Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Suzuki GSX-R 1000 2012  (Прочетена 18547 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Ra1den
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 750 K2
Публикации: 201



« -: октомври 30, 2011, 11:32:58 »

Ето малко инфо и снимки за новия L2
http://www.asphaltandrubber.com/bikes/2012-suzuki-gsxr1000/#more-25913
С 2кг по-лек е от предходния модел и апаратите бече са брембо и май май това са му най-големите подобрения, лично според мен 2012 модела ще е най-слаб от 1000рките, а да се опре на БМВ - никакъв шанс, а аз се надявах да изпъкнат през новата година Surprised
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8603


Бог кара SUZUKI


« Отговор #1 -: октомври 30, 2011, 15:20:44 »

2012 NEW Suzuki GSX-R 1000 'pure performance' official video


 rulez2 rulez2 rulez2 rulez1 rulez1 rulez1
Активен
RaTTo
началник
Администратор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR1000
Публикации: 910


MotoZone

69253274
WWW
« Отговор #2 -: ноември 12, 2011, 11:08:03 »

Със сигурност обновяването на новия 2012 Suzuki GSX-R1000 не е очакваното за феновете на Gixxer-те.

Но все пак това е тенденциозно за последните 2-3 години за всичко японски производители в бранша. Все пак новият GSX-R1000 е олекнал с 2 килограма както и връщането към един ауспух с генерация 4х2х1. В модификацията за 2012 има множество дребни обновления, но това което трябва да се отбележи е подобряване на работния режим в средни обороти, както и по добра реакция и синхронизация при подаване на газ. Brembo спирачна система с 5мм спирачни дискове на предното колело. По добра ефективност при усвояване на гориво с 8%.
Еволюцията на двигателя включва оптимизация на буталата, в дизайн и олекотяване с 11%, като същевременно е запазена тяхната издръжливост и здравина. Буталните болтове са по малък диаметър, оптимизиран е дизайна на челото на буталото с асиметрия при смукателните и изпускателните легла на клапаните. Освен това челата на клапаните са вдлъбнати, за по добро изгаряне, което допринася за по висок въртящ момент и по добро ускорени в ниските и средните зони на оборотите. По добра реакция при подаване на газ, както и по-нисък разход на гориво.
Suzuki са променили и профила на изпускателните клапани, като леко са намалили обема с което са увеличили сгъстяването на 12.9:1 (от 12.8:1). В модел 2012, компютъра на GSXR-1000 е препрограмиран с нова карта за режима на работа, подходяща за новата система на изходящите газове, 4-2-1 и другите подобрения по двигателя.








www.moto-zone.bg
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2120


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: октомври 29, 2012, 16:44:41 »

............ каква странна прилика със CBR1000RR 2008 -> защо ли  Surprised Smile
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8603


Бог кара SUZUKI


« Отговор #4 -: октомври 29, 2012, 19:28:25 »

............ каква странна прилика със CBR1000RR 2008 -> защо ли  Surprised Smile
Нищо общо Smile спойлери,опашка,калник,ауспуси...колко по-различно трябва да изглежда?


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Активен
ThugAveli
599
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: gsxr k5 600 race R6 06 race
Публикации: 1317



WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: октомври 29, 2012, 21:58:55 »

страшни кенефи Very Happy
Активен
Ra1den
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 750 K2
Публикации: 201



« Отговор #6 -: октомври 29, 2012, 23:38:34 »

Онзи ден гледах един клип - пуснаха всички 1000 от 2012 на "драг" до изнемогване на супер дълга права. Сузукито се представи доста прилично като зае 3-то място след №1(Kawasaki) и №2(BMW) като остави зад себе си Панигалето,Р1 и новия ЦБР - поне за спиид се представи прилично..за писта и пр. нямам наблюдения Smile Поне в световния сузуки форум изказват доста положителни мнения за мотора Smile
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8603


Бог кара SUZUKI


« Отговор #7 -: октомври 30, 2012, 00:11:03 »

Дай да зяпаме Very Happy
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2120


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: октомври 30, 2012, 07:16:39 »

Нищо общо Smile спойлери,опашка,калник,ауспуси...колко по-различно трябва да изглежда?


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

 Сега им намери снимка без тия работи дето на теб ти иглеждат различни и ги наложи едно върху друго..............
 РАМА , ШАРНИР , Предница , Ъгъл на предницата , Междуосие.............. недей ги сравнява като жена...........
 "
 - Избрах си страхотна кола (споделя съпругата)
 - Каква марка модел врати двигател............ ??? (пита я съпругът и)
 - Ами много красива синя с огледала на вратите и сиви колела........"
Активен
Ra1den
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 750 K2
Публикации: 201



« Отговор #9 -: октомври 30, 2012, 09:27:59 »

http://4riders.ro/motorcycle-videos/motorcycle-shows/300kmh-gsx-r-1000-vs-zx10r-vs-s1000rr-vs-panigale-vs-r1-vs-cbr
Активен
Ra1den
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 750 K2
Публикации: 201



« Отговор #10 -: октомври 30, 2012, 09:50:54 »

Първият линк не работи, ето клипа тук, но има 1 минута някви тъпи реклами http://videos.tf1.fr/auto-moto/le-defi-300km-h-place-aux-motos-7598137.html
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8603


Бог кара SUZUKI


« Отговор #11 -: октомври 30, 2012, 20:05:23 »

Сега им намери снимка без тия работи дето на теб ти иглеждат различни и ги наложи едно върху друго..............
 РАМА , ШАРНИР , Предница , Ъгъл на предницата , Междуосие.............. недей ги сравнява като жена...........
 "
 - Избрах си страхотна кола (споделя съпругата)
 - Каква марка модел врати двигател............ ??? (пита я съпругът и)
 - Ами много красива синя с огледала на вратите и сиви колела........"
А ти какво ново искаш да измислят Smile А като ги видиш и двата на живо ще разбереш ,че са доста различни макар и изглеждащи идентично на фотото. а това за междуосието Smile Smile Smile Smile
Активен
IVANKO4X4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSF 1250 BANDIT ABS;KAWASAKI ZX-12R NINJA;KAWASAKI KLR 650;KAWASAKI VULCAN;SUZUKI V-STROM 1000;JAWA 350 С КОШ
Публикации: 1284


Erwin Rommel: Повече врагове, повече чест...


Ел. поща
« Отговор #12 -: октомври 30, 2012, 21:59:03 »

Кавата си се представи много добре и при двата старта,или е рекламен номер? Surprised
Активен
Ra1den
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 750 K2
Публикации: 201



« Отговор #13 -: октомври 30, 2012, 23:27:48 »

Възможно е. Направи ми впечетление, че не всички мотори бяха напълно стокови Very Happy
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2120


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #14 -: октомври 31, 2012, 09:01:51 »

......... догодина ти ще докараш твойто L2 и ще го съпоставим с някоя дърта Хонда от 2008-ма !
 тука Сузуки са дооооста изостанали(колкото и да съм фен на марката) в момента ;) и заради това плагиатстват да ти кажа лекичко под секрет
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилМарки, Модели и новините за тях (Модератор: Ice_queen^^)Тема: Suzuki GSX-R 1000 2012

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.326 секунди с 20 запитвания.