са клип ли да ви правя

тъкмо си сверих часовника,а и акумулатора не е много лесно за сваляне на тоя мотор
нямаше и да се сетя от какво е в авариен режим,но някой ми каза да закача първо минуса.
Май беше мапера,че има същия мотор и той,но не съм сигурен
Мотора си беше на 6,но му свалих акумулатора,за да стигна казанчето на задната спирачка

което се оказа пълна глупост,щото не се стига до него от там и като видях каква простотия съм направил си закачих обратно акумулатора и продължих със смяната на спирачните маркучи.
закачих първо плюса,в това съм сигурен,щото е по-близката до мен букса и така ми беше по-лесно
като отидох да го измия,щото беше целия в спирачна течност видях,че е в авариен режим
но ме домързя да го гледам и това и така си го оставих
даже го покарах малко,за да видя,дали пък няма да излезе от тоя тъп авариен режим,ма курец
След това седнах и откачх акумулатора и закачих първо минуса и мотора се оправи
а са пак ми обяснете колко съм тъп и колко добре познавате МОЯ мотор