Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki GSX-R 1000 2012  (Прочетена 30818 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #60 -: март 03, 2020, 20:57:37 »

Сант и половина няма как да е нормално.Че то на най малките неравности ще "рита" а и китан на е 60 кила момченце.
и аз така мисля,а и нямам мануал да погледна

с чиста съвест ще ги наритам другия път
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #61 -: март 28, 2020, 20:10:07 »

открих че съм имал регулиращи се степенки...оригиналните Sad Sad Sad

много ми хареса това откритие Smile Smile Smile Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #62 -: април 30, 2020, 10:33:51 »

Понеже купих други ръчки за съединителя и спирачката при монтажа най-вероятно съм увредил прекъсвача на съединителя.
А може и да не съм,понеже им било слабо място.
са заради вируса,няма как да си поръчам от сузуки нов,та ползвах ибей.

обаче при смяната се оказа,че:
-прекъсвача който поръчах за моя модел,не е за него.
въпреки,че и на фактурата си пише,че е за него и няма как да пасне на мотора

-и в Англия е пълно с идиоти и някой ми е залепил винтчето което държи прекъсвача с лепило за болтове
съответно се скъса и нямаше как да монтирам нов прекъсвач

тука слънце,сърце юнашко не трае,дадох на късо да запали и подкарах така
мотора странно взе да си мени сам оборотите
освен това си беше с постоянно включен лънч контрл
май извадих късмет,че не е набил грешки,само заради модификациите по компютъра

оказа се,че късото не е опция за сузуки

пак си върнах прекъсвача,но вече не на мястото,а изнесен на удобно място
паля и с една свинска опашка го прибирам и така си карам.на всяко гасене със свинска опашка го лъжа,че не е натиснат съединителя.

цялата тая сага приключи успешно вчера,щото смених цялата конзола дето държи ръчката със все прекъсвача и сега е готов за бой

съответно след месец и половина непрекъснато слънце-заваля Surprised
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със по две свещи
Публикации: 2712


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #63 -: април 30, 2020, 13:02:32 »

1. оказа се,че късото не е опция за Сузуки

 2.съответно след месец и половина непрекъснато слънце-заваля Surprised

1 - Мисля че ти го казах преди време  Very Happy
2 - Закона на МЪРФИ (закона за всеобщата гадост е Безотказен) винаги работи ! Sad
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #64 -: април 30, 2020, 14:32:14 »

1 - Мисля че ти го казах преди време  Very Happy
2 - Закона на МЪРФИ (закона за всеобщата гадост е Безотказен) винаги работи ! Sad
да,каза ми го.аз за това направих оная цигания с прекъсвача и свинските опашки
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #65 -: май 17, 2020, 22:29:09 »

днес се повозих 250 мили из инглезко и си намерих един луд англичанин запален по пистите.Караше си на пътя,все едно сме на пистата.Караше ЗХ10Р 2014 с шифтър и електроника(имаше и АБС и КТР,но каза,че ги е изключил) демек си е точно като моето сузуки.Спокойно мога да твърдя,че сузукито ми е по-бързо на правите.Не сме ги пускали как си му е реда,но права ли е,го отнасям.Нямаше къде да ги тестваме на макс скорост,ама в диапазона 150-300(5 на прекъсвач) си го спуквам видимо.
напук на всички клипчета из нета...тръпнем са да намеря някое БМВ
аз съм и поне 30 кила над тоя с десетката
Взех да си го заобичвам вече тоя мотор
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #66 -: юни 19, 2020, 19:49:47 »

 rulez2 rulez2 rulez2 rulez2 rulez2 rulez2 rulez2 rulez2 rulez2



кат завали кво го чака Very Happy

директно ще сменя системата.от помпата тръгват 2 маркуча,така ще му сложа и черния калник да видя как е.че ми събира прах вече близо година Surprised
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #67 -: юли 09, 2020, 13:51:55 »

нещо много важно,за да функционира правилно мотора при откачване на акумулатора се закачва първо минуса
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2434


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #68 -: юли 09, 2020, 14:27:01 »

нещо много важно,за да функционира правилно мотора при откачване на акумулатора се закачва първо минуса
Това пък защо ?!?
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 430


Vmax owner


« Отговор #69 -: юли 09, 2020, 15:24:10 »

.....при откачване на акумулатора се закачва първо минуса

Ха хах хах хааааааа
Ако ще Откачам акумулатора що ми е да закачам минуса  Very Happy

Момък обяснява за адрес някъде по БГ:
- Долно нанагорнище знаеш ли къде е?
- Не?
- Начи минаваш през него и после преди моста след реката в дясно!
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #70 -: юли 09, 2020, 22:45:50 »

Ха хах хах хааааааа
Ако ще Откачам акумулатора що ми е да закачам минуса  Very Happy

Момък обяснява за адрес някъде по БГ:
- Долно нанагорнище знаеш ли къде е?
- Не?
- Начи минаваш през него и после преди моста след реката в дясно!
Мислех че се разбира,но явно не е така

Ако откачваш поради някаква причина акумулатора,при монтирането му,се закачва първо минуса,а не първо плюса

Активен
Минко Илчев
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 85


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« Отговор #71 -: юли 10, 2020, 01:49:41 »

Мислех че се разбира,но явно не е така

Ако откачваш поради някаква причина акумулатора,при монтирането му,се закачва първо минуса,а не първо плюса

     Ако е нещо специфично за този мотор и/или модел - възможно е. Всички останали случаи е желателно когато се сваля акумулатор първо се маха отрицателна (маса), после докато се разхлабва и сваля плюсът няма опасност да се затвори верига през корпуса. При монтажа последен минус. Надявам се известното, че реалната посока на тока в твърдите проводниците е от минус към плюс.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5398



Ел. поща
« Отговор #72 -: юли 10, 2020, 17:56:34 »

явно няма да мина метър с кратко обяснение

нямам идея дали е така на друг мотор,но на тоя специално,ако закачиш първо плюса,мотора влиза в авариен режим

пали си и си върви,но не работи баш как си трябва на ниски обороти и таблото отказва да се смени в мили или да си свериш часовника.Демек-кара се,но не е как си трябва

няма и равна газ-мотора или ускорява или намаля дори да задържиш газта
минах през радар за средна скорост-идеше ми да сляза и да го запаля

говоря само и единствено за ГСХР1000 2012-нямам идея дали другите модели са така,но понеже темата е баш за тоя модел и за това го написах
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha V-max 1200
Публикации: 430


Vmax owner


« Отговор #73 -: юли 11, 2020, 00:37:29 »

явно няма да мина метър с кратко обяснение ............

Четем тука с един френд дето прави платките за антените на мобилните оператори, и засега само четем и попиваме.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1935



« Отговор #74 -: юли 11, 2020, 12:29:09 »

Китане, няма никаква логика в това, дето пишеш. За електричеството няма значение кой полюс свързваш първо и кой - след това. При МПС с един от двата полюса на маса (обикновено отрицателния) първо се откача той, за да се избегне случайно замасяване на другия полюс през инструмента, с който се охлабват клемите. Закачането е по обратния ред.
Единственото логично обяснение за аварийния режим може би е по-лесното закачане на положителната клема. Ако при закачането на отрицателната да се стига до искрене или няколко кратки импулса (има-няма-има-няма ток), то това би била по-реалистичната причина, а не последователността на закачане на клемите.
« Последна редакция: юли 11, 2020, 12:55:39 последно от NikDaPhreak » Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Suzuki GSX-R 1000 2012

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.231 секунди с 20 запитвания.