Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3] 4 5 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki GSX-R 1000 2012  (Прочетена 28441 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5337



Ел. поща
« Отговор #30 -: август 29, 2019, 20:53:43 »

активацията на лънч контрола,става като включиш на първа и 2 секунди,не правиш нищо

открих и хронометъра как работи,ма е тъп хронометър,а и нещо не ми се отдаде зануляването,та лично за мен е безсмислен

обаче открих и един друг,доста сериозен проблем.не знам дали е от мотора или от пътя,щото тук други мотори с такава скорост не съм карал,но нека карам по ред

та карам си по един път на четвърта със около 170 мили,това е почти края на оборотомера и мотора ми започна да се изправя на задна гума Sad Sad Sad в първия момент си викам,ебаси пауъра Smile Smile Smile :-)ама след кратък размисъл,реших,че няма начин да е от него Smile

и кулминацията оня ден,излизам да пия едно кафенце дет се вика,ма само по карбон(демек къси гащи и тениска) и си карам нормално,даже към бавничко
тая част на Англия няма големи планини,по-скоро е равнина и поле,ама не е баш равно.пътя непрекъснато се изчачваш и после се спускаш.на някакви мини хълмчета е.с дължина на хълмчето 300-500метра.300-500 метра изкачваш и после толкова спускаш,иначе пътя е прав.

така,едни педераси ме ядосаха малко(никога не карайте ядосани) и като позасилих мотора из едно такова пътче в полето,ама засилих,как си требе.170 мили на четвърта,пета,целия оборотомер,шеста и тъкмо преди да думна прекъсвача на шеста мотора литна Sad Sad Sad :(в буквалния смисъл на израза
все едно някой ми ритна предната гума отдолу.изправи се мегарязко и дори според мен,се отдели и задната гума от земята.начи така се изправи,че в един момент,най-предната част на мотора,беше задната гума.и тъкмо гледах,къде ще ми сложат плочата задната гума докосна асфалта и се приземих на двете гуми

няма да обяснявам какво е усещането,спрях целия треперейки и писах на едни приятели за съвет,ко е това нещо.тъй и не стигнахме до консенсус за причината,дали е в мотора,окачване,аеродинамика или си е просто от шибания път

мотора си е наред и от към спойлери пълен оригинал

тръгнах си,ма...нямаше да съм аз,ако оставех така нещата
та равносметката

като изкача хълма с над 150 мили,при започване на спускането,предната гума се отлепя и дори да задържа газта,мотора се опитва да ме залупи
при 145,няма проблем,спуска си се нормално
нали всичко това при ускорение де

май ще трябва да взема друг мотор,да видя,това проблем в аеродинамиката на това сузуки ли е или си е от пътя и всички мотори се държат така тук

някой някакви идеи Surprised Surprised Surprised Surprised
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2355



« Отговор #31 -: август 29, 2019, 21:38:49 »

Готов си за остров Ман. Нали ти е наблизо Smile Smile Smile

П.П. Встрани от майтапа, не виждам нищо чудно предницата на мотора да се изправя след като превалиш върха на хълмчето с висока скорост. Все пак до този момент моторът е "летял" по нагорнището и предницата е била по-високо от задницата. Няма време да слезе толкова бързо, когато пътят тръгне надолу. Колите в такава ситуация просто скачат с четирите колела във въздуха. Смятай щом и танковете го могат... Ако се мине с по-ниска скорост, този ефект не се проявява.
Сигурно си гледал това:

ACCEPT - PRINCESS OF THE DAWN. ISLE OF MAN -TT.
Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX, GS
Публикации: 357



« Отговор #32 -: август 29, 2019, 22:55:29 »

Както го описваш, трябва да е нещо като на тази писта, известна именно с тези скокове:

https://youtu.be/33r-GQ23s2s
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5337



Ел. поща
« Отговор #33 -: август 30, 2019, 00:40:45 »

не е като на пистата,по скоро на Ивчо в клипа имаше едни двама дето се разбиха един след друг
на пистата не си с такава скорост

аз иначе си скачам и си летя редовно със скоросто до 200,но това няма общо
правил съм го с доста мотори,всеки се държи различно и то е като на пистата
ама при такъв скок,мога да управлявам мотора,щото той лети направо(изправен като за каране) или му пада предницата надолу(заради аеродинамиката му) или пада целия,като все едно си го хвърлил от някъде


тук просто скороста ти подема предницата и доста рязко я мята нагоре и ако не затвориш газта или ако нямаш сцепление на задната гума,просто ще се превъртиш назад

по време на скок,можеш да вдигнеш предницата без проблем,ама е трудно да я натиснеш надолу,а като е толкова рязко,просто нямаш как


поне Весо ме успокои,че е от настилката,не от мотора,та...дано не забраавям и да не давам газ,на такива места


иначе скоковете до 200 са си як кеф и ги препоръчвам горещо,мога да ви кажа къде да идете да се покефите,става и със 130.просто с под 100 не смея да скачам,щото прескачам жп прелез и да не пипна линията,че веднъж си...ама ако си с над 100 е мега яко
Активен
totomoto
totomoto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HORNET
Публикации: 314


Ел. поща
« Отговор #34 -: август 30, 2019, 07:51:26 »

Според мен при скорост от 170мили вече е време да прибереш колесника Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5337



Ел. поща
« Отговор #35 -: август 30, 2019, 08:57:32 »

Според мен при скорост от 170мили вече е време да прибереш колесника Smile
това е скороста дето отваря вратите на дисниленда за възрастни

или както казваше един мой добър приятел и мега як рацер...то  за скорости под 250 ко да си говорим Smile Smile Smile Smile

там си личи един мотор мотор ли е-да продължи със зверско ускорение или е моторченце да добута с последни силици бавничко до края на километража

там започва да ти тупка сърчицето и да се опитва да пробие през ребрата
там е и рая и ада


ама...човека е едно много адаптивно животно...много адаптивно
просто свикваш и спираш да си на 101% и тогава стават големите фалове

не може да караш с 320++ и да си мислиш,са дали казах,да ми направят шопската салата без лук
и сега ще трябва да чакам друга салата(мразя да чакам) и да пробирам тая дето е с лука,докато правят другата,па то ще ми изтине другото ядене,докато ми направят новата салата и...
не става
това не е ок
в момента в който осъзнах,че мисля за глупости,не за карането при тая скорост мотора автоматично се саморегистрира в мобилето и дори бях решил да се отказвам въобще от моторите

та сега внимавам,да не го правя много често,поне да не е постоянно и като го правя да съм на 6++ съсредоточен в карането
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2355



« Отговор #36 -: август 30, 2019, 10:06:21 »

Тия по английско имат ли бостани покрай пътя? Че с тези скорости дето караш...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5337



Ел. поща
« Отговор #37 -: август 30, 2019, 12:25:28 »

Тия по английско имат ли бостани покрай пътя? Че с тези скорости дето караш...
ягоди бе Ивчо,ягоди,не бостан Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

и тука има жив плет покрай пътя,нема къде да ми избега Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2355



« Отговор #38 -: август 30, 2019, 14:21:37 »

Все тая Smile Smile Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5337



Ел. поща
« Отговор #39 -: януари 06, 2020, 15:30:29 »

абе вчера мотора ми се напрай на интересен и не запали.
просто не се включи помпата.
поразглобих бушоните,позачистих,ама те си бяха ок и никакъв ефект

намерих един черен кабел,единия край вързан за плюса,другия за минуса и отиват в една странна буксичка с накрайник против влага и вода.на единия кабел има бушонче и то беше ръждясало,позачистих го хубаво и тока в помпата дойде...ама не виждам ква му е на това връзката с помпата ми.
имам и леко изпотяване на таблото,та се чудя,дали то не е било проблема и докато съм си играл с бушоните,просто да си е направило само контакт някъде.

след като запали,мотора си работи без никакви проблеми във всички обороти и си върви нормално

Като казах върви...ми малко му бях сърдит,че ме кара да се правя на майстор и си му понатиснах газта и...явно това дето подскача на хълмчетата зависи и от наклона на хълмчето.
ами тъкмо погледнах да видя с колко карам и видях 138 мили и тъкмо да въздъхна с облекчение и таа гад пак литна.а при предишните проби(на друг път) му трябваха над 150

все си мисля,че нещо с аеродинамиката му не е наред,ама докато не взема друг мотор да го тествам,че си остане пълна мистерия за мен Surprised Surprised Surprised

ще съм благодарен,ако някой ми каже оная страна буксичка с гуменото капаче и бушончето за къв чеп са



Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2355



« Отговор #40 -: януари 06, 2020, 19:34:48 »

Ако е самотна и не е вързана към инсталацията, а само към батерията, най-вероятно някой си е извел изход за да включва нещо допълнително. Какво може да се включва можеш да се ориентираш по самата букса. Имай предвид, че ако решиш да я ползваш и ти, ще трябва да вадиш нещото, дето ще черпи ток от нея, защото в противен случай ще си остава работещо, когато си извадил ключа.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 5337



Ел. поща
« Отговор #41 -: януари 06, 2020, 21:24:24 »

Ако е самотна и не е вързана към инсталацията, а само към батерията, най-вероятно някой си е извел изход за да включва нещо допълнително. Какво може да се включва можеш да се ориентираш по самата букса. Имай предвид, че ако решиш да я ползваш и ти, ще трябва да вадиш нещото, дето ще черпи ток от нея, защото в противен случай ще си остава работещо, когато си извадил ключа.
и аз така си помислих,отворих бушона от чисто любопитство,видях ръжда и го почистих.ама към мотора ми дадоха и изход за запалка и той грам няма такава букса,а се връзва и той към акумулатора.странното в случая е че тока до помпата дойде,след като почистих тоя бушон.са ме е яд,че не снимах всичко,ама ми се караше,та ми се клатеха зъбите Smile

дано не прави повече проблеми,че хич не ми се разглобява мотора

забелязах,че е страшно влажно в гаража,чак по таблото имаше влага
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2355



« Отговор #42 -: януари 06, 2020, 21:32:31 »

Както го описваш, не виждам връзка със захранването на помпата. Освен ако няма някой кабел, който не си видял в тази връзка, но захранва помпата Surprised
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2384


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #43 -: януари 07, 2020, 07:24:13 »

Колко А е бушона ?
Активен
Kris_inc
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Versys 1000
Публикации: 343



Ел. поща
« Отговор #44 -: януари 07, 2020, 09:30:13 »

Този кабел с капачето и бушона, вързан за батерията е за поддържащо зарядно и това е за бързо свързване към съответното зарядно. 
Активен
Страници: 1 2 [3] 4 5 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Suzuki GSX-R 1000 2012

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.229 секунди с 20 запитвания.