Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Спирачната течност - статия
Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Спирачната течност - статия  (Прочетена 34401 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
znlambov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XLR 250 1989
Публикации: 49



WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: май 05, 2009, 19:03:33 »

колега, ще бъде добре ако можеш да навлезнеш в детаили именно по темата ( а не където беше подхвърлено това ). това е справочна тема и всяко компетентно мнение е добре дошло, стига да имаш такова. в темата за маслата също. щом вадиш стара тема, предполагам че имаш какво прясно да кажеш. очакваме включване Mad

   Форума си е форум, темата си е тема, че не са актуални и двете не са, има и неточности.

Това което мен ме накара да пиша беше, че тази стара и неточна информация изведнъж се появява като статия на "КОРИЦАТА" на сайта... защо?  Sad  Surprised

...Може наистина да отделя време и да пусна малко информация във темата за маслата...
« Последна редакция: май 05, 2009, 19:39:28 последно от znlambov » Активен
FMX.Rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 600RR Graffiti
Публикации: 16


Fortibus Morti Primo


« Отговор #16 -: август 31, 2009, 16:19:56 »

 Преди карах кросов мотор, Kawasaki 250cc 1998г. Купих го след уж основен ремонт. Два месеца по-късно открих теч в маркуча за спирачната течност. Оказа се, че спирачната ми течност е разяла маркуча, а бившият собственик не е объпнал внимание на тапата, на която пише DOT4 и е сипал DOT3, защото това имал. След смяната на течността и маркучите вече нямах проблеми. Но предвид терените, по които карах, ми се налагаше да сменям течност на половин година. Винаги трябва да е бистра, поне така са ме учили.
Активен
vladko__
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSX750F
Публикации: 112



Ел. поща
« Отговор #17 -: август 31, 2009, 16:47:20 »

Здравейте,колеги,имам един въпрос мога ли да си обезвъздуша системата без пистолет?
Активен
malamir82
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha xj diversion
Публикации: 37


Ел. поща
« Отговор #18 -: януари 20, 2010, 20:40:16 »

Ако те4носта е мътна трябва ли да се смени ако нямам проблеми за момента със спира4ките и тожа значи ли че е запо4нала корозия в системата и скоро ще се скапе
Активен
Streetfightera
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI DR-Z 400E,Honda Transalp 600V
Публикации: 935


Чалъмар 12-ти разряд!


Ел. поща
« Отговор #19 -: януари 20, 2010, 20:51:32 »

не значи нищо,но е хубаво да се смени с предписаната такава,защото спирачната течност абсурбира много влага и след време може да имаш проблеми
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #20 -: януари 20, 2010, 21:19:56 »

аз имах проблема "мек педал"(спирачката ми правеше педераския номер да не втрърдява)
сега правя някои подобрения(зима е),отворих и изчистих апаратите, купих си метални маркучи, нови накладки(НН), спирачна помпа от Хорнет и сега се чудя каква течност да сложа???
може бе вече проблема няма да го има и с DOT4 ама така или иначе всичко със разглобил да слагам ли 5.1????
също така каква марка течност и от каде да я взема???че тия по бензиностанциите са чики мики
Активен
emilkost
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K1200RS
Публикации: 862


свободата Санчо е на седлото на мотора


Ел. поща
« Отговор #21 -: февруари 16, 2010, 15:13:48 »

скоро търсих DOT4 по бензиностанциите и е по-лесно да намериш DOT5.1 отколкото DOT4
аз видях 5.1 в бензиностанциите на OMV
Активен
Streetfightera
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI DR-Z 400E,Honda Transalp 600V
Публикации: 935


Чалъмар 12-ти разряд!


Ел. поща
« Отговор #22 -: февруари 16, 2010, 15:16:48 »

и аз карам с ДОТ5.1 на ОМВ,лесно се намира и няма никакъв проблем да преминеш от ДОТ4 на ДОТ 5.1
Активен
malamir82
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha xj diversion
Публикации: 37


Ел. поща
« Отговор #23 -: февруари 17, 2010, 12:55:56 »

Благодаря ти приятел още малко като се постопли и ще я сменя аз съм с дот 4 ако имаш наблудение върху марките пиши каква да си взема.Меси предварително Mad
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8601


Бог кара SUZUKI


« Отговор #24 -: април 26, 2010, 23:42:39 »

ако скърцат свали накладките и ги надери със шкурка или шмиргел да станат грапави и няма да скърцат, поне временно
скърцането,свиренето...не се поражда от триенето на феродото с диска а от породените вибрации.медната смазка потушава свиренето
Активен
dakata46
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda cbr 600 f4
Публикации: 593



« Отговор #25 -: май 13, 2010, 21:38:15 »

Жорка дай повечко инфо за тая медна смаска, че преди около 1200км. си смених накладките с Ferrodo синтеровани, смених и спирачната течност с мотул дот4 и отогава спирачките ми свирят ужасно много и спират много лошо.
Преди 3дни с един приятел свалихме накладките, почистихме и раздвижихме апаратите. Спряха да свирят и започнаха да спират по-добре, обаче след около 20км. пак старата история.
Има ли някакъв специален препарат за почистване и раздвижване на буталата?
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8601


Бог кара SUZUKI


« Отговор #26 -: май 13, 2010, 22:06:44 »

Жорка дай повечко инфо за тая медна смаска, че преди около 1200км. си смених накладките с Ferrodo синтеровани, смених и спирачната течност с мотул дот4 и отогава спирачките ми свирят ужасно много и спират много лошо.
Преди 3дни с един приятел свалихме накладките, почистихме и раздвижихме апаратите. Спряха да свирят и започнаха да спират по-добре, обаче след около 20км. пак старата история.
Има ли някакъв специален препарат за почистване и раздвижване на буталата?
имаше една статия,какви накладки да се ползват спрямо какъв е спирачния диск.
а иначе,медната смазка(смазка с фин меден прах) се ползва точно за спирачките като се маже металната част там където има контакт със спирачния апарат.цената на тубата е около 12-15лв. примерно в продуктите на вюрт Very Happy
Активен
dakata46
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda cbr 600 f4
Публикации: 593



« Отговор #27 -: май 15, 2010, 15:35:16 »

Здравеи те, за да не пускам нова тема ще питам тук.
Как да си раздвижа буталата на спирачните апарати?
Днес свалих единя апарат и видях, че само едното бутало се движи нормално.
Свалих накладките и стиснах няколко пъти спирачките за да излязът буталата, след това ги почистих с меглио и доста обилно ги напръсках със спреи от рода на WD40 и доста ги раздвижвах, но нямаше почти никакъв ефект.
На всичко отгоре като слагах обратно апарата скъсах двата болта които го държът за кола.
Активен
dakata46
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda cbr 600 f4
Публикации: 593



« Отговор #28 -: май 16, 2010, 10:18:57 »

Айде помагаите, че немога да карам така. Mad
Активен
^Rokera^
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 474



« Отговор #29 -: май 16, 2010, 12:32:56 »

Айде помагаите, че немога да карам така. Mad


  Значи вадиш буталцата,чрез натискане на спирачката.После вадиш гумичките които уплътняват между буталото и цилиндъра.В канала им ще има много мизерии.Без да почистиш този канал и гумичката все едно нищо не правиш.Почистваш канала,почистваш гумичката,ако е нужно минаваш с водна шкурна края на буталото ако има ръжда и ако има по цилиндърчетата.След това мажеш със спирачна течност гумичката и буталцето,сглабяш и си ти.Ако пак има проблем проверяваш да нямаш запушен спирачен маркуч.
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Спирачната течност - статия

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.233 секунди с 21 запитвания.