Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: LS 650 Savage
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: LS 650 Savage  (Прочетена 18278 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 412


argumentum ad novitatem


« Отговор #90 -: февруари 14, 2020, 11:08:51 »

Обърни се към някой, който може да го направи, не е сложен за изпълнение. Но ако се търси най-ниска цена, някой майстор може да сътвори "чудеса". В никой мануал няма безопасен лимит в мм на тресчотни обтегачи. В дадения случай подмине ли половината на тресчотката..но за да изпадне дадената част, веригата е доста разтеглена, и е издавала характерен шум.  Сузуки са виртуози в проектиране на проблемни обтегачи, които не устояват често на техническите умения на Бай Ганя. Също и маслените жигльори, които обичат да ги слагат навсякъде, често се случва да бъдат шпакловани с обилно количество силикон, за да се спестят 20 лв за гарнитура.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 225



« Отговор #91 -: февруари 14, 2020, 11:14:31 »

Дали ти е разтегната веригата или не можеш да провериш и по ъглите на отместване на валовете - стига разбира се да намериш референтни стойности
Скъпото в тая операция е трудът, а не частите
Благодаря ти,отново е по сложно технически, по скоро ще гледам обтегача дали е минал средата както преположи колегата.
В оторизираните сервизи на повечето марки автомобили взимат 60 лева на час за труд.
Това са 2000 лева разделени на 60 лева на час, са 33 работни часа или 4 дни за двигател с архитектурата на Иж-е.Ако говореше за парите за ремонт на двигателя.
Имам два нови автомобила, обслужват се само в оторизирани сервизи.Този Савидж е чист експеримент.
Айде сега да бъдем малко реалисти в нещата. Very Happy
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 12:09:08 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 225



« Отговор #92 -: февруари 14, 2020, 11:27:36 »

Обърни се към някой, който може да го направи, не е сложен за изпълнение. Но ако се търси най-ниска цена, някой майстор може да сътвори "чудеса". В никой мануал няма безопасен лимит в мм на тресчотни обтегачи. В дадения случай подмине ли половината на тресчотката..но за да изпадне дадената част, веригата е доста разтеглена, и е издавала характерен шум.  Сузуки са виртуози в проектиране на проблемни обтегачи, които не устояват често на техническите умения на Бай Ганя. Също и маслените жигльори, които обичат да ги слагат навсякъде, често се случва да бъдат шпакловани с обилно количество силикон, за да се спестят 20 лв за гарнитура.
Страшно полезно, Благодаря ти.
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 11:36:32 последно от AlexM » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2354


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #93 -: февруари 14, 2020, 11:38:48 »

Благодаря ти,отново е по сложно технически, по скоро ще гледам обтегача дали е минал средата както преположи колегата.

Защо си хареса средата, а не първата третина, какво й е на последната третина от хода на обтегача ?
Защо обтега има толкова много ход ?!?
Това за 60-те лв на час и цената на ИЖ не го разбрах, това за новите автомобили явно трябва да ми каже че имаш възможности - това е хубаво ако е така
Относно експеримента - каква ти е целта:
- да си вдигнеш техническата грамотност
- искаш да го оправиш
?

И така, може би е по-идейно да се съсредоточим върху първите две "защо"
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 225



« Отговор #94 -: февруари 14, 2020, 11:45:45 »

Благодаря,
намерих каквото ми трябваше тук,(слагам го само за да помогне евентуално на някой)
http://suzukisavage.com/cgi-bin/YaBB.pl?num=1191167029/15 включително и размера.
Всичко останало тук освен двете компетентни мнения на Gnome Rhone и NikDaPhreak предполагам че е излишно.
Благодаря на отзовалите се.
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 12:36:37 последно от AlexM » Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 412


argumentum ad novitatem


« Отговор #95 -: февруари 14, 2020, 12:36:57 »

За да не стават недоразумения и да не те подведа, ще ти напиша как процедирам с проблемни обтегачи. Освен проверка на положението за разтягане на веригата, проверка на тресчотния механизъм, по-точно състоянието на зъбите за износване. Независимо от състоянието се изхвърля в кофата, особено ако мотора е на метусалемска възраст, купува се нов. Обикновенно цената е около 160лв, за твоя нямам идея. Новият обтегач се поръчва не от Миркат, а от проверен магазин. Частите за сузуки  пристигат  за период от 10-30 дена макс. От Миркат за двигателни части може да чакаш и 3 месеца. Отделно проверка на състоянието на  шийки, гърбици и кобилици на разпр.вал. проверка и на клиренса разпр.вал-глава. Ако има контрираща пластина на болтовете на зъбното колело на разпр.вал, поръчва се нова( не е скъпа).

Относно flat rate time и цената от 2000лв, която са ти дали, предполагам че има и някакви вмъкнати части вътре. Грамотно направен ремонт няма как да стане за 4 дена.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 225



« Отговор #96 -: февруари 14, 2020, 12:51:45 »

За да не стават недоразумения и да не те подведа, ще ти напиша как процедирам с проблемни обтегачи. Освен проверка на положението за разтягане на веригата, проверка на тресчотния механизъм, по-точно състоянието на зъбите за износване. Независимо от състоянието се изхвърля в кофата, особено ако мотора е на метусалемска възраст, купува се нов. Обикновенно цената е около 160лв, за твоя нямам идея. Новият обтегач се поръчва не от Миркат, а от проверен магазин. Частите за сузуки  пристигат  за период от 10-30 дена макс. От Миркат за двигателни части може да чакаш и 3 месеца. Отделно проверка на състоянието на  шийки, гърбици и кобилици на разпр.вал. проверка и на клиренса разпр.вал-глава. Ако има контрираща пластина на болтовете на зъбното колело на разпр.вал, поръчва се нова( не е скъпа).

Относно flat rate time и цената от 2000лв, която са ти дали, предполагам че има и някакви вмъкнати части вътре. Грамотно направен ремонт няма как да стане за 4 дена.

Много компетентно отново..  Very Happy
Когато нещо бъде представено по този начин нещата стават различни.Основният проблем обаче изхожда от това че никой неможе да ти каже на колко километра е мотора като по това да прецениш дали всичко това е за смяна и проверка.
Или е седял в някой обор или са го карали много, но за да го карат много трябва и да са го поддържали поне до някоя част.Това за Миркат също е ново, мислех си че само там може да си вземеш оригинална част.Ще го отворя по това предписание, все пак има форуми в които хората събеседват е не ти отговарят на въпрос с въпрос.
http://suzukisavage.com/cgi-bin/YaBB.pl?num=1191167029/0
Възможно ли е реално за тези километри (ако са истински да има подобно износване) на шийки, гърбици и кобилици на разпр.вал. проверка и на клиренса разпр.вал-глава?
Тази проверка съм прогнозирал като протече от прословутата тапа на главата (която вече съм купил  Smile ) Понеже тогава се сваля капака на клапаните.  Very Happy

Правят някакъв тунинг вариянт със семеринги а не гумена както идва от завода.

Относно двете хиляди никакви части нямаше в цената.2000 лева труд...... а как например да се довериш, че за тия пари(мотора струва толко  Smile ) реално човека ще отдаде нужното внимание на двигателя при положение, че тук го чакат още 5 мотора и тия пари ще ги вземе само от смяна на масло да речем.Гаранция ли ще ти даде после за двигателя?
И е много точно последното ти изречение "грамотно направен ремонт".Ама КЪДЕ и КОЙ ?
Аз доверие имам на себе си, или ще го строша и хвърля като няма да съм дал 2000 + лева и ще съм научил нещо ново, или другия вариянт на майстор 50 на 50(я грамотно я неграмотно) като дам 2000 + лева примерно и няма да има какво да правя през уикенда в гаража  Smile



« Последна редакция: февруари 14, 2020, 13:28:41 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 225



« Отговор #97 -: април 23, 2020, 19:44:17 »

Летящият Японец.
Нов съединител, масло, филтър, обтегач и верига.... Very Happy
Обтегача беше аха да изпадне.Не се чуваха никакви звуци от тропаща верига.На късмет чист го хванах заради съединителя.

Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 225



« Отговор #98 -: юни 02, 2020, 21:55:12 »

Аз днес пак се позабавлявах.Кормилото заспа....Остана да измисля огледала.Дали онези за колела със мек колан дето се монтират ще станат или ще ги обръща вятъра?



Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2134



« Отговор #99 -: юни 03, 2020, 20:57:57 »

Май когато си бил малък са те наказвали често. И ти е харесало.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6353


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #100 -: юни 03, 2020, 21:00:53 »

Май когато си бил малък са те наказвали често. И ти е харесало.

 Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar;Suzuki DR650 SP46;Honda Super Cub C 125cc
Публикации: 1932


7183168
Ел. поща
« Отговор #101 -: юни 04, 2020, 07:27:40 »

нЕма да станат такива огледала по същата причина поради която от охлуф рокир не става.
Просто като засили много му се веят очите и не вижда накъде кара  Smile
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 225



« Отговор #102 -: юни 04, 2020, 07:51:56 »

Ето направих си планки за моите си.Ония нестават, прав беше.На 60 и се обръщат.... Smile
Ще го ползвам на колелото....
Вижда си се с огледалата.Неможеш да видиш единствено директно зад теб.Лява и дясна лента се виждат без проблем.Но това няма значение, по скоро са за КАТ фактора  Smile
Вчера минах целия бул.България между колите.Пъха се на такива места че скутерите ми завидяха.  Smile Smile
Супер доволен съм от кормилцето.По удобно ми е от Т-бар.Острите завои обаче са малко ръца пръца Very Happy Днес ще го пробвам на 100тина км да видя ще ми окапят ли ръцете  Smile


« Последна редакция: юни 04, 2020, 07:56:50 последно от AlexM » Активен
Archibald
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 208


« Отговор #103 -: юни 04, 2020, 07:53:14 »

Дълги ръки се искат за таквоз кормило.  Razz Или пък е някакво модерно и се върти с дистанционно?  rulez2
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07', Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3704



« Отговор #104 -: юни 04, 2020, 17:24:32 »

На мен пък ми се виждат кофти навирени ръкохватките..! Дали ще са удобни изобщо..?
Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: LS 650 Savage

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.176 секунди с 21 запитвания.