Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 147   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Карате ли Още  (Прочетена 297554 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4737



Ел. поща
« Отговор #2130 -: януари 20, 2020, 01:46:24 »

Поне три-четири пъти сме спорили за този клип във форума... преди да го отречеш вземи се поинтересувай кой е този брадат човек и какви награди има 😉
Малък жокер:

http://www.twolefthands.nl/motor/de%20Harley/page1%20de%20Harley/de_harley.htm
Предишния път се бях разтърсил за него и открих какво точно е преработвал в този harley...

а ти вземи и виж,каква е изходната скорост на една пистарка на 400 метра.

старта при 600 и 1000 е почти еднакъв,защото самата геометрия на мотора,не му позволява да набира по-бързо...демек се изправя на задна.ама като преодолее първите няколко метра,вече нещата се променят много и...абе не виждам други клипчета с тоя нещо Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5983


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #2131 -: януари 20, 2020, 12:22:04 »

а ти вземи и виж,каква е изходната скорост на една пистарка на 400 метра.

старта при 600 и 1000 е почти еднакъв,защото самата геометрия на мотора,не му позволява да набира по-бързо...демек се изправя на задна.ама като преодолее първите няколко метра,вече нещата се променят много и...абе не виждам други клипчета с тоя нещо Smile


Изходната скорост не зависи ли от въртящия момент, само да попитам?
Активен
Kunev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB500
Публикации: 272



« Отговор #2132 -: януари 20, 2020, 12:24:01 »

Този клип е тенденциозно инсцениран.
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1364

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #2133 -: януари 20, 2020, 15:09:05 »

Тоя клип е провокация и фотошоп!!! В същност, в действителност Харлито, изобщо не успя да потегли....  Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2538



« Отговор #2134 -: януари 20, 2020, 17:54:48 »


Изходната скорост не зависи ли от въртящия момент, само да попитам?

Всъщност въртящият момент пряко зависи от предавателните отношения, и това, което гледаш няма никаква практическа стойност. Трябва да го умножиш по главното предаване, по съотношението на първа, по съотношението на първичното предаване, и тогава да сравниш цифрите. Мотор с по-малко Nm на вала може да слага повече Nm на асфалта. За това като сложиш отзад повече зъби, почва да ускорява по-бързо. А скоростта зависи от мощност. 
Triumph Rocket III има двоен въртящ момент в сравнение с ZX10R и прави 190км/ч терминална, а ZX10R прави над 240км/ч. Boulevard M109R e дори под 190, и някакво скромно SV650 e горе, долу колкото булеварда. 

Kawasaki ZX-14R    9.47    152.83 mph (245.96 km/h)
Ducati Desmosedici RR    9.49    152.80 mph (245.91 km/h)
Kawasaki ZX-10R    9.72    150.00 mph (241.40 km/h)
Triumph Rocket III    11.44    118.33 mph (190.43 km/h)
Suzuki Boulevard M109R    11.62    114.91 mph (184.93 km/h)[1]
Suzuki SV650s    11.63    114.41 mph (184.13 km/h)[1]


Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5983


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #2135 -: януари 20, 2020, 22:37:10 »

Всъщност въртящият момент пряко зависи от предавателните отношения, и това, което гледаш няма никаква практическа стойност. Трябва да го умножиш по главното предаване, по съотношението на първа, по съотношението на първичното предаване, и тогава да сравниш цифрите. Мотор с по-малко Nm на вала може да слага повече Nm на асфалта. За това като сложиш отзад повече зъби, почва да ускорява по-бързо. А скоростта зависи от мощност. 
Triumph Rocket III има двоен въртящ момент в сравнение с ZX10R и прави 190км/ч терминална, а ZX10R прави над 240км/ч. Boulevard M109R e дори под 190, и някакво скромно SV650 e горе, долу колкото булеварда. 

Kawasaki ZX-14R    9.47    152.83 mph (245.96 km/h)
Ducati Desmosedici RR    9.49    152.80 mph (245.91 km/h)
Kawasaki ZX-10R    9.72    150.00 mph (241.40 km/h)
Triumph Rocket III    11.44    118.33 mph (190.43 km/h)
Suzuki Boulevard M109R    11.62    114.91 mph (184.93 km/h)[1]
Suzuki SV650s    11.63    114.41 mph (184.13 km/h)[1]




Ама и ти понякога не четеш....
Този Харлей не е хич оригинален...
Зле съм с английския но чичко Гугъл ми преведе някои работи:














Не ме питай как съм се мъчиш със снимките Smile Smile

Който го владее по- добре да се разтърси и прочете. Изключваме Китан, че той едва го говори Smile


Ако не сте разбрали този Хилдо е инженер ( или нещо подобно). Бачка в най- големия склад за части за Харли. Обиколил е половината свят на мотор. По- голямата част с този Sad  Нарочно го поддържа в този мърляв вид... Някъде прочетох, че нарочно го омазва с масло за да го предпази от ръжда един вид... То си е отделен стил сред чопърите..ю
Знаете, че не харесвам Харли особено много...
Но на пристарката и трябват обороти за да го направи този въртящ момент, нали така?
А както пише един в коментарите под клипа Харлито го има още на празен ход... Smile

И най- важното, това е улична дръпка на около 200-250м ..може и повече да са
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1668



« Отговор #2136 -: януари 20, 2020, 23:27:21 »

...
Но на пристарката и трябват обороти за да го направи този въртящ момент, нали така?


Да. Те и макс мощността си достигат в пикови обороти. V-образните двигатели обикновено достигат макс въртящия си момент и мощността си на по-ниски обороти и ако ги запазват в голям диапазон от тях, на къси дистанции ще късат всякакви стокови пистарки.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4737



Ел. поща
« Отговор #2137 -: януари 20, 2020, 23:43:11 »

абе вие за лънч контрол чули ли сте Smile Smile Smile Smile Smile
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5983


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #2138 -: януари 20, 2020, 23:56:42 »

абе вие за лънч контрол чули ли сте Smile Smile Smile Smile Smile

Цъ...светни ни Very Happy


И след това виж в коментарите под клипа споменават за някакъв различен лост за скоростите на Харлито...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1668



« Отговор #2139 -: януари 21, 2020, 00:05:59 »

Колко стокови пистарки са с такава екстра Surprised
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5983


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #2140 -: януари 21, 2020, 00:15:34 »

Колко стокови пистарки са с такава екстра Surprised

Бе чекай не бързай бе майна.
Нека ни обясни Китан Very Happy Smile
Китане батьовата пак виж пистаркара и пистаркаджията, как мислиш дали има лънч контрол? Smile Smile Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4737



Ел. поща
« Отговор #2141 -: януари 21, 2020, 00:43:39 »

Бе чекай не бързай бе майна.
Нека ни обясни Китан Very Happy Smile
Китане батьовата пак виж пистаркара и пистаркаджията, как мислиш дали има лънч контрол? Smile Smile Smile
миии,моята има Surprised Surprised Surprised

а не е като да е върха на сладоледа,че и си е доста стара за пистов мотор

след 2 месеца е откриването,загледайте ги тея на драга кво правят и спрете да се излагате с тоя ръждясъл кръшляк

момъка от клипа,определено е много далеч от добрия старт

ама и дори и да подскочи и да му вземе старта заради дължината на мотора,до 400тния метър дори и тая изтръпнала хонда ще развие такава скорост,каквато това харли може да развие само при свободно падане
Активен
Vladi4
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 50сс, 150сс, 175сс, 250сс, 350сс, 750сс, 850сс и сега BMW R 1100 GS
Публикации: 1364

Директор на ветрови превал.


Ел. поща
« Отговор #2142 -: януари 21, 2020, 09:03:53 »

Прочетох за Хилдо това което беше пуснал като линк Гробаря и много се изкефих. Тоя Хилдо е пълен чешит, но е моторджия и половина. Когато е купил това Харли не е имал намерение точно да се състезава и да си прави гонки с други, но на някакъв светофар някакво БМВ К 100 го откъснало и нашият много се амбицирал... Smile Smile Освен това разни работи се трошели по Харлито от време на време и Хилдо ги подменял с нови тунингови части и заварки, до такава степен, че сега май не е останало почти нищо от оригиналният мотор... Това Харли, Хилдо си го ползва непрекъснато без значение от сезона. С него ходи и на работа. Обиколил е доста места и страни с него. В Щатите е навъртял 24 000 км, като за цялото пътешествие там единствената му "повреда" е била, че един път е спукал предна гума. Интересно е написано.  Very Happy  http://www.twolefthands.nl/motor/de%20Harley/page1%20de%20Harley/de_harley.htm
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1574


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #2143 -: януари 21, 2020, 09:21:42 »

Хаха,тва че пича с хондата не може да прави стартове и тунингован чопър го взе на 150-200м дистанция не значи че е бЪрз ве..  Smile

Тоя Хилдо ше припадне от всеки 1000сс писта на 402м с мнооогоо,тва е реалността иначе клипчета всякакви...  Smile
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2538



« Отговор #2144 -: януари 21, 2020, 13:40:28 »

Да. Те и макс мощността си достигат в пикови обороти. V-образните двигатели обикновено достигат макс въртящия си момент и мощността си на по-ниски обороти и ако ги запазват в голям диапазон от тях, на къси дистанции ще късат всякакви стокови пистарки.




V образните двигатели не са много диапазонни. Твоят мотор можеш да го караш с 60 на последна предавка, V2 не можеш. Повечето цилиндри ти дават по-равна крива на въртящият момент. Че му идва по-рано силата на V2 е факт, но свършва много по-рано. Това предполага и различни предавателни отношения, за да не превключваш прекалено често, което не е в полза на силата, предавана към асфалта.  

Ей ти крива на 4 цилиндров редови





Ей ти на един Булевард



Голям диапазон значи по-равна крива, не като планина. Цифрите няма нужда да ги гледаш, защото не са показалтени сами по себе си, ако не знаеш всички предавателни отношения.


Ама и ти понякога не четеш....
Този Харлей не е хич оригинален...
Зле съм с английския но чичко Гугъл ми преведе някои работи:



Ми това дето си го дал на предната страница е на холандски Very Happy, пък аз със него съм по-зле, отколкото ти с английския. Ясно, че на Хилдо мотора не е оригинален. Ясно е, че с пистов трудно се потегля от място, защото е къс и лек. Не е проблема в разполагаемият въртящ момент. И 4 цилиндров редови има предостатъчно. Проблема е, че ще си вирне предната гума. Те не са направени за драг. Но само ако му вържат предната вилка свита, да му падне повечко тежест напред, като нищо може да е сравним с на Хилдо чопъра. Нищо, че е куца хонда, дето няма сила да се счупи.
« Последна редакция: януари 21, 2020, 13:54:23 последно от evilution » Активен
Страници: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 147   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Карате ли Още

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.243 секунди с 20 запитвания.