Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: LS 650 Savage
Страници: 1 ... 5 6 [7]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: LS 650 Savage  (Прочетена 17498 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 412


argumentum ad novitatem


« Отговор #90 -: февруари 14, 2020, 11:08:51 »

Обърни се към някой, който може да го направи, не е сложен за изпълнение. Но ако се търси най-ниска цена, някой майстор може да сътвори "чудеса". В никой мануал няма безопасен лимит в мм на тресчотни обтегачи. В дадения случай подмине ли половината на тресчотката..но за да изпадне дадената част, веригата е доста разтеглена, и е издавала характерен шум.  Сузуки са виртуози в проектиране на проблемни обтегачи, които не устояват често на техническите умения на Бай Ганя. Също и маслените жигльори, които обичат да ги слагат навсякъде, често се случва да бъдат шпакловани с обилно количество силикон, за да се спестят 20 лв за гарнитура.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 214



« Отговор #91 -: февруари 14, 2020, 11:14:31 »

Дали ти е разтегната веригата или не можеш да провериш и по ъглите на отместване на валовете - стига разбира се да намериш референтни стойности
Скъпото в тая операция е трудът, а не частите
Благодаря ти,отново е по сложно технически, по скоро ще гледам обтегача дали е минал средата както преположи колегата.
В оторизираните сервизи на повечето марки автомобили взимат 60 лева на час за труд.
Това са 2000 лева разделени на 60 лева на час, са 33 работни часа или 4 дни за двигател с архитектурата на Иж-е.Ако говореше за парите за ремонт на двигателя.
Имам два нови автомобила, обслужват се само в оторизирани сервизи.Този Савидж е чист експеримент.
Айде сега да бъдем малко реалисти в нещата. Very Happy
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 12:09:08 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 214



« Отговор #92 -: февруари 14, 2020, 11:27:36 »

Обърни се към някой, който може да го направи, не е сложен за изпълнение. Но ако се търси най-ниска цена, някой майстор може да сътвори "чудеса". В никой мануал няма безопасен лимит в мм на тресчотни обтегачи. В дадения случай подмине ли половината на тресчотката..но за да изпадне дадената част, веригата е доста разтеглена, и е издавала характерен шум.  Сузуки са виртуози в проектиране на проблемни обтегачи, които не устояват често на техническите умения на Бай Ганя. Също и маслените жигльори, които обичат да ги слагат навсякъде, често се случва да бъдат шпакловани с обилно количество силикон, за да се спестят 20 лв за гарнитура.
Страшно полезно, Благодаря ти.
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 11:36:32 последно от AlexM » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2351


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #93 -: февруари 14, 2020, 11:38:48 »

Благодаря ти,отново е по сложно технически, по скоро ще гледам обтегача дали е минал средата както преположи колегата.

Защо си хареса средата, а не първата третина, какво й е на последната третина от хода на обтегача ?
Защо обтега има толкова много ход ?!?
Това за 60-те лв на час и цената на ИЖ не го разбрах, това за новите автомобили явно трябва да ми каже че имаш възможности - това е хубаво ако е така
Относно експеримента - каква ти е целта:
- да си вдигнеш техническата грамотност
- искаш да го оправиш
?

И така, може би е по-идейно да се съсредоточим върху първите две "защо"
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 214



« Отговор #94 -: февруари 14, 2020, 11:45:45 »

Благодаря,
намерих каквото ми трябваше тук,(слагам го само за да помогне евентуално на някой)
http://suzukisavage.com/cgi-bin/YaBB.pl?num=1191167029/15 включително и размера.
Всичко останало тук освен двете компетентни мнения на Gnome Rhone и NikDaPhreak предполагам че е излишно.
Благодаря на отзовалите се.
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 12:36:37 последно от AlexM » Активен
Gnome Rhone
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 1938 Gnome Rhone AX2 800 Yamaha XT600Z 1VJ
Публикации: 412


argumentum ad novitatem


« Отговор #95 -: февруари 14, 2020, 12:36:57 »

За да не стават недоразумения и да не те подведа, ще ти напиша как процедирам с проблемни обтегачи. Освен проверка на положението за разтягане на веригата, проверка на тресчотния механизъм, по-точно състоянието на зъбите за износване. Независимо от състоянието се изхвърля в кофата, особено ако мотора е на метусалемска възраст, купува се нов. Обикновенно цената е около 160лв, за твоя нямам идея. Новият обтегач се поръчва не от Миркат, а от проверен магазин. Частите за сузуки  пристигат  за период от 10-30 дена макс. От Миркат за двигателни части може да чакаш и 3 месеца. Отделно проверка на състоянието на  шийки, гърбици и кобилици на разпр.вал. проверка и на клиренса разпр.вал-глава. Ако има контрираща пластина на болтовете на зъбното колело на разпр.вал, поръчва се нова( не е скъпа).

Относно flat rate time и цената от 2000лв, която са ти дали, предполагам че има и някакви вмъкнати части вътре. Грамотно направен ремонт няма как да стане за 4 дена.
Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 214



« Отговор #96 -: февруари 14, 2020, 12:51:45 »

За да не стават недоразумения и да не те подведа, ще ти напиша как процедирам с проблемни обтегачи. Освен проверка на положението за разтягане на веригата, проверка на тресчотния механизъм, по-точно състоянието на зъбите за износване. Независимо от състоянието се изхвърля в кофата, особено ако мотора е на метусалемска възраст, купува се нов. Обикновенно цената е около 160лв, за твоя нямам идея. Новият обтегач се поръчва не от Миркат, а от проверен магазин. Частите за сузуки  пристигат  за период от 10-30 дена макс. От Миркат за двигателни части може да чакаш и 3 месеца. Отделно проверка на състоянието на  шийки, гърбици и кобилици на разпр.вал. проверка и на клиренса разпр.вал-глава. Ако има контрираща пластина на болтовете на зъбното колело на разпр.вал, поръчва се нова( не е скъпа).

Относно flat rate time и цената от 2000лв, която са ти дали, предполагам че има и някакви вмъкнати части вътре. Грамотно направен ремонт няма как да стане за 4 дена.

Много компетентно отново..  Very Happy
Когато нещо бъде представено по този начин нещата стават различни.Основният проблем обаче изхожда от това че никой неможе да ти каже на колко километра е мотора като по това да прецениш дали всичко това е за смяна и проверка.
Или е седял в някой обор или са го карали много, но за да го карат много трябва и да са го поддържали поне до някоя част.Това за Миркат също е ново, мислех си че само там може да си вземеш оригинална част.Ще го отворя по това предписание, все пак има форуми в които хората събеседват е не ти отговарят на въпрос с въпрос.
http://suzukisavage.com/cgi-bin/YaBB.pl?num=1191167029/0
Възможно ли е реално за тези километри (ако са истински да има подобно износване) на шийки, гърбици и кобилици на разпр.вал. проверка и на клиренса разпр.вал-глава?
Тази проверка съм прогнозирал като протече от прословутата тапа на главата (която вече съм купил  Smile ) Понеже тогава се сваля капака на клапаните.  Very Happy

Правят някакъв тунинг вариянт със семеринги а не гумена както идва от завода.

Относно двете хиляди никакви части нямаше в цената.2000 лева труд...... а как например да се довериш, че за тия пари(мотора струва толко  Smile ) реално човека ще отдаде нужното внимание на двигателя при положение, че тук го чакат още 5 мотора и тия пари ще ги вземе само от смяна на масло да речем.Гаранция ли ще ти даде после за двигателя?
И е много точно последното ти изречение "грамотно направен ремонт".Ама КЪДЕ и КОЙ ?
Аз доверие имам на себе си, или ще го строша и хвърля като няма да съм дал 2000 + лева и ще съм научил нещо ново, или другия вариянт на майстор 50 на 50(я грамотно я неграмотно) като дам 2000 + лева примерно и няма да има какво да правя през уикенда в гаража  Smile



« Последна редакция: февруари 14, 2020, 13:28:41 последно от AlexM » Активен
AlexM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL250 Degree, Suzuki LS650, Piaggio Beverly, BMW F800R
Публикации: 214



« Отговор #97 -: април 23, 2020, 19:44:17 »

Летящият Японец.
Нов съединител, масло, филтър, обтегач и верига.... Very Happy
Обтегача беше аха да изпадне.Не се чуваха никакви звуци от тропаща верига.На късмет чист го хванах заради съединителя.

Активен
Страници: 1 ... 5 6 [7]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: LS 650 Savage

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.304 секунди с 20 запитвания.