Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератори: ЧЕФО, Ice_queen^^)Тема: Марки и модели - новини
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Марки и модели - новини  (Прочетена 25347 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
the Truth
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX 11 / Busa
Публикации: 661


"Torque" rider! ;-)


« Отговор #75 -: юли 23, 2015, 09:00:25 »

Новата Honda CRF1000L "Africa Twin" с DCT трансмисия.  Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=JzT_bKsItLA


линк към статията:
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/honda-africa-twin-crf1000l-leaked-video/
« Последна редакция: юли 23, 2015, 09:02:49 последно от the Truth » Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1106



WWW
« Отговор #76 -: май 29, 2016, 18:33:09 »

Два нови стелт мотоциклета на DARPA, които могат да работят с почти всякакво гориво

https://www.kaldata.com/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%B4%D1%83%D0%B5%D1%80/%D0%94%D0%B2%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%82-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-DARPA-%D0%BA%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%BE-%D0%BC%D0%BE-110928.html



"Двигателите и на двата мотоциклета са хибридни - задвижването става както с акумулаторни батерии, така и с двигатели с вътрешно горене, които могат да работят на практика със всичко, което може да гори - авиационен керосин JP-8, Jet A-1, бензин, пропан, дори и с растително масло."
Активен
diverpro
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6S`04 Fazer 600
Публикации: 17



Ел. поща
« Отговор #77 -: юни 06, 2016, 20:08:43 »

Колеги, днес имах възможността и удоволствието да покарам на тест-драйв в представителството на Honda в Пловдив мотоциклета от снимката - NC 750x ! Впечатленията ми от машината са отлични! Според мен Honda са уцелили десятката - този мотор обединява два сегмента: макси скутер и класически турист. Автоматичната скоростна кутия предоставя уникално плавно превключване на 6-те скорости, а режимът S (спорт) вкарва достатъчно мощност и ускорение, при това в диапазона до 5000 - 5500 оборота. Има и опция ръчно превключване. Изключително лесен и лек за управление както в града, така и в планински път със завои! Изправената стойка предлага комфортно пътуване с часове, според мен спокойно може да се кара със скорост 120 до 150км/ч. В комбинация с уникалния среден разход от 3,5л/100км и вградено багажно отделение отпред на резервоара, този мотор би се харесал на повечето хора, с изключение на привържениците на високооборотни пистови машини, със склонности към високите скорости! Препоръчвам, който има желание, да отиде да покара. Моторът ще е в Пловдив вероятно до края на седмицата.


Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1106



WWW
« Отговор #78 -: юни 19, 2016, 21:35:10 »

Поларис (тай де Victory по ясно да го напиша) са купили Брамо миналата година, което си е доста интересна новина, ще рече че "големите" играчи наглеждат доста сериозно сектора с електичките, с ясното съзнание че това е неизбежното бъдеще. Ииииии  "Brammo's Electric Motorcycle Is Now The $19,999 Victory Empulse TT" иии искат да си имат готови всички патенти и ноу-хау когато назрее момента за масовите електрички.

http://lanesplitter.jalopnik.com/why-polaris-just-bought-electric-motorcycle-maker-bram-1680018811



този мотор обединява два сегмента: макси скутер и класически турист. Автоматичната скоростна кутия


Само в тази си версия, иначе с ръчните скорости си е "нормален" мотор  Very Happy , колега от форума преди време си купи такъв и пусна страшно подробен отзив за моторетката. Личното ми мнение е че е страхотна машина (без още да съм се качвал на нея) (със или без версията с автомат - въпрос на избор) най вече за по улегнали хора.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1106



WWW
« Отговор #79 -: ноември 10, 2016, 20:32:00 »

KTM Duke 790

Един доста коментиран, дългоочакван  и леко спорен модел (основно заради редoвия си двигател).

Активен
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 437


Ел. поща
« Отговор #80 -: ноември 11, 2016, 14:45:19 »

Докарва го повече на супермото отколкото на стандартната нейкед визия за Дюк.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4463


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #81 -: август 15, 2017, 20:05:05 »

https://m.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/elektricheski-policejski-motori-ot-kalashnikov-6072690

 Sad Sad Sad
Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 373


« Отговор #82 -: септември 07, 2017, 21:09:08 »

Ако сте пропуснали, от днес, дългоочаквано събитие:

Ducati’s New V4 Engine Desmosedici Stradale:













Двигателят се казва Desmosedici Stradale и беше представен днес, досегашния V2 двигател задвижващ Ducati Panigale се казваше Superquadro.

Panigale-то, което ще бъде задвижвано от новия двигател ще се казва Ducati Panigale V4 ще бъде представен на 5 Ноември 2017 т.е. днес представиха само двигателя.

Подробна информация: http://desmosedicistradale.ducati.com/en_ww/
Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 136


Ел. поща
« Отговор #83 -: септември 08, 2017, 10:05:16 »

С това  Panigale ли се състезава Час Дейвис в супербайк шампионата?
Активен
ai siktir
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: много мощен
Публикации: 373


« Отговор #84 -: септември 08, 2017, 20:04:18 »

С това  Panigale ли се състезава Час Дейвис в супербайк шампионата?

Час Дейвис се състезава с актуалния модел Ducati Panigale R с актуалния двигател Superquadro, който е V2.


Представената версия на Desmosedici Stradale е 1103 куб.см той ще е за "обикновената" версия.

Според правилата на WSBK 4-цилиндровите двигатели могат да бъдат до 1000 куб.см,
така че на по-късен етап ще има R версия, която ще е 1000 куб., която ще влезе в WSBK през 2019.

Т.е. Дукати ще се състезават с двуцилиндровия двигател и през 2018.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4463


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #85 -: октомври 09, 2017, 12:20:49 »

https://nova.bg/news/view/2017/10/09/195114/българи-изобретиха-мотор-за-хора-с-двигателни-увреждания-видео/



Българи изобретиха мотор за хора с двигателни увреждания.
( Видео)



Български екип ентусиасти изобрети мотоциклет, пригоден за хора с двигателни увреждания. С негова помощ мотористи, които са останали обездвижени след катастрофа, могат отново да "настъпят газта".

Форсирането на двигателя, високата скорост на пистата и свистенето на вятъра са нещата, които държат мотористите, пострадали от инциденти живи. С особена сила това важи за носителя на десетки купи в мотокроса Сергей Сергеев-Сиджи. “Бях състезател. След инцидента, който ми се случи, се чувствах изключително зле. Но имах силата да преодолея това.”, разказва той.

Друг запален фен на високите скорости - Евгения Кусева - пък е прикована на земята от 2 години и половина след тежък инцидент. “Бяхме тръгнали да караме към Подбалкана. Един чичо не спря на знак “Стоп”. Аз се движех с 50, той с 10. Ударих се в гредата на колата. И от това ми се счупиха прешлените.”, спомня си Жени.

Без своя мотор и Сиджи, и Жени са като птици без криле. При поредния тест на машината, приспособена за хора като тях, те отбелязват успеха със сълзи от радост. Жени емоционално споделя: “За мен това е сбъдната мечта. Ние, които сме свикнали с по-динамичен начин на живот, едно обездвижване за нас е смъртоносно.”

В работния цех, където през последните 2 месеца идеята се превръща в реалност, Любомир Василев ни показва техническите модификации. Към мотора са добавени странични колела, които се спускат и вдигат с пневматичен механизъм. “Пневматиката се задейства от компресор, който е от минибус със въздушна възглавница. Бутилката с въздух пък е взета от състезателна кола. Колелата падат и се вдигат с бутон. По същия начин са и скоростите.”, обяснява Любо.

Моделът е прототипен, предстоят още подобрения. Едва след това моторът ще премине всички необходими тестове за сигурност. Засега страничните колела се спускат ръчно, но идеята е това да става чрез сензор, които да ги активира при ниска скорост, разказва Димитър Ортаков, който също е част от екипа. И допълва: “При висока скорост си стабилен на пътя. Проблема на тези хора е когато скоростта стане ниска и тогава трябва да се балансира.”

Технологията е известна по света, но струва над 10 хиляди евро. Българският екип обаче няма да я продава. Напротив, ще я предложи безплатно на всеки в нужда. “Ние сме екип от мечтатели и сбъдваме мечтите на други мечтатели. Затова нашият проект е изцяло социален.”, споделя Зорница Русинова.

Мечтателите за адреналин засега търсят подкрепа в социалните мрежи. Можете да ги намерите на следната страница:

https://www.facebook.com/AdrenalineDreamTeam





Респект за идеята!
Всеки който кара повече години мотори е срещал хора с подобни травми.
Това е шанс да яхнат отново мотора
« Последна редакция: октомври 09, 2017, 12:24:06 последно от Grobarq » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2836



« Отговор #86 -: октомври 09, 2017, 12:34:15 »

Ducati’s New V4 Engine Desmosedici Stradale:

Двигателят се казва Desmosedici Stradale и беше представен днес, досегашния V2 двигател задвижващ Ducati Panigale се казваше Superquadro.

Panigale-то, което ще бъде задвижвано от новия двигател ще се казва Ducati Panigale V4 ще бъде представен на 5 Ноември 2017 т.е. днес представиха само двигателя.

Подробна информация: http://desmosedicistradale.ducati.com/en_ww/


Добрия стар ВФР се завръща! Ако го направят и с ангренаж със зъбни колелета,да остане само Десмо-задвижването на клапаните...цена няма да имат!
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 2928



Ел. поща
« Отговор #87 -: октомври 09, 2017, 17:28:10 »

Добрия стар ВФР се завръща! Ако го направят и с ангренаж със зъбни колелета,да остане само Десмо-задвижването на клапаните...цена няма да имат!
стига с тоя вфр бе Smile Smile Smile Smile Smile

що да нее като априля,от в 2 на в 4 и луп 40 коня отгоре
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 2836



« Отговор #88 -: октомври 09, 2017, 20:16:19 »

Добре  Mad! Съгласи ме с половин дума! Просто като концепция имах предвид,че е възникнала по-рано! "Спортен" мотор с V4 !
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератори: ЧЕФО, Ice_queen^^)Тема: Марки и модели - новини

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.35 секунди с 20 запитвания.