Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: HONDA BROS / HAWK Фен Клуб
Страници: 1 ... 8 9 [10]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: HONDA BROS / HAWK Фен Клуб  (Прочетена 28029 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1423



WWW
« Отговор #135 -: юли 26, 2017, 23:33:09 »

Ето за тези които се чудят как се вадят карбураторите най лесно (Подпъхваш и натискаш, като преди това си разхлабил скобите разбирасе. Процедуата се прави и на 2-та карба и излизат точно за 3 секунди).

А в дясно е причината, мисля че бяха 10-тина паунда с доставката, новички и меки, старите са станали твърди като паве.  Smile

Активен
KirilMicov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Bros 400
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #136 -: юли 10, 2018, 09:42:10 »

За броса не ли добре да има демпфер на кормилото , за моментите когато изпадне в резонанс предницата да има кой да я укроти.Някой замислял ли се е и дали е нужно защото не е от най пъргавите 400цц мотори.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1423



WWW
« Отговор #137 -: юли 10, 2018, 10:25:15 »

За броса не ли добре да има демпфер на кормилото

Като цяло НЕ (въпреки че ако ти изпадне без пари не виждам нищо лошо в това да си сложиш), просто е с доста консервативен наклон на предницата е (и е зор да го накараш да "претрепери")
Активен
Painter
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL V-Strom650, ex: Honda Bros, Kawasaki KLE 500.
Публикации: 1043


Live to live. Ride to ride. Never mix these 2


« Отговор #138 -: август 03, 2018, 21:05:12 »

Като цяло НЕ (въпреки че ако ти изпадне без пари не виждам нищо лошо в това да си сложиш), просто е с доста консервативен наклон на предницата е (и е зор да го накараш да "претрепери")

+1. аПСЕлютно излишен разход.
Слагат в Америка и  Русия, но онези машини са 650 и с мноооого тунинг (по форумите им е описано )
Моя много обичах да си  го карам без ръце, щото мотора си завива само с мисъл. Само веднъж ми е заиграла предницата, понеже гумата беше останала на 1,2 атмосфери.
Активен
KirilMicov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Bros 400
Публикации: 9


Ел. поща
« Отговор #139 -: септември 10, 2018, 14:34:01 »

Здравейте колеги някой дали му се намира филтърна кутя , незнам как точно се казва , кутията където е въздушния фитър над карбураторите. При мен някой от предишните собственици я е махнал и поставил два спортни филтъра. Проблема е там че когато мотора достигне 6000 оборота и нагоре няма мощност и мотора забива. Приятели ми казват че е заради тези спортни филтри , спъвали мотора. Затова си търсъя кутия с която да пробвам. Броса е 400сс 1988г.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1423



WWW
« Отговор #140 -: септември 10, 2018, 16:25:12 »

Затова си търсъя кутия с която да пробвам. Броса е 400сс 1988г.

Не ти е това проблема, ама щом искаш да пробваш....  принципно ти трябва ревизия на карбураторите от компетентен механик

ето от тук може да си купиш кутия ако не намериш в България
https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Bros-air-box-assembly-fitted-with-a-K-N-air-filter/283136379263?hash=item41ec3e497f:g:uN8AAOSw5UdbYiDc

Активен
Steinberg
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Bros 650
Публикации: 30



« Отговор #141 -: септември 10, 2018, 22:41:33 »

Имам кутия и бих могъл да ти я изпратя в края на месеца. Сега просто не съм в страната. Аз също съм с други филтри, не с оригиналните. Първо бях сложил UNI Pod филтри от Америка и Factory Pro Stage 3 Jet Kit на карбураторите - копирайки настройки на хора от hawkgt форума. След редица опити от моя страна с различни жигльори, не ми се получи желания резултат и изпратих мотора на механик в София. Той направи синхрон на карбувете и смени UNI Pod филтрите с други спортни филтри, като е заменил и сложените от мен жигльори с други - не знам какви, не съм пипал. Сега мотора има много добри обороти на празен ход, добре си тегли в ниските и средните, но пак нямам високите. Стига на 5-та предавка то 7 хиляди оборота. Майстора каза, че може да имам проблем в газоразпределението. Все пак тези мотори не са направени да се тормозят във високи обороти, а са и доста стари. Пишете колеги до колко оборота стигат вашите машини и с какви настройки са?
Поздрави на @Alexander3dartwork, за активността в темата и знанията с които помага. Благодарение на него си направих нов тройник (У-то) на изпускателната система и връзването на новото гърне, което отлагах няколко години. Успех колеги, с проектите по тези чаровни мотори и до ден днешен.
 
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1863


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #142 -: септември 11, 2018, 10:15:04 »

........... колко мъка има по тоя свят  Surprised

 МНЕНИЕТО ми на КОМПЕТЕНТЕН МЕХАНИК казва:
 Сложете си Еърбоксовете и не се занимавайте с непонятни за 99,9% от "МАЙСТОРИТЕ" в БГ неща  Very Happy
 Ако толкова държиш на БЕЗМИСЛЕН Тунинг и т.н. - сложи си "Спортен" филтър , ама вътре в Еърбокса  Very Happy

 
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #143 -: септември 11, 2018, 17:31:42 »

Никога не съм разбирал защо хората махат кутията, слагат филтър тип "смукател от помпа за поливане на градината" и живеят с мисълта че са подобрили вървежа  Surprised
Активен
Страници: 1 ... 8 9 [10]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: HONDA BROS / HAWK Фен Клуб

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.106 секунди с 20 запитвания.