Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Генератор на Браун
Страници: [1] 2 3 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Генератор на Браун  (Прочетена 13419 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
_fabrizio_
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 222



Ел. поща
« -: Януари 24, 2012, 18:15:08 »

Здравейте,колеги!От доста време се интересувам от алтернативи на все по-скъпо струващия бензин.Та преди време прочетох за така наречения "Генератор на Браун" или "Водороден генератор".Гледах доста клипове на хора,които са инсталирали такива генератори на автомобилите си:
Този Додж,както се вижда от клипа,върви само благодарение на генератора,като няма капка бензин в резервоара.

Dodge Pickup Burns 100% Water as Fuel!
                ,

Инсталиран генератор на Нисан Патфайндър:

HHO Generator


Беше ми интересно дали може да се монтира и на мотоциклет,та попаднах на следните два клипа:

Hydrogen Generator on Motorcycle runs on water!


HHO Motorcycle - Run on Hydrogen!


На доста места в интернет има нагледно обяснено,как можеш сам да си го изработиш(стига да си достатъчно технически грамотен).А също така за около 300-400 $ можеш да си закупиш пълен комплект генератор и чаркове.Гледам,че има и фирми в България,които се занимават с продажба и монтаж.
Завъртя ми се идеята да пробвам да монтирам такова чудо на моторетката.Интересно ми е вие какво мислите?
Активен
mMM
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Drag Star XVS650
Публикации: 142



Ел. поща
« Отговор #1 -: Януари 24, 2012, 20:24:36 »

амчеее, то кавазакито не се разбра точно кво го правиха, ама май му мереха дали идва ток до фара, а пък хондичката така и не я запалиха да видим дали тая клетка ще го храни...  Surprised
Активен
Сърбина
F*ck you, Kawa is back!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZX6
Публикации: 1752


Ибаб хреба :)


Ел. поща
« Отговор #2 -: Януари 24, 2012, 20:46:11 »

Комшията ми слага такива неща на колите.Представител е и на соларни панели,но доколкотознам този генератор обогатява горивото и дава по-нисък разход(спред мощноста на автомобила както и за дизели най-вече) и никъде не се споменава, че се движи единствено и само на водород.Нещо не разбрал правилно.Ако за 400лв можеше да се движиш само на това,то нямаше да има обикновенни автомобили както и мотори и никой нямаше да зарежда скъпо гориво.Теорията е че щом може на кола, може и на мотор.То се инсталиррат тези кондензатори ли са бобини ли са не ги знам.Но предтсавям си на мотор ще е като на свинче звънче и на маза тераса.Хяца с неговите гаазови бутилки на Хондата е същата работа  Smile Smile Smile ама той е друга бира.Моля ако има компетентни господа занимавали се с този просец(да го наречем доработка) да пояснят, защото моите знание се базират на наблюдения от терасата.Гледах един път като монтирва и беше точно под моята тераса аз съна 2-я етаж и обясняваше че се закупува някаква (химична) течност,вода ли беше някаква не помня.И смяната и струвала до 15-20 лв, но не знам в какъв период трябва да се повтаря цикъла.Все пак пълно щасстие няма, но алтернативи много.Нали преди много време някакъв човечец беше измислил двг-с вътрешно горене да работи само и изцяло на вода, чиста вода и казал че било толкова лесно че се учудва как никой до преди това не се е бил сетил.Ама къде е истината, кой крие тайните и прочие не се знае.Аз лично не мога да си представя, че след примерно 30 години да сме живи и здрави да го видим ама ще пъърпорим с електромотори и коли и добрия стар 4 тактов двигател ще изчезне.Чудно ми е тогава какъв тунинг ще се прави и прозиводителите на ауспуси какво ще правят  Smile гладни ще умрат.Като казах пък ауспуси американците прости измислили ауспух за колело.монтира се отзад на вилката и е с батерии и 3 броя карти.Всяка карта с вграден звук и съответно крос,писта и чопър.Т,ва с батерии и на вид досущ като истински ауспух само че е от пвц материали и е доста гъвкаво.Дето се вика всичко за пари правят хората  Very Happy
Активен
Barona
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 84


« Отговор #3 -: Януари 24, 2012, 20:59:58 »

Брауновия генератор работи на принципа на електролизата ,два електрода потопени в разтвор вода + сол примерно на които се подава напрежение и от преноса на йони от единия на другия се отделя газ .Въпросния газ е т.н. браунов .Въпросното возило не работи само с браунов газ а дообогатява основното и от там се намалява ужким разхода на гориво .Обаче за добива на въпросния газ трябва да използваш ток от алтернатора , за който обаче ти пак изразходваш гориво  Very Happyи танто за кукуригу .Има най различни разработки за употребата на водород , но за момента не е измислен безопасен метод за зареждане и съхранение понеже водорода е много взривоопасен .
Активен
_fabrizio_
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 222



Ел. поща
« Отговор #4 -: Януари 24, 2012, 22:11:42 »

Не знам дали е танту за кукуригу,но наистина ме заинтригува Smile
Намерих едно видео,в което се обяснява подробно как работи генератора:

!

Поздрави,
Активен
sped
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: VFR750 RC36 2
Публикации: 40


Ел. поща
« Отговор #5 -: Януари 25, 2012, 11:22:00 »

Това като го гледам харчеше към 400вата.Ама колко отдава не видях, тва от сорта едно пластмасово шишенце за половин минута нищо не ми говори. То двигателя ми ако го смукне това шишенце за 2 секунди, кво праиме, дупка в морето. А и да не забравяме че клипчето е рекламно.
« Последна редакция: Януари 25, 2012, 11:33:53 последно от sped » Активен
ivobivo
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 2001 Suzuki GSX-F 750
Публикации: 300


Мотоциклета е най-безпощадното превозно средство!


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Януари 25, 2012, 14:06:43 »

"Перпетуммобиле" и "Генератор на чудеса" няма!!! За да разложиш водата ти трябва ток - за да произведеш ток товариш алтернатора - като натовариш алтернатора гориш повече гориво Very Happy

Едно време имаше и "Чудодейни магнити"...само 20$ бяха и ако в света има 3 милярда шофьори от които само 0.1% повярват в чудесата ти ще си с 60 милиона $ по богат  Embarassed

Както беше казал един колега в друг форум "Ако си монтирате пружина на педала на газта с доволно усилие за да препятства прекомерното му натискане обещавам срещу 3 лв инвестиция икономии до 50%"  Smile
Активен
Painter
Всеки ден излизам не да карам, а на война.
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Daimler Steyer Pooh 50cc, Honda Bros, Kawasaki KLE 500
Публикации: 866


!


« Отговор #7 -: Януари 25, 2012, 14:42:41 »




   Smile
Активен
vako844
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR 1000
Публикации: 76



Ел. поща
« Отговор #8 -: Януари 25, 2012, 15:17:43 »

Колега до скоро (подчертава пак ДО СКОРО) много се бях запалил и аз като теб по тези HHO CELL, само че като се замислиш няма такова нещо като "безплатен обяд". Да в тубата има клипове който може да гледаш с месеци без да ги повториш. Както по нагоре колегите ти казаха за да произведе тази клетка този ННО газ и трябва енергия която идва от генератора, но за някой системи хората добавят 2-и генератор само заради захранването на това нещо. Истината е в резонансната клетка, при нея се изисква много по малко количество ел. енергия, и производителността и е много по голяма, даже при някой случай има твърдения че КПД минава над 100%, нещо което не съществува в природата.
Сещам се за един клип при който едно двигателче от косачка работеше само на този газ, но самата клетка се захранваше от ел.мрежата. Това е многократно доказвано че ДВГто може да работи само на този газ, но проблема е че не може да произведе сам необходимото количество (имаче се получава perpetuum mobile).
И не се лъжи от клиповете по тубата от тия дето докарват по над 10-20 литра в минута това вече не е ННО газ а това си е жив бързовар.
Има един БГ форум за алтернативна енергия "мазето" (http://www.mazeto.net/), и там има доста информация.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1042



« Отговор #9 -: Януари 25, 2012, 15:33:26 »

Ползвал съм такова чудо на кола. Простата му форма е 2 пластини на разстояние около 5мм една от друга. на едната +, на другата -. Електролитът е солена вода или разтвор на сода бикарбонат. Вторият щади повече електродите. Всеки може да го направи в буркан с капак на винт.
Слага се водата и се добавя сол или сода докато токът през цялото това чудо стигне между 3 и 12 ампера. Препоръката ми от опит е 2-4 ампера. Иначе водата кипва и ефекта е добавяне на пара, вместо на газ от водородни и кислородни атоми.
Как работи това чудо и какво прави:
1. Газът не е 100% браунов - само около 10 до 30% са реално свободни водородни и кислородни атоми. Останалото са молекули от 2 водородни атома и свободни кислородни молекули. Брауновият газ е много по-експлозивен от газът от водородни молекули. Вторият е силно нестабилен. Всичко, произведено при електролизата, е взривоопасно.
2. Има вариант да се кара само на водородно-кислородна газообразна смес, но на пазара няма такива генератори. Чисто теоритично това не е възможно, а в момента не ми се навлиза в дискусия "а на практика". Причината? Aми ДВГ има КПД между 20 и 50%. Алтернаторът, както и електролизата също не са без загуби. Излиза, че трябва да произвеждаме около 4 до 10 пъти повече газ, отколкото можем да произведем чисто теоритично с енергията, получена от ДВГ.
3. Всички генератори на HHO газ имат една много важна функция и един съществен недостатък.
3.1. Положителният ефект от добавяне на водород в горивната смес е способността му да се запалва изключително бързо, без да детонира. По този начин се подобрява горенето. По-доброто изгаряне на горивото дава по-високата мощност и от там икономията на гориво.
3.2. Отрицателният ефект, колкото и да е странно, също е следствие от катализатора на горене (водорода). По-доброто изгаряне на горивната смес води до по-малко горивна смес в отработените газове. Познайте какво прави ламбда сондата? Добавя гориво! Ето ви още по-висока мощност, но за сметка на влошена икономия на гориво.
Вариантите за заобикаляне на отрицателният ефект се въртят около съпротивления или електроника за модифициране на сигналите от ламбда сондата, за да излъжем компютъра, че горенето е нормално.
Лично аз карах ауди с механичен инжекцион и постигнатия резултат беше впечатляващ - 6.9/100 за прехода София - Видин - София, като не жалех изобщо 2.2литровия двигател.
В момента обмислям вариант да добавя такова на вулкана, че нещо разхода ми идва нанагорно.
Активен
vako844
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR 1000
Публикации: 76



Ел. поща
« Отговор #10 -: Януари 25, 2012, 16:26:41 »

Ползвал съм такова чудо на кола. Простата му форма е 2 пластини на разстояние около 5мм една от друга. на едната +, на другата -. Електролитът е солена вода или разтвор на сода бикарбонат. Вторият щади повече електродите. Всеки може да го направи в буркан с капак на винт.
Слага се водата и се добавя сол или сода докато токът през цялото това чудо стигне между 3 и 12 ампера. Препоръката ми от опит е 2-4 ампера. Иначе водата кипва и ефекта е добавяне на пара, вместо на газ от водородни и кислородни атоми.
Колега с тази твоя така обяснена клетка ти си постигнал има-нема 0.1л/мин от въпросната смес Very Happy Демек си работел на принципа нищо не давам, ама и нищо не взимам Surprised
Този 2.2 мотор какво количество въздух минава през двигателя за 1 минута, а ти си успял да му добавиш за 10 минути 1л от този газ (моля само този газ да не се бърка с 1л газ от тези дето ползват газови уредби понеже този не е втечнен). Както ти сам каза, няма устройство на тази земя което да има КПД по-голямо от 100%  Smile (винаги има загуби въпроса е колко). Единствения + който се сещам беше че премахва натрупването на нагар по челото на буталото и главата (даже някой сервизи предлагат тази "услуга" със стационарни такива клетки  Smile Smile Smile ), и някой твърдят че качествата на маслата се задържали за повече време (сменяли се на повече км).
Точно поради 1-вото качество аз се бях засилил да правя такова нещо, понеже с моя Мерцедес 300д лятно време горя ВСЯКАКЪВ вид преработени масла, и исках да премахна нагарите който се образуват вътре в горивната камера.

ПС:Ето ви една наистина изпитана схема за икономия
« Последна редакция: Януари 25, 2012, 16:30:37 последно от vako844 » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1608


- " RBT race parts " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #11 -: Януари 25, 2012, 16:57:05 »

............. това е много обширна и интересна тема в която има голямо бъдеще!
 Аз съм пълен невежа по въпроса , но мога да кажа няколко неща които съм видял действащи в мои приятели:
 1. Къща 160-170м2 Ст.Загора отоплена с конвекторни тела със стайни термостати и котел с горелка изцяло на Браунов газ:
 - средно месечна вътрешна температура = +24'С
 - Средномесечна външна температура = -3'С
 Разходи за ток(вкл помпа, БГВ и т.н. + Пералня и телевизори и осветление) базирани на 5 месеца 82,80лв като най високата сметка е била 88-89лв  Very Happy
 2. Апартамент 90м2 Шумен (тази година за първа зима) с конвекторни тела със стайни термостати и котел с горелка изцяло на Браунов газ
 - Средномесечна вътрешна температура = + 25'С
 - Средномесечна външна температура = 0'С
 Разходи за ток(вкл помпа, БГВ и т.н. + Пералня и телевизори и осветление) базирани на 3 месеца 62,50лв като най високата сметка е била 74-75лв  Very Happy
 
 - Проблема до колкото знам от това което те са ми споделяли(те сами си правиха клетки и всичко) е че Брауновият газ гори със така нареченият "Умен" пламък който е силно деградивен към някой материали единият от които е Алуминият! Второто нещо е че вътре в Горивните клетки най-добре било да се поставят пластини от алуминии но те се разграждали - тоест изчезват и са един вид консуматив.......... работата е доста сложна но действа стига да налучкаш правилният подбор на материали и система!
Активен
vako844
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR 1000
Публикации: 76



Ел. поща
« Отговор #12 -: Януари 25, 2012, 17:18:30 »

............. това е много обширна и интересна тема в която има голямо бъдеще!
 Аз съм пълен невежа по въпроса , но мога да кажа няколко неща които съм видял действащи в мои приятели:
 1. Къща 160-170м2 Ст.Загора отоплена с конвекторни тела със стайни термостати и котел с горелка изцяло на Браунов газ:
 - средно месечна вътрешна температура = +24'С
 - Средномесечна външна температура = -3'С
 Разходи за ток(вкл помпа, БГВ и т.н. + Пералня и телевизори и осветление) базирани на 5 месеца 82,80лв като най високата сметка е била 88-89лв  Very Happy
 2. Апартамент 90м2 Шумен (тази година за първа зима) с конвекторни тела със стайни термостати и котел с горелка изцяло на Браунов газ
 - Средномесечна вътрешна температура = + 25'С
 - Средномесечна външна температура = 0'С
 Разходи за ток(вкл помпа, БГВ и т.н. + Пералня и телевизори и осветление) базирани на 3 месеца 62,50лв като най високата сметка е била 74-75лв  Very Happy
 
 - Проблема до колкото знам от това което те са ми споделяли(те сами си правиха клетки и всичко) е че Брауновият газ гори със така нареченият "Умен" пламък който е силно деградивен към някой материали единият от които е Алуминият! Второто нещо е че вътре в Горивните клетки най-добре било да се поставят пластини от алуминии но те се разграждали - тоест изчезват и са един вид консуматив.......... работата е доста сложна но действа стига да налучкаш правилният подбор на материали и система!
Коко ме подсети с тези котли за поредния "-" при горенето на този пламък (ако наистина е Браун газ) се отделя и голямо количество вода вследствие на което генерациите на колите ръждясват по бързо.
Интересно ми е при котлите как е решен този въпрос?!? може би със сифон наблизо
Активен
kiril kirilov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R-1, signus 125 87г, АWО S, КR-50, IFA ВК 350, KLR 250 и MZ RT 125/3
Публикации: 1613


Винаги може и още.......... Бургас


« Отговор #13 -: Януари 25, 2012, 19:40:49 »

Koлеги, както отдавна е установено перпету мобиле е невъзможно - не можеш да печелиш енергия от нищото. За да разделиш водата на водород и кислород е меобходимо точно толкова енергия, колкото ще се получи при изгарянето на водорода. Като се има предвид КПДто на процесите, дори ще изгубиш енергия. Който твърди че кара колата само с водород от електролиза за сметка на ток, произведен от двигателя - просто лъже........
Активен
sampos
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto Guzzi Nevada 750 I.E. + Yamaha x-city 250
Публикации: 319



Ел. поща
« Отговор #14 -: Януари 26, 2012, 10:49:41 »

Колега, това не е Perpetuum mobile , има добавяне на гориво, а в случая горивото е водата ... по точно продуктите и водород и кислород.
« Последна редакция: Януари 26, 2012, 10:51:38 последно от sampos » Активен
Страници: [1] 2 3 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Генератор на Браун


Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.44 секунди с 21 запитвания.