Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Обезвъздушаване със свинска опашка?!?
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 10   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Обезвъздушаване със свинска опашка?!?  (Прочетена 51141 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #30 -: септември 16, 2012, 17:45:58 »

До сега не бях се замислял, но това е логично и просто според мен и ще има разлика ако имате минимално количество въздух в системата. При натискане за по-дълго време (няколко часа или ден) и наличие на въздух в системата въздуха под действието на физичните закони, би се придвижил в най-горната точка на системата, ако случайно не намери ъгълче или достатъчна извивка за да се задържи там мехурчето въздух. И сега тука е важния момент, когато мехурчето с въздух е вече горе с пускането на спирачката налягането от системата изтласква мехурчето в казанчето.
Другият вариант е с налягане от  обратната страна от апаратите към казанчето (както беше написал някой по-горе).

Моето положение не зная какво е, но смятам да пробвам и двете, по описаният начин - след късането на опашката, не пипам лоста а допълнително избутвам отдолу.
Активен
IvOoOo
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1
Публикации: 402


npaceto@live.com
Ел. поща
« Отговор #31 -: септември 16, 2012, 18:06:18 »

Мисля и аз да го пробвам утре, но преди това да ви питам. Когато мотора стои повечко време (3-4 часа) спирачките стават адски меки. При напомпяне 2-3 пъти си възвръщат твърдостта. Някакви идеи защо? Дали е от въздух или помпата е за смяна?
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #32 -: септември 16, 2012, 23:39:19 »

Мисля и аз да го пробвам утре, но преди това да ви питам. Когато мотора стои повечко време (3-4 часа) спирачките стават адски меки. При напомпяне 2-3 пъти си възвръщат твърдостта. Някакви идеи защо? Дали е от въздух или помпата е за смяна?

С'а колегите да помислят преди да се изсмеят на следното! При последното обезвъздушаване, случвало ли се е на затворена и затегната капачка, да изкарваш отдолу течност? По всички параграфи се създава вакуум отгоре, който при отпусната спирачка е възможно да прибира буталцата, или?  Very Happy

Колеги давайте обратна връзка от опита? Работи ли, след подгряване на спирачките остава ли ефекта?  Very Happy Винаги е добре дошло времето да научим нещо елегантно, хитро, евтино и ефективно!  Very Happy
« Последна редакция: септември 16, 2012, 23:41:07 последно от Rossen_Bossen » Активен
goose
LZ1GSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha TDM 850 4TX
Публикации: 499


7381695
WWW
« Отговор #33 -: септември 17, 2012, 06:31:44 »

Мисля и аз да го пробвам утре, но преди това да ви питам. Когато мотора стои повечко време (3-4 часа) спирачките стават адски меки. При напомпяне 2-3 пъти си възвръщат твърдостта. Някакви идеи защо? Дали е от въздух или помпата е за смяна?
Кога за последно смени спирачната течност?
Активен
AUTOLORD
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki 1000 k1
Публикации: 68


Ел. поща
« Отговор #34 -: септември 17, 2012, 07:35:08 »

Здравейте Колеги, понеже обичам да експериментирам пробвах и това, както Колегата по горе и аз имах такива проблеми със спирачката меко лостче след напомпване става твърдо при студено време сутрин трябваше доста помпане стегнах лостчето по описания начин, преди лостчето беше на позиция 3 за реглажа на дължината на пръстите сега съм на последната и лостчето е трърдо също преди при спиране имаше леко тресене сега вече го няма също се сещам че ми тракаха и накладките смисъл се увличаха от спирачния диск което също изчезна та изумен съм от резултата. Mad забравих да спомена че течноста я бях сменял преди време сега само стегнах лостчето за газта нищо друго не съм правил!
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #35 -: септември 17, 2012, 07:36:42 »

Мисля и аз да го пробвам утре, но преди това да ви питам. Когато мотора стои повечко време (3-4 часа) спирачките стават адски меки. При напомпяне 2-3 пъти си възвръщат твърдостта. Някакви идеи защо? Дали е от въздух или помпата е за смяна?
ВЪЗДУХ!!!
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #36 -: септември 17, 2012, 07:42:00 »

С'а колегите да помислят преди да се изсмеят на следното! При последното обезвъздушаване, случвало ли се е на затворена и затегната капачка, да изкарваш отдолу течност? По всички параграфи се създава вакуум отгоре, който при отпусната спирачка е възможно да прибира буталцата, или?  Very Happy

Колеги давайте обратна връзка от опита? Работи ли, след подгряване на спирачките остава ли ефекта?  Very Happy Винаги е добре дошло времето да научим нещо елегантно, хитро, евтино и ефективно!  Very Happy
Вакуум не може да се получи. Отговори си сам защо има гумена мембрана и какво прави тя? Защо не е просто гумен оринг,а мембрана? Very Happy
Жокер: Под мембраната системата е херметизирана, но над мембраната не е. Самата мембрана е еластична. Very Happy
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #37 -: септември 17, 2012, 19:42:03 »

Понеже няма нужда от повече отзиви, предлагам да я закачим тая темичка с кабърче, та да е в началото.  Very Happy
Активен
drfrancky
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Race Custom
Публикации: 7040


atheism-bg.com/


WWW
« Отговор #38 -: септември 17, 2012, 19:51:35 »

Нема па  Very Happy
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8603


Бог кара SUZUKI


« Отговор #39 -: септември 17, 2012, 19:59:34 »

Понеже няма нужда от повече отзиви, предлагам да я закачим тая темичка с кабърче, та да е в началото.  Very Happy
Ъ,моето мнение е,че е ебати тъпата тема.Измишльотини за счупени спирачки Smile
ЕДНА СПИРАЧНА С-М КАТО Е ИЗПРАВНА СИ Е ТАКАВА!!!
Оправете си моторите.Спирачките са ви най-важната част от мотора.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #40 -: септември 17, 2012, 22:20:42 »

Не съм съгласен. Има разлика между счупена и не добре обезвъздушена. Моята спирачка на ХТХ-а със сигурност не беше счупена, последно като и смених течността нещо не ми се получи обезвъздушаването. Абе, стана, но само на 99%. Все пак го правих ръчно, а не със шприц. Не е като да нямам опит и да не съм го правил 100 пъти, но просто по някога на някой мотори не ми се получава веднага работата. Surprised Този метод оправи нещата само за 4 часа и то без да се занимавам. Сама се оправи и сега спирачката ми е перфектно обезвъздушена. Хитринката е много ценна и полезна.

За пример:
В един и същи ден правих профилактика на спирачките на моята 12-ка и на хаябусата на Каскадьора. Спирачните апарати са еднакви и на двата мотора, но помпите не са. И двете системи бяха в идеално състояние без забележки. Почистих, сипах новата течност и обезвъздуших. На Бусата спирачкат дойде веднага, но 12-ката се заинати и понеже мръкна се наложи на другия ден да се занимавам още доста докато докарам спирачката. Просто не искаше да се обезвъздуши и толкова. Surprised Ако знаех за този метод, щеше доста да ми спести. Темата е мегаполезна. apl Mad
« Последна редакция: септември 17, 2012, 22:22:51 последно от ЧЕФО » Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8603


Бог кара SUZUKI


« Отговор #41 -: септември 17, 2012, 22:49:36 »

Ако сменяш спир. течност и имаш проблем е едно но ако после стане мека спирачката и влиза въздух е съвсем друго.Как да е,аз предпочитам шприца.Не мисля,че е добре да се държи помпата под напрежение часове наред.
пп.МНЕНИЕТО МИ НЕ АНГАЖИРА НИКОГО, ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ НА ЗАСЕГНАТИТЕ !
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2856



« Отговор #42 -: септември 17, 2012, 23:51:11 »

Ако сменяш спир. течност и имаш проблем е едно но ако после стане мека спирачката и влиза въздух е съвсем друго.Как да е,аз предпочитам шприца.Не мисля,че е добре да се държи помпата под напрежение часове наред.
пп.МНЕНИЕТО МИ НЕ АНГАЖИРА НИКОГО, ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ИЗВИНЯВАМ НА ЗАСЕГНАТИТЕ !

И аз съм съгласен с теб. Аз също, като Чефо, отварях апаратите, чистих буталцата до блясък. 'А после да сложа течност и се надявах на готин педал - тц, трипръстие. Аре там имах и проблем та смених и винтчетата за обезвъдушаване на апаратите. 'А пак да дойде педал - пак трипръстие. 'Бе нали и помпата обезвъздуших и всичко?  Сложих опашлето - бравос, подобрението е супер. С'а ме интересува дали изкарва въздуха, по някакъв "магически" (трудно обясним според спецификата на етилен-гликола и моторджийската спирачка/помпа/маркучи с арка) начин изкарва въздуха до горе, или разтваря балончетата в течността по закона на Хенри. Ако е второто - чакаме да се върнат нещата в начално положение при използване на спирачката.

А лаишкото ми мнение казва, че на помпата няма какво да й стане, освен гуметата да легнат още по-плътно по профила на цилиндъра/цилиндрите, друго не може да стане. Как пък няма някой инженер с ХПТ да ни обясни нещата набързо? Гложде ме физиката в тая работа, не че "аз" съм го "открил". Не може да си вържеш спирачката, да я з**беш и да има видимо подобрение, трикове има, но и имат добро обяснение! Very Happy
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14115


« Отговор #43 -: септември 18, 2012, 00:25:42 »

Не се разтваря бе човек. Всичко опира до избутването на мехурчетата. За това даже препоръчват прибирането на накладките, това е принципа. При стандартно обезвъздушаване, когато помпиш и джуркаш течност и мехурчета накрая газираш течността и край на обезвъздушаването. Чакаш да се отделят отново мехурчета и да продължиш. Аз за това и не ползвам стандартния метод, а започвам на самотек и после помпя на отвити щуцери с маркучи потопени в течност, помпя и доливам. Така няма джуркане и не се газира. Но явно по някога остават мънички мехурчета в банджоболта, които не съумявам винаги да изкарам. Ето тук ти ме спаси с това инфо.
Активен
motor_men
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA YZE 750 SUPER TENERE ; YAMAHA YZF 750R
Публикации: 606



Ел. поща
« Отговор #44 -: септември 18, 2012, 06:59:34 »

Значи , стискаш ръчката , връзваш на свинята опашката ,на другия ден я махаш , и прибираш накладките/буталцата/ за да изкара събралият се въздух. Течноста в системата е без мехурчета въздух , тази в казанчето има. Обаче за да се придвижат отново накладките до диска , трябва да напомпаме с ръчката , значи да вкараме от тази течност в казанчето. Освен това , след всяко стискане и пускане на ръчката имаме движение на течноста от системата към казанчето , и обратно , вярно , че е минимално и само в горната част. Има логика от цялата работа , и сигурно има ефект , но процедурата трябва да се повтаря след всяко продължително каране , трябват много свински опашки.
Ако и турнат кабарче ,искам процент от търговците на опашки и прасета  Smile
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 ... 10   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Обезвъздушаване със свинска опашка?!?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.3 секунди с 20 запитвания.