.

Ехааа, разполагаш с яки железари колега,
вида е отличен, предполагам и баланса, почитания  apl
Активен
manowrik
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: К-750, Vulcan 1500
Публикации: 103


колкото повече, толкова повече

219261731
Ел. поща
« Отговор #25 -: октомври 27, 2012, 17:05:46 »

много добре е станало а има ли вариант два да стане и на капла със спици?
Активен
morgens
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Warrior
Публикации: 151



Ел. поща
« Отговор #26 -: октомври 27, 2012, 19:33:57 »

Става само че хрома отива на кино. Не знам само джантата ако е желязна как ще и се заварят алуминиеви бордове. Другия вариянт е да търсиш железни джанти от кола, примерно 18ки ако ще я правиш 18ка де.
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #27 -: октомври 27, 2012, 21:25:33 »

Става само че хрома отива на кино. Не знам само джантата ако е желязна как ще и се заварят алуминиеви бордове. Другия вариянт е да търсиш железни джанти от кола, примерно 18ки ако ще я правиш 18ка де.

 Very Happy Мислих си този вариант,не посмях да го кажа... Surprised а спици по размер....това вече не е проблем Smile))
  Браво колега !!! БРАВО ЗА ДОБРЕ СВЪРШЕНАТА РАБОТА  Mad
Активен
lcr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TAIL GUNNED - Honda Shadow VLX 600 CUSTOM ultra glide ; Honda Shadow VT600 bobber
Публикации: 761


www.youtube.com/user/lcrbulgaria?feature=mhee

judas_priestbg@hotmail.com
WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: октомври 27, 2012, 21:27:38 »

Устройството за круиз-контрола е при мен !!! сега ще падне копиране и правене Smile))
   предварително време за правене , от алуминий (оригиналния е от пластмаса!!!) от около 4-5 часа.....
Активен
morgens
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Warrior
Публикации: 151



Ел. поща
« Отговор #29 -: октомври 27, 2012, 22:24:32 »

Ама ти спиците няма да ги бараш ве пич на твоята джанта ще се отрежат само бордовете.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 33   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилКъстъмс (Модератор: drfrancky)Тема: Какво направих по мотора днес

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.194 секунди с 21 запитвания.